STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSÓW BUDŻETU Opole oferta pracy Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSÓW BUDŻETU
Wynagrodzenie: 1 300 - 1 560 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie, kompletowanie, sprawdzanie, dekretowanie dokumentówksięgowych oraz ich ewidencja w systemie komputerowym. Obsługafinansowo-księgowa, bankowa i kasowa Inspektoratu, w tymprzygotowywanie poleceń przelewu, prowadzenie kasy jednostki, obsługasytemu TREZOR. Udział w prowadzeniu spraw płacowych, w tymprzygotowywaniu list płac oraz prowadzeniu innych rozliczeń (np. ZFŚS) zpracownikami. Prowadzenie spraw budżetu zadaniowego. Udział przyopracowywaniu sprawozdawczości budżetowej i finansowej. Udział wprzygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowegoInspektoratu. Zbieranie i kompletowanie informacji z powiatowychinspektoratów nadzoru budowlanego w zakresie finansowym. Prowadzeniespraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ozimska 19, 45-057 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, kompletowanie, sprawdzanie, dekretowanie dokumentówksięgowych oraz ich ewidencja w systemie komputerowym. Obsługafinansowo-księgowa, bankowa i kasowa Inspektoratu, w tymprzygotowywanie poleceń przelewu, prowadzenie kasy jednostki, obsługasytemu TREZOR. Udział w prowadzeniu spraw płacowych, w tymprzygotowywaniu list płac oraz prowadzeniu innych rozliczeń (np. ZFŚS) zpracownikami. Prowadzenie spraw budżetu zadaniowego. Udział przyopracowywaniu sprawozdawczości budżetowej i finansowej. Udział wprzygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowegoInspektoratu. Zbieranie i kompletowanie informacji z powiatowychinspektoratów nadzoru budowlanego w zakresie finansowym. Prowadzeniespraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 300 - 1 560 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSÓW BUDŻETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 300 - 1 560 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawnych z zakresu rachunkowości i księgowości. Umiejętność obsługikomputera, w tym dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Umiejętność analitycznego myślenia.Samodzielność. Terminowość. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanieprawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Ozimska 19, 45-057 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys / CV i list motywacyjny. Oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa. Oświadczenie owyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Oświadczenie o korzystaniu z pełni prawpublicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwoskarbowe. Kopie dokumentów potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, Kopiedokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Ozimska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 11.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków zgodny z rozporządzeniem w sprawie służby BHP, realizacja kontroli w podległych jednostkach, prowadzenie dokumentacji z zakresu medycyny pracy, opracowywanie dokumentacji i kart oceny ryzyka zawodowego, wykonywanie analiz i sprawozdań obowiązujących w resorcie obrony narodowej, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP.Pełny wymiar czasu pracy, jedna zmiana, umowa na okres próbny.Kontakt z pracodawcą e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl lub fax 261-669-855Informacja o ofercie w sali D
Jednostka Wojskowa 2644 - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
transport zestawem: ciągnik siodłowy + dłużycowy, ciągnik siodłowy + naczepa niskopodwoziowa
P.T.i S.B."PEBEROW-TRANS" Sp.z o.o. - 2018-06-13 - Żory (śląskie)
jw
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane, doświadczenie zawodowe mile widziane, może być osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KOMPLEX - BUD" - 2018-04-23 - Karpicko (wielkopolskie)
- przygotowanie dokuemntów dot. Zwrotów podatku VAT dla jednostek HP na świecie zgodnie z lokalnymi wymaganiami- zapewnienie terminowego zwrotu podatku VAT dla jednostek HP- czynności powiązane z księgowaniem dokumentów zgodnie z wewnętrzną polityką firmy- dostarczenie danych dla audytorów i inspekcji podatkowych- współpraca z członkami zespołu w celu oceny ryzyka finansowego- udział w globalnych projektachy finansowo- podatkowych- usprawnianie procesów
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
mycie warzyw, obieranie warzyw, krojenie, obróbka ryb, przygotowanie ryżu i sosów
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie i utrzymywanie porządku w pomieszczeniach
CLAR SYSTEM SA - 2016-11-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
Oczekiwania wobec kandydatów: wykształcenie min zawodowe, umiejętność nawiązywania relacji z Klientem, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, entuzjazm i zaangażowanie, znajomość branży.Zadania:*obsługa Klienta zgodna ze standardami firmy*profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi Klienta*prezentacja produktów oraz finalizowanie sprzedaży*dbanie o ekspozycje towaru oraz wizerunek działu
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-06-13 - Sanok (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi-uczestnikami projektu unijnego "Lepsze jutro" podczas trwania zajęć, przygotowywanie imprez lokalnych
