GŁÓWNY KSIĘGOWY Nowa Dęba oferta pracy Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego MGOPS w Nowej Dębie", w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie (pokój nr 2) - w terminie do 08 września 2017r. do godz. 15.00 lub przesłać na adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. M. Reja 3, 39-460 Nowa Dęba.
Data publikacji: 2017-08-30
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reja 3, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego MGOPS w Nowej Dębie", w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie (pokój nr 2) - w terminie do 08 września 2017r. do godz. 15.00 lub przesłać na adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. M. Reja 3, 39-460 Nowa Dęba.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Głównym księgowym może być osoba, która posiada obywatelstwo polskie, posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, posiada nieposzlakowaną opinię, nie była skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.Szczegółowe informacje na temat naboru na stronie internetowej http://nowadeba.naszops.pl/bip/nabor-na-wolne-stanowisko.
Nazwa pracodawcy:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Reja 3, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, llist motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kwestionariusz osobowy - szczegółowy wykaz wymaganych dokumentów dostępny na stronie http://nowadeba.naszops.pl/bip/nabor-na-wolne-stanowisko,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: Reja
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2017
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 08.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowanie, fakturowanie. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2017-03-16 - Sieniawa (podkarpackie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pajęczno (łódzkie)
Praca przy rozbiorze półtusz, produkcja wędlin
HANDEL OGÓLNY ROMAN BODERA - 2016-07-08 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
czyszczenie zawieszek, pakowanie drobnych metalowych elementów wewnętrznych (części do aut).
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gorzkowice (łódzkie)
- Obsługa Klienta restauracji- Praca w godzinach 10-22 (jeden dzień pracy / jeden dzień wolny)- Kontakt osobisty lub telefoniczny: 58 531-52-69,
RESTAURACJA POD ORŁEM S.C. - 2018-04-05 - Tczew (pomorskie)
rozbiór indyka, rozbiór kurczaka, rozbiór szynki z kością, przodów z kością oraz boczków, rozbiór półtusz wieprzowych, rozbiór wołowy i cielęcy, utrzymanie ładu i porządku na hali
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE NIK-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie księgowości SOSW nr 2 w Kaliszu.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. PLUTONU GŁUCHONIEMYCH AK W KALISZU - 2017-09-27 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
BIG Sp. z o. o. - 2016-06-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI ORAZ NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI. BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE KONT KSIĘGOWYCH, W TYM ROZLICZEŃ Z PRACOWNIKAMI. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ I ANALIZ FINANSOWYCH. SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ROZLICZEŃ Z TYTUŁU VAT, VAT-UE. KALKULACJA PODATKU CIT. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS. REPREZENTACJA PRACODAWCY PRZED URZĘDAMI KONTROLI.
BAKERES SP. Z O.O. - 2017-12-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Wyższe ekonomiczne, spec.: rachunkowość i finanse; 3 letnia praktyka w księgowości i ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, 6 letnia praktyka w księgowości i ukończona średnią, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna, wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; znajomości jęz. angielskiego - komunikatywna; umiejętność obsługi programów w zakresie prowadzenia księgowości (znajomość oprogramowania: PŁATNIK, DEKRET, PŁACE); zakres obowiązków: prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt, sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora, przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, nadzorowanie naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania, opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury, nadzorowanie obsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami, nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej, należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego, rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł; 3/4 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wilcza;
GMINNY OŚRODEK KULTURY W PILCHOWICACH - 2016-08-22 - Wilcza (śląskie)
- Segregacja tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonywanie usług transportowych; załadunek i rozładunek towaru; sporządzanie dwujęzycznych dokumentów przewozowych;
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Opole (opolskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Płońsk (mazowieckie)
Dekretowanie dokumentów płatnika.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
szlifowanie pow. płaskich, szlifowanie spoin
"Inter Sicherheits-Service" Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Obsługa żurawia stacjonarnego T-25,- Praca przy budowie "RETMAN"Kontekt: telefon 728-843-516, e-mail: cezary1Maja1 (at) wp.pl
EINHAUS JAKOB GERHARDT-POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Stare Dłutowo (warmińsko-mazurskie)
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obsługa maszyny szyjącej, szycie pokrowów na części samochodowe. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00 od pn do pt. w ramach umowy o pracę tymczasową w Czechowicach-Dziedzicach.
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Przewóz towarów na terenie Unii Europejskiej, załadunek i rozładunek towarów
JÓZEF WYPCHŁO TRANSPORT CIĘŻAROWY, HANDEL I USŁUGI - 2015-11-24 - Turek (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kujakowice Górne (opolskie)
obsługa sklepu internetowego i strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piła (wielkopolskie)
-PRZYGOTOWANIE MIEJSCA PRACY DLA SPAWACZA-SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWEJ
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-13 - Dobrków (podkarpackie)
Nadzorowanie spraw związanych z budżetem i rachunkowością Spółki,zobowiazaniami podatkowymi,ubezpieczeniami i placami, wykonywanie dyspozycji srodkami pieniężnymi, kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planm finansowym. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczacych finansów i prowadzenia rachunkowosci, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, opracowywanie planów przychodów i kosztów budźetowych. Dokonywanie przelewów, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji księgowo-finansowej, analiza i kontrola wykonania planu, sporzadzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad naliczaniem i wyplatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań.Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracownikami Działu Księgowości, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów i inwentaryzacją mienia oraz właściwym utrzymaniem, przechowywaniem i archiwizacja dokumentów finansowych.
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Brak danych
MTB Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Krępna (opolskie)
Prace związane z konserwacją, utrzymaniem ruchu, naprawami urządzeń transportu bliskiego.
Zakład Urządzeń Dźwignicowych Pałac Beata - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Bezpośredni kontakt z odbiorcami i dostawcami z krajów Bliskiego Wschodu, bezpośrednia pomoc przedstawicielom handlowym, stały kontakt z magazynierem, sporządzanie raportów dla zarządu spółki. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Janki (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Głębowice (małopolskie)