STARSZY KIEROWNIK BIURA PROJEKTOWEGO Wroc艂aw oferta pracy IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK BIURA PROJEKTOWEGO
Wynagrodzenie: do 15聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kierowanie biurem projektowym na rzecz zapewnienia serwis贸w IT dla klient贸w globalnych na ka偶dym szczeblu z艂o偶ono艣ci, dzia艂ania na rzecz poprawy jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug. Zarz膮dzanie zespo艂em. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w, planowanie portfolio. Kontakt z klientem zagranicznym na poziomie dyrektorskim i menad偶erskim z wykorzystaniem j臋zyka angielskiego.Praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2020-03-17
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Muchoborska 8, 54-424 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Kierowanie biurem projektowym na rzecz zapewnienia serwis贸w IT dla klient贸w globalnych na ka偶dym szczeblu z艂o偶ono艣ci, dzia艂ania na rzecz poprawy jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug. Zarz膮dzanie zespo艂em. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w, planowanie portfolio. Kontakt z klientem zagranicznym na poziomie dyrektorskim i menad偶erskim z wykorzystaniem j臋zyka angielskiego.Praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 15聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY KIEROWNIK BIURA PROJEKTOWEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
pozostali kierownicy do spraw obs艂ugi biznesu i zarz膮dzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 15聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze, znajomo艣膰 j臋z. francuskiego C2, angielskiego C2Certyfikat ITILBIEG艁A ZNAJOMO艢膯 PAKIETU MS OFFICE I PAKIETU LOTUS NOTES, co najmniej 10letnie do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu projektami
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy:
IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: RP.411-240/10
Nazwisko osoby zg艂aszaj膮cej: MACIEJ SMOLI艃SKI
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obs艂ugi biznesu i zarz膮dzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.03.2020
Data dodania oferty pracy: 17.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 07.04.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ad2dff33444036d0c40807d7f592d72
Podobne oferty pracy
Monta偶 instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych w konstrukcjach d藕wigowych oraz monta偶 i konserwacja pozosta艂ych instalacji elektrycznych
Portowy Zak艂ad Techniczny - S.A. - 2016-09-27 - Gdynia (pomorskie)
Zarz膮dzanie dzia艂em, aby dostarcza膰 kluczowe wska藕niki wydajno艣ci dla biznesu i rozwija膰 organizacj臋; Tworzenie, przyczynianie si臋 i zapewnianie zgodno艣ci z udokumentowanymi strategiami operacyjnymi; Zapewnienie przyw贸dztwa w dostarczaniu wynik贸w 艂a艅cucha dostaw dla 艂a艅cucha dostaw i kategorii w ramach SCIC; Zapewnienie coachingu dla r贸l 艂a艅cucha dostaw w organizacji; Wspieranie 艣ledzenia wydajno艣ci biznesowej dla danej kategorii; Upewnianie si臋, 偶e wyniki obs艂ugi klienta spe艂niaj膮 lub przekraczaj膮 cele kategorii; Przyczynianie si臋 do tworzenia strategii ograniczania zapas贸w i zapewnianie im przyw贸dztwo; Zapewnianie przyw贸dztwa, aby zmniejszy膰/wyeliminowa膰 dotyk wysi艂ku w organizacji; Nieustanne d膮偶enie do doskona艂o艣ci operacyjnej w ramach standardowych proces贸w roboczych.
