STARSZY MAGAZYNIER Szczecin oferta pracy KOMENDA WOJEW脫DZKA POLICJI
Stanowisko: STARSZY MAGAZYNIER
Wynagrodzenie: 2聽990 - 3聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - PRZYJMOWANIE NA PODSTAWIE FAKTUR DOSTAW DO MAGAZYNU, DOKONYWANIE ODBIORU ILO艢CIOWEGO, TECHNICZNEGO I JAKO艢CIOWEGO PRZYJMOWANEGO ASORTYMENTU,- NADAWANIE INDEKS脫W GT NA ASORTYMENT,- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIE艃 SPRZ臉TU TRANSPORTOWEGO, 艢RODK脫W TRWA艁YCH,- WYPE艁NIANIE DOWOD脫W TECHNICZNYCH,- NADZ脫R NAD SPRZ臉TEM TRANSPORTOWYM ORAZ INNYMI SK艁ADNIKAMI MAJ膭TKU W MAGAZYNIE
Data publikacji: 2020-10-05
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KOMENDA WOJEW脫DZKA POLICJI
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:WERNYHORY 5, 71-240 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- PRZYJMOWANIE NA PODSTAWIE FAKTUR DOSTAW DO MAGAZYNU, DOKONYWANIE ODBIORU ILO艢CIOWEGO, TECHNICZNEGO I JAKO艢CIOWEGO PRZYJMOWANEGO ASORTYMENTU,- NADAWANIE INDEKS脫W GT NA ASORTYMENT,- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIE艃 SPRZ臉TU TRANSPORTOWEGO, 艢RODK脫W TRWA艁YCH,- WYPE艁NIANIE DOWOD脫W TECHNICZNYCH,- NADZ脫R NAD SPRZ臉TEM TRANSPORTOWYM ORAZ INNYMI SK艁ADNIKAMI MAJ膭TKU W MAGAZYNIE
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽990 - 3聽400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: WYSOKO艢膯 WYNAGRODZENIA ZALE呕Y OD WYS艁UGI LAT
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY MAGAZYNIER
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Szczecin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Szczecin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽990 - 3聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: NIEKARALNO艢膯
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJ臉TNO艢膯 WSP脫艁PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNO艢膯
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ORGANIZACJI PRACY
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Nazwa pracodawcy: KOMENDA WOJEW脫DZKA POLICJI
danePracodawcy_nip: 8510309692
danePracodawcy_regon: 810903040
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
MA艁OPOLSKA 47, 70-515 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: MA艁OPOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432103
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: magazynier
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 01.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83ebbb81ed3d1302e733e8384f295949
Podobne oferty pracy
Sprzeda偶 ryb, przetwor贸w rybnych i spo偶ywczych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producent贸w, bezpo艣redni kontak z klientem ukrai艅skoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1. Gromadzenie zg艂aszanych wymog贸w u偶ytkownik贸w na potrzeby wprowadzania usprawnie艅;2. Udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz reakcja na wszelkie zdarzenia, kt贸re odnosz膮 si臋 do procesu ITSM;3. Odpowiadanie na codzienne pytania odnosz膮ce si臋 do wykorzystywanych narz臋dzi i proces贸w;4. prowadzenie wielowymiarowych analiz danych pochodz膮cych z poszczeg贸lnych dzia艂贸w firmy w zakresie polityki biznesowej i kooperowania z r贸偶nymi dzia艂ami;5. ocenianie oraz analizowanie modeli biznesowych oraz ich integracja z profilem dzia艂ania firmy;6. rozpoznawanie problem贸w zwi膮zanych z procedurami dzia艂ania firmy.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Praca ze skanerem.Sprawdzenie towaru pod wzg艂臋dem ilo艣ciowym i jako艣ciowym.Kompletacja i wysy艂ka zam贸wie艅.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Zakroczym (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich, opieku艅czych, prowadzenie kart zasi艂kowych.
Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 i Plac贸wek Specjalnych - 2016-02-19 - Legionowo (mazowieckie)
Obs艂uga klienta na r贸偶nych stoiskach (kasa, monopol, lada mi臋sna). Towarowanie sklepu. Utrzymanie czysto艣ci w miejscu pracy.
InterKadra Sp. z o.o - 2019-08-23 - My艣lib贸rz (zachodniopomorskie)
- prowadzenie wszelkich czynno艣ci zwi膮zanych z opracowaniem Wniosku o wszcz臋cie procedury udzielania zam贸wienia publicznego, obejmuj膮cych w szczeg贸lno艣ci: 1) sprawdzenie opisu przedmiotu zam贸wienia i innych istotnych element贸w zam贸wienia, w tym m.in. szczeg贸艂owych wymaga艅 technicznych, eksploatacyjnych i innych dotycz膮cych przedmiotu zam贸wienia, pod k膮tek zgodno艣ci z art. 29 ustawy PZP2) konsultowanie przygotowanego wniosku z radc膮 prawnym w zakresie m.in. uzasadnienia konieczno艣ci u偶ycia znaku towarowego w OPZ, warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu dla wykonawc贸w, propozycji kryteri贸w oceny i wyboru ofert3) przygotowanie istotnych element贸w umowy, w szczeg贸lno艣ci przedmiotu zam贸wienia i warunk贸w realizacji zam贸wienia, terminy realizacji zam贸wienia, odbiory (cz臋艣ciowe, ko艅cowe), klauzule w przedmiocie praw autorskich, istotne warunki i terminy gwarancji4) konsultowanie wniosku z pe艂nomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w sprawie ewentualno艣ci wyst臋powania istotnego interesu bezpiecze艅stwa pa艅stwa5) udzia艂 w pracach komisji przetargowej
CENTRUM ZASOB脫W INFORMATYCZNYCH - 2020-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy nale偶e膰 b臋dzie:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkimi Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : listopad 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ym budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy.W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stw higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-03 - Racib贸rz (艣l膮skie)
KOSZENIE TEREN脫W ZIELONYCH , ZBIERANIE TRAWY , GRABIENIE I WYWO呕ENIE LI艢CIODNOWA , KONSERWACJA, OCZYSZCZANIE MIASTA PO SKUTKACH NAWA艁NIC, PRACE KONSRWANTORSKIE URZ膭DZEN ZABAWOWYCH, SI艁OWNI TERENOWYCH, PRACE ZWI膭ZANE Z PORZADKAMI I ESTETYK膭 I CZYSTO艢膯 NA TERENIE GMINY i MIASTA,ZAMIATANIE CHODNIK脫W , PLAC脫W
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Nisko (podkarpackie)
praca w kadrach
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
wychowawstwo w grupie najm艂odszej, prowadzenie zaj臋膰 dydaktycznych w j臋zyku polskim i angielskim. wsp贸艂uczestniczenie w 偶yciu przedszkola. prowadzenie niezb臋dnej dokumentacji.
