STARSZY GEODETA Szczecin oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: STARSZY GEODETA
Wynagrodzenie: 1 600 - 2 060 PLN
Zakres obowiązków: OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ, KARTOWANIE PIERWORYSÓW Z NOWOPOWIERZONYCH OBIEKTOW WOJSKOWYCH, OPRACOWANIE I AKTUALIZACJA PODKŁADÓW GEODEZYJNYCH, OBLICZANIE POWIERZCHNI DZIAŁEK ZE WSPÓŁRZĘDNYCH, KOMPLETOWANIE OPERATÓW POMIAROWYCH Z NOWEGO POMIARU WYKONANEGO PRZEZ GEODETÓW GRUPY POMIAROWEJ.WMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI LUB WYŻSZE O TYCH SAMYCH KIERUNKACH. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH -MILE WIDZIANE. WYMAGANE 4 LATA DOŚWIADCZENIA PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM, 2 LATA PRZY WYŻSZYM, PRAC W JEDNOSTACH I INSTYTUCJACH MON.KONTAKT TELEFONICZNY 261 45 20 38, CV NA EMAIL RZISZCZECIN (at) RON.MIL.PL ORAZ POCZTA TRADYCYJNĄ
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NARUTOWICZA 17B, 70-240 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ, KARTOWANIE PIERWORYSÓW Z NOWOPOWIERZONYCH OBIEKTOW WOJSKOWYCH, OPRACOWANIE I AKTUALIZACJA PODKŁADÓW GEODEZYJNYCH, OBLICZANIE POWIERZCHNI DZIAŁEK ZE WSPÓŁRZĘDNYCH, KOMPLETOWANIE OPERATÓW POMIAROWYCH Z NOWEGO POMIARU WYKONANEGO PRZEZ GEODETÓW GRUPY POMIAROWEJ.WMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI LUB WYŻSZE O TYCH SAMYCH KIERUNKACH. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH -MILE WIDZIANE. WYMAGANE 4 LATA DOŚWIADCZENIA PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM, 2 LATA PRZY WYŻSZYM, PRAC W JEDNOSTACH I INSTYTUCJACH MON.KONTAKT TELEFONICZNY 261 45 20 38, CV NA EMAIL RZISZCZECIN (at) RON.MIL.PL ORAZ POCZTA TRADYCYJNĄ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 600 - 2 060 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY GEODETA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik geodeta*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 600 - 2 060 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik geodeta* (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BARDZO DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SAMODZIELNE OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
NARUTOWICZA 17B, 70-240 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA EMAIL - RZISZCZECIN (at) RON.MIL.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: NARUTOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 17B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik geodeta*
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 16.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b443468d6a0bdb812c465b2290e4c61
Podobne oferty pracy
Sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnychPraca jednozmianowa w godz. 14:00-19:00Wymiar etatu 5/8 Możliwość zapewnienia dojazdów do miejsca wykonywania pracy
AGENCJA OCHRONY MIENIA "MATPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-29 - Stanowice (dolnośląskie)
Praca w branży instalacji sanitarnych, praca przy zewnętrznych instalacjach sanitarnych, praca na niwelatorze (praca na terenie kraju)
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2017-05-09 - Lubin (dolnośląskie)
Naliczanie uposażenia oraz innych świadczeń pieniężnych dot. funkcjonariuszy; Sporządzanie listy płac na podstawie dokumentów źródłowych, dokonywanie sprawdzenia przelewów dot. wypłaconych należności ze zbiorczych poleceń przelewów, w tym wartościowo i ilościowo oraz przenoszenie ich do programu Videotel; Prowadzenie ewidencji i uzgadnianie wydatków w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego i składki zdrowotnej; Sprawdzanie wydanych decyzji ze stanem faktycznym oraz z danymi w systemie informatycznym oraz weryfikacja stanu zatrudnienia ze stanem osobowym jednostek organizacyjnych; Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla funkcjonariuszy; Realizowanie potrąceń z uposażeń funkcjonariuszy, potrącanie naliczonych kwot i przekazywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie egzekwowanych zajęć komorniczych i sądowych funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej; Prowadzenie kart uposażeń funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej; Sporządzanie i prowadzenie ewidencji dowodów księgowych dotyczących wypłat dla funkcjonariuszy.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zakres obowiązków:1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Kopiowanie i dystrybucja dokumentacji technicznej na nośnikach elektronicznych oraz w wersji papierowej.5. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Wynagrodzenie brutto: od 2.625 zł + premia regulaminowa 25%Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na lini produkcyjnej, praca fizyczna. Umowa o dzieło, następnie umowa o pracę na okres próbny. Praca na dwie zmiany w godz. 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
