STARSZY LEGALIZATOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Stanowisko: STARSZY LEGALIZATOR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności związanych z prawną kontrolą metrologiczną oraz wzornictwem przyrządów do pomiaru objętości i ciśnienia -Prowadzenie prac administracyjno -biurowych wymaganych podczas czynności kontrolnych i metrologicznych -Prowadzenie Punktu Obsługi Klienta-Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd miar we Wrocławiu ul. Młodych Tecvhników 61/63 Wydział uslug Metrologicznych Laboratorium PrzepływówKontakt kandydatów z pracodawcą: 71 358-02-20Oferta w sali: E
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności związanych z prawną kontrolą metrologiczną oraz wzornictwem przyrządów do pomiaru objętości i ciśnienia -Prowadzenie prac administracyjno -biurowych wymaganych podczas czynności kontrolnych i metrologicznych -Prowadzenie Punktu Obsługi Klienta-Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd miar we Wrocławiu ul. Młodych Tecvhników 61/63 Wydział uslug Metrologicznych Laboratorium PrzepływówKontakt kandydatów z pracodawcą: 71 358-02-20Oferta w sali: E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +wysługa lat + nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LEGALIZATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: legalizator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Legalizator
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyklształcenie średnie techniczne ( mechaniczne, elektrycxzne)/ wyzsze staż pracy w administracji publicznej -sznajomość przepisów ustawy Prawo o miarach , dyspozycyjność wynikająca z potrzeby wyjsazdów służbowych , odpowiedzialność i samodzielnosć w podejmowaniu decyzji , zdolnosć analitycznego myslenia , umiejetnosć pracy w zespole , znajomosć obslugi komputera ( pakiet MS Office) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kopie swiadectw pracy; kwestionariuz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie ( dostepny w siedzibie OPkregowego Urzedu miar we Wrocławiu) oraz na stronie intern etowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiuoświadczenie kandydata owyrażeniu zgody na przetwarzanie danych ososbowych do celów rekrutacjioświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznychoświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyslne przestepstwo lub umyslne przestepstwo skarbowekopie dokumentu powierdzajacego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61/63
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: legalizator
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7cda0cf025b921e59c567edce3d80fe6
Podobne oferty pracy
OGRODNIK
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
Układanie kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Garzew (wielkopolskie)
Przygotowanie produktów do posiłków, doróbka produktów.
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Gdańsk (pomorskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : październik 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-09-10 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie zajęć komputerowych z osobami dorosłymi. Możliwa praca na terenie całego powiatu. Praca w ramach umowy zlecenie. Proponowane wynagrodzenie 35 zł - 45,00 zł brutto za godzinę.
Blue Education - 2019-03-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wymiana kół, opon w pojazdach samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej na kopalni , poszukiwanie nowych odbiorców poprzez kontakt telefoniczny i internet , kontakt z klientem , marketing.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2017-07-04 - Damianowo (dolnośląskie)
Uczestniczenie w produkcji elementów ze stali nierdzewnej, spawanie oraz operowanie narzędziami ślusarskimi
Randstad Polska - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Prace fizyczne, kompletowanie towarów, obsługa wózka widłowego.Praca w Parzniewie koło Pruszkowa. Pracodawca organizuje z Płońska bezpłatny dowóz pracowniczy. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł/brutto + 300 zł premii absencyjnej.
Jeronimo Martins Polska S.A. (BIEDRONKA) - 2017-02-22 - Parzniew (mazowieckie)
Nauczanie j. angielskiego w gimnazjum
Zespół Szkół Samorządowych Gimnazjum w Rościszewie - 2017-03-22 - Rościszewo (mazowieckie)
Sprawdzanie systemów, gdzie jest to wymagane, w celu wytworzenia odpowiednich danych, Identyfikacja i rozwiązywanie kwestii produktów finansowych, Rozpatrzenie i zatwierdzenie wyników porównania do danych dotyczących przedsiębiorcy i przeglądu analitycznego, Przygotowanie raportów (w tym śladu rewizyjnego od wstępnych wyników do ostatecznych wyników z uzasadnieniem ewentualnych korekt, aby umożliwić ocenę menedżera), Reagowanie na jakiekolwiek eskalacje.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie ofert handlowych dla nowych i istniejących klientów, wykonywanie zadań mających na celu osiągnięcie założeń biznesu (nadawanie odpowiednich priorytetów), identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z usługą i kontami klientów, wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całość usług świadczona jest na rynki rosyjsko- i ukraińskojęzycznego i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KASY, WYKŁADANIE TOWARU, ORAZ INNE OBOWIĄZKI
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2018-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Wydawanie posiłków, przyjmowanie zamówień, obsługa sali, rozliczanie płatności.Miejsce wykonywania pracy:Dwór Kresowy, 37-550 Radymno, ul. Słowackiego 36Godziny wykonywania pracy:od 07:00 do 19:00od 19:00 do 07:00Kontakt do pracodawacy:Agnieszka Drostek - menedżertel. 16 623 60 00e-mail dworkresowy (at) gmail.com
FIRMA USŁUGOWA "ALEX-POL" S.C. JANINA BACZA, ADAM BACZA, BEATA BACZA - 2018-10-24 - Radymno (podkarpackie)
•analizowanie sprawozdawczości finansowej z realizacji zakontraktowanych usług medycznych pod względem ilościowym i wartościowym;•monitorowanie kształtowania się wydatków na świadczenia opieki zdrowotnej;•udział w procesie kontraktowania świadczeń opieki zdrowotnej;•przeprowadzanie analizy raportów statystyczno-medycznych celem zgodności świadczonych usług medycznych z umowami;•udział w sporządzaniu planu zakupu świadczeń zdrowotnych;•monitorowanie informacji o liczbie oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej i średnim czasie oczekiwania;•sporządzanie analiz w zakresie danych dot. list oczekujących.
PODLASKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2016-10-19 - Białystok (podlaskie)
koordynowanie prac zespołów projektowych, organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym budżecie, kontakt z klientem spółki Luxoft Poland
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie, kompletowanie, sprawdzanie, dekretowanie dokumentówksięgowych oraz ich ewidencja w systemie komputerowym. Obsługafinansowo-księgowa, bankowa i kasowa Inspektoratu, w tymprzygotowywanie poleceń przelewu, prowadzenie kasy jednostki, obsługasytemu TREZOR. Udział w prowadzeniu spraw płacowych, w tymprzygotowywaniu list płac oraz prowadzeniu innych rozliczeń (np. ZFŚS) zpracownikami. Prowadzenie spraw budżetu zadaniowego. Udział przyopracowywaniu sprawozdawczości budżetowej i finansowej. Udział wprzygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowegoInspektoratu. Zbieranie i kompletowanie informacji z powiatowychinspektoratów nadzoru budowlanego w zakresie finansowym. Prowadzeniespraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-01 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności w ustawie o finansach publicznych.
Dom dla Dzieci Keja - 2018-09-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Udział w planowaniu, organizowaniu i osobiste prowadzenie przedsięwzięć kulturalno - oświatowych.
JW 4220 6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY/ Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice - 2019-09-25 - Nieżychowice (pomorskie)
Wdrażanie aplikacji Workday, praca bezpośrednio z klientem. Dostosowywanie aplikacji do wymagań klienta. Praca w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Księgowanie faktur, prowadzenie rachunków klientów francuskojęzycznych, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym. Min. 1 miesiąc doświadczenie w firmie outsourcingowej
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa programu płatnik, Vulcan oraz systemu bankowości komputerowej; rozliczanie faktur, płac
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Łobżenicy - 2017-03-21 - Łobżenica (wielkopolskie)
Zarządzanie relacjami z usługodawcą w zakresie e-tool, który służy do śledzenia i raportowania zgodności, w tym szkoleń; Zarządzanie procesem eskalacji (prowadzenie dziennika problemów, Działań i Rozwiązań naprawczych) dla zaangażowanego usługodawcy (EY); Zaangażowanie wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy w mierzenie wskaźników KPI i SLA, skuteczne angażowanie i zapewnianie wsparcia komitetowi sterującemu oraz rozumienie potrzeb biznesowych i zakresu ulepszenia w zespole; Planowanie integracji w zakresie wymogów ustawowych i podatkowych oraz wymogów sprawozdawczych, w tym zakładania nowych podmiotów, wyrejestrowywania, planowania migracji; Wspieranie zespołu podatkowego w USA w zakresie przygotowania podatku rzeczywistego dla przypisanych jednostek Cisco w EMEAR; Prowadzenie audytów podatkowych dla krajów Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu we współpracy z interesariuszami wewnętrznymi; Przeglądanie bezpośrednich deklaracji podatkowych i zarządzanie zgodnością podatkową dla przypisanych podmiotów w EMEAR; Raportowanie dla dyrektorów - sporządzanie skonsolidowanych raportów dla Dyrektorów Międzynarodowych na temat globalnego statusu zgodności.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
1)Realizacja planów produkcyjnych 2)Zarządzanie podległym zespołem zgodnie z wartościami i standardem obowiązującym w Spółce3)Bieżąca odpowiedzialność za przestrzeganie zasad BHP i Higieny4)Sporządzanie raportów i analiz5)Wdrażanie nowych pracowników zgodnie z przyjętym standardem oraz budowa nowych rozwiązań6)Aktywne uczestnictwo we wdrożeniach nowych rozwiązań, rekomendacja własnych pomysłów7)Uczestnictwo w spotkania produkcyjnych dziennych, tygodniowych zgodnie z przyjętym standardemGodziny pracy: 7.00- 18.00, system 2 na 1
Morpol S.A. - 2017-01-10 - Duninowo (pomorskie)
Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu. Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną. Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów. Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
Młodszy asystent w Oddziale Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego: - opiniowanie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, - uczestniczenie w postępowaniu w sprawie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,- opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dotyczących budowy oraz przebudowy obiektów budowlanych lub ich części, - uczestniczenie w dopuszczeniu do użytkowania obiektów budowlanych,- przeprowadzanie kontroli w obiektach budowlanych lub w lokalach i wydawanie opinii sanitarnej odnośnie spełnienia w nich wymagań higienicznych i zdrowotnych, - zajęcie stanowisk, w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych, w sprawie interwencji ludności na uciążliwości spowodowane m. in. działalnością obiektów lub lokali, - prowadzenie postępowań pokontrolnych zgodnych z k.p.a.,- prowadzenie rejestrów obowiązujących w komórce organizacyjnej, - sporządzanie obowiązujących planów, sprawozdań, harmonogramów itp.Praca w godz.: 7:30-15:05. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - dokumenty żłożyć osobiście lub listownie: PSSE we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław. Termin składania dokumentów: do 14.09.2018 r. do godziny 1500.O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do PSSE we Wrocławiu,Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem "oferta pracy - ZNS".Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie.Złożone dokumenty kandydatów, których oferty zostały odrzucone w procesie naboru można odbierać osobiście w przeciągu miesiąca od zakończenia rekrutacji/umieszczenia wyników naboru na stronie www.psse.wroc.pl , po tym terminie zostaną zniszczone.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2018-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)