STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: - kontakt z zespołem w języku arabskim i w języku angielskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
Data publikacji: 2020-02-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontakt z zespołem w języku arabskim i w języku angielskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- biegła znajomość języka arabskiego w mowie i w piśmie- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zakupów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2020
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe1c891950dc907c4dcf413d3aa2e62b
Podobne oferty pracy
Pomoc w montowaniu żurawi wieżowych, pomoc w konserwacji i naprawianie żurawi wieżowych.
Przedsiębiorstwo Usług Sprzętowo-Transportowych Portal Sp. z o.o. - 2019-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
zapewnienie sprawnego funkcjonowania MS SQL automatyzacja procesów konfiguracyjnych
Regionalne Centrum Informatyki Kraków - 2020-05-20 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie, organizacja posiłków, opieka nad dziećmi, współpraca z personelem.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Głogów (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻYKONSTRYKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za politykę finansową, tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych, przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu, współpraca z audytorami, opracowanie struktury finansowania inwestycji, nadzór nad przygotowaniem budżetu, odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację, nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi, wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych, ocena ryzyka finansowego i handlowego, ocena rentowności obszarów działania spółki, implementacja zmian w obszarze finansów, kontrola biznesowa finansowa i wewnętrzny controlling, sporządzanie analiz biznesowych, planowanie, prognozowanie, identyfikowanie możliwości rozwoju przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansowymi.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
• Projektowanie, opracowywanie, testowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów i architektury• Pomoc w implementacji aplikacji i rozwoju: od gromadzenia wymagań do testowania• Komunikacja z innymi specjalistami w sprawach biznesowych• Ujednolicenie technologii w kilku produktach• Aktywne proponowanie nowych rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami i warunkami rynkowymi• Sprawdzanie zgodności wymagań aplikacji z platformą i narzędziami programistycznymimiejsce pracy: Wrocław, ul. ProstaPrzewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiącesala H
BLSTREAM Spółka Akcyjna - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr PP/8/2016 z dnia 26 kwietnia 2017 r. Miejski Zarząd Ulic i Mostów ul. J.Kantorówny 2a 40-381 Katowice. Poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent do spraw mostowych .- Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Asystowanie inspektorowi nadzoru podczas wykonywania kontroli w terenie. Pomoc przy wykonywaniu okresowych przeglądów obiektów budowlanych. Weryfikacje kosztorysów. Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień. Sporządzanie dokumentów, opinii, pism, protokołów. Wykonywanie dokumentacji zdjęciowej.- Wskaźnik zatrudnienia: W marcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Ulic i Mostów w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice ul. J.Kantorówny 2a, (budynek nie jest wyposażony w windę), praca przy komputerze, praca w terenie.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca w godzinach: 7:00-15:00.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-04-26 - Katowice (śląskie)
obsługa wypalarki (plazma, automat, laser)
EXPOM SA - 2017-05-30 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
1. ROZWIĄZYWANIE INCYDENTÓW (NAPRAW) I OBSŁUGI ZADAŃ, KTÓRE SĄ PRZYPISANE DO NICH; 2. MONITOROWANIE INNYCH ANALITYKÓW; 3. WYKONYWANIE ANALIZ KONFIGURACJI CAŁEJ SAP PRZYPISANYCH PROCESÓW I PUNKTÓW INTEGRACYJNYCH Z NIMI ZWIĄZANYCH; 4. ROZPOZNAWANIE WYMAGAŃ BIZNESOWYCH ZAŁOŻONYCH PRZEZ SKONFIGUROWANE ROZWIĄZANIA SAP; 5. OPRACOWYWANIE SPECYFIKACJI FUNKCJONALNYCH I TECHNICZNYCH DLA NAPRAW, DROBNE USPRAWNIENIA I WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJĄ ROZWOJU; 6. WSPÓŁPRACA W RAZIE POTRZEBY Z INNYMI CZŁONKAMI ZESPOŁU SAP; 7. SPEŁNIANIE LUB PRZEKRACZANIE USTALEŃ SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. AKTUALIZACJA PROCEDUR, INSTRUKCJI DZIAŁAŃ I INNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZACEJ ZMIAN W SYSTEMIE; 9. ZARZĄDZANIE KOLEJKAMI W POŁĄCZENIU Z DZIAŁEM TECHNICZNYM W OKRESLONYCH OBSZARACH. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza funkcjonalnych wymagańbiznesu, udział w projektowanie aplikacji z programistami, tworzenie dokładnej strategii testów dla aplikacji, szkolenie i prowadzenie zespołu w celu testowania nowych i istniejących właściwości aplikacji, tworzenie/śledzenie/ ponowne testowanie defektów oprogramowania w wyznaczonym narzędziu do śledzenia defektów, raportowanie (śledzenie błędów,przygotowanie sprawozdań, testów podsumowujących ocenę sporządzeniaraportu), kontakty z klientami odnośnie projektów (możliwe podróże do USA)
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
•profesjonalna obsługa klienta przy kasie oraz na sali sprzedaży zgodnie ze standardami firmy,•dbanie o ekspozycję towaru,•samodzielne prowadzenie (lub w obecności Kierownika Sklepu) zmiany od kilku do kilkunastu razy w miesiącu (w zależności od potrzeb sklepu), tj. organizacja i nadzór nad pracą zespołu, wyjaśnianie reklamacji z klientami sieci, przyjmowanie i kontrola•dostaw z Centrum Dystrybucyjnego do sklepu,•zamówienia na pieczywo, przygotowanie sklepu do inwentaryzacji,•inne zadania zlecone przez Kierownika Sklepu.
