STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI (NR REF. 71330) K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI (NR REF. 71330) K/M

Wynagrodzenie: od 3 657,53 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - prowadzi kontrole obiektów i robót budowlanych- prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane- sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne oraz inne dokumenty pokontrolne- analizuje skontrolowane sprawy w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru- pełni funkcję kierownika zespołu kontrolerów- współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu- sporządza opinie w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym

Data publikacji: 2020-11-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - prowadzi kontrole obiektów i robót budowlanych- prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane- sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne oraz inne dokumenty pokontrolne- analizuje skontrolowane sprawy w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru- pełni funkcję kierownika zespołu kontrolerów- współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu- sporządza opinie w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 657,53 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI (NR REF. 71330) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 657,53 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021

Data zakończenia pracy: 03.01.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: techniczne z zakresu budownictwa

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Postępowania Administracyjnego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - prowadzi kontrole obiektów i robót budowlanych- prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane- sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne oraz inne dokumenty pokontrolne- analizuje skontrolowane sprawy w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru- pełni funkcję kierownika zespołu kontrolerów- współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu- sporządza opinie w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym*Ruchomy czas pracy (rozpoczęcie pracy możliwe w godzinach: 7:00-9:30)Szczegółowe informacje pod linkiem: https://www.gunb.gov.pl/sites/default/files/pliki/praca/ogl_dik_71330.pdf?164 lub na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/, numer ogłoszenia 71330.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

danePracodawcy_nip: 5261055132

danePracodawcy_regon: 010849220

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 24.11.2020

Oferta pracy ważna do: 11.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ea494f6b69e54e0bea82230c357637d

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

organizacja pracy biurowej, wprowadzanie danych do systemu, tworzenie zestawień w formir tabelarycznej, archiwizacja dokumentów, szukanie inf. w internecie zgodnie z poleceniem
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Polesie (łódzkie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 1 850 PLN

pomoc przy załadunku owoców, pomoc w przyjmowaniu do magazynu
MAGRO RYSZARD KURZĘPA - 2016-06-09 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 575 PLN

ze skierowaniem po stażu;
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Pasiecznik (dolnośląskie)

STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ - 2 300 - 2 700 PLN

Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2019-06-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Tończa (mazowieckie)

STARSZY PROGRAMISTA .NET - do 14 000 PLN

1. Projektowanie i tworzenie kodu 2.Komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich 3.Analiza wymagań 4.Testowanie kodu i dostarczenie funkcjonalności do klienta końcowego 5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - 997,4 PLN

Szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ - od 281,25 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należeć będzie:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkimi Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : listopad 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem się pomiędzy pozostałym budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństw higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-10-03 - Racibórz (śląskie)

STOLARZ - do 15 PLN

Prace związane z przygotowywaniem elementów meblowych i montaż mebli.
PETERSON Piotr Miłkowski - 2018-12-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa klientów, realizacja zamówień, przygotowywanie produktów do sprzedaży, wykonywanie i zamieszczanie zdjęć i opisów w komputerze, na stronie internetowej, przygotowywanie przesyłek do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Leszno (wielkopolskie)

OPERATOR WTRYSKAREK(NR 5960) - od 13,7 PLN

•kompletowanie oraz kontrola detali;•weryfikacja i oddzielenie detali wadliwych od detali właściwych;•pakowanie odpowiedniej ilości detali i kontrolowanie ich ilości zgodnie ze zleceniem produkcyjnym; •prawidłowe gospodarowanie materiałami z tworzywa sztucznego używanymi w procesie produkcyjnym w tym minimalizacja odpadów z tworzyw sztucznych oraz mielenie pozostałości poprodukcyjnych;
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY LIDER ZESPOŁU - do 17 450 PLN

- prowadzenie różnych projektów: rozwój nowych produktów (przedłużanie linii, przełomowe innowacje, inicjatywy zwiększenia marży i programy poprawy jakości w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce),- ekspert techniczny w zespołach międzyfunkcyjnych z bezpośrednimi interakcjami z marketingiem, łańcuchem dostaw, inżynierią i zaopatrzeniem,- ekspozycja na zespół operacyjny, a także kierownictwo wyższego szczebla, dlatego potrzebne są dobre umiejętności komunikacyjne, współpraca i dynamika.Umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. AKREDYTYWY - od 9 200 PLN

-Obsługa dokumentów związanych z akredytywą-Wprowadzanie danych i tworzenie dokumentacji oraz weryfikacja i autoryzacja transakcji-Prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi -Ocena procesów pod względem ryzyka-Pracownicy kontaktują z klientami anglojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi, stąd wymaganie znajomości języków obcych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)

DRWAL / PILARZ DRZEW - do 1 750 PLN

pozyskiwanie drewna, pielęgnacja i hodowla lasu
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Bielawa Dolna (dolnośląskie)

