STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie procedur administracyjnych w sprawie wydawania decyzji:o pozwoleniu na budowę, o zatwierdzeniu projektu budowlanego, na rozbiórkę,o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, na zmianę sposobu użytkowania,o niezbędności wejścia (do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości), a także o zmianie, o przeniesieniu i o uchyleniu ww. decyzji;2) prowadzenie procedur administracyjnych w sprawie zgłoszeń budowy, rozbiórki, robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania;3) udzielanie odstępstwa (lub odmawianie udzielenia odstępstwa) od przepisów techniczno - budowlanych;4) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów do organu wyższego stopnia;5) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę organom nadzoru budowlanego;6) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;7) rejestracja dzienników budowy (w tym rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji);8) wydawanie zaświadczeń: o samodzielności lokalu, potwierdzających powierzchnię użytkową;9) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji;10) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;11) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie procedur administracyjnych w sprawie wydawania decyzji:o pozwoleniu na budowę, o zatwierdzeniu projektu budowlanego, na rozbiórkę,o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, na zmianę sposobu użytkowania,o niezbędności wejścia (do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości), a także o zmianie, o przeniesieniu i o uchyleniu ww. decyzji;2) prowadzenie procedur administracyjnych w sprawie zgłoszeń budowy, rozbiórki, robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania;3) udzielanie odstępstwa (lub odmawianie udzielenia odstępstwa) od przepisów techniczno - budowlanych;4) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów do organu wyższego stopnia;5) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę organom nadzoru budowlanego;6) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;7) rejestracja dzienników budowy (w tym rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji);8) wydawanie zaświadczeń: o samodzielności lokalu, potwierdzających powierzchnię użytkową;9) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji;10) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;11) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa, architektury i urbanistyki, gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego, inżynierii środowiska;6. staż pracy minimum 3 lata;7. znajomość edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych;8. umiejętność czytania dokumentacji technicznej.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi (przepisy techniczno budowlane) (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.);- z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1496 ze zm.);- z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz U. z 2016 r. poz. 1827ze zm.);- z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2222ze zm.);- z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami(Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.);- z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 519 ze zm.);- z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 142ze zm.);- z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566 ze zm.);- z dnia 8 lipca 2010 roku o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1377ze zm. );- z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (Dz. U. z 2015 r. poz. 1892 ze zm.);- z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2017 r.poz. 180 ze zm.);- z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r.poz. 121 ze zm.); - z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.oświadczenie o znajomości edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych; - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.oświadczenie o posiadaniu umiejętności czytania dokumentacji technicznej - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 6 lutego 2018 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 29.01.2018
Oferta pracy ważna do: 06.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
udział w czynnościach związanych z kontrolą metrologiczną przrządów do pomiaru długości i kąta, opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, obsługa Punktu Obsługi Klienta, aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, znajomośc systemów zarządzania jakością według normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001 - mile widzianepraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Operator pras
SCAFOM-RUX Polska Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Zabrze (śląskie)
realizacja dostaw do klientów,załadunki i rozładunek towarów dostarczonych i wydawanych z firmy, wydawanie towarów z magazynu, sprawdzanoe zgodności dostaw z dokumentami
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe; uprawnienia: oligofrenopedagogika, przygotowanie pedagogiczne, teologia; zakres obowiązków: prowadzenie zajęć z dziećmi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie zgodne z Kartą Nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Gliwice (śląskie)
-Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny.-Składanie okresowych zwrotów.-Cele dotyczące poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane.-Sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny zapewniając spójność i dokładność.-Dostarczanie informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie.-Dostarczanie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał.-Wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. Kontroli produktów i zespołów kontroli produktów.-Roczny przegląd audytu wewnętrznego który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM.-Działanie z wysokim poziomem uczciwości, zachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)
Laminowanie zabawek.Możliwość pracy również za granicą. Doświadczenie zawodowe jako szkutnik mile widziane.
BANSIMPRO Andrzej Banach - 2017-09-26 - Lipowo (warmińsko-mazurskie)
pomoc w przygotowywaniu surowców do produkcji wyrobów piekarniczych, pomoc w przygotowywaniu półproduktów
ROBSON Robert Marczak - 2018-09-17 - Łochów (mazowieckie)
wykonywanie dociepleń elewacji; tynkowanie itp.
