STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW: OBSŁUGI KLIENTA W SPRAWACH PASZPORTOWYCH I CUDZOZIEMCÓW W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW WUW W POZNANIU - DELEGATURA W LESZNIE Leszno oferta pracy Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW: OBSŁUGI KLIENTA W SPRAWACH PASZPORTOWYCH I CUDZOZIEMCÓW W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW WUW W POZNANIU - DELEGATURA W LESZNIE
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie wniosków paszportowych, potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy, dokonywanie sprawdzeń i weryfikacja danych osobowych i biometrycznych z przedłożonymi do wglądu dokumentami i bazą Centralnej Ewidencji Wydanych i Utraconych Paszportów (CEWiUP)- przyjmowanie wniosków i dokumentów w sprawach związanych z wpisem zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracją pobytu obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin oraz wydawaniem i wymianą dokumentów pobytu- przyjmowanie wniosków i innych dokumentów w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców oraz ich zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- przyjmowanie wniosków w sprawach wypłaty świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wpisem zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracją pobytu obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin - prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach utraty i zniszczenia ważnego paszportu, podejrzenia popełnienia fałszerstwa dokumentu paszportowego oraz wyrażenia opinii dotyczącej książeczki żeglarskiej przez właściwy urząd morski- przyjmowanie dokumentów paszportowych przekazanych pocztą specjalną; dołączanie wniosków paszportowych do paszportów; sprawdzanie i wpisywanie danych o paszporcie do wniosku; przygotowywanie paszportów w celu wydania ich wnioskodawcom
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl.Tadeusza Kościuszki 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie wniosków paszportowych, potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy, dokonywanie sprawdzeń i weryfikacja danych osobowych i biometrycznych z przedłożonymi do wglądu dokumentami i bazą Centralnej Ewidencji Wydanych i Utraconych Paszportów (CEWiUP)- przyjmowanie wniosków i dokumentów w sprawach związanych z wpisem zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracją pobytu obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin oraz wydawaniem i wymianą dokumentów pobytu- przyjmowanie wniosków i innych dokumentów w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców oraz ich zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- przyjmowanie wniosków w sprawach wypłaty świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wpisem zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracją pobytu obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin - prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach utraty i zniszczenia ważnego paszportu, podejrzenia popełnienia fałszerstwa dokumentu paszportowego oraz wyrażenia opinii dotyczącej książeczki żeglarskiej przez właściwy urząd morski- przyjmowanie dokumentów paszportowych przekazanych pocztą specjalną; dołączanie wniosków paszportowych do paszportów; sprawdzanie i wpisywanie danych o paszporcie do wniosku; przygotowywanie paszportów w celu wydania ich wnioskodawcom
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW: OBSŁUGI KLIENTA W SPRAWACH PASZPORTOWYCH I CUDZOZIEMCÓW W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW WUW W POZNANIU - DELEGATURA W LESZNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEwykształcenie: wyższe znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanymznajomość przepisów z zakresu ustawy o dokumentach paszportowych i aktów wykonawczych oraz kodeksu postępowania administracyjnegoznajomość ustawy o ochronie danych osobowychznajomość kodeksu rodzinnego i opiekuńczegoznajomość ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, o zmianie imienia i nazwiskaznajomość ustaw o cudzoziemcach i o Karcie Polakaznajomość ustawy o obywatelstwie polskimumiejętność formułowania jasnych i zwięzłych informacjidobra organizacja pracy własnejumiejętność pracy w zespoleumiejętność pracy z klientemumiejętność radzenia sobie ze stresemumiejętność argumentowaniaposiadanie obywatelstwa polskiegokorzystanie z pełni praw publicznychnieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Nazwa pracodawcy: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- Życiorys/CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 04 grudnia 2017 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026 (z podaniem w ofercie nr ref. 140/17)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2017
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 04.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i holenderskim- kontakt z klientami w przypadku wyjatkowych problemów, trudnych sytuacji- przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników- wsparcie administracyjne w zadaniach przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji- odbieranie i łączenie rozmów (w tym udzielanie informacji)- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Departamencie- prowadzenie terminarza konferencji i narad
Główny Urząd Statystyczny - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca w sklepie papierniczym i punkcie ksero
INWESTBUD Karolina Wojciechowska - 2016-07-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa + nadzór i odbiory robót w terenie
Nadleśnictwo Świętoszów - 2016-08-29 - Świętoszów (dolnośląskie)
- przygotowanie produktu do produkcji;- obsługa maszyn do szycia;- prowadzenie procesu produkcji.
