STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA W DOA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA W DOA K/M
Wynagrodzenie: od 4 217,27 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 217,27 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA W DOA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 217,27 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, budownictwo lub pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora nadzoru budowlanego ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 2 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 60277. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, posiadanych uprawnień budowlanych. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 60277 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami". Bliższe informacje dostępne są pod numerem telefonu: 22 661 94 66
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34a3c3431e497e5c004174ca619a78bc
Podobne oferty pracy
Obsługiwanie maszyn i urządeń do zakładnia i pielegnowania terenów zielonych. Oferta w ramach Wyposażenia stanowska pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Orchów (łódzkie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów.Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku arabskim.Praca w godz. od 8:00 do 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Pomorska 106A
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Łódź (łódzkie)
Realizacja planu dydaktyczno-wychowawczego wg. tygodniowego rozkładu zajęć. Zapewnić bezpieczeństwo dzieciom podczas zajęć, przestrzegać zasad BHP, zasad Statutu szkoły oraz przepisów prawa oświatowego. Praca w Kołobrzegu.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Boh. I Armii Wojska Polskiego w Kołobrzegu - 2019-06-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż, zatowarowanie sklepu
MEVIS - Anna Tabor, Marek Tabor spółka cywilna - 2016-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, dbanie o wizerunek sklepu, prezentowanie promocji, dbanie o czystość w sklepie, rozpakowywanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Instalacja urządzeń komputerowych i biurowych.- Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania systemu informatycznego i kserograficznego w szkole.- Usuwanie usterek związanych z funkcjonowaniem sieci informatycznej.- Instalacja programów używanych przez administrację i nauczycieli oraz bieżące szkolenia według potrzeb pracowników i nauczycieli w ich obsłudze.- Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony danych przed dostępem osób nieuprawnionych.- Współpraca z nauczycielem powołanych do prowadzenia strony internetowej.- Utrzymywanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.- Dbałość o właściwe korzystanie z tablic interaktywnych (przeglądy) - Nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych komputerach.- Wykonywanie kopii bezpieczeństwa eksploatowanych baz danych. - Prowadzenie gospodarki sprzętem informatycznym oraz materiałami eksploatacyjnymi. - Obsługa i administracja aplikacji "uonet+" (e-dziennk) oraz nadzór nad pakietem oprogramowania "Złoty abonament Optivum". Obsługiwanie programów typu Vulcan, - Opracowanie wymagań technicznych oraz wskazanie potrzebnego sprzętu komputerowego do zakupu.- Nadzór nad pracownią informatyczną - przeglądy - pod kątem prawidłowego wykorzystania oprogramowania oraz pomoc w przygotowaniu apeli i uroczystości szkolnych. - Pomoc w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń audiowizualnych podczas imprez, uroczystości i dokonywanie nagrań na zlecenie kierownictwa Ośrodka. - Opieka nad sprzętem audio będącym na wyposażeniu KPSOSW nr 2 . - Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), aktualizacja portalu.Oferujemy:- umowę o pracę - początkowo okres próbny;- pełen etat;- świadczenia socjalne z ZFŚS;- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, nagrody jubileuszowe, "13".
KUJAWSKO-POMORSKI SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SŁABO SŁYSZĄCEJ I NIESŁYSZĄCEJ IM. G - 2019-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej- organizowanie pracy biura, kompletowanie dokumentów, tworzenie baz danych- obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faktur, kserokopiarki, skanera itp.)- sporządzanie rzeczowo wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt- udzielanie informacji klientom
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Nowa Sól (lubuskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 6 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: Certyfikat ITIL OSA, Oracle DB, Sharepoint. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Katowice (śląskie)
produkcja, skręcanie i montaż mebli, obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
sprzątanie,prace porządkowe
ALKAZ Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO I FUNKCJONALNEGO PRZYGOTOWANIA, OPRACOWANIA I ZABEZPIECZENIA OBIEGU DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH INFRASTRUKTURY ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE + STAŻ PRACY 3 LATA (OCHRONA ŚRODOWISKA) LUB WYŻSZE W KIERUNKU OCHRONA ŚRODOWISKA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY PRZY KOMPUTERZE (PAKIET OFFICE), PRACA-PON-CZWARTEK-7-15.30, PIĄTEK-7-13
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2901 - 2018-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PW Lidex Lidia Mucha - 2019-08-20 - Kajew (wielkopolskie)
Pomocnicze prace budowlane blacharsko-dekarskie oraz docieplenia budynków. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 na terenie Bielska-Białej i okolic.