P.P.H.U. "Art.-Mar" ARTUR MĘCIK - 2018-08-21 - Myszków (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -koordynację działań związanych z relokacją pracowników oddelegowanych, poprzez ciągłą komunikację i zarządzanie interesariuszami, aby zagwarantować ich płynne przejście do nowego środowiska biznesowego, - wsparcie delegowanych pracowników w zakresie profesjonalnego doradztwa, szkoleń, udzielania porad, -zapewnianie czasowej i stosownej implementacji wszelkich zmian, które mogłyby wpłynąć na wynagrodzenie wypłacane pracownikom oddelegowanym, poprzez ścisłą współpracę z wewnętrznymi zespołami, a także zaangażowanymi dostawcami, -koordynację zleceń wykonywanych przez dostawców poprzez ciągłe monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności, -egzekwowanie wypłacanych wynagrodzeń& benefitów, jak również analiza realizowanych projektów/ programów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego poprzez obsługę maszyny belującej oraz obsługę innych maszyn produkcyjnych, rozładunek i załadunek towarów ze środków transportu i umieszczanie ich w wyznaczonych miejscach, zgodnie z ich klasyfikacją. Wewnętrzny przeładunek towarów w obrębie placu / magazynu, np. podczas prowadzonych prac porządkowych lub podczas segregacji towarów. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej użytkowanego urządzenia. Codzienna obsługa i kontrola stanu technicznego urządzenia. Zgłaszanie wszelkich usterek, awarii i uszkodzeń powstałych w użytkowanej maszynie bezpośredniemu przełożonemu natychmiast po ich stwierdzeniu. Przestrzeganie procedur i innych przepisów wewnętrznych oraz zasad BHP i Ppoż.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2018-08-28 - Gdynia (pomorskie)
Analiza i optymalizacja kosztów zakupu energii cieplnej i gazowej.
Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Naczelnika Wydziału Kryminalnego.2. Prowadzenie spraw kancelaryjnych Wydziału Kryminalnego zgodnie z obowiązująca instrukcją kancelaryjną i przepisami o archiwizacji w tym ewidencjonowanie pism i dokumentów jawnych wpływających oraz ich rozdział adresatom po dekretacji Naczelnika Wydziału Kryminalnego.3. Przechowywanie i opracowywanie dokumentacji podlegającej archiwizacji, zdawanie do archiwum spraw ostatecznie załatwionych kategorii A i B oraz przygotowywanie do brakowania kategorii BC.4. Prowadzenie elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo-śledczych poprzez sprawdzanie, rejestrację, aktualizację danych i kończenie postępowań i czynności procesowych.5. Prowadzenie E-Poczty w zakładce elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo - śledczych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-04-28 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa klientów restauracji
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie informacji i wyjaśnień klientom Biura Strefy Płatnego Parkowania w sprawach dot. funkcjonowania Strefy, weryfikacja wniosków pod względem kompletności i zasadności wydawania kart abonamentowych. Przyjmowanie wniosków o abonament. Prowadzenie korespondencji. Wydawanie i prowadzenie rejestru kart abonamentowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na zastępstwo.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-07-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Projektowanie, modyfikowanie procesów technologicznych zgodnie z zamówieńiem, bezpośrednie kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
jw.
