STARSZY GŁÓWNY TECHNOLOG Bielany Wrocławskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY GŁÓWNY TECHNOLOG
Wynagrodzenie: do 21 600 PLN
Zakres obowiązków: Rola lidera technicznego w multidyscyplinarnych zespołach i wykorzystywanie własnej sieci kontaktów zewnętrznych do osiągnięcia celów technicznych oraz biznesowych. Kierowanie działaniami badawczo-rozwojowymi; wytyczanie kierunków badań i wyszukiwanie technologii i rozwiązań, które mogą zostać wdrożone w Kraft w przyszłości. Współpraca z innymi technologami i naukowcami w celu dostarczania badań naukowych najwyższej jakości, realizacji zróżnicowanych projektów i kierowanie działaniami technologicznymi zgodnie ze swoją specjalizacją.
Data publikacji: 2016-11-22
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rola lidera technicznego w multidyscyplinarnych zespołach i wykorzystywanie własnej sieci kontaktów zewnętrznych do osiągnięcia celów technicznych oraz biznesowych. Kierowanie działaniami badawczo-rozwojowymi; wytyczanie kierunków badań i wyszukiwanie technologii i rozwiązań, które mogą zostać wdrożone w Kraft w przyszłości. Współpraca z innymi technologami i naukowcami w celu dostarczania badań naukowych najwyższej jakości, realizacji zróżnicowanych projektów i kierowanie działaniami technologicznymi zgodnie ze swoją specjalizacją.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 21 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY GŁÓWNY TECHNOLOG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu badawczo-rozwojowego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 21 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)wykształcenie: ukończone studia wyższe chemia .2) staż pracy min. 15-letnie doświadczenie w branży spożywczej na stanowisku menedżerskim 3) umiejętność specjalność szkolenia: produkcja czekolady, zasady implementacji HACCP, audytowanie HACCP, zarządzanie, znajomość technologii SAP 4) języki: j. rosyjski, j. ukraiński, j. angielski biegle
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 15
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu badawczo-rozwojowego
Data dodania oferty pracy: 22.11.2016
Oferta pracy ważna do: 06.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej, - przygotowywanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Miejskiej oraz realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,- organizowanie spraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego,- realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów,- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków,opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego,- udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej,- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Miejskiej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2016-07-22 - Leszno (wielkopolskie)
Szlifowanie spoin spawów
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
1. Dokonywanie zabiegów konserwacyjnych, nieskomplikowanych napraw, okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności i sprzętu komputerowego, między innymi: central telefonicznych, urządzeń dyspozytorskich, stanowisk dowodzenia, aparatów telefonicznych, radiotelefonów, sprzętu komputerowego.2. Administrowanie systemem rejestracji rozmów telefonicznych i radiowych, jego konserwacja, oraz archiwizowanie nagranych rozmów telefonicznych i radiowych i systemem monitoringu zgodnie z polityką bezpieczeństwa.3. Administrowanie stroną internetową na poziomie KPP i serwisem BIP.4. Administrowanie systemami operacyjnymi. Zakładanie i blokowanie kont użytkowników w poszczególnych systemach.5. Administrowanie stanowiskami komputerowymi w zakresie realizacji zadań ochrony informacji niejawnych przetwarzanych na komputerze (administrator systemu Opracowania Dokumentów Niejawnych ODN oraz stanowiska dostępowego do systemu KCIK, PSI, PSTDN) zgodnie z PBE i SWBS6. Prowadzenie ewidencji użytkowników sprzętu i systemów łączności oraz informatyki będących na wyposażeniu jednostki.7. Współpraca z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w zakresie eksploatowanych systemów łączności i informatyki8. Realizacja zadań obronnych w zakresie przygotowania systemów oraz środków łączności i informatyki.9. Organizowanie łączności w stanach kryzysowych oraz w działaniach operacyjnych, przygotowanie dokumentów łączności do tych działań.10. Wszystkie czynności służbowe realizuje zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych oraz zasadami ochrony tajemnicy ustawowo chronionej i zgłasza przełożonym uwagi w tym zakresie.11. Dokonywanie rejestracji i sprawdzeń w systemie KSIP oraz innych systemach resortowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w ramach zastępstwa.12. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników sprzętu łączności i informatyki oraz szkoleń wynikających z SWBS i BPE, oraz polityki bezpieczeństwa dla systemów niejawnych.
Komenda Powiatowa Policji Sępólno Krajeńskie - 2018-08-17 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - prowadzenie dokumentacji księgowej dla odpowiednich filii PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowy, - upewnianie się że rekordy księgowe pozostają w zgodności z wszystkimi regulacjami US GAAP (amerykańskie standardy rachunkowości), regulacjami statutowymi, legislacją podatkową, jak również zasadami/ praktyką stosowaną przez PMI, - przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć ksiąg rachunkowych US GAAP dla odpowiednich filii w celu przygotowania raportów finansowych PMI dla danego kraju co miesiąc, kwartalnie i rocznie, -przygotowywanie i składanie deklaracji Intrastat do Narodowego Urzędu Statystycznego, -uzgadnianie miesięcznych/ kwartalnych/ rocznych sald rachunkowych i ich analiza, - aktywny udział w projektach rozwojowych, proponowanie ulepszeń w zakresie metod pracy/ działania systemów, - mentoring- wspieranie mniej doświadczonych analityków w zespole szczególnie podczas napotkania przez nich złożonych problemów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie księgowości.
