STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 325,08 PLN
Zakres obowiązków: Wymiar etatu: 1/8Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństw higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Data publikacji: 2019-12-13
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymiar etatu: 1/8Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństw higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.8
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 325,08 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wymagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 325,08 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny;2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje; 5) kopia świadectw dokumentujących przebieg zatrudnienia lub/i zaświadczenie zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy;6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;8) oświadczenia kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu danych osobowych; 9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb dokonania rekrutacji pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r.,poz. 1781)10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowiska mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2019 poz. 1282 .11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1282 . Dokumenty aplikacyjne (CV, list matywacyjny i klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych) jak również oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druki obejmujące wymagane oświadczenia. Opis stanowiska dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej www.ops.bipraciborz.pl lub w Dziale Administracji i Realizacji Świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1, I piętro, pokój nr 4.Ogłoszenie o naborze opublikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu. Kandydaci spełniający wymagania formalne (niezbędne) uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym: rozmowę kwalifikacyjną i test wiedzy merytorycznej niezbędnej do pracy na wskazanym stanowisku. Oferty w postaci kompletu dokumentów i oświadczeń określonych w niniejszej informacji należy składać w terminie do dnia 24.12.2019 r. do godz. 11:00 w zamkniętych kopertach (opakowaniach) z dopiskiem na kopercie:" Dokumenty na stanowisko STARSZEGO INSPEKTORA ds. BEZPIECZEŃSTWA i HIGIENY PRACY oraz ochrony przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej w niepełnym wymiarze czasu pracy 1/8 etatu" w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu pod adresem: ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz. Oferty można składać osobiście w sekretariacie Ośrodka pod adresem wskazanym wyżej lub za pośrednictwem poczty z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres w terminie do dnia 24.12.2019 r. do godz. 11:00.Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32/415-26-50 wew. 122 bądź 138.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 13.12.2019
Oferta pracy ważna do: 24.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4771bc42430679a3538ade392d67fa25
Podobne oferty pracy
obsługa działu produkcji.
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
sprzątanie powierzchni płaskichsprzątanie gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych z wykluczeniem narzędzi niebezpiecznychsprzątanie toalet pokoju socjalnegomycie okien, futrynobsługa zmywarki, pralkidbanie o czystość w przychodni z wykluczeniem aparatury medycznej
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Katowice (śląskie)
Księgowe zamknięcie miesiąca, analiza kont, księgowanie faktur, transakcja procesów w Brazylii
Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - 2019-08-19 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac murarsko-malarskich na terenie obiektów Szkoły, w tym malowanie, tapetowanie, wykonywanie i uzupełnianie murów, naprawianie i układanie glazury. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Godziny pracy pn.-pt. 07.00-15.00.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2017-01-31 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klientów na jak najwyższym poziomie, zarządzanie pracownikami serwisu, planowanie zleceń serwisowych i nadzór nad prawidłowym wykonaniem napraw, prowadzenie dokumentacji serwisowej zgodnej ze standardami, współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych
MOTO BUDREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie analiz fizykochemicznych oraz organoleptycznych.Weryfikacja wyników badań.Analiza oraz weryfikacja prowadzonej dokumentacji.Znajomość procedur i zasad BHP.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj - 2019-04-26 - Ostrów (podkarpackie)