ANKRA Sp. z o. o. Zabrze - 2016-06-10 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie raportów, prowadzenie baz danych, weryfikacja wniosków o refundację pod względem finansowym. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2018-03-20 - Opole (opolskie)
przygotowywanie warzyw, sosów oraz kebabów, obsługa klienta, sprzedarz
DOLAR Marian Kotarski - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji konstrukcyjnej, sporządzanie listy zakupów pod konkretny projekt,aktualizacja dokumentacji technicznej pojazdów
SOMMER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Zapole (łódzkie)
1. Realizacja zadań wynikających z uchwał Państwowej Komisji Wyborczej oraz zarządzeń Szefa Krajowego Biura Wyborczego.2. Organizowanie i realizowanie zadań wynikających z kalendarza wyborczego w wyborach: Prezydenta RP, do Sejmu RP i do Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do samorządu terytorialnego oraz zadań związanych z referendami ogólnokrajowymi i lokalnymi, a także zapewnienie w tych zakresach obsługi organizacyjnej organów wyborczych Komisarzy Wyborczych i komisji wyborczych.3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z przepisów ogólnie obowiązujących.4. Udzielanie pracownikom gmin oraz powiatów niezbędnych wyjaśnień i informacji w związku z realizacją zadań zleconych i koordynowanych przez Delegaturę.5. Ścisłe współdziałanie z pozostałymi pracownikami Delegatury w realizacji jej zadań.6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Delegatury.7. Przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym oraz formalno-rachunkowym.8. Opisywanie i stemplowanie przyjętych i sprawdzonych dokumentów księgowych.9. Ewidencjonowanie dokumentów w informatycznym systemie finansowo-księgowym.10. Przygotowywanie okresowej sprawozdawczości budżetowej.11. Udział w prowadzeniu spraw płacowych pracowników Delegatury i osób zatrudnianych na podstawie umów cywilnoprawnych.12. Udział w sporządzaniu dokumentów oraz przygotowywaniu rozliczeń publiczno-prawnych z urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych.13. Pomoc w obsłudze systemu budżetowego w zakresie pozyskiwania środków finansowych.14. Pomoc w obsłudze bankowości elektronicznej w zakresie wykonywania operacji rozliczeniowych.15. Sporządzanie dokumentacji związanej ze sferą zamówień publicznych.16. Rozliczanie finansowe komitetów wyborczych.Szczegółowe informacjie:http://konin.kbw.gov.pl/337_Informacje/1/31216_NABOR_NA_STANOWISKO_STARSZEGO_REFERENTA_W_DELEGATURZE_KRAJOWEGO_BIURA_WYBORCZEGO_W_KONINIE
KRAJOWE BIURO WYBORCZE DELEGATURA W KONINIE - 2018-11-17 - Konin (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Pułtusk (mazowieckie)
1. Prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego - wydawanie decyzji administracyjnych2. Uzgadnianie i opiniowanie projektów podziału nieruchomości przyległych dod rogi w zakresie mającym związek z drogami powiatowymi3. Współudział w opiniowaniu projektów z zakresu budowy, modernizacji i utrzymania dróg oraz bezpieczeństwa drogowego.Wynagrodzenie do uzgodnienia
ZARZĄD DROGOWY dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie - 2019-08-22 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klienta, odbiór i ekspozycja towarów, prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Strumień (śląskie)
Malowanie i szlifowanie elementów drewnianych
Aton Sp.o.o. - 2017-01-04 - Gostyń (wielkopolskie)
• analizowanie sprawozdawczości finansowej z realizacji zakontraktowanych usług medycznych pod względem ilościowym i wartościowym;• monitorowanie kształtowania się wydatków na świadczenia opieki zdrowotnej;• przeprowadzanie analizy raportów statystyczno-medycznych celem zgodności świadczonych usług medycznych z umowami;• sporządzanie planu zakupu świadczeń zdrowotnych;• monitorowanie informacji o liczbie oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej i średnim czasie oczekiwania;• sporządzanie analiz w zakresie danych dot. list oczekujących.
PODLASKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Sadykierz (kujawsko-pomorskie)
- Ogłoszenie dostępne na stronie BIP: zspskatowice.bipszkola.pl- Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: starszy referent do spraw kadr i płac (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1/2 etatu. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. prowadzenie spraw kadrowych - kadry nauczycielskiej i pracowników administracji i obsługi,2. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników3. sporządzanie umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy 4. prowadzenie ewidencji druków L-4 5. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi 6. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi 7. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników 8. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników 9. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych10. właściwe prowadzenie archiwum w zakresie spraw kadrowych 11. sporządzanie wykazów pomocniczych celem obliczenia wynagrodzeń nauczycieli i pracowników administracji i obsługi 12. sporządzanie miesięcznych list płac 13. sporządzanie i przekazywanie do banku miesięcznych wynagrodzeń dla pracowników 14. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 15. terminowe i systematyczne zgłaszanie do ZUS wszelkich zmian związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników zatrudnionych w szkole 16. terminowe i systematyczne odprowadzanie do ZUS dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenie społeczne, prowadzenie ich ewidencji. - Firma Oferuje: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Wynagrodzenie: od 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 7:00-15:00.- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie co najmniej średnie b) bardzo dobra znajomość obsługi komputerac) znajomość przepisów podatkowych i ZUS d) znajomość Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy - Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej b) obowiązkowość, c) operatywność, d) komunikatywność, e) odporność na stres, f) umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej, g) dyspozycyjność
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-12-07 - Katowice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, terminalu płatniczego, obsługa bemarów grzewczych, praca od poniedziałku do piątku, na dwie zmiany, Smak Bar w Galerii Karuzela we Wrześni, godz. pracy 8.00 - 16.00 i 13.00 - 21.00,
POLGASTRO ANNA POL - 2018-12-28 - Września (wielkopolskie)
Selekcja i naprawa komponentów w firmach produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji konstrukcji aluminiowo-szklanych dla budownictwa (fasady, okna, drzwi, świetliki) i przy montażu konstrukcji w obiektach. Mile widziane umiejętności cięcia profili aluminiowych na pile. Monter konstrukcji aluminiowych wykonuje aluminiowe prefabrykaty i składa je na terenie zakładu, a następnie montuje na budowie. Celem jego pracy jest wykonywanie i montowanie konstrukcji, stolarki drzwiowej i okiennej itp. Praca polega na dobraniu, przycięciu, zespoleniu elementów ich obrobieniu, połączeniu z innymi materiałami np. ze szkłem, poliwęglanem i innymi tworzywami. Monter konstrukcji aluminiowychmontuje konstrukcję według dokumentacji, z zastosowaniem odpowiednich narzędzi i przyrządów. Podczas montażu mierzy, spaja, przykręca, zespala, podwiesza, uszczelnia elementy konstrukcji. W zakresie pracy montera jest dobór odpowiednich materiałów i elementów montażowych (np. nity, śruby, wkręty, uszczelki, kleje, sprężyny, specjalne kształtki złączne, zamki, klamki) oraz zabezpieczenie konstrukcji. Zadania zawodowe: ocenianie warunków tech. miejsca montażu konstrukcji aluminiowych: przygotowywanie elementów do montażu konstrukcji aluminiowych: montowanie przygotowanych elementów nośnych konstrukcji aluminiowych na placu budowy: montowanie ścian osłonowych i pokryciowych z elementów aluminiowych: montowanie okien, drzwi i ościeżnic, wstawianie szyb zespolonych zgodnie z technologią: uszczelnianie i regulacja okien, drzwi: wykonywanie połączeń elementów w czasie montażu zgodnie z przewidzianą technologią: skręcanie, nitowanie, kotwienie, spawanie: montowanie ścianek działowych z elementów aluminiowych: wykonywanie rozliczeń zużytych materiałów i wykonanej produkcji: organizowanie pracy zgodnie z przepisami BHP,PPOŻ, ergonomii. Kontakt tel. 502 33 54 88 lub 501 33 54 88
Przedsiębiorstwo Ślusarsko- Budowlane Leszek Pluta - 2016-05-16 - Bieliny (świętokrzyskie)
planowanie pracy zespołu, nadzór nad produkcją
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, OPERATOR KOPARKI,
Port Oko Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych
KOMPLEX Anna Breuer - 2019-07-09 - Świętochłowice (śląskie)