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i rozwo偶enie towaru, praca w godz. 7-15
Polaris sp. z o.o. - 2018-08-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca jako pomoc kuchenna
PYSZOTY IZABELA WOJDY艁A - 2016-08-03 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Odpowiadanie na przychodz膮ce zapytania Klient贸w z ca艂ego regionu EMEA. Monitowanie i koordynacja transakcji globalnych dla obs艂ugiwanych Klient贸w. Kompleksowa obs艂uga przychodz膮cych zapyta艅 oraz bie偶膮cych powiadomie艅 zwi膮zanych z 艂a艅cuchem finansowania dotycz膮cych kupuj膮cych i dostawc贸w w programach Europy Zachodniej. Bie偶膮ca obs艂uga i koordynacja spraw w zakresie po艂膮cze艅 telefonicznych z Klientami z dzia艂alno艣ci膮 handlow膮 we wszystkich portfelach w regionie EMEA. Utrzymywanie relacji z Klientami oraz analizowanie i opiniowanie spraw zwi膮zanymi z Akredytywa, Inkasem i innymi produktami z zakresu Finansowania i Obs艂ugi Handlu, aktywna wsp贸艂praca z zespo艂ami Operacyjnymi zajmuj膮cymi si臋 sprzeda偶膮 oraz zarz膮dzaj膮cymi Produktem. Uwzgl臋dnienie aspekt贸w kontrolnych. Przygotowywanie kompleksowej analizy przyczyn dla wszystkich zapyta艅. Rozwijanie i analizowanie wska藕nik贸w oraz monitorowanie mechanizm贸w pozwalaj膮cych na okre艣lenie poziomu satysfakcji zarz膮dzanych Klient贸w Trade w regionie EMEA. Monitorowanie poziomu obs艂ugi dla wszystkich zarz膮dzanych klient贸w z portfela, zwi膮zanych z 艂a艅cuchem finansowania, by zapewni膰 najwy偶szy poziom us艂ug oraz aby wychodzi膰 naprzeciw oczekiwaniom Klient贸w. Koordynacja wdro偶e艅 nowych Klient贸w, czyli aktywna wsp贸艂praca z zespo艂ami implementacyjnymi, dotycz膮cymi sprzeda偶y produkt贸w oraz z partnerami technicznymi. Wykonywanie podstawowej kontroli dla wszystkich aspekt贸w TSP w celu zapewnienia efektywnego zarz膮dzania ryzykiem dla Trade z regionu EMEA. 艢cis艂a wsp贸艂praca z zespo艂em produktowym, z dzia艂em sprzeda偶y oraz doradztwo w tym zakresie, by sprosta膰 wymaganiom nowych klient贸w, ale tak偶e, by generowa膰 przychody. Wzmacnianie istniej膮cych relacji z Klientami, zapewniaj膮c im indywidualne wsparcie dostosowane do ich wymaga艅 i konkretnej dzia艂alno艣ci biznesowej, a dzi臋ki temu licz膮c na lepsza ocen臋 opinii i ankiet w艣r贸d Klient贸w. Zapewnienie Klientom najlepszej w swojej klasie sprawnej realizacji us艂ug, innowacyjnych rozwi膮za艅, przejrzystych, zwi臋z艂ych i terminowych odpowiedzi na zapytania, sprawy zwi膮zane z Trade. Terminowe eskalacje problem贸w do odpowiednich prze艂o偶onych. Wsp贸艂praca z Trade Advisor w celu zmniejszenia og贸lnej liczby rutynowych zapyta艅 zach臋canie klienta do korzystania z dost臋pnych kana艂贸w online. U艣wiadomienie wszystkim zarz膮dzanym Klientom o mo偶liwo艣ci korzystania z dost臋pnych narz膮dzi, u艂atwiaj膮cych rozwi膮zywanie ich problem贸w. Zarz膮dzanie eskalacjami. Odpowiednie eskalowanie informacji zwrotnej do klient贸w w sprawie op贸藕nie艅 procesowych, nieprawid艂owo艣ci czy b艂臋d贸w. Wsp贸艂odpowiedzialno艣膰 za ca艂okszta艂t dzia艂a艅 jako艣ciowych i kontrolnych wykonywanych w ramach zespo艂u i biura. Inicjowanie i samodzielne wdra偶anie lub koordynowanie dzia艂a艅 usprawniaj膮cych i jako艣ciowych w ramach obs艂ugiwanych produkt贸w Trade.
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
transport pacjent贸w
PRZYCHODNIA ZDROWIA "OTWARTE SERCE" S.C. - 2017-12-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
planowanie i koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych systemem informatycznym w firmie,zarz膮dzanie i nadz贸r nad zespo艂em,zarz膮dzanie projektami r贸偶nej wielko艣ci i o r贸偶nym stopniu z艂o偶ono艣ci,przeprowadzanie konsultacji z u偶ytkownikami systemu,tworzenie zaawansowanych raport贸w z wykorzystaniem MS Excelkonfigurowanie i zarz膮dzanie planami post臋u,konsolidacja danych,konfiguracja i utrzymanie szablon贸w do przechwytywania informacji finansowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gabinetu bada艅 psychotechnicznych.
FILAR Grupa Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Gdynia (pomorskie)
OBS艁UGA MASZYNY CNC DO OBR脫BKI DREWNA
LINGA STOCZY艃SCY S.J. - 2017-07-19 - Skierniewice (艂贸dzkie)
pomaganie, podawanie materia艂贸w, pomoc w pracy
ROB-GONT Robert Bielak - 2019-09-20 - Czerwienne (ma艂opolskie)
obs艂uga 艂adowarki jednonaczyniowej na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpad贸w Komunalnych w Inowroc艂awiu /ul. Bagienna 77
PGKiM Sp. z o.o. - 2019-03-25 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
praca przy produkcji; zlecone czynno艣ci produkcyjne, obs艂uga maszyn i urz膮dze艅, prowadzenie dokumentacji; umowa na okres 33 miesi臋cy;
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Porszewice (艂贸dzkie)
prace pomocnicze na stolarni
Drew-G贸r Drzwi Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Kara艣 (warmi艅sko-mazurskie)
ksi臋gowanie dokument贸w, wyci膮g贸w bankowych, prowadzenie akt osobowych w tym monitorowanie wa偶no艣ci szkole艅 i bada艅, naliczanie wynagrodze艅, przygotowywanie przelew贸w bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, praca w programie SAP Business One, przygotowywanie raport贸w na potrzeby wewn臋trzne, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, weryfikacja dokument贸w, sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym, sporz膮dzanie listy p艂ac, kontrola nale偶no艣ci i zobowi膮za艅, wsp贸艂praca z bieg艂ym rewidentem i doradc膮 podatkowym
"CPS-IEP" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-12-11 - Mareza (pomorskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Weryfikacja okresowych analiz, report贸w, statystyk, za艂o偶e艅 oraz plan贸w. Wsp贸艂praca z ekspertem ds. systemu w celu rozwi膮zania problem贸w i zwi臋kszenia wydajno艣ci. Codzienny kontakt w j臋zyku angielskim biznesowym z klientem wewn臋trznym i zewn臋trznym.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 11500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, 艣wi臋ta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze informatyczne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 8 lat do艣wiadczenia w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, SUSE. Wymagana umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania infrastruktur膮 IT, znajomo艣膰 pakietu Office, Notes, os. Linux, UNIX, Windows. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Katowice (艣l膮skie)
opracowywanie wymaga艅 technicznych dla materia艂贸w, maszyn i urz膮dze艅 dostarczanych do kopal艅 JSW S.A. w oparciu o obowi膮zuj膮ce przepisy prawa, normy itp.; kontrola jako艣ci dostarczanych materia艂贸w
Zak艂ad Wsparcia Produkcji JSW S.A. - 2017-07-26 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
Wymiar etatu: 1/8Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy nale偶e膰 b臋dzie:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkimi Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ym budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy.W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stw higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-12-13 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Kandydat/Kandydatka zatrudniony/na na tym stanowisku, b臋dzie raportowa膰 bezpo艣rednio do Liderowi ds. Proces贸w Celnych. Do g艂贸wnych zada艅 tej osoby b臋dzie nale偶a艂o przygotowywanie i kompletowanie zg艂osze艅 celnych, monitorowanie przebiegu odpraw, powiadamianie klient贸w oraz udzielanie wyja艣nie艅. Osoba ta b臋dzie odpowiedzialna za odpowiedni膮 komunikacje oraz wsp贸艂prac臋 z Urz臋dem Celnym w celu zapewnienia jak najkr贸tszego czasu odprawy dla Klient贸w DHL Express.Praca jednozmianowa, umowa na okres pr贸bny. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. kontakt z pracodawc膮: Katarzyna Liduk 022-565-08-22, katarzyna.liduk (at) dhl.comInformacja o ofercie w sali F, E.
