STARSZY REFERENT DO SPRAW: OBSŁUGI BIEŻĄCEJ W DZIALE OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ I WYMIANY INFORMACJI MIĘDZYNARODOWEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM Bolesławiec oferta pracy Izba Skarbowa Urząd Skarbowy w Bolesławcu
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW: OBSŁUGI BIEŻĄCEJ W DZIALE OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ I WYMIANY INFORMACJI MIĘDZYNARODOWEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM
Wynagrodzenie: od 3 016,88 PLN
Zakres obowiązków: Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Zapewnienie obsługi i wsparcia podatnika i płatnika w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych, w tym m.in. udzielanie informacji podatkowych. Przyjmowanie i ewidencjonowanie składanych deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w postaci elektronicznej. Wydawanie zaświadczeń oraz potwierdzanie profili zaufanych elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocławpocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0, pok. 5Data zatrudnienia będzie uzależniona od procesu rekrutacyjnego.Metody i techniki naboru:- zadania praktyczne- rozmowa kwalifikacyjna Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
Data publikacji: 2017-12-28
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Izba Skarbowa Urząd Skarbowy w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Garncarska 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Zapewnienie obsługi i wsparcia podatnika i płatnika w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych, w tym m.in. udzielanie informacji podatkowych. Przyjmowanie i ewidencjonowanie składanych deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w postaci elektronicznej. Wydawanie zaświadczeń oraz potwierdzanie profili zaufanych elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocławpocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0, pok. 5Data zatrudnienia będzie uzależniona od procesu rekrutacyjnego.Metody i techniki naboru:- zadania praktyczne- rozmowa kwalifikacyjna Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 016,88 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,61.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DO SPRAW: OBSŁUGI BIEŻĄCEJ W DZIALE OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ I WYMIANY INFORMACJI MIĘDZYNARODOWEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik podatkowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 016,88 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie: średnie- Doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w administracji publicznej lub pracy biurowej- Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych- Umiejętność redagowania pism- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:- Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Izba Skarbowa Urząd Skarbowy w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Garncarska 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 03.01.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocławpocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0, pok. 5Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 75 646 52 56 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 71 365 27 09 e-mail: katarzyna.surowka (at) ds.mofnet.gov.pl (sprawy organizacyjne i formalne). Informacje szczegółowe: https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Garncarska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik podatkowy
Data dodania oferty pracy: 28.12.2017
Oferta pracy ważna do: 03.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
CI GAMES S.A. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kancelaryjna i korespondencyjna wydziału oraz prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki.ZADANIA PODSTAWOWE1)zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu;2)prowadzenie magazynu sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki;3)zapewnienie efektywnego przepływu informacji;4)realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań naczelnika wydziału;5)zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań;6)prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów i pracowników wydziału;7)prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników wydziału;8)protokołowanie odpraw służbowych;9)archiwizowanie dokumentacji;10)opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-01-27 - Legionowo (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; -ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; -analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie, modyfikowanie procesów technologicznych zgodnie z zamówieniem, bezpośrednie kontakt członkami zespołu hiszpańskojęzycznymi członkami zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałych klientów, kontrola zleceń spedycyjnych, negocjowanie umów, kierowanie podległym zespołem; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-16).
RED Transport i Spedycja Sp.Zo.o i Wspólnicy S.k - 2015-12-03 - Słupsk (pomorskie)
Cięcie i formatowanie elementów meblowych.
P.P.H.U ROMBEX Robert Kobyłecki w Ciemniewie - 2016-07-29 - Ciemniewo (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie kalkulacji podatkowych (VAT, CIT), prowadzenie innych ewidencji wymaganych przepisami.
Refus Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera; komunikatywność, samodzielność; zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza prezesa, sporządzanie pism, regulaminów, zestawień, obsługa osób wchodzących do firmy, kontakty z kontrahentami i klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Gliwice (śląskie)
Utrzymywanie baz danych, ich administrowanie, odpowiedzialność za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań, wdrażanie nowych funkcjonalności baz nadzoru, możliwość odpowiedzialności za data Architecture oraz przewodzenia zespołowi do 5 osób
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Otmęt (opolskie)
Prace porządkowe, segregacja śmieci, obsługa specjalistycznych maszyn czyszczących, sprzątanie biur, szatni, pomieszczeń sanitarnych oraz toalet,obsługa wózków widłowych ( wywożenie śmieci, kartonów). Praca w godz. 07:00-04:00, praca również w dni wolne, co najmniej 20 godz. tyg. umowa zlecenie.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
tworzenie aplikacji z wykorzystaniem technologii S2EE
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie zespołami liczącymi do 30 osób, odpowiedzialność za zatrudnianie do zespołu/projektu, zbieranie opinii z odpowiednich źródeł i ich przekazywanie, monitorowanie, przeprowadzanie szkolenia, wspiernie liderów zespołu, kierowników projektu i oddelegowywanie im zadań, odpowiedzialność za ocenę wyników wszystkich członków zespołu,szkolenie członków zespołu - głównie Liderów Zespołów, Kierowników Projektu, monitorowanie motywacji zespołów, jak również ich silnych i słabych stron, monitorowanie satysfakcji Klientów członków zespołu, obowiązki administracyjne, w zależności od Delivery Manager
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
- Pełnienie roli eksperta w zakresie znajomości wszystkich procesów w obszarze Obsługi Klienta Indywidualnego i Biznesowego. Prowadzenie szkoleń w odpowiedzi na potrzeby biznesowe. Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych dla zespołów zlokalizowanych w różnych krajach i jednostkach biznesowych. Przygotowywanie raportów dot. efektywności szkoleń opartych o wyniki sprzed i po przeprowadzonym szkoleniu. Prowadzenie szkoleń w celu optymalizacji i zwiększenia efektywności wyników operacyjnych, sugerowanie usprawnień procesów, identyfikowanie ewentualnych luk w istniejących procesach. Tworzenie szkoleń e-learningowych i ustalanie najefektywniejszych metod dostarczania szkoleń. Pełnienie roli Partnera dla kluczowych interesariuszy w celu identyfikowania potrzeb szkoleniowych.- Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane umiejętności: Efektywne stosowanie standardów branżowych i zasad uczenia się dorosłych w projektowaniu, rozwijaniu i prowadzeniu szkoleń. Wymagane uprawnienia: Certyfikat ADDIE. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako trener. Wymagane 5 lat doświadczenia związanego z obsługą klienta indywidualnego lub biznesowego w centrum usług wspólnych. Wymagane doświadczenie min. 2 lata w rozwoju i implementacji programów e-learningowych. Wymagana wiedza w zakresie projektowania i realizacji szkoleń dotyczących procesów oraz szkoleń miękkich w CONTACT CENTRE. Wymagane doskonałe umiejętności interpersonalne. Dyplom szkoły wyższej lub równoważne doświadczenie zawodowe lub połączenie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Doświadczenie w rozwoju i implementacji programów e-learningowych. Dobra znajomość zasad uczenia się dorosłych i technik szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Katowice (śląskie)
Docieplanie budynków, malowanie elewacji.
Zakład ogólnobudowlany Czesbud Czesław Miotk - 2017-04-07 - Reda (pomorskie)
jw.
Vip Account Sp. z o.o - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady ksiegowości w szczególnosci klasyfikację dochodów i wydatków budzetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjoanariuszy-zanajomość przepisów w zakresie obiegu korespondencji w Oddziale-znajomość i stosowanie instrukcji obiegu dowodów księgowych w zakresie zajmowanego stanowiska-sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju-dekretowanie ksztów podrózy słuzbowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami w tym w układzie budżetu zadaniowego-monitorowanie wydatków dot. podróży słuzbowych i bieżące informacje o ewentualnych niedoborach lub nadwyżkach w planie finansowym-udział w procesie planowania wydatków dot. podrózy słuzbowych i w analizach kwartalnych-prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych i słuzby funkcjonariuszy PGK-prowadzenie rejestru faksów wychodzących i wchodzących, wysyłanie faksów-prowadzenie ewidencji złozonych w NBP depozytów-przygotowywanie pism urzedowych-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ-dbałosć o przestrzeganie tajemnicy państwowej i słuzbowej-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych-dbałość o uzywany podczas wykonywanych zadań sprzęt służbowy
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Tworzenie najlepszej praktyki w kwestiach technicznych w celu usprawnienia funkcji, dostarczania, efektywności oraz jakości usług, asystowanie przy technicznych problemach we wszystkich projektach spółki, konfiguracja i dostosowanie platformy service now, rozwój platformy na podstawie raportów klienta, rozwój wymaganych komponentów integracyjnych, przygotowywanie technologii w nastawianiu na potrzeby klienta, praca wykonywania w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
•kontrola dostaw, produkcji w toku oraz wyrobów finalnych,•kontrola próbek wzorcowych,•prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową,•identyfikowanie oraz nadzór nad wyrobami niezgodnymi,•udział w sporządzaniu planów kontroli, •wsparcie produkcji w rozwiązywaniu problemów jakościowych.