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE PUCHATEK WIES艁AWA OSKWAREK - 2018-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja test贸w technicznych, test贸w biznesowych, zbieranie i dokumentowanie wymaga艅, konfiguracja 艣rodowiska, udzia艂 w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skrypt贸w testowych
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdra偶anie i opracowywanie program贸w komputerowych, administrowanie infrastruktur膮 i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdra偶anie sieci, wykonywanie innych czynno艣ci w zakresie informatyki, w szczeg贸lno艣ci w zakresie obs艂ugi i doradztwa, 艣wiadczenie us艂ug hostingowych
SII SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Gda艅sk (pomorskie)
- Przeprowadzanie/Wsparcie Warsztat贸w projektowych w celu opracowania plan贸w i uwzgl臋dnienia przysz艂ych proces贸w / sposob贸w raportowania- Rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z procesem raportowania pojawiaj膮cych si臋 na etapie projektowania, w tym ocena narz臋dzi stron trzecich w celu u艂atwienia dyskusji- Dzia艂ania w zakresie zarz膮dzania zmianami i komunikacji, wsp贸艂praca z zespo艂em ds. Zarz膮dzania zmianami w celu zapewnienia jasnej komunikacji- Implementowanie wniosk贸w do nowych faz projektu- Kontrola nad aspektami finansowymi
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Rozliczanie i sporz膮dzenie list p艂ac wed艂ug obowi膮zuj膮cych decyzji w celu prawid艂owej polityki p艂acowej; Rozliczanie podatku dochodowego i sk艂adki ZUS w programie "P艂atnik" w celu prawid艂owej polityki finansowej sekcji; Kontrola terminowo艣ci faktur, przygotowywanie faktur i sporz膮dzanie przelew贸w bankowych w celu terminowej ich realizacji; Pe艂nienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawid艂owej polityki kasowej; Pobieranie got贸wki i jej rozliczanie; Sporz膮dzanie list p艂ac w programie w p艂acowym; Sporz膮dzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druk贸w PIT dla pracownik贸w oraz sporz膮dzanie odpowiednich dekaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy; Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych do GUS i Komendy Wojew贸dzkiej PSP w Poznaniu; Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. finans贸w i przekazanie jej do Archiwum Zak艂adowego Komendy Miejskiej PSP w Lesznie
Komenda Miejska Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej w Lesznie - 2017-08-23 - Leszno (wielkopolskie)
Ochrona mienia, praca na terenie Opola
IMPEL SECURITY POLSKA sp. z o.o. - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
Od idealnego kandydata oczekujemy:鈥ykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze b膮d藕 studenci ostatniego roku studi贸w 鈥najomo艣膰 JavaScript, HTML5, CSS, Jquery, ES6鈥najomo艣膰 j. angielskiego w stopniu umo偶liwiaj膮cym czytanie dokumentacji technicznych 鈥ardzo dobra organizacja pracy i zaanga偶owanie w realizacj臋 wyznaczonych cel贸w鈥miej臋tno艣膰 pracy w zespoleDo Twoich obowi膮zk贸w nale偶e膰 b臋dzie:鈥rojektowanie i rozw贸j aplikacji mobilnych dla IOT鈥rojektowanie i rozw贸j aplikacji webowychMile widziane:鈥dolno艣ci w zakresie grafiki komputerowej i User Experience鈥najomo艣膰 funkcjonowania Framework np. Vuejs, React, Angular (najlepiej Vuejs)鈥rzyda si臋 znajomo艣膰 Cordov-y, struktury Android i programu Xcode dla IOS鈥ile widziana znajomo艣膰 system kontroli wersji GIT鈥najomo艣膰 Webpac
BRAGER SP. Z O.O. - 2020-07-10 - Pleszew (wielkopolskie)
.
G艂贸wny Urz膮d Nadzoru Budowlanego - 2020-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy pilnowaniu portierni Teatru
Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elbl膮gu - 2017-08-03 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga maszyn do obr贸bki stali.
KATMET SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIERZIALNO艢CI膭 - 2020-11-13 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
- sporz膮dzanie plan贸w zapotrzebowa艅 na sprz臋t K-O- prowadzenie ewidencji sprz臋tu K-O, 艣rodk贸w audiowizualnych, nagr贸d rzeczowych, materia艂贸w promocyjnych i materia艂贸w jednorazowego u偶ytku- nadz贸r, koordynacja i realizacja gospodarki sprz臋tem K-O
Batalion Reprezentacyjny WP - 2020-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja rehabilitacji ruchowej dla pracownik贸w ZAZ oraz wsp贸艂praca z instruktorami zawodu w celu organizacji rehabilitacji
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OS脫B Z UPO艢LEDZENIEM UMYS艁OWYM KO艁O W BISKUPCU - 2015-12-03 - Biskupiec (warmi艅sko-mazurskie)
wykszta艂cenie technicznewymagana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiegoznajomo艣膰 obs艂ugi komputera i kasy fiskalnej1 zmiana: 9-17wynagrodzenie: 2000 z艂 brutto
"PATENT" Dorabianie Kluczy Adam Kruszyk - 2017-08-07 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
nauka dzieci w przedszkolu j臋zyka angielskiego
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - 艁uk贸w (lubelskie)
Prace pomocnicze przy wulkanizacji, drobne naprawy.
