STARSZY REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZYCH Świętoszów oferta pracy Nadleśnictwo Świętoszów
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, pierwsza umowa na okres próbny - następna na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2019-12-17
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Nadleśnictwo Świętoszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa, pierwsza umowa na okres próbny - następna na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe z zakresu administracji, ekonomii, leśnictwa, ochrony środowiska lub wykształcenie średnie i minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość ustawy PZP, prawo jazdy kategorii B, znajomość systemu informatycznego Lasów Państwowych - podsystem Infrastruktura, Planowanie i Gospodarka Towarowa, kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Nadleśnictwo Świętoszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 07.00-15.00, tel. 75-7311259
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Brzozowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 17.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10265dfb2040792955ff5bcb02e8ce99
Podobne oferty pracy
Praca przy obsłudze maszyn i urządzeń do obróbki blach cienkich. Produkcja systemów kominowych.Praca w godz.: 7:00-15:00.Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 346 53 41, e-mail: biuro (at) umet.pl, osobisty.
UMET Sp. z o.o. - 2019-08-21 - Iwiny (dolnośląskie)
1. ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA I WSPIERANIE SYSTEMÓW PRODUKCYJNYCH DLA APLIKACJI ZARZĄDZANYCH PRZEZ GLOBALNĄ ORGANIZACJĘ TREASURY; WSPIERANIE STRATEGICZNYCH ZMIAN ORAZ IMPLEMENTOWANIE PROCESU CIAGLEGO ULEPSZANIE;2. PROJEKTOWANIE, ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA I DEFINIOWANIE STRATEGII TESTÓW DLA PROCESÓW ORACLE/ETL ORAZ SKRYPTOW. MODELOWANIE DANYCH ORAZ PTYMALIZACJA PROCESOW WYDAJNOSCIOWYCH.3. PROJEKTOWANIE TECHNICZNYCH I FUNKCJONALYCH SPECYFIKACJI DLA PROCESÓW GROMADZENIA, TRANSFORMACJI ORAZ ŁADOWANIA DANYCH Z RÓŻNYCH SYSTEMÓW.4. WSPÓŁPRACA Z INNYMI ZESPOŁAMI W ORGANIZACJI MACIERZOWEJ W CELU ZAPEWNIENIA ROZWOJU OPROGRAMOWANIA SPEŁNIAJĄCEGO WSZYSTKIE WYMAGANIA DOTYCZĄCE FUNKCJONALNOŚCI, WYDAJNOŚCI ORAZ UTRZYMANIA. WSPIERANIE WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM INNYCH CZŁONKÓW ZESPOŁU.5. PROFESJONALNA KOMUNIKACJA W MOWIE I PIŚME. RAPORTOWANIE DO KIEROWNIKÓW ZESPOŁÓW I PROJEKTÓW. 6. WYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie ofert handlowych dla nowych i istniejących klientów: wykonywanie zadań mających na celu osiągnięcie założeń biznesu (nadawanie odpowiednich priorytetów); identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z usługą i kontami klientów, wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonych, praca związana z call-center.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej.2. Prowadzenie ewidencji dokumentów wytworzonych na potrzeby własne.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i terminowe kierowanie korespondencji wychodzącej i wchodzącej w formie elektronicznej.4. Kompletowanie dokumentów według rzeczowego wykazu akt i terminowe kierowanie do właściwych teczek.5. Udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania dokumentów jawnych.6. Obsługa wykonawców w zakresie ewidencjonowania dokumentów oraz ich brakowanie.Wynagrodzenie brutto: 2625 zł + premia regulaminowa 25%Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wydawanie towaru zgpodnie dokumentacją, załadunek towaru. Przewóz towaru na terytorium woj. śląskiego
TGS Technika Grzewcza I Sanitarna Płytki Ceramiczne Krzysztof Stoń - 2018-08-27 - Ruda Śląska (śląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości. Analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności. Analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu. Koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji. Definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych. Przygotowywanie ekspertyzy SME - odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania. Ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta. Praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.07.2017 na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum - jest koniecznością. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne - znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models; niezależność, systematyczność, zorganizowanie; zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji; znajomość data feed - takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) - będzie dodatkowym atutem; certyfikaty IREB oraz IIBA - będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością; znajomość drugiego języka obcego - będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
Produkcja reklam, obsługa maszyn warsztatowych, drukarki wielkofaomatowej, lasera, montaż reklam na warsztacie oraz w terenie, serwis oraz naprawa reklam.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa kompleksowych procesów w zakresie planowania finansowego i analiz finansowych (przetwarzanie danych w informacje) obejmujących między innymi ale nie wyłącznie: analizowanie informacji finansowych dla celów tworzenia comiesięcznych projekcji, analizy różnic / odchyleń, przedstawianie dla nich wyjaśnień, zbieranie danych dla tworzenia różnych raportów zarządczych, zbieranie danych i przygotowywanie raportów o zyskowności klientów (Client Profitability), przygotowywanie budżetow, gromadzenie arkuszy kalkulacyjnych, tworzenie grafów i wykresów; przygotowywanie różnych innych analiz ad hoc.