AUTOMET Group sp. z o.o. Sp.k. - 2018-08-28 - Sanok (podkarpackie)
kierowanie, nadzorowanie pracami branży elektrycznej i ogólnobudowlanej, organizowanie pracy pracowników na podstawie rejestru zgłoszeń, planu remontów, zapotrzebowanie, rozliczanie materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych pobranych przez pracowników.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2017-06-12 - Gdańsk (pomorskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wsparcie dla procesu budżetowego i planowania w odniesieniu dla biznesu IG, raportowanie kluczowych wskaźników efektywności dla IG, współpraca z Zespołemi Centralnymi oraz Liniami Biznesowymi IG, realizacja celów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów firmy ( OKNA, DRZWI, BRAMY GARAŻOWE), budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, promocja firmy na rynku, realizacja zamówień
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -międzynarodowa współpraca z instytucjami finansowymi; -asystowanie przy otwieraniu/zamykaniu kont bankowych i usługach związanych z dostępem do bankowości elektronicznej; -krótkoterminowe zarządzanie gotówką, rzetelne wykonywanie aktualnych krótkoterminowych prognoz przepływów pieniężnych; -przygotowywanie okresowych prognoz przepływów środków pieniężnych; -terminowe przygotowywanie raportów; -dokładne i kompleksowe przygotowywanie wewnętrznych i zewnętrznych raportów związanych z zarządzaniem finansami; -praca nad rozwojem procesu i aktywne uczestnictwo w implementacji systemów i ulepszeń, w celu zapewnienia ciągłego dostosowywania się do wymagań biznesowych i innych.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kraków (małopolskie)
planowanie i realizacja procesu wychowawczego, opieka i prowadzenie zajeć z grupą,indywidualna praca z dzieckiem
Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza - 2017-06-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie ofert na rynku transportowym, negocjacje z kontrahentami. Wymagania: znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłuym, języka rosyjskiego w stopniu biegłym.
INTERNORD Sp. z o. o. - 2016-05-31 - Rumia (pomorskie)
KLEJENIE PIEROGÓW
PHU "BARTOLINI" s.c. Katarzyna Lipińska, Mirosław Lipiński - 2017-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Firma poszukuje osoby odpowiedzialnej za rozwój bezpieczeństwa IT w NC-Spectrum i tworzenie centrum operacji bezpieczeństwa (SOC). Do zadań będzie należeć m.in.:- opracowanie rozwiązań dla sieci sensorowych- nadzór, analiza i zarządzanie wydarzeniami- usprawnienie i integracja nowych rozwiązań- instalacja i konfiguracja systemu IDS- inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Wykształcenie techniczne - bezpieczeństwo sieci ITDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na branżę IT w szczególności w zapewnieniu bezpieczeństwa sieci IT, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w samodzielnej pracy, podjęcie odpowiedzialności.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BPosiadanie / ukończenie jednego lub kilku z następujących szkoleń / certyfikatów: SANS: GCFW, GCIA, GCUX i CISSP, CISA.Znajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
PROWADZENIE DORADZTWA, KONSULTACJI POMYSŁÓW I WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH PROJEKTÓW BADAWCZYCH, DYDATKTYCZNYCH, EDUKACYJNYCH, ORAZ INFRASTRUKTURALNYH WSPÓŁFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZYNYCH, ANALIZA POTRZEB ORAZ POZYSKIWANIA INFORMACJI O MOŻLIWOŚCIACH FINANSOWANIA PROJEKTÓW UCZELNI Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH- POZYSKIWANIE PROGRAMÓW UMOŻLIWJAJĄCYCH FINANSOWANIE CELÓW STRATEGII ROZWOJU PUM, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHO PRZYZNANIE ŚRODKÓW ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZYNYCH, PROWADZENIE OBNSŁIGI PROJEKTÓW ORAZ KONTROLA PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI OGRANIZACYJNE UNIWERSYTETU, POD KĄTEM ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z ZAPISAMI WNIOSKU APLIKACYJNEGO ORAZ ZAWARTEJ UMOWY O DOFINANSOWANIE, OPRACOWYWANIE NIEZBEDNYCH DOKUMENTÓW DO REALIZACJI PROJEKTU, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI, RAPORTÓW SPRAWOZDAŃ Z PRZEBIEGU I REALIZACJJI PROJEKTÓW, PROWADZENIE OBSŁUGI PROJEKTU W ZAKRESIE FINANSOWYM ORAZ ODRĘBNEJ DOKUMENTACJI KAŻDEGO PROJEKTU UMOŻLIWJAJACEJ PEŁNYMONUITORING I KONTROLĘ JEGO REALIZACJI, PROWADZENIE SPOTKAŃ INFORMACYJNO-SZKOLENIOWYCH O TEMATYCE ZXWIĄZANEJ Z POPZYSKIWANIEM I REALIZACJĄ FUNDUSZY, PROWADZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ UNIWERYSTETU DZIAŁĄNOŚCI PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ UCZELNIĘ, ARCHIWIZOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W UMOWIE O DOFINANSOWANIE,
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)