STARSZY REFERENT DO SPRAW ORGANIZACYJNO-KADROWYCH W KSC Zgorzelec oferta pracy KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW ORGANIZACYJNO-KADROWYCH W KSC
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 424 PLN
Zakres obowiązków: - realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej; - organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komendzie powiatowej;- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji rządowej i samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;- prowadzenie spraw dotyczących pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;- prowadzenie archiwum KP PSP w Zgorzelcu.
Data publikacji: 2018-12-13
Lokalizacja: Zgorzelec (dolnośląskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Chrobrego 1, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej; - organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komendzie powiatowej;- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji rządowej i samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;- prowadzenie spraw dotyczących pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;- prowadzenie archiwum KP PSP w Zgorzelcu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 424 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DO SPRAW ORGANIZACYJNO-KADROWYCH W KSC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgorzelec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 424 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: technik BHP
Nazwa pracodawcy: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Bolesława Chrobrego 1, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys / CV i list motywacyjny;- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo;- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgonie z rozporządzeniem rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.Termin składania dokumentów do 04.01.2019r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Zgorzelec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgorzelec
Ulica pracodawcy: Bolesława Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 13.12.2018
Oferta pracy ważna do: 04.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montaż instalacji wod-kan, montaż instalacji grzewczych wg nowoczesnych technologii (miedź, platik) - miejsce pracy NIEMCY
Agencja Pracy EURO-PASS Grażyna Wieczorek - 2017-05-19 - Lubartów (lubelskie)
Pomocnik montera instalacji sanitarnych
PPHU MONTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza wymagań, tworzenie funkcjonalnych aplikacji i wdrażanie projektów, wspołpraca z innymi oddziałami i inżynierami klientów, nauczanie młodszych programistów, udział w technicznych rozmowach kwalifikacyjnych, kontakt z klientami na Ukraninie i w USA.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Kraków (małopolskie)
ogólna opieka pielęgniarska
FUNDACJA OCHRONY ZDROWIA I POMOCY SPOŁECZNEJ W JASTRZĘBIU ZDROJU - 2016-10-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przygotowywanie dokumentów osób szkolących, prowadzenie prac biurowych, komplementowanie dokumentów do egzaminu, prowadzenie rejestru kursantów, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
załadunek i rozładunek towarów, obługa wózka widłowego,wystawianie dokumentów sprzedażowych,magazynowych, kontakt z klientem
"AGROCHEM Puławy"Sp. z o.o. w Człuchowie - 2016-09-26 - Człuchów (pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń przy produkcji wyrobów mleczarskich
ILAS POLONIA S.A. - 2018-01-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Odpowiedzialność za zapewnienie rzeczywistej wartości biznesowej poprzez budowanie solidnych i skalowalnych systemów podstawowych serwerów Java (core Java server systems); Odpowiedzialność za opracowanie wysokiej jakości architektury technicznej dla epik; Odpowiedzialność za zapewnienie kierownictwa technicznego. Odpowiedzialność za opracowanie kodu, prowadząc przez przykład;. Zapoznawanie się z propozycjami projektowymi i zapewnianie, że dostarczony kod spełnia oczekiwany poziom jakości; Dostarczanie wsparcia L3, wspomagając zespół ds. operacji produkcyjnych w zakresie problemów dot. kodu; Opracowywanie i obsługa pakietu aplikacji zapewniających rozliczenia handlowe i potwierdzenia transakcji.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Łódź (łódzkie)
Oferta pracy dla osób niepełnosprawnych
POLKEMIC - 2016-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
praca
WYROBY CUKIERNICZE KEKS A. ŚLIŻ, S. GORCZYCA, SZ. MACIEJOWSKI, D. SKRZYSZOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Odwiedzanie lokali mieszkalnych / lokali i pomieszczeń użytkowych / obiektów. Wykonywanie przeglądów i pomiarów zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane, oraz z obowiązującymi innymi przepisami w tym zakresie. Drobne naprawy elektryczne. Miejsce wykonywania pracy według zleceń na terenie całego kraju.
