STARSZY ANALITYK FINANSOWY-WYADTKI KAPITAŁOWE I ŚRODKI TRWAŁE Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK FINANSOWY-WYADTKI KAPITAŁOWE I ŚRODKI TRWAŁE
Wynagrodzenie: od 7 108 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie dokumentacji środków trwałych w księgach rachunkowych dla poszczególnych filii PMI; przeprowadzanie analizy projektów CAPEX i przygotowanie wniosków kapitalizacji; analiza środków trwałych z zapewnieniem iż rachunki są zgodne na koniec okresu; wykonywanie czynności zamknięcia na koniec okresu sprawozdawczego w celu zapewnienia terminowego i dokładnego raportowania US GAAP i statutowych sprawozdań finansowych (w tym OB i wejść RF), a także raportowanie danych finansowych do zarządu i innych instytucji zewnętrznych (statystyka); Opracowywanie i wdrażanie najlepszych praktyk i zapewnianie wsparcia innym zespołom w obszarze związanym ze środkami trwałymi. Dokumentacja środków trwałych: utrzymanie ewidencji środków trwałych (dodatki środków trwałych, rozdysponowanie, transfery, likwidacja / sprzedaż, itp .; utrzymanie struktury CAPEX) dla odpowiednich podmiotów PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowo. Należy przestrzegać wszystkich procedur wg US GAAP i ustawodawstwa rachunkowości oraz zasad i procedur PMI. Eskalacja do przełożonego okoliczności, które nie prowadzą do zdefiniowanych terminowo celów; Przygotowanie zgodnych bilansów środków trwałych miesięcznie / kwartalnie / rocznie wg Konta Pojednania Matrix, analizy sald kont oraz śledzenie zidentyfikowanych problemów; Obliczanie amortyzacji środków trwałych zgodnie z US GAAP, jak również lokalnymi przepisami ustawowymi. Wykonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć ksiąg wg US GAAP i ustawowych przepisów prawnych danego kraju. Przygotowywanie regularnych uzgodnień różnic między US GAAP i księgami statutowymi; Przygotowanie sprawozdań finansowych wg US GAAP związanych ze środkami trwałymi w oparciu o prawo danego kraju. Przestrzeganie wszystkich wymogów prawnych, podatkowych i korporacyjnych; Monitorowanie rachunku CIP i projektów CAPEX, przygotowanie przypisania podprojektów z powiązanymi aktywami, przydzielanie ogólnych nakładów na aktywa, koordynacja z lokalnym koordynatorem projektu inżynierem/ koordynatorem aktywów aktywów w celu przygotowania propozycji kapitalizacji. Przygotowanie projekcji bilansu (RF, OB) planowanie cyklu raportów. Dostarczanie planowanych wartości kapitalizacji, planowanych przelewów wewnątrzgrupowych, sprzedaży dla stron trzecich, złomowanie i odpisy. Oszacowanie amortyzacji i różnic w US GAAP vs. Ustawy vs. Wartości podatkowe. Rozwijanie wiedzy eksperckiej w obszarze środków trwałych i Capex. Działanie jako wewnętrzny ekspert / konsultant w tej dziedzinie. Utrzymanie Dokumentowanie i stale utrzymywanie wiedzy na temat rozliczania danego procesu dla wszystkich podmiotów stowarzyszonych w zakresie SCE
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie dokumentacji środków trwałych w księgach rachunkowych dla poszczególnych filii PMI; przeprowadzanie analizy projektów CAPEX i przygotowanie wniosków kapitalizacji; analiza środków trwałych z zapewnieniem iż rachunki są zgodne na koniec okresu; wykonywanie czynności zamknięcia na koniec okresu sprawozdawczego w celu zapewnienia terminowego i dokładnego raportowania US GAAP i statutowych sprawozdań finansowych (w tym OB i wejść RF), a także raportowanie danych finansowych do zarządu i innych instytucji zewnętrznych (statystyka); Opracowywanie i wdrażanie najlepszych praktyk i zapewnianie wsparcia innym zespołom w obszarze związanym ze środkami trwałymi. Dokumentacja środków trwałych: utrzymanie ewidencji środków trwałych (dodatki środków trwałych, rozdysponowanie, transfery, likwidacja / sprzedaż, itp .; utrzymanie struktury CAPEX) dla odpowiednich podmiotów PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowo. Należy przestrzegać wszystkich procedur wg US GAAP i ustawodawstwa rachunkowości oraz zasad i procedur PMI. Eskalacja do przełożonego okoliczności, które nie prowadzą do zdefiniowanych terminowo celów; Przygotowanie zgodnych bilansów środków trwałych miesięcznie / kwartalnie / rocznie wg Konta Pojednania