STARSZY KSIĘGOWY Z J.GRECKIM Łódź oferta pracy Infosys Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY Z J.GRECKIM
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: - udział w procesach związanych z księgowością ( księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. greckim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Infosys Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- udział w procesach związanych z księgowością ( księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. greckim- przygotowywanie raportów- branie udziału w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY Z J.GRECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane kierunki ekonomia, finanse, księgowośćstaż parcy minimum 0,5 rokuumiejętność logicznego myśleniaznajomość komputera oraz pakietu OFFICEwysokie umiejętności komunikacyjnewymagane doświadczenie w finansach i księgowości lub w obsłudze klienta/ pracy biurowejznajomość języja angielskiego w mowie i piśmie poziom B2znajomość języka greckiego w mowie i piśmie poziom B2
Nazwa pracodawcy: Infosys Poland Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7251952061
danePracodawcy_regon: 100392669
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
POMORSKA 106A, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: POMORSKA
Numer budynku pracodawcy: 106A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c312bc84f8769c2c2e42a891f69434db
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność związana ze zrozumieniem i uczestnictwem w inicjatywach Lotus Notes na rzecz inicjatywy projektowej migracji SharePoint, a także wysiłkami klienta na rzecz rozwoju własnego biznesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zabierzów (małopolskie)
Pakowanie wyrobu gotowego do kartonów, kontrola jakości pakowanego wyrobu, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Nysa (opolskie)
Obsługa urządzeń linii produkcyjnej, inne czynności związane z działalnością zakładu zlecone przez przełożonego
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2017-04-27 - Leżachów (podkarpackie)
prowadzenie i aktualizacja wykazu jednostek organizacyjnych objetych nadzorem archiwalnym, dokonywanie analiz i opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt opracowanych przez jednotski , udzial w ekspertyzach archiwalnych wyznaczonych decyzją Dyrektora, analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na niszczenie dokumentacji
Archiwum Wojskowe w Oleśnicy - 2020-06-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur, współpraca z innymi działami firmy i zewnętrznymi instytucjami.
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Kraków (małopolskie)
ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzania analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie Update'ów, wspieranie oraz szkolenie pracowników zespołu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego do 3,5 t
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej w programie SAP.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W ŁODZI - 2020-10-05 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie w Szpitalu na ul. Szopena
JLS SP.Z O .O - 2018-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa działań związanych z zarządzaniem polisami ubezpieczeniowymi,komunikacja z klientem (w tym w przeważającej mierze z azerbejdżanu) i przetwarzanie ich żądań w systemach,komunikacja ze sprzedawcami/partnerami w celu rozwiązywania ich zapytań,kontakt z firmami ubezpieczeniowymi w celu uzyskiwania informacji o pakietach,prowadzenie dokumentacji klientów w systemach wewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz pozostałych znajdujących się w obiekcie budynku.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2016-10-03 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Organizacja i nadzór nad realizowaniem statutowych zadań warsztatów szkoleniowych , nadzorowanie pracy instruktorów praktycznej nauki zawodów.
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU - 2019-04-30 - Próchnowo (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy piecach przemysłowych, prace murarskie, torkretowanie, prace ślusarskie, wyłożenia ogniotrwałe. Praca w delegacji. Zapewniamy transport oraz nocleg.
REMGLAS Tomasz Pyda - 2020-07-15 - Wałbrzych (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Pleszew (wielkopolskie)
- kontrola warunków pracy- przestrzeganie przepisów i zasad bhp- informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych- sporządzanie analiz stanu bhp- udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w pracy-współpraca z laboriatoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia- udział w dokonywaniu ryzyka zawodowego
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2901 - 2020-08-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Staż organizowany przez GUP.Bieżąca obsługa biurowa kancelarii, skanowanie, drukowanie, obsługa korespondencji, pomoc w obsłudze klienta, pomoc w przygotowaniu pism, obsługa poczty email.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wymiar etatu: 1/8Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństw higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-12-13 - Racibórz (śląskie)
dekretowanie dokumentów księgowych, analiza rozliczeń, rozliczanie utargów, raporty księgowe
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.00- 22.00
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-18 - Ustka (pomorskie)
Praca biurowa, pierwsza umowa na okres próbny - następna na czas nieokreślony.
Nadleśnictwo Świętoszów - 2019-12-17 - Świętoszów (dolnośląskie)
zbieranie i precyzowanie wymagań biznesowych, kontrola finansowa transakcji przeprowadzanych przez firmę, przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych, definiowanie i analaiza procesów biznesowych, ocena kosztów sprzedaży, kosztów działowych oraz kosztów finansowych, udział w procesie budżetowania, analiza oraz planowanie przepływów pieniężnych, tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Współtworzenie planu produkcyjnego i jakościowego firmy, organizacja pracy, a także prowadzenie projektów i kontrola dokumetacji technicznej, raportowanie w języku koreańskim.Zatrudnienie na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługa kotłów przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Mława (mazowieckie)
operator koparki, koparkoładowarki
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe "ROSOMAK" Stukan Mirosław - 2020-04-02 - Świerzno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji postępowania i przeprowadzenia proceduro udzielenie zamówienia publicznego; pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej; archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk związanych z działalnością Sekcji Zamówień Publicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-08-11 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie dań, pomoc w układaniu dań, dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie całości zadań w kancelarii w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Oddziału w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, prowadzenie rejestru korespondencji w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, przyjmowanie korespondencji i przesyłek z komórek Oddziału i Placówek Terenowychoraz od pracowników UP Poznań, przyjmowanie korespondencji od przedstawicieli sądów, urzędów skarbowych i innych instytucji, przekazywanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych oddziału, obsługa elektronicznej książki nadawczej, sporządzanie zestawień ilościowo-wartościowych przesyłek i korespondencji, obsługa urządzeń biurowych,
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwiązywanie wątpliwości klientów: działanie jako ekspert ds. rynku oraz punkt odniesienia dla lokalnych usług zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków oraz branie udziału lub prowadzenie wspólnych inicjatyw;-zarządzanie danymi lokalnych pracowników oraz partnerów biznesowych: wykonywanie działań dla wyznaczonego rynku w celu zapewnienia dokłądnego i terminowego wynagradzania pracowników za pośrednictwem działu płac, raportowanie: przygotowanie raportów na jakościowo wysokim poziomie oraz na wysokim poziomie złożoności, w tym wykonywanie obliczeń (np. wytyczne wzrostu płac) i symulacji, masowe zmiany: koordynowanie i wykonywanie kompleksowych zmian zachodzących masowo analizując strukturę organizacji, przygotowanie plików, kontynowanie współpracy z zaangażowanymi stronami, szczegółowe utrzymanie baz danych oraz dokumentów, ciągłe doszkalanie, proaktywna identyfikacja obszarów oraz sposobów poprawy zaswięgu świadczenia usług przez HR SSC.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Odpowiada za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych inajwiększych klientów firmy z Gruzji;utrzymuje i rozwija relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;współtworzy strategię sprzedażową i odpowiada za prowadzenieaktywnych działań sprzedażowych produktów i usług.pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych znajważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresiesprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowychproduktów i usług;
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)