STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ Koszalin oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie
Stanowisko: STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie lub wyższe preferowane administracyjne lub ekonomiczne, w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 1 rok stażu pracy, znajomość przepisów ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, znajomość przepisów ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ubezpieczeniu społecznym rolników, ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, umiejętność sporządzania pism i notatek, orientacja na interesanta, komunikatywność, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności ( mile widziane )
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce " Praca w KRUS" a następnie " OR w Koszalinie "Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.krus.gov.pl
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.10.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych, wsparcie zespołu we wdrażaniu strategii marketingowych, wsparcie podczas organizowania wystaw, targów oraz działań z zakresu CSR, współpraca z działem HR w ramach budowania Employer Brandingu oraz PR wewnętrznego, współpraca przy projektowaniu opakowań brandowych oraz marek własnych, przygotowywanie wybranych raportów, analiz oraz prezentacji, nadzór i administracja stron internetowych.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2018-02-01 - Nysa (opolskie)
Produkowanie testów technicznych, testów biznesowych, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfiguracja środowiska, udział w projektowanniu, kodowaniu, wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
praca na wysokości przy serwisie linii telekomunikacyjnych, delegacja - teren kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TRANS-STAL EUGENIUSZ PIOTR SEROCZYŃSKI - 2018-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca przy tworzeniu i utrzymaniu internetowych kanałów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-03-25 - Koteże (pomorskie)
parkieciarz
Nowax sp. z o. o. - 2016-07-11 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w kuchni, przygotowywanie półproduktów, wydawanie posiłków, zmywanie naczyń
"COMPASS GROUP POLAND" Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Sosnowiec (śląskie)
STARSZY REFERENT- KANCELARIA JAWNAZakres obowiązków:1. Prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej.2. Prowadzenie ewidencji dokumentów wytworzonych na potrzeby własne.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i terminowe kierowanie korespondencji wychodzącej i wchodzącej w formie elektronicznej.4. Kompletowanie dokumentów według rzeczowego wykazu akt i terminowe kierowanie do właściwych teczek.5. Udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania dokumentów jawnych.6. Obsługa wykonawców w zakresie ewidencjonowania dokumentów oraz ich brakowanie.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż maszyn ogrodniczych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Alicja Jankowska - 2017-05-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji praca na dwie zmiany w godzinach: 7.00 - 15.00, 14 .00 - 22.00
Usługi Turystyczne Izabela Buluk - 2017-10-30 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
NAPRAWA SPRZĘTU TRANSPORTOWEGO; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE, DOŚWIADCZENIE W PRACY W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM, NIEKARALNOŚĆ;
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE - 2016-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PROFESJONALNE PRZEDSTAWIENIE OFERTY HANDLOWEJ ORAZ DORADZTWO W RAMACH OFEROWANYCH USŁUG (POPRZEZ KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY, EWENTUALNIE OSOBISTY)OBSŁUGA TELEFONICZNA I ELEKTRONICZNA KLIENTÓW ZGODNIE Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI JAKOŚCIBEZPOŚREDNIA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM CONTENT MARKETINGU W CELU MONITOROWANIA STATUSU REALIZACJI ZLECEŃOBSŁUGA BAZY DANYCH KLIENTÓW W SYSTEMIE CRMINFORMOWANIE KLIENTÓW O PROCESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WYJAŚNIANIE NIEZGODNOŚCI I WĄTPLIWOŚCISPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTAWSPÓŁTWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII E-MARKETINGOWYCHPRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z PROWADZONYCH DZIAŁAŃ HANDLOWYCH
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów opiekuńczych osoby chorej i niesamodzielnej o różnymstopniu zaawansowania niepełnosprawności i w różnym wieku.Pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w zaspakajaniu podstawowych potrzeb biologicznych.Aktywizowanie osobie chorej i niesamodzielnej do zwiększania samodzielności życiowej.Wykonywanie zabiegów higienicznych/pomocy przy toalecie i kąpieli chorych.Współdziałanie z zespołem opiekuńczym i terapeutycznym.Asystowanie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych.
Ośrodek Readaptacji Stowarzyszenia Solidarni "PLUS" EKO "Szkoła Życia" w Wandzinie - 2016-11-18 - Wandzin (pomorskie)
zarządzanie i organizacja pracy Działu Księgowości;odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości i prawa podatkowego;odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji podatkowych;sporządzanie sprawozdań finansowychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych;współpraca z innymi działami firmy;współpraca z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, organami podatkowymi i bankami
G'S POLSKA SP Z OO - 2018-02-07 - Stefanowo (kujawsko-pomorskie)
Magazynier - branża spożywcza. Oczekiwania pracodawcy: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. "b", mile widziane aktualne badania sanepid, mile widziany staż pracy na magazynie w branży spożywczej. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosic się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2017-10-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Montaż reklam zewnętrznych.