Matrix, analizy sald kont oraz śledzenie zidentyfikowanych problemów; Obliczanie amortyzacji środków trwałych zgodnie z US GAAP, jak również lokalnymi przepisami ustawowymi. Wykonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć ksiąg wg US GAAP i ustawowych przepisów prawnych danego kraju. Przygotowywanie regularnych uzgodnień różnic między US GAAP i księgami statutowymi; Przygotowanie sprawozdań finansowych wg US GAAP związanych ze środkami trwałymi w oparciu o prawo danego kraju. Przestrzeganie wszystkich wymogów prawnych, podatkowych i korporacyjnych; Monitorowanie rachunku CIP i projektów CAPEX, przygotowanie przypisania podprojektów z powiązanymi aktywami, przydzielanie ogólnych nakładów na aktywa, koordynacja z lokalnym koordynatorem projektu inżynierem/ koordynatorem aktywów aktywów w celu przygotowania propozycji kapitalizacji. Przygotowanie projekcji bilansu (RF, OB) planowanie cyklu raportów. Dostarczanie planowanych wartości kapitalizacji, planowanych przelewów wewnątrzgrupowych, sprzedaży dla stron trzecich, złomowanie i odpisy. Oszacowanie amortyzacji i różnic w US GAAP vs. Ustawy vs. Wartości podatkowe. Rozwijanie wiedzy eksperckiej w obszarze środków trwałych i Capex. Działanie jako wewnętrzny ekspert / konsultant w tej dziedzinie. Utrzymanie Dokumentowanie i stale utrzymywanie wiedzy na temat rozliczania danego procesu dla wszystkich podmiotów stowarzyszonych w zakresie SCE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 108 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY ANALITYK FINANSOWY-WYADTKI KAPITAŁOWE I ŚRODKI TRWAŁE
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse/ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek finansowy/ekonomiczny, doświadczenie zawodowe min. 2- letnie doświadczenie w księgowości w międzynarodowym środowisku pracy, umiejętności: dobrze rozwinięte umiejętności analityczne oraz komputerowe (Microsoft Office); samodzielność w pracy i podejmowaniu decyzji; mile widziana znajomość regulacji podatkowych; mile widziana znajomość procedur PMI, znajomość języka angielskiego biegła.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 27.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu Wydziału Wydawnictw i Poligrafii, sprzedaż wysyłkowa książeki oraz prowadzenie rozliczeń związanych z sprzedażą. ZADANIA PODSTAWOWE: 1) pomoc techniczna w przygotowaniu posiedzeń rady Wydawniczej pod względem organizacyjnym; 2) zapewnienie obsługi kancelaryjno- biurowej Rady Wydawniczej; 3) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsiewzięciami spoza planu naboru; 4) prowadzenie magazynu książek; 5) realizowanie zadań związanych z dystrybucją publikacji i wykonywanych materiałów; 6) prowadzenie ewidencji przychodowo- rozchodowej; 7) inicjowanie i wystawianie faktur za wykonane prace; 8) prowadzenie podręcznych magazynów materiałów poligraficznych; 9) prowadzenie eweidencji wykonanych prac i zużytych materiałów; 10) zapewnienie obsługi kancelaryjno- korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu; 11) zapewnienie efektywnego przpływu informacji; 12) realizowanie zadań recepcyjnych; 13) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań; 14) prowadzenie ewidencji pieczęci i stęmpli wykorzystywanychj przez naczelnika i pracowników wydziału; 15) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników wydziału; 16) protokołowanie odpraw słuzbowych 17) archiwizowanie dokumentacji; 18) opracowywanie dokumentacji związej z zakupem materiałów, usług i sprzętu poligraficznego.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-05-18 - Legionowo (mazowieckie)
dostarczanie zamówionych towarów do klientów