MARIUSZ 艁UKAWSKI AUTOKOMPLEX - 2020-09-17 - O艂obok (wielkopolskie)
1) Zaopatrywanie jednostek i kom贸rek organizacyjnych KSP w przedmioty mundurowe na podstawie obowi膮zuj膮cych norm nale偶no艣ci okre艣lonych odr臋bnymi przepisami; 2) Sporz膮dzanie zestawie艅 oraz korekt plan贸w zam贸wie艅 publicznych na przedmioty umundurowania s艂u偶bowego; 3) Przygotowywanie dokument贸w dotycz膮cych zakupu przedmiot贸w mundurowych, w tym oszacowanie warto艣ci zam贸wienia;4) Udzia艂 w pracach Komisji Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych KSP; 5) Przygotowywanie, przeprowadzanie i udzielanie zam贸wienia publicznego poni偶ej warto艣ci progowej w zakresie swojej dzia艂alno艣ci; 6) Udzia艂 w komisjach przeprowadzaj膮cych post臋powanie o udzielenie zam贸wienia publicznego poni偶ej warto艣ci progowej w zakresie dzia艂alno艣ci sekcji. 7) Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz wsp贸艂praca w tym zakresie z Wydzia艂em Zam贸wie艅 Publicznych; 8) Sporz膮dzanie zam贸wie艅 na dostawy sprz臋tu i materia艂贸w w zakresie swojej dzia艂alno艣ci; 9) Kompletowanie rachunk贸w i faktur, sprawdzanie ich pod wzgl臋dem merytorycznym; 10) Prowadzenie kontroli merytorycznej dowod贸w ksi臋gowych; 11) Weryfikacja dokument贸w finansowych w zakresie poprawno艣ci merytorycznej i finansowej; 12) Wystawianie i podpisywanie dokument贸w przychodowo-rozchodowych; 13) Sta艂a wsp贸艂praca z kom贸rk膮 finansow膮 Wydzia艂u Zaopatrzenia w zakresie swoich kompetencji.14) Wycena arkuszy spisowych inwentaryzacji, wykaz贸w do kwalifikacji i likwidacji; 15) Wycena szk贸d oraz zdj臋cie z ewidencji na podstawie dokument贸w otrzymanych z Wydzia艂u Finans贸w i Bud偶etu KSP; 16) Prowadzenie (w formie manualnej i elektronicznej w tym w SWOP) ewidencji ilo艣ciowo-warto艣ciowej mundurowej na podstawie zatwierdzonych dokument贸w przychodowo rozchodowych; 17) Udzia艂 w komisjach inwentaryzacyjnych, likwidacjach i kwalifikacjach w magazynach Wydzia艂u Zaopatrzenia KSP oraz w zaopatrywanych jednostkach; 18) Sporz膮dzanie informacji i analiz dla potrzeb kierownictwa z zakresu swojej dzia艂alno艣ci; 19) Koordynowanie prawid艂owego wykorzystania darowizn rzeczowych i 艣rodk贸w finansowych pozyskanych od sponsor贸w oraz ich rozliczanie; 20) Przedk艂adanie Zast臋pcy Naczelnika Wydzia艂u nie rzadziej ni偶 raz na kwarta艂 protoko艂u z rozliczenia zu偶ytych materia艂贸w krawieckich; 21) Wykonywanie zada艅 administratora merytorycznego oraz administratora u偶ytkownik贸w aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa (EKM); 22) Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprowadzeniem aplikacji Elektroniczna Karta Mundurowa; 23) Wykonywanie przegl膮d贸w instancyjnych w ramach gospodarowania sprz臋tem b臋d膮cym w gestii Wydzia艂u; 24) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 25) Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z archiwizacj膮 dokumentacji zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji; 24) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Sto艂ecznej Policji czasu pracy, porz膮dku i regulaminu pracy oraz innych wewn臋trznych regulacji, zarz膮dze艅 i procedur obowi膮zuj膮cych na stanowisku; 25) Znajomo艣膰 i przestrzeganie przepis贸w prawa zwi膮zanych z realizowanym