STARSZY LEGALIZATOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Stanowisko: STARSZY LEGALIZATOR
Wynagrodzenie: do 2 530 PLN
Zakres obowiązków: Udział w czynnościach związanych z kontrolą metrologiczną pzryrzadów do pomiaru masy, siły i parametrów ruchu, opracowanie dokumnetacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarówch,obsługa Punktu Obsługi Klienta,aktualaizacja dokumentacji systemu zarządzania,porwadzenie prac administarcyjno-biurowych, przygotowanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnością Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakościa wg normy CPN-EC ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001- mile wwidziane. praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaMiejsce pracy: Wrocław, ul. Młodych TechnikówKontakt kandydatów z pracodawcą: 713580220sala D
Data publikacji: 2018-01-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w czynnościach związanych z kontrolą metrologiczną pzryrzadów do pomiaru masy, siły i parametrów ruchu, opracowanie dokumnetacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarówch,obsługa Punktu Obsługi Klienta,aktualaizacja dokumentacji systemu zarządzania,porwadzenie prac administarcyjno-biurowych, przygotowanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnością Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakościa wg normy CPN-EC ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001- mile wwidziane. praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaMiejsce pracy: Wrocław, ul. Młodych TechnikówKontakt kandydatów z pracodawcą: 713580220sala D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 530 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysłuaga lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY LEGALIZATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: legalizator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 530 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Legalizator
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe w obszarze metrologii lub w administarcji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach, praktycznego zastosowania i interpretacji przepisów prawnych, komunikatywność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, odpornośc na stres, prawo jazdy kat. B, odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługikomputera (MS Office), doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętność analizowania wyników przeprowadzonych pomiarów,wymagane dokumenty: cv i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na strnie internetowej BIP Okręgowego Urzedu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymagane dokumenty: cv i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na strnie internetowej BIP Okręgowego Urzedu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego polskie obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: legalizator
Data dodania oferty pracy: 17.01.2018
Oferta pracy ważna do: 26.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracodawca zapewnia kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy.Ogólny zakres obowiązków:- serwis i naprawa urządzeń przemysłowych na miejscu w Firmie i u klienta,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.Pracodawca zapewnia stabilne zatrudnienie, atrakcyjne warunki zatrudnienia, niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, możliwość podnoszenia kwalifikacji, przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole, szkolenia produktowe.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Kawczyn (wielkopolskie)
obsługa maszyny poligraficznej
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace przy budowie gazociągów
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane INREM Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
kucharz
OW " W Sosnowym Lesie" Andrzej Odyjas - 2016-01-15 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
obsługa telefonów, kalkulacja ubezpieczeń, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż, przyjęcie towaru, kserowanie dokumentów, dowóz towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-nadzór nad prawidłową obsługą informatyczną, łącznościową oraz wprowadzaniem danych do KSIP,- zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeńi systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych,- udzieleniu wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych,- rozwiązywanie na bieżąco problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych,- wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów,- wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych,- zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki,- utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych teleinformatyki jednostki,- nadzór i kontrola sprawności systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów PDOZ i kontroli dostępu,- wdrażanie nowych aplikacji zapewniających informatyczne wsparcie wykonywanych zadań KPPw Piasecznie,- nadzór nad prowadzeniem ewidencji sprzętu i wyposażenia w zakresie łączności i informatyki,- nadzór nad procesem wybrakowania sprzętu łączności i informatyki,- zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do użytkowego sprzętu informatyki,- nadzór nad nadawaniem i weryfikacją uprawnień,- prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie sprzętu łączności i informatyki,- wprowadzanie danych (formularzy, kart, orzeczeń, decyzji, wyroków, postanowień), rejestracjaw systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych,- weryfikowanie rejestracji wprowadzanych do KSIP, danych na formularzach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach itp.,- sprawdzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania w oparciu o prowadzone zbiory i posiadane programy użytkowe KSIP, POBYT, rejestracja decyzji o zobowiązaniu do opuszczenia terytorium RP,- typowanie zdarzeń podobnych, przestępstw i przestępcach do celów rozpoznania policyjnego oraz typowanie zdarzeń, dokumentów i pojazdów po niepełnych danych,- nadzorowanie i realizacja zadań z zakresu archiwizacji dokumentów,- utrzymanie i obsługiwanie sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łącznościi informatyki,- branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki,- nadzorowanie i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji,- wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających z bieżących i zaistniałych okoliczności
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ''COMSTAL - 2017-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykładanie towaru; dbanie o ekspozycję; przyjmowanie towaru
ITC GRUPA POLSKI HR S. A - 2016-03-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przewóz towarów -trasy międzynarodowe, głównie Francja
TRANS-SMYK FIRMA TRANSPORTOWO USŁUGOWA Baran Ewelina - 2017-04-21 - Smyków (małopolskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, prowadzenie rozliczeń z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, opracowanie wnioskow o ulgi z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych, analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne, podejmowanie działań majacych na celu dochodzenie należności, prowadzenie postępowań egzekucyjnych z ubezpieczeń zdrowotnych, przygotowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
praca związana z działalnością serwisu samochodowego
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie-zawód technika BHP-co najmniej 3 letni staż pracy w służbie BHP, wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP albo studia podyplomowe BHP; znajomość pakietu MS Office; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: całość obsługi BHP w zakładzie; doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru właściwych środków och.indywidualnej i zbiorowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
pomoc w naprawie pojazdów mechanicznych
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Opieka nad klientami polegająca na skutecznym prowadzeniu kuracji z uwzględnieniem doradztwa w zakresie diety i suplementacji oraz motywacji do osiagania założonych celów. Dietetyk Naturhouse jest również odpowiedzialny za prawidłowe i efektywne funkcjonowanie Centrum. Współpraca z klientami zgodna ze standardami firmy, efektywne kierowanie działalnością punktu Naturhouse, budowanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami, dbałość o wizerunek markii aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych, udział w tworzeniu materiałów merytorycznych dla marki Naturhouse
PPHU ROSA GRACJANA DOMALSKA - 2017-02-20 - Koło (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
obsługa obrabiarki, obróbka elementów
Firma "KOMODUS" Anna Śmiech - 2017-05-29 - Rossosz (lubelskie)
obsługa recepcji hotelowej/system rezerwacji CHART/przygotowywanie ofert sprzedażowych,opracowywanie graficzne materiałów reklamowych,zadania z zakresu komunikacji wew.przedsiębiorstwa
Fundacja Pro Arte Et Historia - 2015-11-20 - Krasiczyn (podkarpackie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie
STOKROTKA SP. Z O.O. - 2017-12-08 - Lublin (lubelskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/ogloszenia-o-wolnych-stanowiskach/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-10-09 - Augustów (podlaskie)
Sprzedaż pieczywa
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HAZET Zdzisław Hułas - 2017-08-25 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
wiercenie, nitowanie detali lotniczychmontaż złożeń metalowych przy użyciu narzędzi pneumatycznychwykonywanie operacji zgodnie z dokumentacją technicznąwypełnianie kart montażowych zgodnie z instrukcjamiznajomość narzędzi pomiarowych min. w stopniu podstawowym
Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o - 2017-11-24 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa witryny sklepu internetowego z narzędziami, dodawanie nowych produktów na stronę, bieżąca aktualizacja treści na stronie, monitorowanie ruchu na stronie. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE A/B/C BOGDAN SERAFIN, PIOTR GRACA SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Juszczyna (śląskie)
- Koordynowanie prac zespołów projektowych- organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym budżecie- kontakt z klientami spółki Luxoft Poland
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Zabierzów (małopolskie)
składanie zamówień na zaopatrzenie jednostek wojskowych i instytucji w sprzęt służby żywnościowej, nadzór nad utrzymaniem nakazanych ilości sprzętu w ramach ziezbędnego zapasu użytku bierzącego oraz zapasu wojennego
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2015-12-23 - Świętoszów (dolnośląskie)