STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI. Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI.
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Miejsce wykonywania parcy: ul.Dąbrowskiego 2,47-400 Racibórz.Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:-wykształcenie średnie- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhp-lub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy-lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Data publikacji: 2019-10-01
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Miejsce wykonywania parcy: ul.Dąbrowskiego 2,47-400 Racibórz.Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:-wykształcenie średnie- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhp-lub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy-lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;3. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;7. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018. 412 tekst jednolity wraz z późn. zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy;Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:30 września 2019 r. do dnia 11 października 2019 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzDane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych,nie będzie możliwy udział w naborze.- Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. -Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. -Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.) -Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. -Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego,jak również do organizacji międzynarodowej. -Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgodyw dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, po -dany powyżej; -Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi,że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.-Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.-Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje:- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).- Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.- Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.- Kandydat jest zobowiązany złozyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" , dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przekłada dobrowolnie. - Proponowane wynagrodzenie brutto: 2000,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 43 42.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagąbez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenieetniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 01.10.2019
Oferta pracy ważna do: 11.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?012d9e7040072ee205d2e0641366b9af
Podobne oferty pracy
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy i parametrów ruchu, - opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, - przygotowywyanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kancelarii materiałów niejawnych; Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz obowiązujących przepisach wykonawczych do ustawy. Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niejawnych; Udostępnianie dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenia bezpieczeństwa; Przygotowanie kancelarii materiałów niejawnych do kontroli okresowej; Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych; Kontrola przestrzegania właściwego oznaczania dokumentów niejawnych; Odnotowywanie zmian klauzul tajności dokumentów niejawnych w dokumentacji ewidencyjnej; Kompletowanie dokumentacji oraz przygotowywanie akt do archiwum; rowadzenie obowiązujących urządzeń ewidencyjnych (np. rejestrów); Szkolenie pracowników prowadzących kancelarie materiałów zastrzeżonych w podległych jednostkach organizacyjnych PSP woj. pomorskiego.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych Komendy. Wykonywanie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w odniesieniu do istniejacych niejawnych systemów teleinformatycznych użytkowanych w Komendzie. Dokonywanie konserwacji, napraw urządzeń łącznosci i informatyki w celu utrzymywania sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki będących w dyspozycji Komendy. Instalacja i nadzór nad oprogramowaniem stacji roboczych w celu ochrony danych osobowych. Kontrolowanie zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego oraz kontrolowanie przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji sieci lub systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne w celu ich prawidłowego funkcjonowania. Wyjaśnianie zaistniałych incydentów i naruszeń ochrony informacji niejawnych w systemach lub sieciach teleinformatycznych. Tworzenie i rozwój wewnętrznej polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego KPP w Wałczu. Prowadzenie postępowań szkodowych dla sprzętu informatyki oraz prowadzenie szkoleń udoskonalających dla użytkowników końcowych.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WAŁCZU - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
szycie spodni (produkcja krajowa i eksportowa)
,,VOC'' Spółka z o. o. Wrocław Zakład Produkcyjny w Hajnówce - 2016-10-12 - Hajnówka (podlaskie)
•samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, •przygotowywanie deklaracji podatkowych,•prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,•wyliczanie m.in. podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.,•wsparcie działań audytowych
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych, sal lekcyjnych, korytarzy, toalet (praca na 1/2 etatu w godzinach popołudniowych)
Zespół Szkół Specjalnych nr 6 w Krakowie - 2019-01-04 - Kraków (małopolskie)
Przewożenie, załadunek, rozładunek towaru za pomocą wózka widłowego, kontakty z klientami z Ukrainy, Rosji.