Jednostka Wojskowa Nr 4198 - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
migracje heterogeniczne (DMO) do SAP HANA, aktywne monitorowanie SAP HANA DB i aplikacji opartych na SAP HANA, analiza wydajności i rozwiązywanie problemów w systemach SAP HANA
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- analiza wymogów biznesowych i projektowanie odpowiednich rozwiązań - bliska współpraca z analitykami biznesowymi i architektami przy realizacji założen projektu, z uwzględnieniem standardów organizacji - odpowiedzialność za rozwój, zapewnienie jakości oraz bieżęce wspieranie aplikacji obsługujących hurtownię danych - wsparcie techniczne oraz funkcjonlane dla innych członków zespołu - tworzenie zapytań SQL oraz pisanie funkcji ETL - testowanie nowych funkcjonalności i aplikacji - współpraca z zespołem wsparcia przy bieżącym utrzymaniu hurtowni danych - raportowanie do managera projektu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
zgodne z zawodem
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierskiego "BIO-STAN" Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wola Muntowska (warmińsko-mazurskie)
Instalacja i uruchamianie sprzętu łączności i informatyki w miejscach jego przeznaczenia,wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji sprzętu łączności i informatyki,ocena stanu technicznego oraz jakości wykonanej naprawy sprzętu łączności i informatyki odbieranego z naprawy w autoryzowanych serwisach,wykonywanie prac na liniach kablowych, sieciach strukturalnych i systemach zasilania gwarantowanego,wykonywanie prac monterskich na wysokości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-03-03 - Chełm (lubelskie)
przyjmowanie i fakturowanie towaru, robienie raportów z systemu, obsługa kasowa kontrahentów
Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach o/Lublin - 2018-08-29 - Lublin (lubelskie)
1. Praca w malym zespole nad projektowaniem i implementacją różnych komponentów. 2. Uzgadnianie proponowanych rozwiązań i przeglądanie rozwiązań kolegów. 3. Interakcja z innymi developerami używającymi tworzonych komponentów. 4. Praca z analitykami biznesowymi i managerami. Współpraca z zespolami Support i QA. 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. Umowa o pracę na czas określony (rok).
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW ZUS, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, SPORZĄDZENIE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI PŁACOWEJ, OBSŁUGA PETENTÓWWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OSŁUG APROGRAMU PŁATNIK, PAKIET MS OFFICE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓ DOT. NALICZANIA WYNAGRODZEŃ, PRAW APODATKOWEGO, UBEZPIECZEŃ CHOROBOWYCH, ZPOŁECZNYCH, ZDROWOTNYCH, STAZ PRACY MIN 2 LATA W PIONIE FINANSOWYM CV +LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w laboratorium
CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-21 - Połchowo (pomorskie)
Nadzorowanie i zarządzanie wynikami Analityków Biznesu, a także wspieranie , opracowywanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych. Identyfikowanie możliwości intergacji danych z istniejącymi i nowymi systemami informacyjnymi. Koordynowanie w pracy kilku analityków biznesowych, aby określać rozwiązania. Nadzór nad projektami i komponentami opracowywanymi przez innych członków zespołu lokalnego i działanie jako punkt kontaktowy dla innych regionów.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
-
Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp.j. - 2016-01-13 - Olszyna (dolnośląskie)
terapia psychologiczna z dziećmi z niepełnosprawnością w wieku od 3 lat do 8 lat
Przedszkole Nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie - 2016-09-28 - Staszów (świętokrzyskie)
Praca w magazynie surowców, m.in.: pakowanie towaru, transport do innych działów firmy.
MARION Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
TRANSPORT OSÓB CHORYCH, PODLEGAJĄCYCH REHABILITACJI LUB REKONWAKLESCENCJI MIĘDZY JEDNOSTKAMI SŁUŻBY ZDROWIA LUB DO MIEJSCA ZAMNIESZKANIA POD NADZOREM MED., UDZIELANIE WSPARCIA PACJENTOM W RAZIE ZAGROŻENIA ŻYCIA I ZDROWIA, DOKONYWANIE OCENY PACJENTA W CELU USTALENIA POSTĘPOWANIA I DECYZJI O PODJĘCIU LUB ODSTĄPIENIU OD MEDYCZNYCH CZYNNOŚCI RATOWNICZYCH, PRZEWOŻENIE RÓŻNEGO RODZAJU MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I PRZEKAZYWANIE KORESPONDENCJIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE MEDYCZNE/WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ SPRZĘTEM MEDYCZNYM, ORGANIZACJA I PLANOWANIE WŁASNEJ PRACY, UPRAWNIENIA KPP1 LUB 2 ZMIANY, WYMIAR CZASU PRACY NA PODSTAWIE GRAFIKU ZGODNIE Z WYPRACOWANYMI GODZINAMI 160H-240H W MIESIĄCU, PRACA W WOLNE DNISTAWKA ZA GODZINĘ: OD 23,77 ZŁ DO 29,50 W ZALEŻNOŚCI OD KWALIFIKACJI
SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W SZCZECINIE - 2018-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)