STARSZY SPECJALISTA STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZYCH, EWIDENCYJNYCH I UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZYCH, EWIDENCYJNYCH I UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZYCH, EWIDENCYJNYCH I UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;6. staż pracy minimum 3 lata;7. bardzo dobra znajomość edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.);- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2016r. poz. 1870 ze zm.);- z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121 ze zm.);- z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r., poz. 83 ze zm.);- z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) - w zakresie użytkowania wieczystego.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.oświadczenie o bardzo dobrej znajomości edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 16.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie 2-3 tyg. kursów operatora maszyn sterowanych numerycznie CNC. Są to kursy na poziomie podstawowym, organizowane dla uczniów szkół zawodowych oraz osób bezrobotnych. Pracujemy na prostych przenośnych edukacyjnych maszynach CNC. Godziny kursu do ustalenia. Wynagrodzenie: 5280 zł brutto wypłacane za przeprowadzenie ww. kursu.
Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o - 2017-06-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9500 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w pracy na stanowisku inżyniera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w tworzeniu modeli UML; doświadczenie pracy oraz dogłębna znajomość technologii takich jak J2EE, OOA, OOD; doświadczenie oraz znajomość podstawowych technologii Java - JSP, JSF, JSTL, EJB, JavaBeans, Servlets, JDB, XML, Web Services, XSL, XSLT, SOAP, JUNIT; doświadczenie z produktami Oracle - będzie dodatkowym atutem; doświadczenie w pracy z dużymi systemami rozwoju oprogramowania lub inicjatywami integracji systemowej - jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum - będzie dodatkowym atutem; praca w oparciu o metodologie takie jak Agile - będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość i wiedza praktyczna z zakresu tworzenia schematów programowych; dobre rozumienie zasad programowania zorientowanego na cel; znajomość EJB, Hibernate, lub innego systemu wdrażania JPA; znajomość rozwoju aplikacji opartych na J2EE/Java; tworzenie nowych programów oraz dostosowywanie istniejących przy wykorzystaniu takich języków programowania jak: Java / JEE, Spring, Hibernate, REST and SOAP web services, HTML/CSS/JavaScript and JS frameworks. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest konieczna.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA KLIENTA, SPRAWDZANIE PRZYDATNOŚCI ARTYKUŁOW DO SPOŻYCIA, WYKŁADANIE TOWARÓW
EMO MARKET S.C. - 2017-01-04 - Niepołomice (małopolskie)
Realziacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-07-12 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa Klienta w Markecie, pierwsza umowa na czs określony (1 rok) następna na czas nieokreślony. Proponowane wynagrodzenie 2470 zł, po 3 miesiącach wzrost wynagrodzenia do 2600 zł. Praca w systemie 3 zmianowym w godzinach : 6.00-14.00, 14.00-22.00, 16.00-24.00.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
Jar-Drew PPUH Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Golina (wielkopolskie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Solca Mała (łódzkie)
naprawa pojazdów samochodowych
AUTO-SERWIS SADEK Krzysztof Sadowski - 2016-03-18 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)
naprawy głównie silnika i podzespołów silnika
AUTO-NAPRAWA PPHU - JACEK HERNIK - 2015-12-03 - Dąbrowa Kozłowska (mazowieckie)
- projektowanie i rozwój aplikacji oraz systemów używanych wewnątrz firmy;- praca w wyspecjalizowanym zespole w metodyce agile; - doskonała umiejętność rozwiązywania problemów, okazjonalne wsparcie techniczne na 2. linii;- bardzo dobra znajomość narzędzi do rozwoju aplikacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
kompletacja towaru na magazynie
kontakt przez OHP - 2017-11-27 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
-produkuje testy techniczne,testy biznesowe-zbieranie i dokumentowanie wymagań-konfiguruje środowisko-bierze udział w projektowaniu,kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Zabierzów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie wniosków emerytalno - rentowych, kwalifikacja, zakładanie akt. Obsługa interesantów z zakresu ubezpieczeń, świadczeń, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism, notatek, protokołów, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie, przygotowywanie dokumentów do archiwizowania w zakresie swoich obowiązków.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z zakupem i zaopatrywaniem w materiały biurowe, druki, książki, kalendarze itp.2. Pomoc przy tworzeniu dokumentacji dot. prowadzonych postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.3. Prowadzenie dokumentacji dot. realizowanych dostaw, zakupów i zlecanych usług, w tym przeprowadzanie zapytań o cenę na zakupy i usługi oraz sporządzanie notatek służbowych.4. Prowadzenie ewidencji artykułów biurowych przekazywanych poszczególnym działom.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - 2016-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
h
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- uczestnictwo w komisyjnych odbiorach dostaw zakupionego lub dostarczonego na podstawie innych form obrotu (np. protokołu dostaw centralnych, przejęcie z innych jednostek organizacyjnych SG) mienia,- bieżące prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z dowodami obrotu materiałowego oraz innymi dokumentami potwierdzającymi dokonanie takiego obrotu,- przyjmowanie, wydawanie i rozliczanie sprzętu i materiałów na podstawie zatwierdzonych kart rozchodu, dowodów przychodowo-rozchodowych i dowodów obrotu materiałowego, - prowadzenie ewidencji materiałowej mienia znajdującego się na wyposażeniu magazynu Sekcji Techniki Specjalnej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia i dbałość o sprzęt znajdujący się w magazynie,- stały nadzór nad osobami przebywającymi w magazynie włącznie z osobami dokonującymi kontroli , prac załadunku lub rozładunku mienia,- dbałości o ład i porządek na swoim stanowisku pracy.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-02-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatuutrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymiDbałość o wizerunek firmy i życzliwa obsługa gościObsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącejZnajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Legnica (dolnośląskie)
Magazyn art spożywczych
WĘDLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
pomocnicze prace budowlane, praca w delegazji, pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dojazd do miejsca wykonywania pracypraca na umowe na czas określony, proponowany okres zatrudnienia 1 rok, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali D
MAG-BUD ADAM HOFFA - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie zaawansowanych ofert dla istniejących i potencjalnych klientów, wsparcie zespołu i przełożonego, analiza rynku, tworzenie planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami. W dużej mierze praca oparta na zdobytym w poprzednich latach doświadczeniu. Raportowanie, obsługa najbardziej wymagających klientów, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż towarów,obsługa kasy fiskalnej,prace porządkowo-magazynowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Kutno (łódzkie)
Sprzedaż asortymentu, sortowanie towaru, zamawianie i przyjmowanie dostaw, dbanie o czystość na terenie sklepu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Orchówek (lubelskie)
Obsługa maszyn, szlifowanie, polerowanie (produkcja części metalowych dla branży lotniczej).
FREEMAN AND PROCTOR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Organizowanie procesu innowacyjności w firmie produkcyjnej.Prace badawczo-rozwojowe i współuczestniczenie w prowadzonych projektach produkcyjnych zakładu.Praca w systemie jednozmianowym.Praca na czas określony.Peroponowany okres zatrudnienia - 3 lata.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej, planowanie i rozliczanie środków budżetowych zgodnie z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań i meldunków finansowych, wykonywanie planów i wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów zakupów, dostaw i usług, analiza zagrożeń i ocena realizowanych wydatków budżetowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
ewidencja transportu słuzbowego,kieorwanie sprzętu do naprawy,nadzór nad eksploatacja pojazdów
Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu - 2016-01-07 - Przasnysz (mazowieckie)
projektowanie stron graficznych
Zakład Poligraficzny W. Gnatowski w Ostrołęce - 2016-12-06 - Ławy (mazowieckie)