- interpretuje i anazlizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów- dostarcza wiedzy zespołowi przez asystowanie, konsultowanie, szkolenie- udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne- buduje relacje z klientami Spółki
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
praca przy linii produkcyjnej, kompletacje, pakowanie, obsługa systemu wewnątrz w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opieka nad osobami starszymi
kontakt przez PUP - 2017-04-22 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie, koordynowanie i uczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań finansowych US GAAP i wsparcie rynku Finansów wraz z przygotowaniem celów budżetowych aby ułatwienić osiągnięcie celów firmy- Przeprowadzanie sprawdzonych procesów weryfikacji, aby zapewnić kompletność i dokładność zapisów księgowych oraz ich klasyfikacjęzgodnie z amerykańskim GAAP i standardami rachunkowości PMI.Koordynowanie comiesięcznego zamknięcia, aby zapewnić kompletność procesu zamknięcia na koniec okresu poprzez weryfikację i analizęraportów trendów, przegląd i zakończenie analizy konta, ustalanie i rejestracja koniecznych rozliczeń międzyokresowych. Spełnianie wymagań dotyczących sprawozdawczości finansowej (ramy kontroli SOX).- Pozostanie na bieżąco z oddziałami firmy, aby ocenić i poprawnie odzwierciedlić ich wpływ na sprawozdania finansowe.Koordynowaniegromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów na kosztówogólne (MBBF, G&A, R&D), innych dochodów / wydatków i prognoz bilansu obejmujących PMI, regionalne i rynkowe wskaźniki KPI iinstrukcje. Przesyłanie przygotowanych danych do odpowiednich systemów (tj. GMRB, SAP). Przeprowadzanie przeglądu kontroli budżetu,aby w porę zidentyfikować odchylenia od ustalonych celów.Przeprowadzanie analizy w celu wsparcia przygotowania, przeglądu i przedłożenia raportów (np. GSPSrep, GSPR) w celu zapewnieniapodmiotom stowarzyszonym, zarządzającym regionem UE i PMIaktualnych informacji na temat osiągania celów finansowych.- Utrzymanie efektywnej komunikacji z partnerami na rynkach, w regionieUE, w CoE i zespołach FSC, aby zapewnić prawidłowe i terminowe odzwierciedlanie działalności biznesowej w zapisach księgowych, wysoką jakość raportowania, dokładność prognozowania i skuteczną kontrolębudżetu.- Pogłębianie wiedzy z zakresu US GAAP oraz znajomości standardów rachunkowości PMI, metodologii prognozowania i narzędzizapewniających wysoką jakość sprawozdawczości finansowej orazzapewniającą dokładną i terminową analizę wyników biznesowych.- Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających, we wdrażaniu najlepszych praktyk i optymalnych narzędzi do poprawy efektywności zadań realizowanych przez Zespół Kontroli Finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)
ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRACOWNIKA NA KAŻDYM ETAPIE KARIERY, ZARZĄDZANIE PROCESAMI TRANSFERÓW, ZWOLNIEŃ OKRESOWYCH, ROZWIĄZANIA UMOWY, PROMOCJI, ZMIAN WYNAGRODZENIA, KONTAKT Z INTERESARIUSZAMI, PRZETWARZANIE I ANALIZA DANYCH KADROWYCH, TWORZENIE RAPORTÓW W ZAKRESIE CYKLU ŻYCIA PRACOWNIKÓW, KONSULTACJE Z MIĘDZYNARODOWYMI KLIENTAMI W ZWIĄZKU Z CYKLEM ŻYCIA PRACOWNIKA W CELU ZWIĘKSZENIA EFEKTYWNOŚCI AKTUALNYCH PROCEDUR W OPARCIU O DOŚWIADCZENIE I INFORMACJĘ ZWROTNĄ OD KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WSPÓŁPRACA PRZY PRZYGOTOWYWANIU PROJEKTÓW PISM, WYKAZÓW ORAZ ZESTAWIEŃ I INFORMACJI W ZAKRESIE WSKAZANYM PRZEZ REKTORA, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z PRZYZNANIEM PATRONATU REKTORA, KONTAKT BEZPOŚREDNI ORAZ TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI, WSPÓŁPRACOWNIKAMI ORAZ INTERESANTAMI Z ZEWNĄTRZ, AKTUALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ W WYDZIELONYM ZAKRESIE, PROWADZENIE EWIDENCJI KORESPONDENCJI, POMOC W PRZYGOTOWANIU POSIEDZEŃ SENATU, SPOTKAŃ I INNYCH POSIEDZEŃ ORGANÓW OPINIODAWCZYCH, KTÓRYM PRZEWODZI REKTOR, ZAOPATRZENIE BIURA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE: ADMINISTRACJA, PRAWO, EKONOMIA, ZARZĄDZANIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, ZWŁASZCZA EXCEL, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY ADMINISTRACYJNO BIUROWEJ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY I ZAANGAŻOWANIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE ZE STRESEM, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, OBIEKTYWIZM; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2016-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiada na najbardziej złożone pytania dot. procesu. Oblicza KPI/PPI oraz analizuje wyniki. Uczestniczy we wdrażaniu raportów. Pomaga w przygotowaniu kontroli ICFR. Pracuje jako wsparcie Leadera zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)