ROMAN FURTAK USŁUGOWY ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY "ELEKTROFUR" - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)
Realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych w tym przygotowywanie zaświadczeń, odpisów, wyciągów, reprodukcji z przechowywanych materiałów archiwalnych i przedstawienie ich do akceptacji w celu odpowiedzi zainteresowanym.Wydawanie materiałów archiwalnych dla zabezpieczenia potrzeb interesantów w celu służbowego i naukowego ich wykorzystania na podstawie decyzji bezpośredniego przełożonego.Opracowywanie inwentarzy archiwalnych przechowywanych zespołów archiwalnych oraz ewidencjonowanie ich w bazie "IZA".Prowadzenie ewidencji zasobu Archiwum w elektronicznych bazach.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-07-06 - Gdynia (pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych, ciężarowych, prace wulkanizacyjne.
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2017-05-08 - Grajewo (podlaskie)
1) prowadzenie Punktu Obsługi Technicznej pojazdów służbowych; 2)zapewnienie terminowego wykonywania przeglądówokresowych oraz właściwego stanu technicznego urządzeńwarsztatowych objętych nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego; 3) planowanie obsług technicznych i napraw bieżących pojazdówsłużbowych; 4) wnioskowanie o przydzielenie lub zakup częścizamiennych i podzespołów do napraw pojazdów służbowych; 5)prowadzenie dokumentów warsztatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami służbowymi; 6) prowadzenie gospodarki odpadami z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów, w szczególnościdotyczących odpadów niebezpiecznych; 7) ufarmianie i rejestracja faktur za zakupione części zamienne, akcesoria i usługi niezbędne do remontów i konserwacji pojazdów służbowych; 8) prowadzenie gospodarki i ewidencji rzeczowych składników majątkowych;9) prowadzenie obowiązujących ewidencji środków trwałych,pozostałych środków trwałych i materiałów w tym opracowywaniedokumentacji rozchodowo-przychodowej na potrzeby wewnętrzne oraz sporządzanie i przedstawianie zestawień sprzętu przeznaczonego do wybrakowania, 10) prowadzenie gospodarki materiałami pędnymi i smarami w ramach posiadanych uprawnień, 11) gospodarowanie sprzętem MPS oraz materiałami pędnymi i smarami w jednostce, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Komenda Miejska Policji w Legnicy - 2016-02-19 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzątanie klatek schodowych na terenie Rumi. Praca w godz. 06.00 - ok. 13.00. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
PPHU Optima S.C. - 2016-10-19 - Wejherowo (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYKZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa linii produkcyjneji ekstruderów, naprawa drobnych usterek występujących na linii produkcyjnej, obsługa do 8 maszyn. Zatrudnienie 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie wymagań technicznych dla materiałów, maszyn i urządzeń dostarczanych do kopalń JSW S.A. w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, normy itp.; kontrola jakości dostarczanych materiałów
Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A. - 2017-07-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
współudział w tworzeniu planów audytów wewnętrznych w organizacji, - realizowanie audytów wewnętrznych, - przygotowywanie dokumentacji po-audytowej, prezentowanie wyników audytów i monitorowanie stanu wdrożenia rekomendacji wynikających z audytu, - identyfikacja i ocena ryzyka finansowego oraz operacyjnego we wszystkich obszarach działalności PMI, - weryfikowanie efektywności kontroli wewnętrznych, - przygotowania programów szkoleniowych dla pracowników PMI SCE w zakresie świadomości środowiska kontrolnego, - doradzanie grupom projektowym w zakresie modelowania środowiska kontrolnego dla nowych procesów lub programów.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
-
TOP LINK MIGUEL FARINHA - 2018-07-18 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zakup materiałów nieprodukcyjnych dla określonych zakładów firmy Aptiv w Turcji z uwzględnieniem wymagań jakościowych, terminowości i kosztów. Pozyskiwanie najlepszych cen, negocjowanie ofert.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Montaż i naprawa instalacji elektrycznych oraz konserwacyjno-naprawczych instalacji zalicznikowych, wykonywanie pomiarów i prób po montażu
WEST 4 YOU SPÓŁKA CYWILNA - 2017-11-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki,- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obsługa stanowiska informacji,prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurową wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-26 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie procesem zmian zgodnie z ustalonym budżetem i ramami czasu. Wprowadzanie zmia w zespołach przy minimalnym zakłóceniu ich pracy. Analiza ryzyka wprowadzanych zmian.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-01-23 - Gdańsk (pomorskie)