STARSZY INSPEKTOR PODZESPOŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI ZESPOŁU WSPOMAGAJĄCEGO Bolesławiec oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR PODZESPOŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI ZESPOŁU WSPOMAGAJĄCEGO

Wynagrodzenie: od 2 625,25 PLN

Zakres obowiązków: Administrowanie i zarządzanie sprzętem informatycznym będącym na wyposażeniu KPP i podległych jednostkach w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie (urządzenia sieciowe, serwery, terminale, UKSP, stacje dostępowe, zestawy PC, drukarki). Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych. Szkolenie użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych, wykonywanie bieżących napraw serwisowych sprzętu informatycznego, kwalifikowanie sprzętu do napraw w punktach serwisowych oraz okresowe zabezpieczanie danych. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony eksploatowanych systemów łączności oraz środków szyfrowo kodowych, likwidowanie uszkodzeń występujących w instalacjach wewnętrznych użytkowanych w Komendzie i jednostkach podległych, prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych KPP w Bolesławcu w zakresie sprzętu informatycznego, wydawanie materiałów eksploatacyjnych, pełnienie funkcji lokalnego administratora Technicznego Systemu Niejawnego Policji (SNP) dla modułu Krajowego Centrum Informacji Krajowej (KCIK) i modułu Policyjnego Systemu Informacyjnego (PSI), szyfratora K-2 Lite oraz administratora sieci LAN Policyjnej Sieci Transmisji Danych Niejawnych (PSTDN) w Komendzie.Warunki pracy: praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami i jednostkami podległymi, stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, brak podjazdu, odpowiedniej szerokości drzwi i toalety).

Data publikacji: 2019-06-18

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zygmunta Augusta 20, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Administrowanie i zarządzanie sprzętem informatycznym będącym na wyposażeniu KPP i podległych jednostkach w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie (urządzenia sieciowe, serwery, terminale, UKSP, stacje dostępowe, zestawy PC, drukarki). Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych. Szkolenie użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych, wykonywanie bieżących napraw serwisowych sprzętu informatycznego, kwalifikowanie sprzętu do napraw w punktach serwisowych oraz okresowe zabezpieczanie danych. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony eksploatowanych systemów łączności oraz środków szyfrowo kodowych, likwidowanie uszkodzeń występujących w instalacjach wewnętrznych użytkowanych w Komendzie i jednostkach podległych, prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych KPP w Bolesławcu w zakresie sprzętu informatycznego, wydawanie materiałów eksploatacyjnych, pełnienie funkcji lokalnego administratora Technicznego Systemu Niejawnego Policji (SNP) dla modułu Krajowego Centrum Informacji Krajowej (KCIK) i modułu Policyjnego Systemu Informacyjnego (PSI), szyfratora K-2 Lite oraz administratora sieci LAN Policyjnej Sieci Transmisji Danych Niejawnych (PSTDN) w Komendzie.Warunki pracy: praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami i jednostkami podległymi, stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, brak podjazdu, odpowiedniej szerokości drzwi i toalety).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 625,25 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR PODZESPOŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI ZESPOŁU WSPOMAGAJĄCEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik informatyk*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 625,25 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie, doświadczenie zawodowe/staż pracy minimum 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze łączności i informatyki posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność redagowania psim, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność biegłej obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe informatyczne, znajomość ustawy o służbie cywilnej.

Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Zygmunta Augusta 20, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:CV i list motywacyjny; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki. Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem; oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Dokumenty należy składać w terminie do: 28.06.2019 r. pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w BolesławcuZespół Kadr i Szkolenia ul. Zygmunta Augusta 20, 59-700 Bolesławiecw zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej starszy inspektor Podzespołu Łączności i Informatyki".Dane osobowe - klauzula informacyjna Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu ul. Zygmunta Augusta 20 59-700 Bolesławiec. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp (at) boleslawiec.wr.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.Proponowane wynagrodzenie: 2 625,25 zł brutto miesięcznie wynikające z kwoty bazowej 1 916,94 zł i mnożnika 1,3695 kwoty bazowej + dodatek za wysługę latKandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Bolesławcu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 75/ 64 96 258. Techniki i metody selekcji: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych, test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów), rozmowa kwalifikacyjna.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Zygmunta Augusta

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*

Data dodania oferty pracy: 18.06.2019

Oferta pracy ważna do: 28.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c93fb413db1efcf7b9304fac7be7743e

Podobne oferty pracy

STARSZY ANALITYK SYSTEMÓW - 6 000 - 17 000 PLN

- interpretuje i anazlizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów, - dostarcza wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie, - udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne, - buduje relacje z klientami Spółki.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 1 900 PLN

opieka nad dziećmi w grupach 3 i 4 latków
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zamość (lubelskie)

STARSZY REFERENTREFERATU KRYMINALNEJ ANALIZY OPERACYJNEJ I PRZETWARZANIA DANYCH GRUPY OPERACYJNO- ŚLEDCZEJ W PLACÓWCE STRAŻY GRANICZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE -BABIMOŚCIE - od 2 100 PLN

Ogólny zakres obowiązków:-rejestrowanie postępowań przygotowawczych w systemie w celu bieżącej aktualizacji; - prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń oraz rejestru spraw o wykroczeniu w celu ewidencji; -prowadzenie rejestru odmów wszczęcia postępowań w Placówce Straży Granicznej w Zielonej Górze-Babimoście w celu bieżącej rejestracji ewidencji; sporządzanie pism w celu odpowiedzi na korespondencję; - sporządzanie sprawozdania miesięcznego z realizacji czynności w celu bieżącej aktualizacji;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-10-05 - Zielona Góra (lubuskie)

ZBIERACZKA PIECZAREK - 997,4 PLN

ZBIÓR PIECZAREK WEGŁUG SORTU I UTRZYMANIE HIGIENY STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kurabka (łódzkie)

STARSZY MANAGER DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 13 000 PLN

Tworzenie i zarządzanie międzynarodowym programem obsługi klienta, zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi klienta w Amrest Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI - do 5 333 PLN

zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-12-12 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - 2 538 - 3 483 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Ostródzie - 2019-03-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DO 3,5 T - od 14,7 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie min. 1 rok w zawodzie kierowcy samochodu dostawczego do 3,5 t, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: dostarczanie towarupraca Krotoszyn, Polska
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK KONFEKCJI - od 1 850 PLN

sprawność manualna, umiejętności manualne.
GABI OPTICAL DISC Karolina Krupa-Rybczyńska - 2016-10-28 - Marki (mazowieckie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

Obsługa klienta, obsługa stanowiska pracy, sterylizacja narzędzi, zabiegi kosmetyczne, manicure, pedicure, zabiegi na ciało.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oleśnica (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przekazanie do dekretacji Prezydenta,- rejestrowanie i przechowywanie spraw podlegających załatwieniu przez inne sekretariaty Urzędu,- kierowanie do właściwych wydziałów i jednostek równorzędnych spraw podlegających załatwieniu przez te wydziały i jednostki,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok- udzielanie interesantom informacji, dotyczących pracy Urzędu Miasta i sposobu załatwiania spraw,- obsługa techniczno biurowa oraz poczty elektronicznej,- prowadzenie Rejestru Kontroli Zewnętrznych w Urzędzie Miasta,- dbanie o stałą sprawność środków pracy, stanowiących wyposażenie gabinetu Prezydenta oraz sekretariatu,- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów Prezydenta,- organizowanie i obsługa spotkań i narad Prezydenta Miasta,- współpraca z Oddziałem Informacji Miejskiej i innymi wydziałami Urzędu w przygotowaniu pism okazjonalnych,- przygotowania sprawozdań z pracy Prezydenta między sesjami Rady Miasta Płocka.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)

FRYZJER - od 14,7 PLN

strzyżenie, koloryzacja itp.
LONDON STYLE Sebastian Podraza - 2019-04-01 - Świętochłowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Prace biurowe oraz praca w labolatorium dotycząca oceny jakości nasion
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BEŁKA" Spółka Jawna - 2016-06-20 - Zakrzewo (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL - od 2 300 PLN

realizacja planu dydaktycznego
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Bełchatów (łódzkie)