PACK SYSTEM M.PIWOWAR SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-09 - Ropczyce (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - przygotowywanie procesów związanych z przepływem gotówki, - zarządzanie ryzykiem, - zarządzanie kapitałem obrotowym, - monitorowanie bankowych/ubezpieczeniowych gwarancji, - analizowanie wszystkich niestandardowych wymagań kredytowych proponowanych przez dział sprzedaży, - kalkulowanie prowizji dla wątpliwych należności, terminowe wprowadzanie dokumentacji finansowej do systemu, - spełnianie wszystkich firmowych procedur i instrukcji dot. ochrony środowiska i bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych, wsparcie biznesu, wsparcie w zarządzaniu relacjami z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie zawodowepraca na 3/4 etatuwynagrodzenie: 1620 zł brutto + dodatek stażowy
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kotowiecku - 2018-08-20 - Kotowiecko (wielkopolskie)
wykonywanie reklam 2 i 3-wymiarowych; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 2000 zł brutto - w zależności od umiejętności i kwalifikacji; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-18 w celu ustalenia terminu spotkania
STUDIO MAX REKLAMY-Szycko Dawid - 2017-09-29 - Słupsk (pomorskie)
sprzatanie budynków mieszkalnych, klatek schodowych, piwnic , pomieszczeń wspólnego użytku, terenów przyległych i zielonych.
ZAKŁAD BUDOWLANO-USŁUGOWY STANISŁAW GARBICZ - 2016-08-05 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prace gospodarcze - załadunek i rozładunek art.sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
koszenie kosą spalinową, prace zlecone przez pracodawcę, około 20h/tydzień
Architektura Zieleni MALWA Beata Kwiatosz - 2018-04-26 - Prószków (opolskie)
praca przy produkcji czapek. Mile widziane umiejętności obsługi maszyn dziewiarskich.
PPHU ACHTI Firma Dziewiarska Iwona Białobrzeska - 2015-12-15 - Bieńkowice (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, realizacjaindywidualnych planów sprzedażowych przyjmowanie dostawy i przygotowanie towarówdo sprzedaży dbanie o porządek na salisprzedażowej
EURO-NET Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Legnica (dolnośląskie)
brak
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-04-11 - Augustów (podlaskie)
- obsługa urządzeń biurowych- elektroniczne przyjmowanie sprawozdań budżetowych- obsługa sekretariatu- przygotowanie dokumentów do archiwizacji- komputerowa ewidencja i analiza budżetów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa linii produkcyjneji ekstruderów, naprawa drobnych usterek występujących na linii produkcyjnej, obsługa do 8 maszyn. Zatrudnienie 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2018-09-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca nad tworzeniem hierarchii i pisaniem reguł automatycznego klasyfikowania Katalogu Amazon z przepisami zgodności - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
Kontrahent Urzędu - 2018-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa szlifierki, wkrętarki
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Szamocin (wielkopolskie)
Obsługa gości. Utrzymanie porządku w obiekcie.
FHU JEAN JANUSZ WIŚNIEWSKI - 2018-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż usług aktualnym klientom firmy
SUNRISE SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
sklejanie, przyszywanie, wyszywanie elementow obuwia damskiego
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Gniezno (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,uttzymanie kontaktów z klientem,pozyskiwanie klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie syntez chemicznych zgodnie z ramai czasowymi.projektowanie związkow,definiowanie ryzyk projektowych,przygotowanie opisumerytorycznego do ofert, konsultacje z klientami Selvity,racjonalne gospoarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą,składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt, laboratoryjny, przestrzeganie dokumentacji systemu zarządzania jakością ISO 9001.
kontakt przez PUP - 2015-11-09 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie różnych rodzajów podłozy pod malowanie, przygotowanie gruntowników i farb, malowanie powierzchni ścian, sufitów, elewacji, pokrycia dachów, stolarki i ślusarki budowlanej, konstrukcji i elementów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Łapy (podlaskie)
Prowadzenia diagnozy logopedycznej dzieci uczęszczających do przedszkola oraz terapii logopedycznej
"Centrum Rozwoju" Monika Płatek - 2018-09-19 - Milicz (dolnośląskie)
Montaż grzałek elektrycznych
TERMIK Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)