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2016-01-20 - Lubomia (śląskie)
zarządzanie i organizacja pracy Działu Księgowości;odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości i prawa podatkowego;odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji podatkowych;sporządzanie sprawozdań finansowychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych;współpraca z innymi działami firmy;współpraca z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, organami podatkowymi i bankami
G'S POLSKA SP Z OO - 2018-02-07 - Stefanowo (kujawsko-pomorskie)
budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa i organizacja przyjazdów studentów zagranicznych, obsługa administracyjna wyjazdów i przyjazdów pracowników, obsługa strony internetowej, udział w działaniach dot. promocji uczelni za granią, obsługa gości zagranicznych, przygotowywanie sprawozdań e współpracy międzynarodowej
Uniwersytet Zielonogórski - 2015-12-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik smażalni
NASZ DWOREK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GIL - 2016-04-13 - Dziergowice (opolskie)
-analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrazanie w Polsce- Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zabierzów (małopolskie)
konserwacja kotłów centarlnego ogrzewania
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
kreatywne działania graficzne, aktywne poszukiwanie klientów odpowiadających potrzebą spółki, projektowanie materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wieliczka (małopolskie)
prace remontowo-buidowlane
Firma Usługowo-Handlowa Wiesław Janusz - 2018-03-06 - Nowa Karczma (pomorskie)
- Utrzymywanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym STACJI PKP KATOWICE-ZAWODZIE.- Wynagrodzenie: 1470 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąca, z możliwością przedłużenia.- Wymagane wykształcenie min. gimnazjalne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> zleceniodawca zapewnia przyuczenie. WYMAGANA NIEKARALNOŚĆ. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 32-775-84-85, 32-775-84-84) w godzinach: 9:00-14:30.
"KOLEJOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZWIĄZKOWE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż, obsługa gabinetu okulistycznego
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-01-10 - Chojnice (pomorskie)
przygotowanie drewna do obróbki wstępna obróbka
PPUH MATOR -Eksport - Import MATOR spółka jawna - 2017-12-11 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z postepowaniem egzekucyjnym w administracji
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy - 2015-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzanie spraw związanych z wyposażeniem kwaterunkowym, prowadzenie magazynów, prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługa komputera w zakresie oprogramowania znajdującego się w sekcji ds. kwatermistrzowsko technicznej, udział w odprawach służbowych, instruktażach, szkoleniach doskonalących wewnątrz wydziałowych, referowanie zleconych zadań przez Komendanta Miejskiego PSP, realizacja zadań z planów pracy przydzielonych imiennie lub określonych w protokołach z narad służbowych, prowadzenie gospodarki mundurowej, realizowanie zakupów środków czystości dla strażaków i do utrzymania obiektów oraz materiałów biurowych, materiałów budowlanych i remontowych
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2016-12-09 - Leszno (wielkopolskie)
Opracowanie planu organizacyjnego szkolenia i produkcji warsztatowej oraz dostosowanie go do kierunków szkolenia zawodowego uczestników OHP. Organizowanie pracy instruktorom ds. szkolenia zawodowego w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy oraz odpowiednia wydajność. Organizowanie i kontrola pracy warsztatów, oraz organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami bhp. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji warsztatowej i stała kontrola nad prawidłowością obiegu dokumentów. Nadzorowanie produkcji i kontrola działalności finansowej warsztatów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-10-18 - Kielce (świętokrzyskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku tureckim i angielskim
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
obsługa oraz czyszczenie maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnej (wytłaczarka, tokarka, zgrzewarka itp); obsługa linii produkcyjnej zgodnie z przyjętymi procedurami w procesie produkcji wyrobów; kontrola parametrów jakościowych produkowanego wyrobu gotowego; prowadzenie raportów z wykonywanych działań i wykrywanie niezgodności
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu.Wymagane dokumenty dla pracodawcy : Dokumenty aplikacyjne typu Cv, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzajacych wykształcenie, kopia stron dowodu osobistego i świadectw pracy, oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie i zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Komenda Powiatowa Policji w Sierpcu - 2017-04-06 - Sierpc (mazowieckie)
izolacja kanałów, pomoc przy wykonywaniu instalacji wentylacyjnych
MICHAŁ WEŁNA - JTM WENTYLACJE - 2017-04-20 - Damienice (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Węgielnia (wielkopolskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)