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Chełm (lubelskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z UBOJEM I ROZBIOREM DROBIU ORAZ PRODUKCJĄ WYROBÓWDROBIOWYCH,PRZETWARZANIE I PRZEWOŻENIE SUROWCÓW NA MIEJSCE WYKONYWANIA PRAC, MYCIE ICZYSZCZENIE, MASZYN I URZĄDZEŃ, SORTOWANIE PRODUKTÓW, PRZEPROWADZANIE OBRÓBKI WSTĘPNEJSUROWCA, WG OKREŚLONYCH RECEPTUR PRZY ZASTOSOWANIU MASZYN I URZĄDZEŃ, PRACA Z NOŻEM I OSTRYMI NARZĘDZIAMIWYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ POKREWNYCH
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Karczew (mazowieckie)
Projektowanie, rozwijanie, implementacja oraz doskonalenie bazy testowej dla aplikacji sieciowych;projektowanie i implementacja metod testowania oraz narzędzi testujących;przeprowadzanie całego cyklu testowego dla danej wersji oprogramowania w tym między innymi: zbieranie specyfikacji, tworzenie planów testowania, przeprowadzanie automatycznych i manualnych testów oraz analizowanie wyników;projektowanie, implementacja, wsparcie techniczne infrastruktury pomocniczej dla automatycznych testów systemowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Kraków (małopolskie)
Sprawdzanie pod kątem rachunkowym i wprowadzanie na listy płac poprzez system ft-płace ryczałtów dla przewodników psów służbowych, równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze dla funkcjonariuszy; Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, materiałów i innych składników majątku Sekcji w oparciu o Zintegrowany System Informatyczny FORTECH oraz o system wspomagający zarządzanie finansami publicznymi (Plan Rzeczowo- Finansowy), w celu właściwej gospodarki mieniem Sekcji; Prowadzenie ewidencji materiałowej sprzętu żywnościowego, wody mineralnej, druków, formularzy, map oraz materiałów pomocniczych i środków trwałych. Wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowych w celu właściwego obiegu dokumentów i gospodarowania mieniem; Sprawdzanie pod kątem rachunkowym i zgodności z umowami rachunków za wyżywienie cudzoziemców i zatrzymanych, w celu racjonalnego gospodarowania przydzielonymi środkami finansowymi; Przypisywanie wydatków do poszczególnych podzadań i działań z wykorzystaniem zatwierdzonych przez Komendanta Oddziału kluczy podziałowych lub poprzez przypisywanie wydatku bezpośrednio do wskazanego działania budżetu zadaniowego, w celu zapewnienia właściwego wykorzystania przydzielonych środków; Sporządzanie kwartalnych meldunków o realizacji przedsięwzięć działu żywnościowego, analiz ekonomicznych, korekt planu finansowego w grupie 5 oraz meldunków do organu nadrzędnego w celu wykazania stopnia realizacji przydzielonych środków finansowych i wykorzystania limitów; Prowadzenie ewidencji planu finansowego, wydatków budżetowych oraz wydatków dokonywanych ze środków pochodzących z funduszu celowego- Fundusz Wsparcia SG w układzie zadaniowym oraz prowadzenie monitoringu stopnia realizacji wydatków zrealizowanych w ramach otrzymanych planów i limitów finansowych, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; posiadanie 0,5 roku doświadczenia zawodowego z zakresu księgowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny); umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, pracy w zespole komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; przeszkolenie z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
Opieka i pielęgnacja mieszkańców DPS, dbanie o zdrowie i higienę osobistą mieszkańców. Pomoc przy codziennych czynnościach życiowych takich jak: mycie, karmienie, aktywizacja ruchowa, robienie zakupów. Towarzyszenie mieszkańcom podczas konsultacji lekarskich. Udzielanie pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
dbanie o prawidłowy przebieg produkcji, obsługa maszyn pakujących w zakresie ustawień parametrów i zgłaszania pojawiających się problemów, obsługa zasypu, rynien wibracyjnych, ustawianie maszyn pakujących, wykonywanie procesu pakowania zgodnie ze zleceniem produkcyjnym i poprawne wypełnianie raportów, kontrolowanie półproduktów przed dopuszczeniem do procesu produkcji, dotrzymywanie harmonogramu godzinowego planu produkcyjnego, dbanie o zachowanie wszystkich systemów jakości
BAKALLAND DELECTA SERVICES sp. z o. o. - 2017-01-10 - Janów Podlaski (lubelskie)
