KSIĘGOWA/KSIĘGOWY Płock oferta pracy Refus Sp. z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie kalkulacji podatkowych (VAT, CIT), prowadzenie innych ewidencji wymaganych przepisami.
Data publikacji: 2016-03-15
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Refus Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie kalkulacji podatkowych (VAT, CIT), prowadzenie innych ewidencji wymaganych przepisami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Data zakończenia pracy: 30.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Symfonia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych, doświadczenie w uzgadnianiu zapisów na kontach księgi głównej, praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych, systematyczność, dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy w zespole, znajomość programu Płatnik będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Refus Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres: agnieszka.szczepanska (at) refusspzoo.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.03.2016
Oferta pracy ważna do: 14.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa wózków widłowychZaładunek samochodów zgodnie z planem załadunkuPraca w godzinach 6-14, 14-22, 22-6Praca w systemie czterobrygadowym (również soboty, niedziele)
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2017-03-10 - Mielec (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wasilków (podlaskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z obiegiem dokumentów w zakładzie pracy,- odbiór dokumentów do księgowania,- przygotowanie dokumentów do księgowania,- sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym,- zapoznanie z przepisami prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów,- księgowanie dokumentów,- zapoznanie z zasadami i sporzadzaniem deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Zgierz (łódzkie)
praca w charakterze księgowej
TRANSPORT CIĘŻAROWY USŁUGI WARSZTATOWE Stanisław Borowski - 2016-06-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
praca na budowie w zespole rosyjskojęzykowym, praca w woj. pomorskim oraz zachodniopomorskim
HRYN-BUD PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ADAM HRYCYK - 2018-03-01 - Lębork (pomorskie)
prace murarskie
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- obsługa maszyn szyjących z oprzyrządowaniem i bez oprzrządowania - wykonywanie danych operacji technologicznych - przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ - dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Roźwienica (podkarpackie)
Roznoszenie ulotek, rozdawanie ulotek, ankietowanie
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dokumentacji księgowej od podatników, weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, wprowadzanie do systemów księgowych, uzgadnianie zobowiązania podatkowego
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Radom (mazowieckie)
wewnętrzny przeładunek złomu za pomocą urządzeń przeładunkowych, pomoc przy sortowaniu złomu, codzienna obsługa i kontrola użytkowanego sprzętu
CRONIMET PL sp z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów na zakup owoców z państw wschodnich, północnych państw Afryki, Anglii. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami firmy.
P.H.U. POLWEST PIOTR ROJEWSKI - 2017-06-01 - Brzozówek (mazowieckie)
Dekretacja, księgowanie do rejestru VAT. Stanowisko samodzielne
Biuro Rachunkowe "FORMICA" Kazimierz Mrówka - 2018-05-04 - Brzesko (małopolskie)
obsługa klienta, prowadzenie księgowości firm
Biuro Obrachunkowe, Doradca Podatkowy Jadwiga Pogońska - 2017-06-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wprowadzanie danych, wystawianie faktur, kontrola dokumentów księgowych, uzgadnianie rozrachunków księgowych
LINSTAL Spółka z o.o. - 2016-09-26 - Jasień (lubuskie)
Wykonywanie prac przygotowawczych przy sporządzaniu posiłków,przygotowywanie potraw pod kierunkiem doswiadczonego kucharza,systematyczne wyparzanie naczyń i sprzętu kuchennego, pomoc przywydawaniu posiłków, wykonywanie poleceń kucharza wynikających zcodziennego podziału prac, utrzymywanie pomieszczeń kuchni izaplecza kuchennego w należytym porządku i ładzie
Restauracja Złoty Róg - 2016-09-27 - Wawelno (opolskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem rachunkowym, kwalifikowanie dukumentów do właścicwej ewidencji, wprowadzanie i księgowanie dokumentów, sprawdzanie deklaracji podatkowych, wprowadzanie wyciągów bankowch, uzgadnianie kont
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Czyszczenie hal garażowych.
AGENCJA PRAC ZLECONYCH SP. Z O.O. 13365 - 2017-02-25 - Gdynia (pomorskie)
Ewidencja dokumentów w systemach księgowych. Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej. Sporządzanie bilansu, rocznych zysków i strat. Sporządzanie deklaracji Vat-7. Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS.
Biuro Rachunkowe Victoria Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Płock (mazowieckie)
Zapoznanie się z rysunkami technicznymi mebli, dobór drewna i innych materiałów, obsługa maszyn stolarskich, wytwarzanie mebli, montaż mebli. Praca na 3/4 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Raszyn (mazowieckie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów
WYTWÓRNIA BETONÓW PREFABRYKOWANYCH "PREDOM" S.A - 2016-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Sienno (mazowieckie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Fryzjer damsko - męski
AGATA GROMKO HAIR CONCEPT - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie dokumentów spółki, weryfikowanie danych wprowadzanych do systemów księgowych, wsparcie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych, dekretacja dokumentów, archiwizacja, weryfikacja poprawności i ewidencja faktur, przygotowywanie zestawień, kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
ENVISTAR.BIZ Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)
1) Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zleceń organów kontroli zewnętrznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników, 13) Prowadzenie archiwum zakładowego, 14) Nadzór nad zamówieniami publicznymi oraz sporządzanie protokołów, 15) Administrowanie majątkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych oraz spisów z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiektów i pomieszczeń zw z działalnością CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne środki czystości, materiały biurowe i inne, sporządzanie protokołu przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunków za wykonanie usług i not obciążeniowych, 21) Odpowiedzialność za sprzęt biurowy, 22) Wydawanie środków czystości, obuwia, odzieży, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, staż pracy co najmniej 3 lata, znajomość ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zamówieniach publicznych, pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy społecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokreślony. WAŻNOŚĆ OFERTY - 03.08.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W RUMI - 2017-07-25 - Rumia (pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Zielona Góra (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Świdnica (dolnośląskie)