DHL EXPRESS (POLAND) Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2015-12-01 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:prowadzenie ewidencji pomocniczej korespondencji wchodz膮cej do Wydzia艂u, w celu zapewnienia prawid艂owego obiegu dokument贸w;wysy艂anie, odbieranie i ewidencjonowanie telegram贸w przychodz膮cych oraz wychodz膮cych z Wydzia艂u, w celu zapewnienia terminowo艣ci realizowanych zada艅 Wydzia艂u oraz zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w;archiwizowanie dokument贸w gromadzonych w wydziale, w celu terminowego przekazywania dokument贸w do archiwum;wprowadzanie oraz bie偶膮ce uzupe艂nianie danych osobowych i nieobecno艣ci w s艂u偶bie oraz pracy do ewidencji komputerowej, w celu zapewnienia i dostarczenia aktualnych danych w przedmiotowej sprawie;techniczne opracowywanie oraz wykonywanie dokument贸w kadrowych, w celu zapewnienia w艂a艣ciwej realizacji zada艅 Wydzia艂u.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje si臋 na parterze;mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: 艣rednie.Wymagania niezb臋dne:posiadanie wiedzy z zakresu przepis贸w prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i aplikacji biurowych;terminowo艣膰, dok艂adno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole;komunikatywno艣膰;systematyczno艣膰;posiadanie min. 3 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego w pracy biurowej;pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych wymaganych obowi膮zuj膮cymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wy艂onionego w procesie rekrutacji lub posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykszta艂cenie 艣rednie administracyjne;posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego;posiadanie min. 6 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego w pracy w kadrach.
艢l膮sko-Ma艂opolski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej - 2016-07-08 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Obs艂uga recepcji w Studio Urody, przyjmowanie zapis贸w na zabiegi fryzjerskie i kosmetyczne.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Oferta dla os贸b do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykszta艂cenie wy偶sze (uko艅czony II stopie艅 studi贸w); znajomo艣膰 pakietu MS Offiece oraz j臋z. angielskiego na poziomie B2, komunikatywno艣膰; Zakres obowi膮zk贸w: prace adm.-biurowe realizowane przez jednostk臋, obs艂uga klienta zew. i wew.; raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gliwice (艣l膮skie)
Praca na stanowisku urz臋dniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Odzia艂 Regionalny w Koszalinie - 2017-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie tworzenia oraz wdro偶enia modeli biznesowych, us艂ug biznesowych oraz aplikacji us艂ug przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymaga艅 dla danej us艂ugi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania, przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Opieka nad dzie膰mi w 艣wietlicy, dbanie o bezpiecze艅stwo podopiecznych. Praca na umow臋 o prac臋 od 10-18 w Niekaninie.
Towarzystwo Przyjaci贸艂 Dzieci Oddzia艂 Okr臋gowy w Koszalinie - 2017-01-27 - Niekanin (zachodniopomorskie)
Sprzeda偶 towar贸w i obs艂uga klient贸w sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Knyszyn (podlaskie)
roznoszenie posi艂k贸w po oddzia艂ach szpitalnych
ASPEN RES Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wyszukiwanie ofert zewnetrznych, prezentacja ofert biura, pozyskiwanie i tworzenie ofert w systemie, realizacja i przygotowywanie um贸w
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
1. Wprowadzanie danych do programu ksi臋gowego, 2. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, 3. Obs艂uga interesant贸w.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Dow贸z materia艂贸 oraz pracownik贸w na teren budowy.
MF INVEST Maciej Fydrych - 2016-04-11 - Nidzica (warmi艅sko-mazurskie)
Praca na stanowisku fryzjer.
ELIT SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA - 2016-08-30 - Gda艅sk (pomorskie)