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Opole (opolskie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
redagowanie umów, pisanie umów hadlowych
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Lublin (lubelskie)
- prowadzenie pojazdu ciężarowego- ładowanie nieczystości do pojazdu - praca w systemie dwuzmianowym w godz. 05:00-13:00 oraz 13:00-21:00
kontakt przez PUP - 2019-12-27 - Łódź (łódzkie)
-odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie aplikacji i interfejsów Pega -koordynowanie z zespołami projektowymi i analitykami biznesowymi tłumaczenia szczegółowych specyfikacji na nowe lub udoskonalone rozwiązania aplikacyjne -rozwiązywanie problemów włącznie z umiejętnością identyfikacji przyczyny problemu -określanie i rozwijanie możliwych opcji oraz zalecania najbardziej opłacalnych opcji -zarządzanie łącznikami i usługami PRPC oraz współpraca z zasobami technicznymi innych producentów i projektowanie i rozwijanie rozwiązań -odpowiedzialność za projektowanie całej architektury aplikacji PRPC i integrację z systemami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Przewóz materiałów budowlanych.
WALDEX Krasnobrodzkie Centrum Budownictwa - 2018-04-27 - Krasnobród (lubelskie)
-produkuje testy techniczne, testy biznesowe,-zbieranie i dokumentowanie wymagań,-konfiguruje środowisko,-bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)
- obsługa komputera MS Office- dbałość o klientów (szczególnie z Ukrainy)- prowadzenie reklamacji do dostawców ze stosowaniem metod jakościowych: 8D, PDCA, FAI, CP, SPC- obsługa programu Excel oraz SAP- koordynowanie funkcjonowania łańcucha dostaw przy wykorzystaniu narzędzi i systemy logistyczne- obsługa portalów klientaUmowa zlecenie na okres: 36 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2020-06-29 - Łódź (łódzkie)
PROGRAMOWANIE APLIKACJI RISK & FINANCE IT RFIT;ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI DOSTARCZONYCH ZADAŃPROJEKTOWANIE APLIKACJI RFIT;DOKUMENTOWANIE I RAPORTOWANIE REALIZOWANYCH ZADAŃ;WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI RFIT.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: konfigurowanie i monitorowanie infrastruktury oraz systemów IT; zapewnienie bieżącego wsparcia użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego, oprogramowania i infrastruktury teleinformatycznej; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie techniczne, informatyczne- technik informatyk; doświadczenie w pracy przy średnim wykształceniu- 2 lata; znajomość Windows7/8/19 protokołu TCP/IP, budowy komputera, siesi komputerowych i okablowania Ethernet (UTP i Fiber Optic); Podania należy przesyłać droga pocztową na adres pracodawcy!!!
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2017-07-24 - Lubliniec (śląskie)
Niezależna ocena modeli używanych przez HSBC np. modeli ryzyka kredytowego, rynkowego, operacyjnego, model warunków skrajnych, itp.Przeprowadzanie analiz w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń. Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie.Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów.Wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu.Budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kraków (małopolskie)
1. projektowanie rozwiązań, architektury i oprogramowania,2. rozwijanie oprogramowania (kodowanie),3. komunikacja z kluczowymi interesariuszami,4. dbanie o infrastrukturę oraz model procesu wytwarzania oprogramowania,wsparcie produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
-wyspecjalizowana obsługa firm w dziedzinie telekomunikacyjnej,-sprzedaż produktów i usług operatora sieci PLAY,- utrzymanie i pozyskanie klientów biznesowych,- prowadzenie negocjacji handlowych,- doradztwo w zakresie ofert i usług PLAY,- obsługa posprzedażowa klientów,- dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Mielec (podkarpackie)
Prace ogólnobudolwne
New House-Firma Usługowo-Budowlana P Babiński - 2017-02-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie procedur administracyjnych w sprawie wydawania decyzji:o pozwoleniu na budowę, o zatwierdzeniu projektu budowlanego, na rozbiórkę,o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, na zmianę sposobu użytkowania,o niezbędności wejścia (do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości), a także o zmianie, o przeniesieniu i o uchyleniu ww. decyzji;2) prowadzenie procedur administracyjnych w sprawie zgłoszeń budowy, rozbiórki, robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania;3) udzielanie odstępstwa (lub odmawianie udzielenia odstępstwa) od przepisów techniczno - budowlanych;4) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów do organu wyższego stopnia;5) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę organom nadzoru budowlanego;6) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;7) rejestracja dzienników budowy (w tym rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji);8) wydawanie zaświadczeń: o samodzielności lokalu, potwierdzających powierzchnię użytkową;9) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji;10) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;11) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.
Urząd Miasta Płocka - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)