STARSZY KONTROLER TECHNICZNY SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY KONTROLER TECHNICZNY SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Wynagrodzenie: od 2 276 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie pojazdów do obsługi i naprawy od przedstawiciela granicznej jednostki organizacyjnej;-prowadzenie na bieżąco dokumentacji związanej z obsługą lub naprawą przyjętego pojazdu;-podejmowanie decyzji co do asortymentu i ilości niezbędnych części zamiennych lub materiałów potrzebnych do naprawy, które należy pobrać ze stanu magazynowego;-odbiór zakończonych prac obsługowo-naprawczych od poszczególnych specjalistów;-przekazywanie pojazdów po obsłudze lub naprawie do dalszej eksploatacji;-uczestnictwo w komisjach orzecznictwa technicznego oraz przeklasyfikowania i wybrakowania pojazdów; -pełnienie obowiązków starszego inspektora w czasie jego nieobecności.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie pojazdów do obsługi i naprawy od przedstawiciela granicznej jednostki organizacyjnej;-prowadzenie na bieżąco dokumentacji związanej z obsługą lub naprawą przyjętego pojazdu;-podejmowanie decyzji co do asortymentu i ilości niezbędnych części zamiennych lub materiałów potrzebnych do naprawy, które należy pobrać ze stanu magazynowego;-odbiór zakończonych prac obsługowo-naprawczych od poszczególnych specjalistów;-przekazywanie pojazdów po obsłudze lub naprawie do dalszej eksploatacji;-uczestnictwo w komisjach orzecznictwa technicznego oraz przeklasyfikowania i wybrakowania pojazdów; -pełnienie obowiązków starszego inspektora w czasie jego nieobecności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 276 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.276,00 zł brutto + premia 25% + dodatek za wysługę lat od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY KONTROLER TECHNICZNY SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 276 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie kierunkowe- średnie techniczne samochodowe, 2 lata stażu pracy, doświadczenie w wykonywaniu usług z zakresu napraw samochodów, prawo jazdy kat. B, znajomość zagadnień mechaniki samochodowej, sprawność fizyczna, gotowość do intensywnej pracy, zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność, uczciwość, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, obsługa komputera.Wymagania pożądane: znajomość procesów i zagadnień związanych z gospodarką warsztatową, prawo jazdy innych kategorii, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 17.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?690c3c6a4f070a90917ee40a15084cbc
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- analiza pod kierunkiem inspektora dokumentów i ewidencji podmiotów kontrolowanych, w celu oceny prawidłowości i rzetelności ich sporządzenia oraz zasadność ich wykorzystania w rozliczeniach ze Skarbem Państwa;- uczestniczenie pod nadzorem inspektora w postępowaniu dowodowym prowadzonym, w celu dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego sprawy;- udział w analizie zgromadzonego materiału dowodowego, w celu dokonania jego oceny;- zbieranie pod nadzorem inspektora danych i informacji dotyczących majątku podatnika, w celu dokonania zabezpieczenia majątku na poczet przyszłych należności budżetowych;- udział w realizowanych przez inspektora czynnościach zleconych przez inne organy, w celu zgromadzenia i przekazania informacji;- prowadzenie wraz z inspektorem działań, w celu zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości w ewidencjonowaniu obrotów przy zastosowaniu kas fiskalnych;- przekazywanie inspektorowi skompletowanych i uporządkowanych materiałów z kontroli, w celu właściwego udokumentowania postępowania kontrolnego.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w budynku urzędu oraz siedzibach podmiotów kontrolowanych na terenie właściwości terytorialnej urzędu;- obciążenie stresem i zagrożeniami związanymi z prowadzeniem kontroli;- czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze;- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;- podczas pracy w terenie mogą wystąpić bariery architektoniczne.
Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy - 2016-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy wykonywaniu pomiarów geodezyjnych w terenie
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Górno-Parcele (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków nauczyciela jężyka polskiego
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Ciechanowcu - 2018-10-10 - Ciechanowiec (podlaskie)
praca w aptece w Bydgoszczy
NovoPharm - Miller sp.j. - Bydgoszcz - 2016-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.10.2018 r. do 30.09.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.10.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiegoOPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiegoOPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Katowice (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku afrykańskim.Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów.Praca w godz. od 8:00 do 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Pomoc 106A
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego na terenie Europy, przygotowywanie do rozładunku i załadunku towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Znajomość aktualnego stanu infrastruktury teleinformatycznej oraz reagowanie w przypadku jej uszkodzeń i awarii, aktualizacja danych dotyczących infrastruktury teleinformatycznej w rejonie odpowiedzialności, Udział w realizacji inwestycji teleinformatycznychw rejonie odpowiedzialności, przygotowywanie projektów uzgodnień z jednostkami wojskowymi i instytucjami w sprawie wsparcia lub zabezpieczenia teleinformatycznego.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków (35 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2019-01-23 - Lublin (lubelskie)
prace budowlane
Karol Sokulski "Sokół" - 2017-01-10 - Trawy (mazowieckie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat Think40. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, Języka Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Katowice (śląskie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
sprawowanie opieki i wychowanie dzieci umieszczonych w placówce, organizacja pracy grupowej oraz indywidualnej dla dzieci, realizacja obowiązku szkolengo oraz praktyk zawodowych przez wychowanków, współdziałanie z lekarzem, pielęgniarką i rodziną dziecka w razie choroby, wdrażanie wychowanków do przestrzegania higieny osobistej oraz utrzymywanie porządku otoczenia, zaopatrzenie wychowanków w odzież, w artykuły spożywcze i przemysłowe, organizowanie czasu wolnego wychowanków, przeprowadzanie oceny sytuacji dzieci, prowadzenie dokumentacji wychowanków, współdziałanie w opracowaniu i realizacji planu pracy opiekuńczo-wychowawczej
Dom Dziecka - 2018-12-27 - Police (zachodniopomorskie)
redagowanie punktów i prowadzenie rozkazu dziennego dowódcy JW oraz sporządzanie wyciagów z rozkazów, prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji zwolnień lekarskich, wystawianie skierowań na badania lekarskie zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie zestawień żołnierzy uczestniczących w szkoleniu poligonowym, wykonywanie zestawień zołnierzy pełniących służby dyżurnbe do naliczeń należności za te służby, prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie SEW on line oraz SI ARCUS, i inne zadania
JEDNOSTKA WOJSKOWA 4719 - 2017-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-04-13 - Zgierz (łódzkie)
Koordynowanie danych i przygotowywanie dokładnych budżetów dla kosztów ogólnych, utrzymywanie skutecznej komunikacji z partnerami na rynkach w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego odzwierciedlenia działań biznesowych w zapisach księgowych, aktywne uczestniczenie w projektach.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kancelarii
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W ŁODZI - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca naprawa i konserwacja maszyn, urządzeń oraz instalacji technicznych zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną, zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i systemów automatyki poprzez nadzór nad ich sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem, diagnozowanie stanu maszyn, zarządzanie dokumentacją techniczną z zakresu automatyki, współpraca przy uruchamianiu, a także optymalizacji pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych, realizacja zadań serwisowych z zakresu elektryki w pełnej zgodności z obowiązującymi standardami jakościowymi i organizacyjnymi.praca na dwie zmiany:6.00-14.0014.00-22.00
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-07-26 - Mielec (podkarpackie)
Kontrola i zarządzanie obszarem produkcji, raportowanie w jęz. koreańskim. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta na stanowisku kasjerskim, prawidłowa ekspozycja towarów, utrzymanie porządku w miejscu pracy; branża spożywcza;
POLSKA SIEĆ HANDLOWA "NASZ SKLEP" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-12 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,prowadzenie inspekcji w zakresie prawidłowości utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych,prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest w I instancji Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Świdnicy,redagowanie i przygotowywanie postanowień, decyzji i innej korespondencji z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świdnicy,prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności katastrofy budowlanej,przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia im akt spraw oraz udzielanie wyjaśnień z zakresu stosowania prawa budowlanego.https://nabory.kprm.gov.pl/dolnoslaskie/swidnica/inspektor-nadzoru-budowlanego,45996
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy - 2019-04-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna, znajomość obsługi kasy fiskalnej, wykształcenie min. zawodowe.
Przedsiębiorstwo Handlu Produkcji i Usług "NOVEX" Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; Kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; Opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; Udział w projektach
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i w języku tureckim- fakturowanie- księgowanie dokumentów na rachunkach klientówUmowa na czas określony na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Łódź (łódzkie)
OBIERANIE WARZYW, KLEJENIE PIEROGÓW, PRODUKCJA FARSZÓW, CIAST, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCHWYMAGANIAMILE WIDZINAE DOŚWIADCZENIE, NA SPOTKANIE Z PRACODAWCA UMAWIAC SIĘ TELEFONICZNIE
PIEROGARNIA PAWEŁ WAWROWSKI - 2017-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynacja wszelkich działań związanych z zatrudnieniem oraz zwolnieniem niemieckojęzycznych pracowników w organizacji, wprowadzanie zmian dotyczących stanowisk oraz wynagrodzeń do sytemu SAP oraz Workday, kontakt z niemieckojęzycznymi pracownikami oraz managerami w organizacji raportowanie
Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac polowych w gospodarstwie sadowniczym, cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców i przygotowanie do sprzedaży prace porządkowe, sadzenie drzewek, grabienie gałęzi
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Gołębiów (mazowieckie)
weterynaria
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności:-zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP-rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Gdańsk (pomorskie)