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
IVONA Software Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
Prace pomocnicze w dziale księgowości. Prace pomocnicze w dziale kadr i płac, prace biurowe, obsługa sekretariatu. Odbiór i dostarczanie dokumentów od i do klientów biura.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Ząbki (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z uczniami teoretycznych i praktycznych
Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych im.prof. Henryka Mierzejewskiego - 2016-04-14 - Lębork (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
prace przy produkcji i montażu okien z tworzyw sztucznych
PPHU ZEGPOL - 2016-10-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
- szkolenie BHP i p.poż- zapoznanie z regulaminem pracy- obsługiwanie urządzeń techniki biurowej- bieżące prowadzenie listy adresowej, pocztowej- prowadzenie dokumentacji na stanowisku pracy- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Siedlisko (lubuskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
TULUZA Sp. z o.o. Lubań - 2016-02-03 - Lubań (dolnośląskie)
tworzenie zaawansowanych raportów za pomocą MS Excel; planowanie i koordynowanie działań związanych z systemem informatycznym w firmie, wsparcie zarządzania - planowanie, koordynacja, sporządzanie protokołów z zebrań, raportowanie dalszych działań; zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności, tworzenie prezentacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Docieplenia budynków, pomoc na budowie.
Firma Handlowo-Usługowa BUD-DACH Wiesław Gruszczyński - 2018-03-15 - Kunów (świętokrzyskie)
Prace drogowe, elewacyjne, wykończeniowe, układanie kostki brukowej, malowanie, szpachlowanie.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Suwałki (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
bieżąca analiza występujących zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych, w tym terrorystycznych oraz proponowanie zmian w dotyczasowym systemie ochrony, współdziałanie i współorganizowanie z Komendantem OWC i komendantami ochrony jednostek stacjonujących w kompleksie skutecznego systemu ochrony obiektów zgodnie z instrukcjami i innymi dokumentami normującymi powyższą problematykę, organizowanie szkoleń prowadzonych przez administratora systemów alarmowych z żołnierzami, pracownikami RON oraz pracownikami ochrony obsługującymi urządzenia alarmowe, z zakresu zasad ich wykorzystania o onsługi, współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z ochroną obiektów, w tym: tabel posterunków, instrukcji dowódcy OWC oraz służb dyżurnych, a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację ochrony 12 WOG, współudział w planowaniu kwartalnego szkolenia z pozorowanym naruszeniem systemu ochrony, kontrolowanie systemu ochronyobiektów jednostki wojskowej, w tym sprawdzanie funkcjonowania urządzeń wchodzących w skład systemów: alarmowego, kontrli i dostępu i telewizyjnych systemów nadzoru oraz składanie comiesięcznych meldunków, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją obsługi SUFO, a w tym: prowadzenie aktualnych wykazów pracowników realizujących usługę, przekazywanie aktualnych wykazów pracowników SUFO do jednostek, na rzecz których usługa SUFO jest realizowana, odbiór świadczonej usługi SUFO na rzecz kompleksów/obiektów, za którą ochronę odpowiada 12 WOG, wniskowanie o nałożenie kar umownych w przypadku realizowania usługi niezgodnie z zawartą umową, prowadzenie analizy wydatkowanych środków finansowych na SUFO, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu przepustkowego, właściwego przechowywania kluczy do pomieszczeń i obiektów, sprawowanie nadzoru nad : utrzymaniem pełnej sprawności technicznej urządzeńwspomagających ochronę obiektów wojskowych, regulaminowym urządzaniu i wyposażeniu pomieszczeń sił ochronnych, właściwym oznakowaniem obiektów wojskowych znakami zakazu i tablicamim ostrzegawczymi, terminowym prowadzeniu przeglądów; konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemów i urządzeń alarmowych oraz prowadzeniem ewidencji tych czynności zgodnie z Normą Obronną (wynagrodzenie 1200zł + dodatek za staż pracy; 1/2 etatu)
12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2018-08-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Do zadań kierownika działu zakupów należy rozbudowywanie bazy dostawców – odpowiada za dobór i pozyskanie nowych kontrahentów, prowadzenie współpracy z dostawcami towarów i usług, negocjowanie warunków handlowych.
Kierownik działu zakupów powinien także dbać o rozwój działu zakupów oraz brać czynny udział w projektach, których celem jest doskonalenie procesów logistycznych w przedsiębiorstwie.
CREATIVE ANSWER SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)