"PORTAL" S.C. DAGMARA MALMON-LECH,PAWEŁ LECH - 2016-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Narew (podlaskie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatorowanie..Praca w godz. 6-14 , 14-22 . Miejsce pracy : Opole, ul. Wilsona 56 ,ul Strzelecka 44, ul, Chabrów
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Opole (opolskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr PP/8/2016 z dnia 26 kwietnia 2017 r. Miejski Zarząd Ulic i Mostów ul. J.Kantorówny 2a 40-381 Katowice. Poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent do spraw mostowych .- Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Asystowanie inspektorowi nadzoru podczas wykonywania kontroli w terenie. Pomoc przy wykonywaniu okresowych przeglądów obiektów budowlanych. Weryfikacje kosztorysów. Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień. Sporządzanie dokumentów, opinii, pism, protokołów. Wykonywanie dokumentacji zdjęciowej.- Wskaźnik zatrudnienia: W marcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Ulic i Mostów w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice ul. J.Kantorówny 2a, (budynek nie jest wyposażony w windę), praca przy komputerze, praca w terenie.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca w godzinach: 7:00-15:00.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-04-26 - Katowice (śląskie)
Sprzedawca w sklepie rowerowym
Sklep Ogrodniczy ABC K. Chmielewski, Z. Wiśniewski s. j. - 2016-05-06 - Augustów (podlaskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym,prowadzenie akt płatników składek,księgowanie obrotów na kontach płatników składek,opracowywanie wniosków o udzielenie ulgi w opłacaniu składek,przymusowe dochodzenie należności z tyt. zaległych składek na ubezpieczenie społeczne, współpraca z organami egzekucyjnymi przy realizacji tytułów wykonawczych,sporządzanie wniosków o wpis hipoteki przymusowej w związku z zaległymi składkami na ubezpieczenie społeczne,wydawanie zaświadczeń o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne dokumentacji dotyczącej załatwianych spraw,obsługa interesantów w sprawach ubezpieczenia społecznego rolników,sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEMCE S.A. - 2016-01-21 - Niemce (lubelskie)
planowanie, koordynacja oraz nadzór pracy w zakresie tworzenia oprogramowania komputerowego, zarządzanie pracą podległych pracowników, planowanie zmian rozwojowych projektów w zakresie technologii systemów teleinformatycznych, analizowanie rynku IT i konkurencji w związku ze zmianą technologii informatycznych, przestrzeganie terminów projektu, rekrutowanie pracowników na projekt, doskonalenie własnych kompetencji w zakresie technologii informatycznych oraz kompetencji odległych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania, przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kraków (małopolskie)
PRACA NA PRODUKCJI, OBSŁUGA MASZYN, KONFEKCJONOWANIEmiejsce pracy: Wrocław, ul. Krakowskapraca na 3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6Praca na czas określony: 30.09.2019Sala D
E&S INDUSTRY - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, obróbka wstępna, ręczna i mechaniczna, przyrządzanie i wykonywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
segregacja odpadów
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wojkowice (śląskie)
jw.
Komenda Stołeczna Policji - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
DOWÓZ DO KLIENTA ZAMÓWIONEJ USŁUGI GASTRONOMICZNEJ- PIZZA ,DANIA OBIADOWE
P.U."DJA" DONATA WOJCIECHOWSKA - 2018-11-08 - Komorniki (wielkopolskie)
• Uruchamianie linii, ustawianie maszyn i wyposażenia linii,• Czyszczenie, smarowanie, usuwanie defektów maszynowych,• Ścisła współpraca z działem utrzymania ruchu. Przewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiące.
Cedo Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Administrowanie aplikacjami; utrzymywanie stałej dokumentacji wykonywanych zadań;wsparcie i współdziałanie w przygotowywaniudokumentacji technicznych; testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmianw określonych aplikacjach, przygotowywanie dokumentów technicznych, przygotowywanie procedur operowania aplikacjami, przeciwdziałanie oraz eliminacja problemów
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Spawanie elementów metodą 135/136
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie konsultacji indywidualnych dla dzieci i rodziców w swietlicy
GRUPA CSW DELTA Sp.z.o.o. - 2020-01-29 - Bałtówka (świętokrzyskie)