STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI Gdańsk oferta pracy AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI
Wynagrodzenie: do 5 333 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
Data publikacji: 2018-12-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 333 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: [Godzina zakończenia pracy] : 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 333 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera, komunikatywność, otwartość, dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: budowanie współpracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, dyplom - dowolny kierunek ścisły, umiejętność obsługi komputera, umiejętność budowania współpracy w zespole, bardzo dobra znajomość języków : angielskiego oraz tureckiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 502184626.
Nazwa pracodawcy:
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 12.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem w języku niemieckim, obsluga korespondencji w języku niemieckim
TYM-TRANS Tymoszuk Marek - 2017-01-24 - Siedlce (mazowieckie)
- obsługa klienta na kasie i sali sprzedaży, - rozładunek towaru, - wypiek pieczywa, - pracę porządkowe, - prowadzenie zmiany pod nieobecność kierownika sklepu, - zamykanie/otwieranie sklepu, - delegowanie zadań, - rozliczenie gotówkowe kasjerów.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Wronki (wielkopolskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.bip.krus.gov.pl w zakładce " Praca w KRUS" a następnie " OR w Koszalinie"
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminalaOferta pracy w ramach refundacji pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia
AGATA SZYPOWSKA FIRMA HANDLOWA "DUET" - 2019-01-29 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
udział w opracowywaniu planów remontów inwestycji, przygotowywanie i weryfikacja umów, nadzór nad robotami i zaopatrzeniem
PALMIARNIA POZNAŃSKA - 2017-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
praca jako ślusarz
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Zadania zawodowe: - programowanie w wybranym języku programowania; - opracowywanie zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania; - przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji. Dodatkowe zadania zawodowe: - podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- wprowadz. danych do systemu teleinformatycznego,- zakładanie teczek spraw,- archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
szycie cholewek
"NEKO" Rafał Abramek - 2018-08-21 - Brzeg (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zdobywanie wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostki administracji publicznej. Zapoznanie się z pracą nad dokumentacją wydziału. Przygotowywanie pism, zestawień do sprawozdań i statystyk oraz wsparcie w działaniach związanych z obiegiem dokumentów pracowniczych. Wspomaganie procesu dokumentowania czasu pracy pracowników w ramach weryfikacji absencji pracowników w systemie elektronicznej ewidencji absencji. Pomoc przy przygotowywaniu oraz przekazywaniu akt spraw wydziału do archiwum akt jawnych.
Urząd Morski w Gdyni - 2019-04-02 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Świerże Górne (mazowieckie)
Praca w zespole Agile. Praca narzędziami ETL. Prowadzenie procesu migracji dużej ilości danych za pośrednictwem DB2, Datastage, MQ oraz InfoSphere.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Częstochowa (śląskie)
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiazywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarzadzania transakcjami rynkowymi;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośredni kontakt z klientem niderlandzkojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
naprawa maszyn rolniczych, branie udziału w szkoleniach serwisowych, prowadzenie dokumentacji napraw
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Tragamin (pomorskie)
Pomoc przy konstrukcji domów z drewna. Przygotowywanie elementów takich budynków, oraz ich montaż.
SYNOLON sp. z o.o. - 2017-11-07 - Józefów (mazowieckie)
Księgowanie faktur, faktur korygujących, not odsetkowych oraz innych dokumentów; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz prawidłowością i kompletnością dokumentacji księgowej; Przygotowywanie, weryfikacja płatności; Praca w oparciu o system SAP; Kontakt z kontrahentami oraz klientem; Przygotowanie i bieżąca aktualizacja instrukcji operacyjnych; Uczestnictwo w procesie wdrożeniowym z obszaru niemieckich zasad rachunkowości; Monitorowanie zmian przepisów z zakresu niemieckiej rachunkowości, podatków, przepisów prawa podatkowego oraz właściwe ich stosowanie.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości restauracji, dbanie o wizerunek lokalu
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie zawodowe; komunikatywność; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
WACŁAW LEWANDOWSKI KONSULTING - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
Naprawa maszyn i urządzeń do obróbki plastycznej metalu.
Stanisław Zemło Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ZELMET - 2018-07-23 - Czerniejew (mazowieckie)
Prowadzenie komercjalizacji formatów opakowań dla ciasteczek z uwzględnieniem bezpieczeństwa produktu, wzrostu przez innowacje i satysfakcji konsumenta poprzez:- Opracowanie celów i strategii projektów pakowania w odpowiedzi na inicjatywy biznesowe;- Określanie technicznej i finansowej wykonalności programów pakujących;- Identyfikacja, badania i rozwój innowacyjnych produktów opakowaniowych;- Konsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta polegająca na doradztwie rolniczym
FIRMA HANDLOWA "ROLSPEC", Marzena Ogłoszka, Jerzy Ogłoszka s.c. - 2017-10-09 - Grabów (łódzkie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne, w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań,- prowadzenie postępowań nadzwyczajnych (wznawianie postępowań, stwierdzanie nieważności decyzji, zmiana decyzji, uchylanie decyzji) w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań,- uczestnictwo, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań jednostki kontrolowanej,- sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz projektów budowlanych w celu wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzeniu projektu budowlanego,- sprawdzanie zgłoszeń określonych w ustawie Prawo Budowlane w celu przyjęcia zgłoszenia,- prowadzenie rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie do organu wyższego stopnia wprowadzonych do niego danych oraz prowadzenie odrębnego rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczącego terenów zamkniętych, w celu przekazania niezbędnych informacji wyższej instancji,- przekazywanie organom nadzoru budowlanego: kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym; kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem; kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w celu przekazania niezbędnych informacji odpowiednim organom.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-transport urządzeń, narzędzi na miejsce budowy, transport pracowników do zleconego miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Bemowo Piskie (warmińsko-mazurskie)
dowóz posiłków
Bistro Karlik Karol Figiel - 2017-06-14 - Bieruń (śląskie)
- ochrona obiektu biurowego- praca od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 + nie które weekendy wg grafiku lub ochrona całodobowa.
Hombre Service sp. zo.o. - 2018-11-13 - Sopot (pomorskie)