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Kraków (małopolskie)
obsługa monitoringu.
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-22 - Kraków (małopolskie)
Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych, wykonywanie innych prac zleconych przez komendanta lub służbę kwatermistrzowską.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Olesno (opolskie)
jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 8 lat doświadczenia w branży IT, min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane uprawnienia: certyfikat Six Sigma Green Belt, ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)
ZAKŁADANIE KARTOTEK OSOBOWYCH, ICH AKTUALIZACJI ZA SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KONT BANKOWYCH, MIEJSC POWSTANIA KOSZTÓW, STANOWISKA, WYSOKOŚCI PROGÓW PODATKOWYCH ORAZ SKŁADEK ZUS. PROWADZENIE KART ZASIŁKOWYCH DLA PRACOWNIKÓW POBIERAJĄCYCH ZASIŁKI CHOROBOWE, MACIERZYŃSKIE, OPIEKUŃCZE, ŚWIADCZENIA REHABILITACYJNE. NALICZANIE I SPORZĄDZANIE PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM HARMONOGRAMEM WYPŁAT DLA POSZCZEGÓLNYCH GRUP PRACOWNICZYCH. SPORZĄDZANIE I UZGADNIANIE POLECEŃ KSIĘGOWAŃ Z LISTAMI PŁAC. PRZYGOTOWANIE ZESTAWIEŃ DO PRZELEWÓW BANKOWYCH W CELU REALIZACJI WYPŁAT NA KONTA PRACOWNIKÓW. SPORZĄDZANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI OTRZYMYWANYCH WYNAGRODZEŃ DLA POTRZEB ZUS, URZĘDÓW SKARBOWYCH, BANKÓW, ZPORR, SĄDÓW ORAZ PRACOWNIKÓW. DOKONYWANIE ZWROTÓW NADPŁACONYCH SKŁADEK Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO NA PODSTAWIE DECYZJI ZUS. SPORZĄDZANIE, UZGADNIANIE I PRZYSYŁANIE ZAINTERESOWANYM OSOBOM ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE EKONOMICZNE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI , ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK, ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI, CO NAJMNIEJ 5 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE.KONTAKT TELEFONICZNY 91 444 11 25 CV NA EMAIL- SEKRETARIAT.KANCLERZA (at) UNIV.SZCZECIN.PL
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2019-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i holenderskim- kontakt z klientami w przypadku wyjatkowych problemów, trudnych sytuacji- przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników- wsparcie administracyjne w zadaniach przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
do uzgodnienia
Ośrodek Nauczania Języków Obcych JĘZYKI ŚWIATA - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 28 - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzilene prowadzenie uproszczonej oraz w podanym zakresie pełnej księgowości. Przygotowywanie deklaracji VAT . Rozliczenie ZUS, US, PFRON. Obsługa kadrowa firm. Odpowiedzialność za współpracę księgową z podmiotami zewnętrznymi. Kompleksowa obsluga klienta. Ewidencja środków trwałych.
BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Prace budowlane na wysokości z wykorzystaniem technik liniowych. Zapewniamy wszelkie szkolenia do pracy na wysokości
Grupamonolit Krzysztof Ziejewski - 2016-02-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-pracodawca zapewnia do dyspozycji samochód i telefon
FIRMA "WODEL-BIS" ANDRZEJ ZADRAŻYŃSKI - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Czynności z zakresu płac i kadr. Zakres obowiązków, pełna lista wymagań oraz wymaganych dokumentów dostępne na http://www.gops-wejherowo.pl/oferty-pracy.html
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wejherowo - 2018-10-29 - Wejherowo (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskimRozwiązywanie problemów technicznych i wparcie klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2018-12-04 - Łódź (łódzkie)
Organizacja imprez turystyczno-rozrywkowych na terenie całego kraju.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SUSZ-PASZ SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Nieborów (łódzkie)
Obsługa pieca konwekcyjno - parowego . Wykonywanie obróbki surowców i półproduktów. Utrzymanie czystości naczyń, narzędzi oraz sprzętu używanego w kuchni. Utrzymanie czustości pomieszczeń kuchennych i zaplecza . Praca na 1 zmianę 6-14, 11-19
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ozimek (opolskie)
Praca przy produkcji i montażu elementów domów z drewna. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "DOM-HURT" Wiesław Włodarczyk - 2017-06-22 - Mazańcowice (śląskie)
- Obsługa administracyjna sekretariatu Zakładu tj. prowadzenie dokumentacji, korespondencji, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie zapotrzebowań na sprzęt, odczynniki, materiały biurowe. Przygotowanie sal ćwiczeniowych i pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby realizacji zajęć dla studentów. Pomoc w przygotowaniu materiałów do ćwiczeń i testów zaliczeniowych dla studentów, sporządzanie kserokopii materiałów dydaktycznych, sporządzanie i archiwizacja kart studentów.- Praca: 7:30-15:30.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-11-25 - Sosnowiec (śląskie)
cięcie drewna na maszynach stolarskich
kontakt przez PUP - 2015-02-24 - Majdan Sieniawski (podkarpackie)