BIURO O- MEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, aktywna sprzedaż rezerwacji pokoi hotelowych. Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w Kołobrzegu.
Działalność Artystyczna MAESTRO Anastazja Studzińska - 2016-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Uczestniczy w procesie księgowania faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, dla których Centrum prowadzi księgi rachunkowe; uczestniczy w procesie księgowania i rozliczania podróży służbowych i wydatków pracowniczych tych spółek, buduje możliwości doskonalenia procesów poprzez realizację szkoleń i rozwoju ludzi, ocenia źródła usprawnień procesowych (wyniki audytu, zmiany techniczne, zaangażowanie w poprawy projektów; zapewnienie referencyjnej zawartości i wiedzy oraz doradzanie zespołom projektowym, które realizują projekty w zakresie metod CPI, współpraca z wewnętrznymi udziałowcami , uczestniczy w weryfikacji i kontroli formalno-rachunkowej księgowanych faktur, współdziała przy wykonywaniu prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, współdziała w zakresie zapewniania zgodności księgowanych wydatków z przepisami podatkowymi, współdziała z działami księgowości bankowej oraz działami księgowości skarbowej w cel ściągania należności, bierze udział w pracach związanych z zamknięciem miesiąca
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz przekazanie do dekretacji Prezydenta,- rejestrowanie i przechowywanie spraw podlegających załatwieniu przez inne sekretariaty Urzędu,- kierowanie do właściwych wydziałów i jednostek równorzędnych spraw podlegających załatwieniu przez te wydziały i jednostki,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok- udzielanie interesantom informacji, dotyczących pracy Urzędu Miasta i sposobu załatwiania spraw,- obsługa techniczno biurowa oraz poczty elektronicznej,- prowadzenie Rejestru Kontroli Zewnętrznych w Urzędzie Miasta,- dbanie o stałą sprawność środków pracy, stanowiących wyposażenie gabinetu Prezydenta oraz sekretariatu,- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów Prezydenta,- organizowanie i obsługa spotkań i narad Prezydenta Miasta,- współpraca z Oddziałem Informacji Miejskiej i innymi wydziałami Urzędu w przygotowaniu pism okazjonalnych,- przygotowania sprawozdań z pracy Prezydenta między sesjami Rady Miasta Płocka.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)
Udzielanie informacji i wyjaśnień klientom Biura Strefy Płatnego Parkowania w sprawach dot. funkcjonowania Strefy, weryfikacja wniosków pod względem kompletności i zasadności wydawania kart abonamentowych. Przyjmowanie wniosków o abonament. Prowadzenie korespondencji. Wydawanie i prowadzenie rejestru kart abonamentowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na zastępstwo.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-07-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace biurowe. Praca na umowę zlecenie, godziny pracy ustalane wg potrzeb pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Zabrze (śląskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradca klienta d/s ubezpieczeń
P.H.U Dariusz Chabrowski - 2016-10-07 - Staszów (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową - dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów - sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku KontrolnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy pracach mechanicznych, montaż instalacji gazowych
CHRAPCZYŃSKI ADAM BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE, HANDEL - 2017-03-24 - Oświęcim (małopolskie)
ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Łódź (łódzkie)
Nalewanie, zakręcanie, sorotwanie butelek.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO- HANDLOWY DEKOL URSZULA PIEREGOŃCZUK - 2018-03-29 - Pionki (mazowieckie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
wstępna analiza potrzeb klientów,aktywna sprzedaż ,profesjonalna obsługa klientów
Meritumkredyt Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Głubczyce (opolskie)
obsługa żurawi samojezdnych
USŁUGI SPECJALISTYCZNE POKRZYWKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA CYWILNA - 2016-08-26 - Konin (wielkopolskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa kadrowo-płacowa wybranych firm, praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia
LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Pruszków (mazowieckie)
wykonywanie prac wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Jaworzynka (śląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, do dyspozycji samochód służbowy (praca Orzesze+woj. śląskie). Praca poniedziałek - piątek 7:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony.
P.P.U.H. BRAM-STALL Arkadiusz Machulik - 2017-03-16 - Orzesze (śląskie)
wykształcenie kierunkowebiegła znajomość czytania schematów elektrycznychdoświadczenie w podłączaniu szaf sterowniczychuprawnienia SEPobróbka i podłączanie kabliprefabrykacja szaf i stojaków aparaturowychprawo jazdy kat. B1 zmiana: 7-15praca w delegacjiwynagrodzenie: 2500 - 5000 zł brutto
ELMATYK Sp. z o. o. - 2018-04-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace kierowcy
AMBER-BAU Arkadiusz Kansy - 2016-09-13 - Ostrowo (pomorskie)
Jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z Rozp. RM z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, m.in.: przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzeganie aktualnych przepisów bhp, opracowywanie analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowywanie ocen ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych
Komenda Powiatowa Policji Stargard - 2017-04-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
nauczanie przyrody w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ślipcze (lubelskie)
pomocnicze prace na budowie
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Żory (śląskie)