STARSZY KSIĘGOWY Z J.NIDERLANDZKIM Łódź oferta pracy Infosys Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY Z J.NIDERLANDZKIM
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: - udział w procesach związanych z księgowością ( księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. niderlandzkim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Infosys Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- udział w procesach związanych z księgowością ( księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. niderlandzkim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY Z J.NIDERLANDZKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane kierunki ekonomia, finanse, księgowośćstaż parcy minimum 1 rokumiejętność logicznego myśleniaznajomość komputera oraz pakietu OFFICEwysokie umiejętności komunikacyjnepreferowane doświadczenie w finansach i księgowości lub w obsłudze klientaznajomość języja angielskiego w mowie i piśmie poziom B2znajomość języka niderlandzkiego w mowie i piśmie poziom C1
Nazwa pracodawcy: Infosys Poland Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7251952061
danePracodawcy_regon: 100392669
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: POMORSKA
Numer budynku pracodawcy: 106A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.05.2020
Oferta pracy ważna do: 25.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?24e74ee9162a1e5072ea630cd0b9d7d7
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zadań przedstawiciela medycznego na terenie miasta Lublina i województwa lubelskiego. Pozyskiwanie pacjentów i lekarzy do współpracy z Przychodnią i rejestracją.
SAME DOBRE APTEKI PHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-13 - Chełm (lubelskie)
Testowanie jakości oprogramowania dla klienta, kontakt z klientem firmy. Automatyzowanie procesów i oprogramowania. Ustalanie funkcjonalności i testów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie montażu rusztowań pod nadzorem pracowników z duzym doświadczeniem zawodowym.Praca w siedzibie pracodawcy i na terenie kraju. Kontakt telefoniczny i osobisty w godz. 8.00-14.00
ALTRAD-MOSTOSTAL MONTAŻ Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Polaki (mazowieckie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach. Analiza prawidlowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści, raportowanie.Pracodawca zapewnie zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Kraków (małopolskie)
praca w transporcie kolejowym- uprawnienia manewrowy, ustawiacz, dyżurny ruchu, maszynista lokomotyw spalinowych lub maszynista żurawia kolejowego - mile widziane, ale niekoniecznie
ALCHEMIA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ W ZAWADZKIEM - 2020-07-23 - Zawadzkie (opolskie)
Archiwizacja dokumentów z lat 2008 - 2013.
Przedsiębiorstwo Usług Ogrodniczych MALWA Sp. z o.o - 2015-12-15 - Chwaszczyno (pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie i weryfikacja deklaracji podatkowych.- Znajomość języków obcych jest wymagana do obsługi dokumentów finansowych w językach obcych oraz do kontakt z zagranicznymi klientami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.08.2019 r. do 31.07.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.08.2019 r.-
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Katowice (śląskie)
-prowadzenie kompleksowychprojektów i programów IT (wykonanie, dostarczenie)-komunikacja z interesariuszami zaangażowanymi w projekt oraz afiliacjami,-zarządzanie budżetem, harmonogramem projektów oraz tworzenie raportów, - ocena wyników projektu w oparciu o analizę kosztów, jakości i czasu rozwiazania-rozwój narzędzi służących do monitorowania postępów projektowych,- wdrożenie planu zarządzania ryzykiem.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Zabierzów (małopolskie)
barman
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
gospodarowanie w oddziale regionalnymi drukami i formularzami, gospodarowanie materiałami techniki biurowej oraz materiałami eksploatacyjnymi do drukarek, urządzeń biurowych, komputerów, wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska, gospodarowaniem odpadami oraz sporządzanie informacji o wytworzonych odpadach oraz zanieczyszczeniach środowiska, prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych i sporządzanie sprawozdań statystycznych z tego zakresu, uzgadnianie stanu ewidencyjnego środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie wykazu majątku do ubezpieczenia mienia oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-10 - Poznań (wielkopolskie)
Administrowanie aplikacjami; utrzymywanie stałej dokumentacji wykonywanych zadań;wsparcie i współdziałanie w przygotowywaniudokumentacji technicznych; testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmianw określonych aplikacjach, przygotowywanie dokumentów technicznych, przygotowywanie procedur operowania aplikacjami, przeciwdziałanie oraz eliminacja problemów
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie analiz i opiniowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, udział w ekspertyzach archiwalnych, tworzenie i aktualizowanie bazy danych o twórcach akt, udział w prowadzeniu szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowejpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Tworzenie zaawansowanych ofert dla istniejących i potencjalnych klientów, wsparcie zespołu i przełożonego,analiza rynku, tworzenie planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kateringów. Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G