STARSZY KIEROWNIK DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTEM - od 14 500 PLN

- Kierowanie i zarządzanie projektami i zarządzanie nimi od początku do końca. Upewnienie się że projekt spełnia wymagania z uzgodnionym harmonogramie, zgodnie z zakresem, określonym budżetem i standardami jakości. odpowiedzialność z budżet harmonogramem i rezultaty kontraktowe każdego projektu. monitorowanie i zarządzanie zasobami( personel, dostawcy oraz sprzęt i oprogramowanie) w opłacony sposób, identyfikacja możliwości obniżenia kosztów i inicjatywy kosztów działań.- Wynagrodzenie: 14500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 9 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Poziom wykształcenia: wyższe. Doświadczenie zawodowe: 5 lat. Uprawnienia: Cetryfikat: PMI R PMP, ITALL Foundation. Umiejętności: prowadzenie i zarządzanie rozproszonymi geograficznie zespołami w celu dostarczenia infrastruktury IT oraz aplikacji. Doświadczenie w projektach migracji, wdrażania, transformacji centrów danych i chmury. Umiejętność rozwijania i utrzymywania silnych relacji biznesowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Katowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 406 - od 2 250 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków w kuchni szpitalnej. Praca - Szpital Latawiec Świdnica.
VENDI SERVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 13,7 PLN

PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, GOTOWANIE, GRILLOWANIE DAŃ, DBANIE O PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA POSIŁKÓW, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W OSTATNICH 5 LATACH, STAWKA ZA GODZINĘ 13,70 ZŁ
USŁUGI GASTRONOMICZNE ANTONIUS ADAMS - 2018-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BUDOWNICTWIE - od 3 500 PLN

WYKONYWANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH W ZAKRESIE KONSTRUKCJI BUDYNKU
Tomasz Okrój STABILIS - Biuro Projektowe - 2018-11-19 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWO-BIUROWYCH - od 2 100 PLN

wprowadzanie dokumentów do systemu, wsparcie w bieżącej obsłudze księgowej, wystawianie faktur, prace administracyjne
Młodzieżowa Akademia Footballu Sp. z o.o - 2015-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 2 100 PLN

przygotowywanie powierzchni do nakładania powłok
Firma Usługowo-Handlowa Jagoda Sałak - 2018-10-31 - Bytów (pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR W SEKCJI DS. KWATERMISTRZOWSKO - TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

Prowadzanie spraw związanych z wyposażeniem kwaterunkowym, prowadzenie spraw mieszkaniowych, prowadzenie gospodarki transportowej, obsługa komputera w zakresie oprogramowania znajdującego się w Sekcji ds. Kwatermistrzowsko - Technicznej, udział w odprawach służbowych, instruktażach, szkoleniach doskonalących wewnątrz wydziałowych, referowanie zleconych zadań przez Komendanta Miejskiego PSP, realizacja zadań z planów pracy przydzielonych imiennie lub określonych w protokołach z narad służbowych, prowadzenie gospodarki mundurowej, realizowanie zakupów środków czystości dla strażaków i do utrzymania obiektów oraz materiałów biurowych, materiałów budowlanych i remontowych, prowadzenie spraw związanych z administracją i utrzymaniem obiektów;
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2017-04-18 - Leszno (wielkopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW PODATKÓW BEZPOŚREDNICH - od 9 500 PLN

prowadzenie analiz finansowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, monitorowanie rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Kraków (małopolskie)

OPIEKUN W ŻŁOBKU - od 2 775 PLN

praca z dziećmi do lat 3
UNIPERFEKT - MONIKA KANDULSKA - 2019-10-07 - Zalasewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA-INŻYNIER BUDOWNICTWA - od 3 600 PLN

Praca biurowa. Zlecanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Organizowanie narad. Sporządzanie wniosków do instytucji państwowej o wydanie opinii, pozwoleń. Przygotowanie dokumentów do procedur przetargowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-01-11 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat