STARSZY INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI
Wynagrodzenie: od 2 585,9 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby), przestrzegania zasad i przepisówdotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięćtechnicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowiapracowników oraz poprawę warunków pracy; uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby), a takżew pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) orazinnych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby),w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( w służbie) orazudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracę lubsłużbą, w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy wdziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków wzwiązku ze służbą, w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn iokoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolarealizacji tych wniosków; doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lubsłużby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunkiuciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, atakże opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby)na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby; przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby wOddziale w zakresie przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby); prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przypracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań ipomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby; udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dot. modernizacjiobiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale orazprzedstawienie propozycji, dot, uwzględnienia w tych planach, założeniach i dokumentacjirozwiązań techniczno - organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa ihigieny pracy ( służby) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanychobiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływa na warunki pracy ibezpieczeństwo pracowników.
Data publikacji: 2016-07-25
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby), przestrzegania zasad i przepisówdotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięćtechnicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowiapracowników oraz poprawę warunków pracy; uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby), a takżew pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) orazinnych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby),w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( w służbie) orazudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracę lubsłużbą, w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy wdziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków wzwiązku ze służbą, w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn iokoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolarealizacji tych wniosków; doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lubsłużby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunkiuciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, atakże opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby)na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby; przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby wOddziale w zakresie przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby); prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przypracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań ipomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby; udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dot. modernizacjiobiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale orazprzedstawienie propozycji, dot, uwzględnienia w tych planach, założeniach i dokumentacjirozwiązań techniczno - organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa ihigieny pracy ( służby) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanychobiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływa na warunki pracy ibezpieczeństwo pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 585,9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20%)rozpoczęcie pracy -wrzesień 2016okres zatrudnienia-12 miesięcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 585,9 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP lub podyplomowe wzakresie BHP lub wykształcenie średnie -technik BHP z wymaganym 3 letnim stażem pracyw służbie BHP dobra znajomość przepisów z zakresu BHP, prawa pracy, ochrony środowiska, przepisówsanitarnych, budowlanych, z zakresu PPOŻ; znajomość zasad ergonomii; znajomość zasad fizjologii człowieka; umiejętność logicznego myślenia, wyciągania i formułowania wniosków oraz interpretacjiprzepisów; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; umiejętność hierarchizacji zadań ( ważne, mniej ważne); znajomość osiągnięć techniki w zakresie poprawy warunków bezpieczeństwa i higienysłużby-pracy; umiejętność organizowania i prowadzenia szkoleń; dyspozycyjność (dot. wyjazdów służbowych); umiejętność obsługi urządzeń biurowych Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwoskarboweWymagania pożądane: staż pracy: 1 rok w służbie BHP - wymaganie to dot. osób z wyższym bądź podyplomowymwykształceniem w zakresie BHP szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej; szkolenie okresowe z zakresu BHP dla pracowników służby BHP prawo jazdy kat. B podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać: list motywacyjny, CV, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celówrekrutacji, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwolub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa luboświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie innych dokumentów świadczących o kwalifikacjach kandydatów, kserokopie świadectw pracy potwierdzające wszystkie poprzedzające okresy zatrudnienia napodstawie umowy o pracę.Dokumenty należy przesłać w terminie od 21.07.2016 r. do 01.08.2016r. pod adres:Nadodrzański Oddział Straży GranicznejKancelaria Jawnaul. Poprzeczna 166-600 Krosno Odrzańskielub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SGz dopiskiem Oferta pracyDodatkowe informacje:Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bezwzględu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 26.07.2016
Oferta pracy ważna do: 01.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktualizacja oprogramowania elementów PACO, planowanie i projektowanie sieci PACO, kontrole wydajnościowe elementów siecitestowanie i weryfikacja sieci, rozwiązywanie problemów
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn tokarskich
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Myszków (śląskie)
ROBOTNIK
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie statystyk w informatycznych systemach policyjnych, utrzymywanie stałej sprawności technicznej wykorzystywanego sprzętu komputerowego, jego bieżąca konserwacja, prowadzenie ewidencji ilościowej i naprawa sprzętu łączności i informatyki.
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli - 2017-07-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych
Przedsiębiorstwo Porządkowo-Ochronne "LEWPORZ" Lewandowski A - 2018-02-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Projektowanie i tworzenie kodu 2.Komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich 3.Analiza wymagań 4.Testowanie kodu i dostarczenie funkcjonalności do klienta końcowego 5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obowiązki:- wsparcie pracowników działu, - przygotowywanie ofert handlowych,- wsparcie techniczne, - prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie i wysyłanie ofert,- utrzymywanie dobrych kontaktów interpersonalnych z klientami i pracownikami firmy,- dbanie o korzystny wizerunek firmy,
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-05-17 - Łódź (łódzkie)
-profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych-aktywna sprzedaz usług i towarów handlowych-udzielanie infor. o usługach pocztowych- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej SA
POCZTA POLSKA S.A - 2017-06-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie, prawo jazdy C/E, mile widziane uprawnienia operatora koparki
Instalatorstwo Sanitarne Stanisław Grześkowiak - 2015-11-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- przyjmowanie wniosków paszportowych, potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy, dokonywanie sprawdzeń i weryfikacja danych osobowych i biometrycznych z przedłożonymi do wglądu dokumentami i bazą Centralnej Ewidencji Wydanych i Utraconych Paszportów (CEWiUP)- przyjmowanie wniosków i dokumentów w sprawach związanych z wpisem zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracją pobytu obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin oraz wydawaniem i wymianą dokumentów pobytu- przyjmowanie wniosków i innych dokumentów w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców oraz ich zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- przyjmowanie wniosków w sprawach wypłaty świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wpisem zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracją pobytu obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin - prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach utraty i zniszczenia ważnego paszportu, podejrzenia popełnienia fałszerstwa dokumentu paszportowego oraz wyrażenia opinii dotyczącej książeczki żeglarskiej przez właściwy urząd morski- przyjmowanie dokumentów paszportowych przekazanych pocztą specjalną; dołączanie wniosków paszportowych do paszportów; sprawdzanie i wpisywanie danych o paszporcie do wniosku; przygotowywanie paszportów w celu wydania ich wnioskodawcom
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu - 2017-12-01 - Leszno (wielkopolskie)
Udział w księgowaniu operacji finansowych w systemach finansowo-ksiięgowych, pomoc w sporządzaniu sprawozdań, informacji, zastawień, raportów.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Siedlce (mazowieckie)
1) Wykonywanie inspekcji przeglądów pojazdów;2) Składanie i naprawa pojazdów sprowadzonych;3) Wykonywanie napraw serwisowych pojazdów;4) Montaż zestawów homologacyjnych pojazdów;5) Montaż dodatkowych akcesoriów w pojazdach (akcesoria typ np.: wyciągarki, poszerzanie błotników, dystanse kół, podgrzewane manetki, zestawy bumperów, zestawy osłon wzmocnionych spodu pojazdu, itp.).
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Atanazyn (wielkopolskie)
- Dozowanie składników lakierniczych, nakładanie powłok lakierniczych. Przygotowanie elementów do malowania (szlifowanie, szpachlowanie).- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Firmy / Według zleceń teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, spostrzegawczość, odporność na pracę monotonną. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie powierzchni elementów do lakierowania, nanoszenie powłok lakierniczych metodą na mokro
Naderman Manufacturing Poland Sp. z o. o. - 2018-06-05 - Marki (mazowieckie)
sprzątanie budowlane, prace porządkowe na budowach, wynoszenie gruzu w wiadrach powyżej 15 kg,
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Marki (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich.
ANNA KRZYŻANIAK ANNA STUDIO FRYZJERSKO-KOSMETYCZNE - 2018-03-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Transport międzynarodowy
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe IMPORT-EKSPORT Stefaniuk Przemysław - 2017-08-24 - Łosice (mazowieckie)
prace hydrauliczne, analizy
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Wołomin (mazowieckie)
Udział w czynnościach związanych z kontrolą metrologiczną pzryrzadów do pomiaru masy, siły i parametrów ruchu, opracowanie dokumnetacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarówch,obsługa Punktu Obsługi Klienta,aktualaizacja dokumentacji systemu zarządzania,porwadzenie prac administarcyjno-biurowych, przygotowanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnością Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakościa wg normy CPN-EC ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001- mile wwidziane. praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaMiejsce pracy: Wrocław, ul. Młodych TechnikówKontakt kandydatów z pracodawcą: 713580220sala D
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie aplikacji z wykorzystaniem technologii S2EE
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ, SPOSOBU WYKORZYSTANIA NIERUCHOMOŚCI PRZEZ JEDNOSTKI I INSTYTUCJE WOJSKOWE ORAZ OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW FORMALNO-PRAWNYCH W OPARCIU O DECYZJE ORGANÓW NADRZĘDNYCH, PROWADZENIE EWIDENCJI PROTOKOŁÓW PRZEKAZANIA NIERUCHOMOŚCI, ROZPATRYWANIE SPRAW WYNIKAJACYCH Z USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH, BRANIE UDZIAŁU W NADZORACH GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE OGRANICZONYCH PRAW RZECZOWYCH W STOSUNKU DO NIERUCHOMOŚCI UZYTKOWYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-KIERUNKOWE: GOSPODARKA NERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONA ŚRODOWISKA, GEODEZJA (PROFIL BUDOWANY)ZNAJOMOŚC USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH, LEŚNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ-MILE WIDZIANEPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA E-MAILA: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
usuwanie awarii - analiza przyczyn źródłowych awarii i wdrażaniedziałań zapobiegawczych - wykonywanie przeglądów maszyn i dbanie ostan maszyn - wykonywanie prac przy użyciu maszyn, narzędzi ielektronarzędzi warsztatowych. Praca na trzy zmiany: 6-14/14-22 / 22-6
Global Steering Systems Europe Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Opole (opolskie)
- organizacja pracy świetlicy wiejskiej,- prowadzenie zajęć edukacyjnych i kół zainteresowań w świetlicy,- planowanie i organizacja spotkań okolicznościowych, konkursów, uroczystości oraz imprez na rzecz społeczności lokalnej gminy Kobylnica; godz. pracy 11-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2017-09-13 - Łosino (pomorskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
starszy księgowy z j.hiszpańskim
AUTOVISION GMBH - 2016-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie kandydatów,tworzenie kampanii rekrutacyjnych,prowadzenie telefonicznych wywiadów kwalifikacyjnych,budowanie i rozwój relacji z klientami, aktualizowanie systemu rekrutacyjnego,zarządanie danymi oraz tworzenie przejrzystych raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o ekspozycję towaru, zatowarowanie sklepu, przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, zapewnienie regularnej i płynnej odprawy kasowej. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologicznaKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 16 623 29 77
"MEGA" DELIKATESY CENTRUM BARTOSZ GRADOWSKI, KATARZYNA GRADOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-07 - Jarosław (podkarpackie)
ZABEZPIECZENIE WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU I WYKONYWANIE ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ SZEFA, WYMAGANIA:ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA I 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, UMIEJĘTNOŚCI -BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM POWER POINT, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU 3 LATA, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MON.PRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)