Prace spawalnicze, spawanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa klientów, doradztwo fachowe, uzupełnianie asortymentu na półce, zachowanie czystości, obsługa kasy fiskalnej. Praca w godzinahc 8.00-16.00, 12.00-20.00
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Psarskie (wielkopolskie)
Rozwijanie oprogramowania użytkowego przy użyciu Technologii Java/J2EE; Praca z XML i jego technikami parsingowymi w JAVA; Praca z transformacjami XSLT; Wdrażanie zautomatyzowanych platform testowania oraz testów jednostkowych (Junit); Praca z narzędziami wersjonowania kodów, w rodzaju SVN i Git; Praca z narzędziami do kompilacji, takimi jak Ant i Maven; Praca z narzędziami służącymi do stałej integracji, w rodzaju Teamcity i Jenkins.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- pakowanie czekolady- odbieranie art z linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Skoczów (śląskie)
Zarzadzanie tworzeniem nowych rozwiązań aplikacyjnych we współpracy z zespołami projektowymi, analitykami biznesowymi oraz architektami. Rozwiązywanie problemów, identyfikacja problemu, proponowanie opcji rozwiązań, rekomendacja dot.działań. Ekspertyza w zakresie programowania, analizy, testowania oraz utrzymania systemu PRPC. Zarządzanie migracją danych. Monitorowanie progresu projektów przez dobór narzędzi oraz raportowanie. Zarządzanie stacjonarnymi zespołami oraz zespołami pracującymi zdalnie oraz klientami przy wdrażaniu rozwiązania.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wiśniewo (mazowieckie)
PROWADZENIE DORADZTWA, KONSULTACJI POMYSŁÓW I WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH PROJEKTÓW BADAWCZYCH, DYDATKTYCZNYCH, EDUKACYJNYCH, ORAZ INFRASTRUKTURALNYH WSPÓŁFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZYNYCH, ANALIZA POTRZEB ORAZ POZYSKIWANIA INFORMACJI O MOŻLIWOŚCIACH FINANSOWANIA PROJEKTÓW UCZELNI Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH- POZYSKIWANIE PROGRAMÓW UMOŻLIWJAJĄCYCH FINANSOWANIE CELÓW STRATEGII ROZWOJU PUM, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHO PRZYZNANIE ŚRODKÓW ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZYNYCH, PROWADZENIE OBNSŁIGI PROJEKTÓW ORAZ KONTROLA PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI OGRANIZACYJNE UNIWERSYTETU, POD KĄTEM ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z ZAPISAMI WNIOSKU APLIKACYJNEGO ORAZ ZAWARTEJ UMOWY O DOFINANSOWANIE, OPRACOWYWANIE NIEZBEDNYCH DOKUMENTÓW DO REALIZACJI PROJEKTU, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI, RAPORTÓW SPRAWOZDAŃ Z PRZEBIEGU I REALIZACJJI PROJEKTÓW, PROWADZENIE OBSŁUGI PROJEKTU W ZAKRESIE FINANSOWYM ORAZ ODRĘBNEJ DOKUMENTACJI KAŻDEGO PROJEKTU UMOŻLIWJAJACEJ PEŁNYMONUITORING I KONTROLĘ JEGO REALIZACJI, PROWADZENIE SPOTKAŃ INFORMACYJNO-SZKOLENIOWYCH O TEMATYCE ZXWIĄZANEJ Z POPZYSKIWANIEM I REALIZACJĄ FUNDUSZY, PROWADZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ UNIWERYSTETU DZIAŁĄNOŚCI PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ UCZELNIĘ, ARCHIWIZOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W UMOWIE O DOFINANSOWANIE,
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie prac nad stworzeniem hierarchii i tworzenia reguł do automatycznego klasyfikowania Katalogu Amazon z zachowaniem zasady compliance do obowiązujących przepisów prawnych. Zapewnianie dokładnych klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek organizacyjnych i usługodawców zewnętrznych w celu zapewnienia compliance zgodnie z przepisami i innymi wymaganiami. Zapewnianie klasyfikacji globalnej, wytyczne dla programów , które skutkować będą oszczędnością i właściwym zarządzaniem programami, Praca z zespołem Compliance, Realizacja strategii automatyzacji i poszukiwania nowych rozwiązań technologicznych, analiza i dobór da danych w zgodności z przepisami spółki, główna współpraca z niemiecką gałęzią spółki
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
-tworzenie planów produkcyjnych-monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego,surowców,przypraw i materiałow pomocniczych-planowanie zakupow surowcow mięsnych w oparciu o plany produkcyjne-monitorowanie i optymalizacja cen surowców zakupywanych do produkcji- potwierdzanie kontraktow w odniesieniu do mocy produkcyjnych,dostępności surowcow miesnych i materiałów pomocniczych-zapewnienie terminowości realizacji kontraktow-współpraca z dzialami w zakladzie i dzialami planowania w grupie Mięsa Białego-rozliczanie planu produkcyjnego-rozliczanie zużycia surowcow i materiałów pomocniczych-monitorowanie wydajności linii produkcyjnych-analiza danych produkcyjnych
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-10-05 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie zatworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi; utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów; wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
-przeprowadzanie oraz poprawa standardów jakości,-wykonywanie analiz, dostarczanie danych i ich monitorowanie,opracowywanie raportów technicznych, raportowanie w tym zakresie do managerów,-dążenie do udoskonalania metod pracy, usprawnianie i aktualizacja dobrych praktyk dla zapewnienia odpowiednich standardów jakości,-monitorowanie i doradztwo w systemach zarządzania jakością,-używanie skutecznych narzędzi komunikacji aby wspierać zespoły na wielu płaszczyznach,-prowadzenie grup roboczych w kategorii czekolady,praca na umowę na czas nieokreślony na jedną zmianę, miejsce wykonywania pracy: Fabryka Czekolady ul. Czekoladowa 1, 55-075 Bielany Wrocławskie, oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
PRACODAWCA:Pułk Wsparcia Dowodzenia Dowództwa Wielonarodowej Dywizji Północny - Wschódul. Królewiecka 167 w ElbląguMIEJSCE PRACY:JW4260 - Klub ul. Mierosławskiego 5 w ElbląguObowiązki:Prowadzenie biblioteki - wypożyczalni książekCzas pracy - ruchomy
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-11-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami i partnerami głównie z krajów UE oraz z INdi, bezposredni kontakt z zespołem informatycznym z Indi
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie projektów w obszarze badań konsumenckich w ramach standardów i ustalonych norm czasowych, w tym projektowanie badań, zarządzanie dostawcami, danymi sensorycznymi i konsumenckimi w celu dostarczenia wysokiej jakości informacji. Współpraca z lokalnymi i globalnymi zespołami RD&Q, CIS i marketingiem w celu zapewnienia wsparcia w obszarze sensoryki i badań konsumenckich. Udział w rozwoju działu badań konsumenckich poprzez comiesięczną kontrolę realizacji projektów i budżetu. Zarządzanie wydatkami zgodnie z budżetem działu badań konsumenckich. Współpraca z partnerami biznesowymi i naukowcami w celu budowania wiedzy i świadomości o obszarze badań konsumenckich jako integralnej części centrum B+R.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Zabierzów (małopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH I OBSŁUGĘ DOTYCHCZASOWYCHZROZUMIENIE ICH POTRZEB I WYBÓR WŁAŚCIWEGO ROZWIĄZANIA Z NASZEJ OFERTYPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHOBSERWACJĘ DZIAŁAŃ KONKURENCJI I BRANŻOWYCH TRENDÓW DOTYCZĄCYCH BRANŻY BEZPIECZEŃSTWA ITISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ
KOMBIAN MICHAŁ NIEWIADOMSKI - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu, nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
Elektryk
"PAUL - PON POLSKA" sp. z o.o. Jarosławiec - 2016-10-10 - Jarosławiec (wielkopolskie)
Praca na portierni jednego z domów studenckich Miasteczka Studenckiego (zatrudnienie bezpośrednio w Uczelni), obsługa kasy, kontrola wejść do budynku, monitorowanie pracy systemów bezpieczeństwa, kontakt ze studentami.
AGH MIASTECZKO STUDENCKIE - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
dowóz wyrobów cukierniczych do punktów sprzedażyzakup surowców
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
sprzątanie dróg wewnątrzosiedlowych,odśnieżanie chodników, posypywanie piaskiem, sprzątanie terenów zielonych, koszenie trawy, przycinanie drzew i krzewów, sprzątanie pomieszczeń ogólnego użytku (korytarze, piwnice, suszarnie, rowerownie), roznoszenie pism dla lokatorów, odczyty wodomierzy. Dozorowanie wywozu odpadów i potwierdzanie wykonanie usługi, zgłaszanie przełożonym awarii i usterek urządzeń technicznych w obrębie budynków oraz całego osiedla. Dyspozycyjność, samodzielność.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W SYCOWIE - 2019-06-17 - Syców (dolnośląskie)
Praca z analizą kont, sprawdzanie co jest księgowane na rachunkach przez inne zespoły, upewnianie się, że wpisy są poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotyczącego przepływu danych wejściowych z różnych źródeł.Ustawienie i ułatwienie procesu obliczania rachunku przychodów i kontrola danych powiązanych z procesem.Składanie raportów do zarządu spółki.Udział w audytach procesów, w których będzie uczestniczyć.Usprawnienie różnych obszarów działania Działu Finansowego.Wdrożenie nowych systemów "Blackline" do kontroli poprawności uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
konfekcjonowanie materiałów ściernych, kontrola odwzorowania produktów wg wytycznych, przestrzeganie wewnętrznych procedur, pomoc przy naprawie urządzeń, realizacja zadań z zachowaniem standardów jakości, przestrzeganie zasad BHP, utrzymywane porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Gądki (wielkopolskie)