Obsługa klienta, stoisk, terminala płatniczego i kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki, utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w sklepie, godz. pracy 6.30-14.30, 14-22, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Zgierz (łódzkie)
realizacja działalności kadrowej oraz kadrowo-mobilizacyjnej; wykonywanie prac administracyjno-biurowych; prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Myszyniec (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prezentacja biżuterii ze srebra, kompleksowa obsługa klienta
SPÓŁKA JAWNA "TAURUS" WIESŁAW SZĄSZOR, MARIETTA SZĄSZOR - 2016-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zbieranie wymagań od klientów, przedstawianie wymagań biznesowych w postaci "user stories" dla zespołu programistów, odpowiedzialność za dwa lub więcej produktów lub ich części, przygotowywanie specyfikacji wymagań dla domen,współpraca z projektantem UX w zakresie przygotowania dokumentacji funkcjonalnej,pomaganie zespołowi programistów w wykonywaniu codziennych zadań,doradztwo w zakresie strategii rozwoju produktu,prowadzenie badań rynku, prowadzenie analizy konkurencji, współpraca z działem sprzedaży i supportem nad realizacją celów sprzedażowych i realizacją wymagań klienta, wspomaganie działu marketingowego i sprzedażowego, udział w procedurach RFX,Praca na czas określony: 1.01.2020 - 30.09.2022Godzina zakończenia pracy: 16:30
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Kraków (małopolskie)
załadunek rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zakres obowiązków zgodny z załącznikiem oferty dostępny na stronie pod numerem oferty pracy BIP 1000-OP.110.18.2018Godziny pracy 7:15-15:15. Oferta pracy w drodze konkursuadres strony https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozwiązywanie wątpliwości klientów: działanie jako ekspert ds. rynku oraz punkt odniesienia dla lokalnych usług zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków oraz branie udziału lub prowadzenie wspólnych inicjatyw;-zarządzanie danymi lokalnych pracowników oraz partnerów biznesowych: wykonywanie działań dla wyznaczonego rynku w celu zapewnienia dokłądnego i terminowego wynagradzania pracowników za pośrednictwem działu płac, raportowanie: przygotowanie raportów na jakościowo wysokim poziomie oraz na wysokim poziomie złożoności, w tym wykonywanie obliczeń (np. wytyczne wzrostu płac) i symulacji, masowe zmiany: koordynowanie i wykonywanie kompleksowych zmian zachodzących masowo analizując strukturę organizacji, przygotowanie plików, kontynowanie współpracy z zaangażowanymi stronami, szczegółowe utrzymanie baz danych oraz dokumentów, ciągłe doszkalanie, proaktywna identyfikacja obszarów oraz sposobów poprawy zaswięgu świadczenia usług przez HR SSC.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, zapoznanie się ze sprzętem fryzjerskim
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż usług aktualnym klientom firmy
SUNRISE SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków dla dzieci.
INNOVUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Chełm (lubelskie)
wyk.zawodowe, min. 3 lata doświadczenia, praca przy produkcji koszy metalowych; Spawanie aparatem MIG/MAG, spawanie elementów metalowych;
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)
wykonywanie i prowadzenie dokumentacji planistycznej, rozliczeniowej napraw sprzetu wojskowego, zgodnie z rocznym planem zadań obsługowo- naprawczych oraz przewodnikami technologicznymi, czytanie dokumentacji technicznej i wykonywanie dokumentów, analizy danych z dokumentów przewodników technologicznych, posługiwanie się w praktyce pakietem MMS Office oraz sprzętem komputerowym i urządzeniami biurowymi
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2019-04-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ODBIERANIE DESEK Z TARTAKU.ZBIJANIE PALET.UKŁADANIE DREWNA.
Firma Handlowo Usługowa "DREW-BUD" Urszula Dąbroś - 2017-11-22 - Pilzno (podkarpackie)
Dostarczanie wiedzy o oszacowaniu, rozwoju, rozwiązaniu delegowanych zadań dotyczących konfiguracji, wdrożenia, odbudowy procesu, ulepszanie skryptów i innych narzędzi, przeglądanie skryptów, kodów, wdrożenie i utrzymanie instrukcji, konfiguracji otoczenia, doskonalenie zmian w kodach.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Baranów (mazowieckie)