STARSZY PROGRAMISTA / ANALITYK Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY PROGRAMISTA / ANALITYK
Wynagrodzenie: do 12 000 PLN
Zakres obowiązków: rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu, nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
Data publikacji: 2017-04-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu, nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 12 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY PROGRAMISTA / ANALITYK
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w technologią Spring w środowisku backendowym, min 5 lat doświadczenia w core Java, doświadczenie w pracy z SOAP & REST APIs, JSON, schematami oraz dokumentami XML, znajomość Maven znajomość zasad oraz technik Object Oriented, Design Patterns etc., doświadczenie w pracy w metodologii Agile - Scrum framework, TDD, Mocking frameworks oraz GIT,doskonała znajomość zagadnień jakości kodu oraz testowania
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 24.04.2017
Oferta pracy ważna do: 12.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń, sprzątanie, nadzór.
"JAMA-TUR" P.U.H. KUKLA JADWIGA - 2018-02-15 - Zawoja (małopolskie)
samodzielne stanowisko w prowadzeniu kuchni włoskiej; praca w godz. 14-22 w pizzerii Opolu, ul. Sosnkowskiego oraz w Murowie k/ Opola
ENZO Trattoria-Pizzeria - 2017-03-03 - Murów (opolskie)
Wykonywanie prac prostych, ciężkich fizycznie; przepakowywanie, pakowanie, prace porządkowe ( prace na terenie stoczni, rozpakowywanie samochodu)
''Kaspi'' Sp.zo.o - 2017-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
znajomość SSWIN, CCTV, KD
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE M-AKRO ANDRZEJ GŁÓWCZYŃSKI - 2016-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przedstawiciel handlowy, kontakt z klientem, przedstawienie oferty handlowej, zbieranie i realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Barwałd Górny (małopolskie)
przygotowanie napojów, obsługa gości, rozliczanie rachunków ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Wieliczka (małopolskie)
Tworzenie oprogramowania w tym oprogramowań i systemów czasu rzeczywistego.Wdrażanie oprogramowania w różnorodnym środowisku technicznym.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łódź (łódzkie)
dokładnie towaruobsługa lotto, rachunków i terminala płatniczegodbanie o porządek w sklepiekontrola terminów przydatnościwykonywanie aktywnej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie analiz technicznych. Wytyczanie kierunku technicznego zespołom zagranicznym.Identyfikacja wymogów klientów. Omawainie rozwoju nowych cech w połączeniu z innymi komponentami.
HCL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług, zarządzanie cyklem projektu, realizowanie kamieni milowych. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 11 700 zł/brutto m-c. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00. Praca również w soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 8 lat doświadczenia, w tym 4 lata na stanowisku zarządzającym. Wymagane uprawnienia: certyfikat MCP, MCSA, CCNA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)
Montaż instalacji pneumatycznych,hydraulicznych, wentylacyjnych, drobne prace budowlane, praca na wysokości. Praca na terenie Łodzi i woj. łódzkiego. Zgłoszenia na adres e-mail : praca (at) walterpolska.pl
WALTER Kompressortechnik Polska Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
- Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń. Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp (w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych). Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp. Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp. Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa. Współpraca z publicznymi organami kontroli.- Wynagrodzenie: 560 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-17:00. Zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Doświadczenie w pracy w służbie BHP mile widziane (w przypadku technika bezpieczeństwa i higieny pracy wymagany co najmniej trzyletni staż pracy). Uprawnienia: niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Umiejętności: znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, znajomość Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/ oraz urządzeń biurowych, wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętności organizacji pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania, wysoka kultura osobista.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 - 2017-01-02 - Katowice (śląskie)
jw.
Siljanczuk Arkadiusz IRON - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. MuchoborskaSala H
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Pokój (opolskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych
SII SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
Szlifowanie metali i konstrukcji stalowych, szlifowanie spawów szlifierką kątową.
SERWIS DANMAR PLUS SP Z O O - 2016-08-19 - Gdynia (pomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem azerskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
rozładunek towaru, szykowanie towaru na poszczególne zamówienia, rozstawianie towaru mna magazynie, utrzymanie czystosci w miejscu pracy, praca w godz. 8-16
SKŁADOKIEN.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-09 - Opole (opolskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Naliczanie płac. Rozliczanie składek ZUS. Pisanie umów o pracę i cywilnoprawnych. Obsługa kadrowa pracowników.
Agencja Rozwoju i Promocji ZAMEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-16 - Gostynin (mazowieckie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11 000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży IT, min. rok doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane certyfikaty: certyfikat Six Sigma Green. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ciągników sidłowych
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Przybyradz (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-10-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Gliwice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawcapraca na dwie zmiany:7.00-15.0014.00-22.00
F.U.H. FRESH Karkosza Hubert - 2017-01-18 - Mielec (podkarpackie)
Opracowanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowej
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)