zakresem czynno艣ci; 26) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie polece艅 prze艂o偶onych, kt贸re dotycz膮 pracy, je偶eli nie s膮 sprzeczne z przepisami prawa lub umow膮 o prac臋; 27) Przestrzeganie przy realizacji zada艅 wynikaj膮cych z zakresu czynno艣ci limitu 艣rodk贸w finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizacj臋 danego zadania*; 28) Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z zakresu czynno艣ci w spos贸b oszcz臋dny i racjonalny; 29) Przejawianie inicjatywy w celu osi膮gni臋cia jak najlepszych wynik贸w w zakresie fachowo艣ci, sprawno艣ci i terminowo艣ci wykonywania przydzielanych zada艅; 30) Dba艂o艣膰 o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, kt贸rych ujawnienie mog艂oby narazi膰 pracodawc臋 na szkod臋; 31) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpo偶arowej, w tym udzia艂 w wymaganychszkoleniach z tego zakresu; 32) Dba艂o艣膰 o nale偶yty stan urz膮dze艅 i sprz臋tu oraz o porz膮dek i 艂ad w miejscu pracy; 33) Stosowanie 艣rodk贸w ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem; 34) Poddawanie si臋 badaniom lekarskim: wst臋pnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie si臋 do wskaza艅 lekarskich; 35) Niezw艂oczne zawiadamianie prze艂o偶onych o zauwa偶onym w Komendzie wypadku albo zagro偶eniu 偶ycia lub zdrowia ludzkiego; 36) Niezw艂oczne pisemne informowanie Naczelnika Wydzia艂u Kadr Komendy Sto艂ecznej Policji za po艣rednictwem Naczelnika Wydzia艂u Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezb臋dnych do dokonania zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obs艂ugi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, stopie艅 niepe艂nosprawno艣ci, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innychzmianach, kt贸re mog膮 mie膰 wp艂yw na zakres praw i obowi膮zk贸w pracownika; 37) Niezw艂oczne powiadomienie prze艂o偶onego o zniszczeniu lub zagubieniu dokument贸w s艂u偶bowych; 38) Niezw艂oczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydzia艂u Kadr Komendy Sto艂ecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej; 39) Przestrzeganie tajemnicy okre艣lonej w odr臋bnych przepisach; 40) Przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego, okazywania kole偶e艅skiego stosunku wsp贸艂pracownikom;41) Zadanie dodatkowe: realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 zabezpieczenia logistycznego akcji/operacji policyjnych.
Komenda Sto艂eczna Policji - 2020-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
dostarczanie zlecanych towar贸w na terenie Polski i Niemiec, prowadzenie dokumentacjitransportwowych
US艁UGI TRANSPORTOWE ARTUR CAL脫W - 2017-10-20 - Gubin (lubuskie)
- realizacja zada艅 zwi膮zanych z ca艂okszta艂tem problematyki monitorowania 艣rodowiska informacyjnego- archiwizowanie dokumentacji z realizowanych zada艅
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Reklama, pozyskiwanie klient贸w
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
rejestrowanie spraw, gromadzenie dokumentacji do ujawnienia wpis贸w w ksi臋gach wieczystych, przygotowanie wniosk贸w o z艂o偶enie oraz wpis w ksi臋gach wieczystych, wysy艂ka korespondencji, archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Rzesz贸w (podkarpackie)