STARSZY INSPEKTOR Poznań oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: gospodarowanie w oddziale regionalnym drukami i formularzami (przyjmowanie, wydawanie), gospodarowanie materiałami techniki biurowej i eksploatacyjnymi do drukarek, urzadzeń biurowych, przyjmowanie dostaw towaru, wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska, gospodarowaniem odpadami, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych, uzgadnianie stanu ewidencyjnego środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych, sporządzanie wykazu majątku do ubezpieczenia mienia
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
gospodarowanie w oddziale regionalnym drukami i formularzami (przyjmowanie, wydawanie), gospodarowanie materiałami techniki biurowej i eksploatacyjnymi do drukarek, urzadzeń biurowych, przyjmowanie dostaw towaru, wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska, gospodarowaniem odpadami, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych, uzgadnianie stanu ewidencyjnego środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych, sporządzanie wykazu majątku do ubezpieczenia mienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 4 letni staż pracy zawodowej przy wykształceniu średnim lub 2 letni staż pracy zawodowej przy wykształceniu wyższym, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, sporządzanie pism i notatek, planowanie i organizacja pracy, praca w zespole, praca pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: praca w KRUS 1200-OP.110.37.2019
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - informacje o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: praca w KRUS 1200-OP.110.37.2019, Termin: informacje o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: praca w KRUS 1200-OP.110.37.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ŚW. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46/50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 26.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7aa92e60c1b47439c0fccd3217aaba56
Podobne oferty pracy
Przygotowanie powierzchni do spawania, spawanie, obsługa i konserwacja urządzeń do spawania
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-17 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce. Praca w Czechowicach-Dziedzicach, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00.
Credit Agricole Bank Polska S. A. - 2018-04-03 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
1. Bieżące prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji związanej z działalnością szkoleniową.2. Współudział w opracowywaniu dokumentacji planistycznej oraz rozliczeniowej działalności bieżącej.3. Opracowywanie zbiorczych zapotrzebowań oraz rozdzielników wysyłkowych w zakresie dystrybucji formularzy logistycznych w resorcie Obrony Narodowej.4. Aktualizowanie Katalogu formularzy logistyki.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o wizerunek firmy, obsługa klientów, przyjmowanie zamówień, przygotowywnie kawy, napojów, soków
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jaworzno (śląskie)
Mycie, obcinanie i układanie, czesanie, suszenie, farbowanie,prostowanie włosów, wykonywanie trwałej ondulacji oraz podobne czynności świadczone dla mężczyzn, golenie i przycinanie brody, masaż twarzy, pozostałe zabiegi kosmetyczne, gdzie indziej niesklasyfikowane.Godzina zakończenia pracy: 20:001/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Kraków (małopolskie)
Masaże, kinezyterapia, fizykoterapia, praca z pacjentem.
"REHA - ZDROWIE" IZABELA WENZLAW - 2019-01-04 - Brzeźnica (lubuskie)
przygotowywanie potraw
KAPAKO S.C. Sylwester Kożyb, Robert Paczkowski, Patryk Kaczmarek - 2016-11-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa Klienta Stacji paliwPraca na I zmianę - brak zmiany nocnej
Firma Handlowo Usługowa Boronowicz Ryszard - 2017-11-16 - Mielec (podkarpackie)
Montaż instalacji elektrycznej na łodziach, podłączanie silników. Montażurządzeń pokładowych. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
VIKING Regina Gryszpińska Produkcja Łodzi - 2018-08-13 - Stare Siołkowice (opolskie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łódź (łódzkie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
prace masztalerskie polegające na zapewnieniu codziennej obsługi i pielęgnacji koni w stajniach, sprawdzanie stanu zdrowia koni oraz ogólna opieka nad wszystkimi końmi w stadzie, wykonywanie poleceń przełożonego i informowanie o wykonaniu zadania, obserwowanie zachowań zwierząt czyszczonych, karmionych, pracujących i wypoczywających, organizowanie codziennej pracy w zakresie sprzątania stajni i boksów, kontrola i sprawdzanie jakości wykonywanej pracy, zabezpieczanie dostarczanej paszy, jej gromadzenie i przechowywanie - praca przy gniotowniku zboża zgodnie z instrukcją BHP, obsługa prostych urządzeń, zgłaszanie koniecznych napraw
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem w języku azerskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa pogrzebów.
Z.U.P. Zagorzynek Angelika Woźniak - 2015-10-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE DORADZTWA, KONSULTACJI POMYSŁÓW I WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH PROJEKTÓW BADAWCZYCH, DYDATKTYCZNYCH, EDUKACYJNYCH, ORAZ INFRASTRUKTURALNYH WSPÓŁFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZYNYCH, ANALIZA POTRZEB ORAZ POZYSKIWANIA INFORMACJI O MOŻLIWOŚCIACH FINANSOWANIA PROJEKTÓW UCZELNI Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH- POZYSKIWANIE PROGRAMÓW UMOŻLIWJAJĄCYCH FINANSOWANIE CELÓW STRATEGII ROZWOJU PUM, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHO PRZYZNANIE ŚRODKÓW ZE ŹRÓDEŁ ZEWNĘTRZYNYCH, PROWADZENIE OBNSŁIGI PROJEKTÓW ORAZ KONTROLA PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI OGRANIZACYJNE UNIWERSYTETU, POD KĄTEM ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z ZAPISAMI WNIOSKU APLIKACYJNEGO ORAZ ZAWARTEJ UMOWY O DOFINANSOWANIE, OPRACOWYWANIE NIEZBEDNYCH DOKUMENTÓW DO REALIZACJI PROJEKTU, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI, RAPORTÓW SPRAWOZDAŃ Z PRZEBIEGU I REALIZACJJI PROJEKTÓW, PROWADZENIE OBSŁUGI PROJEKTU W ZAKRESIE FINANSOWYM ORAZ ODRĘBNEJ DOKUMENTACJI KAŻDEGO PROJEKTU UMOŻLIWJAJACEJ PEŁNYMONUITORING I KONTROLĘ JEGO REALIZACJI, PROWADZENIE SPOTKAŃ INFORMACYJNO-SZKOLENIOWYCH O TEMATYCE ZXWIĄZANEJ Z POPZYSKIWANIEM I REALIZACJĄ FUNDUSZY, PROWADZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ UNIWERYSTETU DZIAŁĄNOŚCI PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ UCZELNIĘ, ARCHIWIZOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI ZAWARTYMI W UMOWIE O DOFINANSOWANIE,
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
programowanie, praca na większości języków i systemów programowania
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Kwidzyn (pomorskie)
1. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.2. Obsługa centrali telefonicznej.3. Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz informacji w firmie.4. Wysyłanie przesyłek poprzez firmy kurierskie, Pocztą Polską.5. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.6. Ewidencja artykułów biurowych.7. Obsługa telefoniczna klientów.8. Obsługa spotkań biznesowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Borkowo (pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie kart zasiłkowych tych pracowników, naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz inne prace związane z księgowością.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2019-02-04 - Legionowo (mazowieckie)
Główne obowiązki: planowanie, organizowanie, realizowanie oraz rozliczanie działalności konserwacyjnej prowadzonej w nieruchomościach będących w zarządzie oddziału; prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i utrzymaniem obiektów służbowych oraz lokali mieszkalnych w celu zapewnienia ich utrzymania we właściwym stanie technicznym; przygotowanie i planowanie na okres 1 roku wydatków budżetowych oddziału w zakresie pozostającym we właściwości poprzez bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie bieżącej ewidencji i sprawozdawczości oraz pozostałej dokumentacji pozostającej w zakresie konserwacji, w tym rozliczanie konserwatorów z pobranych materiałów w celu właściwego wykorzystania materiałów konserwacyjnych oraz przeciwdziałania powstawaniu zapasów i niedoborów w magazynie sekcji. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe. Wymagania niezbędne: - komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego; - posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; - posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w dziedzinie konserwacji i remontów. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe techniczne (budowlane lub pokrewne); - znajomość programów komputerowych, w tym posługiwanie się programem do kosztorysowania; - posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru; - 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia Nr 5 KGSG, KPA, KC.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie dedykowanym zespołem w obszarze Client Service, zarządzanie zespołem projektowym w obszarze kreacji, strategii i IT.Koordynowan8ie projektów dla kluczowych klientów z obszaru EER, samodzielne budownie relacji z kluczowymi klientami spółki. Nadzór nad prawidłową realizacją projektów z obszaru digital, ATL I BTL, odpowiedzialność za prowadzenie rocznego budżetu klienta, udział w negocjacjach handlowych. Prowadzenie działań new business w procesach przetargowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Łódź (łódzkie)
Obróbka elementów aluminiowych i stalowych, składanie konstrukcji elementów fasad, przygotowanie gotowych konstrukcji pod szklenie. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Międzyrzeczu Dolnym.
ASC Projekt Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Międzyrzecze Dolne (śląskie)
Zadania związane z prowadzeniem sekretariatu wydziału, praca biurowa. Oferta dostępna w slai E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 340 44 48 - Wydział Transportu.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - 2019-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa maszyn (wtryskarek), - wykonywanie zleceń produkcyjnych na w/w maszynach zgodnie ze standardem bezpieczeństwa i jakości, -dbałość o utrzymanie w ruchu w/w maszyn, -weryfikacja wyrobów (czy produkty nie są zarysowane, pęknięte, uszkodzone), - pakowanie wyrobów zgodnie z instrukcją.
HT SKIT Poland Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Bieruń (śląskie)
-Kontakt telefoniczny 509-229-851 lub osobisty,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.
AUTO-WIT KUJACH - 2016-09-26 - Tczew (pomorskie)
Sprzątanie szkoły i inne czynności zlecone przez przełożonego
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku angielskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Łódź (łódzkie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 10000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 7 lat na stanowiskach kierowniczych w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat RSA. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietu Office, Notes, procesów ITIL.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)