OPIEKUN DZIECIĘCY W ŻŁOBKU ( STAŻ EFS DLA OSÓB POWYŻEJ 30 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka udzielania dzieciom pomocy w zakresie rozbierania i ubierania i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - do 6,42 PLN

Inwentaryzacja - spis produktów
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)

STARSZY REFERENT - 2 300 - 3 000 PLN

PRZYJMOWANIE I KOORDYNOWANIE KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ I PRZYCHODZĄCEJ TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ; REJESTRACJA, ZBIERANIE, GROMADZENIE, PRZECHOWYWANIE I SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW; PRZYGOTOWYWANIE DO ZAJĘĆ PAKIETÓW DYDAKTYCZNYCH; OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, POLIGRAFICZNYCH;SPORZĄDZANIE WYKAZÓW ZAPOTRZEBOWANIA NA MATERIAŁY BIUROWE; WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW NA ZAJMOWANYM STANOWISKU ORAZ WYNIKAJĄCYCH Z INNYCH BIEŻĄCYCH POTRZEB JEDNOSTKI; PROWADZENIE STRONY INTERNETOWEJ; PRZYGOTOWYWANIE LISTY OBECNOŚCI PRACOWNIKÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE, PREFEROWANIE KIERUNKI:ADMINISTRACJA, EKONOMICZNE, ZARZĄDZENIE; BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; OBSŁUGA KOMPUTERA, PAKIET MS OFFICE W TYM EXCEL; MINIMUM 3 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (MILE WIDZIANA PRACA NA UCZELNI WYŻSZEJ)MIEJSCE PRACY:SZCZECIN, ŻOŁNIERSKA 48
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-12-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPAWACZ - do 2 000 PLN

Spawanie metodą MIG MAG 131, 135 konstrukcji stalowej. Pierwsza zmiana 6:00-14:00, druga zmiana 14:00- 22:00.
FABRYKA MASZYN LUBACZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Lubaczów (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Będzin (śląskie)

STARSZY ADMINISTRATOR DS. PROCESÓW ( ENG: SENIOR PROCESS EXECUTIVE) - od 5 668 PLN

ANALIZA DANYCH, PROJEKTOWANIE I PROWADZENIE KAMPANII W MEDIACH INTERAKTYWNYCH, DZIAŁANIA MEDIALNE W SERWISACH, ANALIZA PRAWIDŁOWOŚCI TREŚCI I WYSZUKIWANIE TREŚCI NIEZGODNYCH Z ZASADAMI ORAZ ICH REDAGOWANIE. bLOKOWANIE TREŚCI SZKODLIWYCH , OBSŁUGA KLIENTA, MONITORING TREŚCI, RAPORTOWANIE
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż narzędzi skrawających
EURO- NARZEDZIA SKRAWAJĄCE - 2017-05-08 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 268 PLN

udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, udzielanie wsparcia dzieciom, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych,sporządzanie opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie - 2017-03-23 - Sztum (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 250 PLN

pilnowanie mienia firmy, pilnowanie obiektu wewnątrz i na zewnątrz,
HEMARPOL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-13 - Kalety (śląskie)

STARSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 100 - 3 000 PLN

Samodzilene prowadzenie uproszczonej oraz w podanym zakresie pełnej księgowości. Przygotowywanie deklaracji VAT . Rozliczenie ZUS, US, PFRON. Obsługa kadrowa firm. Odpowiedzialność za współpracę księgową z podmiotami zewnętrznymi. Kompleksowa obsluga klienta. Ewidencja środków trwałych.
BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego MGOPS w Nowej Dębie", w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie (pokój nr 2) - w terminie do 08 września 2017r. do godz. 15.00 lub przesłać na adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. M. Reja 3, 39-460 Nowa Dęba.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie - 2017-08-30 - Nowa Dęba (podkarpackie)

STARSZY PROGRAMISTA - 8 500 - 14 000 PLN

Usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów; analiza wymagań systemowych; programowanie aplikacji i systemów informatycznych; tworzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabierzów (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 1 050 PLN

Wykonywanie prostych zadań rolniczych w gospodarstwie oraz czynności konserwacyjnych, utrzymanie czystości sprzętu rolniczego i ogrodniczego, przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjnych upraw, pomoc w załadunku towaru, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pomoc w porozumiewaniu sięz odbiorcami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Broniszew (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ENERGII ELEKTRYCZNEJ - od 2 600 PLN

stabilne i pewne warunki zatrudnienia; - możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego.
kontakt przez PUP - 2020-11-03 - Lublin (lubelskie)

STARSZY KUCHARZ - od 2 300 PLN

Przygotowywanie potraw z zakresu dań kuchni wietnamskiej, nadzorowanie pracy młodszych kucharzy, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat