STARSZY MAGAZYNIER(NR 6126) Bydgoszcz oferta pracy KUJAWSKO-POMORSKI SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SŁABO SŁYSZĄCEJ I NIESŁYSZĄCEJ IM. G
Stanowisko: STARSZY MAGAZYNIER(NR 6126)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki:1. odpowiedzialność materialna za stan powierzonego majątku zgromadzonego we wszystkich magazynach żywnościowych i przemysłowo-gospodarczych oraz za ewentualne straty powstałe wskutek nieodpowiedniego przechowywania produktów spożywczych;2. przechowywanie przyjętych do magazynów towar zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-higienicznymi;3. przyjmowanie i wydawanie z magazynu towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami:3.1. stwierdzanie zgodności asortymentu z fakturą lub kartą magazynową;3.2. sprawdzanie ilości przez zliczenie;4. codzienne wydawanie potrzebnych artykułów spożywczych dla kuchni;5. wydawanie odzieży ochronnej dla pracowników, środków czystości i innych artykułów zapewniających sprawne działanie placówki;6. dbanie o odpowiednie zaopatrzenie magazynów poprzez:5.1.stałą kontrolę stanu ilościowego poszczególnych artykułów;5.2.zapotrzebowanie większej ilości artykułów trwałych, dających się bez szkody przez dłuższy czas przetrzymywać;7. utrzymanie czystości i higienicznych warunków w magazynach żywnościowych i przemysłowo-gospodarczych;8. utrzymanie czystości w biurze magazyniera;9. gospodarowanie bielizną pościelową sypialń internatu;8.1.przyjmowanie brudniej bielizny pościelowej po każdorazowej zmianie;8.2.przekazywanie brudnej bielizny do pralni i przyjmowanie jej na stan po praniu;10. terminowe przekazywanie dokumentów do księgowości;11. prowadzenie dokumentacji magazynowej;12. prowadzenie ewidencji i kartoteki produktów znajdujących się na stanie magazynowym:12.1.1. kartoteki ilościowo-jakościowe;12.1.2. karty magazyn wyda";12.1.3. karty magazyn przyjmie";12.1.4. inna dokumentacja potrzebna w prowadzeniu magazynów;13. przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. podczas wykonywania pracy;14. inne prace zlecone przez dyrektora szkoły .Oferujemy:- pierwsza umowa o pracę na czas określony ;- pełen etat;- świadczenia socjalne z ZFSS;- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, nagrody jubileuszowe.
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KUJAWSKO-POMORSKI SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SŁABO SŁYSZĄCEJ I NIESŁYSZĄCEJ IM. G
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akademicka 3, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki:1. odpowiedzialność materialna za stan powierzonego majątku zgromadzonego we wszystkich magazynach żywnościowych i przemysłowo-gospodarczych oraz za ewentualne straty powstałe wskutek nieodpowiedniego przechowywania produktów spożywczych;2. przechowywanie przyjętych do magazynów towar zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-higienicznymi;3. przyjmowanie i wydawanie z magazynu towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami:3.1. stwierdzanie zgodności asortymentu z fakturą lub kartą magazynową;3.2. sprawdzanie ilości przez zliczenie;4. codzienne wydawanie potrzebnych artykułów spożywczych dla kuchni;5. wydawanie odzieży ochronnej dla pracowników, środków czystości i innych artykułów zapewniających sprawne działanie placówki;6. dbanie o odpowiednie zaopatrzenie magazynów poprzez:5.1.stałą kontrolę stanu ilościowego poszczególnych artykułów;5.2.zapotrzebowanie większej ilości artykułów trwałych, dających się bez szkody przez dłuższy czas przetrzymywać;7. utrzymanie czystości i higienicznych warunków w magazynach żywnościowych i przemysłowo-gospodarczych;8. utrzymanie czystości w biurze magazyniera;9. gospodarowanie bielizną pościelową sypialń internatu;8.1.przyjmowanie brudniej bielizny pościelowej po każdorazowej zmianie;8.2.przekazywanie brudnej bielizny do pralni i przyjmowanie jej na stan po praniu;10. terminowe przekazywanie dokumentów do księgowości;11. prowadzenie dokumentacji magazynowej;12. prowadzenie ewidencji i kartoteki produktów znajdujących się na stanie magazynowym:12.1.1. kartoteki ilościowo-jakościowe;12.1.2. karty magazyn wyda";12.1.3. karty magazyn przyjmie";12.1.4. inna dokumentacja potrzebna w prowadzeniu magazynów;13. przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. podczas wykonywania pracy;14. inne prace zlecone przez dyrektora szkoły .Oferujemy:- pierwsza umowa o pracę na czas określony ;- pełen etat;- świadczenia socjalne z ZFSS;- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, nagrody jubileuszowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, nagrody jubileuszowe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY MAGAZYNIER(NR 6126)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w pracy na stanowisku starszy magazynier;- wykształcenie co najmniej średnie oraz minimum 1 rok stażu pracy;- umiejętność pracy w zespole;- komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność,, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność, uczciwość, zaangażowanie, staranność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
KUJAWSKO-POMORSKI SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SŁABO SŁYSZĄCEJ I NIESŁYSZĄCEJ IM. GEN. STANISŁAWA MACZKA W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Akademicka 3, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. CV;2. list motywacyjny;3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;4.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;Kserokopie dokumentów wymienionych w punkcie 3 muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem Dokumenty wymienione w punkcie 1 i 2 oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.Oferty proszę składać do dnia 06 grudnia 2019 r., pod adresem:Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej im. gen. Stanisława Maczka85-796 Bydgoszcz, ul. Akademicka 3lub pod adresem e-mail:kadry (at) oswnr2.bydgoszcz.plKLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych, informuję Pana/Panią, że:1. Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest:KPSOSW nr 2 w Bydgoszczyul. Akademicka 385-796 Bydgoszcz,2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)celem realizacji procesu rekrutacyjnego/ potrzeb innych rekrutacji/ innego celu na podstawie zgody,3. Podanie danych nie jest obowiązkowe, brak podania danych osobowych powoduje wstrzymanie procesu rekrutacyjnego,4. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny związany z aktualną i przyszłymi procesami rekrutacyjnymi,5. Dane nie będą przekazywane do innych państw i organizacji międzynarodowych oraz użyte do profilowania,6. Posiada Pan/ Pani prawo do: a. żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych, c. prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, d. wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych,7. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w KPSOSW nr 2 w Bydgoszczy:e-mail: iod (at) oswnr2.bydgoszcz.pl .Potwierdzam zapoznanie się z powyższą informacją:Bydgoszcz, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .r. . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis osoby, której dane dotyczą) .................., dnia............... ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH związana z realizacją procesu rekrutacji i rekrutacją na przyszłośćZgodnie z art. 6 ust 1 pkt a w zw. z art. 8 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji przez administratora danych:Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącejim. gen. Stanisława Maczka w Bydgoszczy,ul. Akademicka 3, 85-796 Bydgoszcz, reprezentowany przez:Dyrektora-Ryszarda BieleckiegoPodaję dane osobowe dobrowolnie i świadomie w dostarczonych przeze mnie dokumentachaplikacyjnych w celach: realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ........................................Oświadczam, iż udostępnione Administratorowi dane są zgodne z prawdą, a także, że zostałem(am) poinformowany(a) na temat warunków przetwarzania moich danych osobowych..................................................... (podpis osoby, której dotyczą dane)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: X
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b70aa1a177fcdc8ae09096ffde54b35d
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie dokumentacji VAT, CIT, GUS
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Żurawica (podkarpackie)
tworzenie projektów i dokumentów, przygotowywanie kalendarza zasadniczych zamierzeń
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-25 - Balice (małopolskie)
pomoc przy pracach mechaniczych samochodów osobowych
E.M.MATEO Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Kurowice (łódzkie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie w czystości wyznaczonego rejonu-zamiatanie, mycie podłogi w salach lekcyjnych, korytarzy, czyszczenie toalety, opróżnianie koszy ze śmieci, mycie okien 2 razy w roku, praca do wysokości 3m.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 154 im. P.E. Strzeleckiego - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
sprdaże obuwia i wyrobów skórzanych, przyjmowanie towaru, wykładanie i ekspozycja towaru, kontrola stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Chorzów (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje środowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Czynności związane z pakowaniem. Obsługa linii produkcyjnej. Proste prace magazynowe. Wykonywanie zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Obsługa dokumentów związanych z akredytywą- Wprowadzanie danych i tworzenie dokumentacji oraz weryfikacja i autoryzacja transakcji- Prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi - Ocena procesów pod względem ryzyka- kontakt z klientami anglojęzycznymi i rosyjskojęzycznymiGodziny pracy: 8-16 lub 9-17.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Łódź (łódzkie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Obsługa największych klientów w zakresie otwarć kont i obsłudze rachunków - Wspieranie procesów pre-implementacyjnych, uczestniczenie w spotkaniach ingerujących współprace - Doradzanie i pomoc klientowi w zakresie dokumentacji dt kont z uwzględnieniem lokalnych i globalnych wymagań - Procesowanie zleceń od klientów z zakresu otwarć rachunków oraz zmian na rachunkach - Uczestniczenie w regularnych telekonferencjach z klientami, w celu aktualizacji procesu oraz dostarczenia wskazówek, uwag dotyczących dokumentacji do kont - Współpraca z Account Managerami/Relationship Managerami w całej EMEA oraz innych regionalnych hubach - Aktualizowanie dokumentacji i przetwarzanie baz danych według jasno określonych procedur - Funkcjonowanie jako pierwszy punkt kontaktu dla klienta - Archiwizowanie dokumentacji po zakończeniu procesowania otwarcia konta / konfiguracji produktu / obsługi technicznej - Dostarczenie odpowiedzi na wszystkie zapytania w ramach ram czasowych SLA - Budowanie relacji wokół sieci oddziałów EMEA, inicjowanie zmian, które uznano za odpowiednie w celu usprawnienia procesu / podnoszenie jakości obsługi klienta - Utrzymanie wysokiego poziom zadowolenia klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
układanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Michałowo (podlaskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:współpraca przy organizacji przetargów;ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji; bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2020-04-20 - Płock (mazowieckie)
Sprzedaż towarów do klienta, wykładanie towaru, prace porządkowe na terenie sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Łódź (łódzkie)
naprawa i konserwacja wszelkich pojazdów typu: dźwigi, koparki, samochody ciężarowe itp
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Wiśniówek-Wertyce (podlaskie)
-posprzedażowa obsługa klienta z językiem niemieckim: -weryfikacja zamówień internetowych, -sprzedaż produktów, -badanie satysfakcji klienta
BPO EMPLOYMENT SP Z O O - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
-sprzedaż wyrobów cukierniczych,-zamawianie i przyjmowanie zamówień,-przygotowywanie napojów gorących,-utrzymanie porządku w punkcie sprzedazy
Zakład Cukierniczy u Lecha Leszek Truskolawski - 2017-03-16 - Łapy (podlaskie)
jw.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie oraz przez członków zespołu przed zamknięciem księgowania w celu uniknięcia konieczności wprowadzania zbędnych korekt, przeprowadzanie wymaganych uzgodnień, kont, realizacja odpowiednich rozliczeń i korekt, gdy jest to wymagane, prowadzenie i aktualizacja ewidencji kont z zachowaniem wysokiego poziomu dokładności, przygotowanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, oraz dążenie do przeprowadzania działań naprawczych, zrozumienie oraz księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek VAT i podatek dochodowy od osób prawnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego - prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej- prowadzenie archiwum komendy oraz spraw związanych z archiwizacją dokumentów,- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dot. służby i pracy,- realizacja zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,- organizacja oraz obsługa spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta powiatowego- realizacja i nadzór zagadnień z zakresu kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych komendy- realizacja zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji- ewidencjonowanie pieczęci i stempli służbowych- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SZCZYTNIE - 2019-08-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, sprzątanie solarium
Wojciech Woźniak - 2017-06-21 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
wg stanowiska
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NAMYSŁOWIE - 2016-07-29 - Namysłów (opolskie)
- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- obsługa Punktu Obsługi Klienta, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Legalizacji. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli w zakresie: prawidłowego przechowywania surowców, materiałów i wyrobów gotowych, znakowania wyrobów gotowych, oceny organoleptycznej surowców stosowanych do produkcji oraz wyrobu gotowego, higieny produkcji, higieny osobistej pracowników, prawidłowego prowadzenia dokumentacji na danych stanowiskach pracy, pośredni nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, w tym rzetelnego stosowania receptur, raportowanie bieżącego statusu projektów, udział w opracowaniu i wdrożeniu nowych technologii, nadzór nad przeprowadzeniem próbnej produkcji, opracowywanie dokumentacji technologicznej dotyczącej rozwijanej grupy produktów (receptury, dane surowcowo-materiałowe do wstępnej kalkulacji), modyfikacje produktów
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-09 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
serwis systemów alarmowych, telewizyjnych, telewizji przemysłowej, systemów przeciwpożarowych
INTER-SERWIS Maria Burzyńska - 2017-10-18 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze na kuchni, obróbka wstepna warzyw i owoców. Przygotowywanie sałatek, surówek oraz wyrobów garamażeryjnych typu pierogi. Mycie naczyń i prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Lublin (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Sławno (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego oraz wniosków o udzielenie ulg w spłacie lubv umorzenie należności z tytułu składek na ubewzpieczenie społeczne,- opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników,-wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a trakże stanu należności z wyżej wymienionych tytułów,- udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- księgowanie obrotów na kontach płatników składek,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,-dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-06-22 - Słupca (wielkopolskie)
-Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny -Składanie okresowych zwrotów-Cele dotyczące poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane-Sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny zapewniając spójność i dokładność-Dostarczanie Informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie-Dostarczanie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał- Wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. Kontroli produktów i zespołów kontroli produktów -Roczny przegląd audytu wewnętrznego który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM-Działanie z wysokim poziomem uczciwości, zrachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Kraków (małopolskie)
1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporządzanie dziennych list wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelewów bankowych w celu wypłat świadczeń bezrobotnym oraz środków należnych kontrahentom Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych do rozliczenia składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wypłacanych świadczeń.6. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej dotyczącej zrealizowanych wydatków FP.7. Sporządzanie planów, prognoz, harmonogramów i sprawozdań finansowych dotyczących środków EFS i współfinansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów EFS, sporządzanie dla nich wniosków o płatność, bilansów rocznych, korekt i innych niezbędnych rozliczeń.9. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów EFS, niezbędnych dokumentów projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestników oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu programów. 10. Wyliczanie planów zobowiązań wynikających z realizacji zawartych umów o dofinansowanie projektu EFS.11. Współpraca z innymi komórkami w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu oraz partnerami zewnętrznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedzącej.2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.3. Częstotliwość wyjazdów służbowych mała.4. Szkodliwe warunki pracy nie występują.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)