Kardamon Kantyny sp zo.o.sp.k - 2020-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie zasad i przepisów bhp,sporządzanie analiz , udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
redagowanie tekstów, nagrywanie materiałów telewizyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE HERN MACIAK MACIEJ TELEWIZJA INFORMACYJNA CW24 - 2016-09-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie wew. i zew. terenu obiektów na terenie woj. łódziego Doczyszczanie, mycie powierzchni szklanych, mopowanie odkurzanie
CLAR SYSTEM Sp. z o. o. - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie oraz przekazywanie i wysyłanie dokumentów i materiałów, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii, nadzorowanie prowadzenia przez upoważnione osoby urządzeń ewidencyjnych poza kancelarią, udostępnianie/wydawanie materiałów osobom i instytucjom oraz rozliczanie wykonawców z pobranych dokumentów, organizowanie i prowadzenie prac związanych z wydzielaniem dokumentacji niearchiwalnej do zniszczenia, porządkowanie posiadanych zasobów materiałów i przekazywanie do archiwum, sprawowanie nadzoru nad formalną stroną wytwarzania i obiegu dokumentów niejawnych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-08-07 - Terespol (lubelskie)
Prowadząc działania na powyższym stanowisku będziesz odpowiedzialny za :- współtworzenie długoterminowej strategii pozyskiwania klientów na rynku biznesowym- rozwój działu sprzedaży rynku B2B- budowanie długoterminowych relacji i sprzedaż profesjonalnych usług telekomunikacyjnych na rynku B2B- terenowe pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych w obrębie istniejącej sieci rynku B2C- badanie rynku potencjalnych klientów w obszarach zainteresowania operatora- obsługę dotychczasowych klientów sieciOferujemy :- solidną podstawę od pierwszego dnia rozpoczęcia współpracy- motywującą prowizję zależną od zaangażowania i wyniku- samochód służbowy- doskonałą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole-darmowe szkolenia podnoszące umiejętności w najwyższym rynkowym standardzieOczek
ABI Elżbieta Górecka - 2019-09-02 - Wyszogród (mazowieckie)
Montaż mebli
SOLAR Bartosz Spankowski - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków
Promenada Bar Henryk Piotrowski - 2019-08-05 - Mielno (zachodniopomorskie)
-zmywanie naczyń-utrzymywanie porządku w kuchni-przygotowywanie owoców i warzyw
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Wąsosz (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) zapewnienie ciągłości pracy systemów teleinformatycznych chronionych kryptograficznie podczas pełnienia dyżuru,b) utrzymywanie urządzeń ochrony kryptograficznej i sprzętu łączności w stanie sprawności technicznej,c) bieżące usuwanie awarii na łączach teletransmisyjnych RED oraz reagowanie na usterki sprzętu,d) wykorzystywanie urządzeń ochrony kryptograficznej i pomocniczego sprzętu kryptograficznego zgodnie z przeznaczeniem,e) monitorowanie prawidłowego funkcjonowania systemów narodowych i sojuszniczych ochrony kryptograficznej.Dodatkowe informacje:- wysiłek fizyczny: doraźny,- szkodliwość lub uciążliwość na stanowisku pracy: wymuszona pozycja ciała, brak dostępu do światła dziennego, praca zmianowa.Praca w godzinach: 7.00 - 19.00 lub 19.00 - 7.00.
Regionalne Centrum Informatyki - 2019-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań/obowiązków: 1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych; 2) Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3) Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów; 4) Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego; 5) Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 6) Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum; 7) Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8) Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9) Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 10 )Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 11) Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 12) Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 13) Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; 14) Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2019-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa urządzęń biourowych\- telefoniczna obsługa klienta- arcvhiwizacja dok.- wykonywanie zadań i opracowań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zadań wynikających z umów partnerskich Województwa Pomorskiego, realizacja zadań w zakresie współpracy z krajami: Białoruś, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Gruzja, Mołdawia, wspieranie działań międzynarodowych realizowanych przez pozostałe departamenty, wspieranie jednostek z terenu Województwa Pomorskiego w poszukiwaniu partnerów współpracy międzynarodowej i realizowaniu zadań z tą współpracą związanych, pomoc dla Zagranicznych partnerów współpracy oraz inwestorów w ich działaniach na terenie Województwa Pomorskiego, organizacja misji gospodarczych, wydarzeń promocyjnych, imprez targowych i wystawienniczych, szczególnie we współpracy z partnerami regionalnymi oraz instytucjami okołobiznesowymi z terenu województwa pomorskiego.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za mentorowanie i szkolenie pracowników w zakresie integracji systemów oraz wprowadzanie i koordynację projektów dotyczących ich synchronizacji oraz wsparcie swoją wiedzą i doświadczeniem w pracy lokalnych inżynierów przy wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania komputerowego
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Oława (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Tonowo (kujawsko-pomorskie)