Piotr Białach 1. MOTO-STYL 2. PZ-AUTO-BIAŁACH - wspólnik spółki cywilnej - 2019-02-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa dystrybutorów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Piła (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obsługa organizacyjna i administracyjna współpracy z zagranicą, w tym: umowy o współpracy naukowo-badawczej, dydaktycznej i kulturalnej oraz umowy o wymianie studencko-doktoranckiej z zagranicznymi uczelniami partnerskimi, prowadzenie korespondencji dot. kontaktów Uniwersytetu z ośrodkami partnerskimi za granicą, organizacja pobytu gości z zagranicy w Uniwersytecie, mobilność zagraniczna, w szczególności mobilność studentów, w tym staże, stypendia itp. oferta stypendialna, w szczególności skierowana do studentów, np. NAWA,CEEPUS, DAAD, itp. obsługa międzynarodowych programów edukacyjno-dydaktycznych; obsługa Programu Erasmus +, w szczególności w zakresie obsługi studentów, w tym: wnioskowanie, realizacji, raportowanie i sprawozdawczość dotycząca środków w ramach Programu Erasmus+ obsługa organizacyjna wyjazdów i przyjazdów, w szczególności studentów, w ramach programu Erasmus+, informacja i doradztwo w zakresie możliwości oferowanych przez Program Erasmus+, prowadzenie dokumentacji.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2019-03-25 - Częstochowa (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC DO NAUKI ZAWODU BETONIARZ-ZBROJARZWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, CHĘCI DO PRACYGODZINY PRACY: 07.00-16.00
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-10-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 14000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 12 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat PMP, CCIE. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
montaż instalacji i urządzeń sanitarnychwykształcenie bez znaczeniadoświadczenie min. 3 latapraca na terenie powiatu
Przedsiębsiebiorstwo Budownictwa Ogólnego Spółka z o.o - 2016-04-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Olkusz (małopolskie)
do uzgodnienia
POCZTA POLSKA SA - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie wymagane, podejście do dziecizakres obowiązków: opieka nad 2-letnim dzieckiempraca Krotoszyn
Agnieszka Tadel M.A.H. - 2019-01-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykonywanie prostych prac związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków; praca na wysokości; praca w delegacji na terenie kraju- w zależności od pozyskanych kontraktów.
JAROSŁAW LEWIARZ - 2018-01-24 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
Tapicerowanie mebli. praca w godz. 6-14. Umowa na okres próbny - 1 miesiąc, nastepnie umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
P.P.H.U ERMAMEBLE WOJCIECH ŁOBODZIŃSKI - 2018-04-17 - Strzepcz (pomorskie)
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Zapewnienie obsługi i wsparcia podatnika i płatnika w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych, w tym m.in. udzielanie informacji podatkowych. Przyjmowanie i ewidencjonowanie składanych deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w postaci elektronicznej. Wydawanie zaświadczeń oraz potwierdzanie profili zaufanych elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocławpocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0, pok. 5Data zatrudnienia będzie uzależniona od procesu rekrutacyjnego.Metody i techniki naboru:- zadania praktyczne- rozmowa kwalifikacyjna Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
Izba Skarbowa Urząd Skarbowy w Bolesławcu - 2017-12-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
transport warzyw i owoców na terenie całego kraju, pomoc przy załadunku i rozładunku
Spółdzielnia Producentów Warzyw i Owoców "SIELEC" - 2019-01-16 - Sielec-Kolonia (świętokrzyskie)
-dyspozycja posiłków wśród dzieci, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. - Obsługa automatu do sitodruku w formacie B2 wraz z tunelem UV - Samodzielne przygotowywanie sit - Kontrola jakości na każdym etapie druku - Dobór odpowiednich materiałów do produkcji - Ścisła współpraca z Technologiem i Szefem produkcji oraz działem prepress
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Czarne - 2016-02-15 - Czarne (pomorskie)
Obsługa sklepu. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe handlowe lub doświadczenie zawodowe.Dwie zmiany 5.30-13.30;14.00-22.00
Handel Spożywczo-Przemysłowy Jadwiga Piwowarska - 2018-07-20 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie pomocy chorej osobie z niepełnosprawnością intelektualną, udzielanie świadczeń pielęgnacyjnych, zapobiegawczych, diagnostycznych oraz leczniczych.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2018-04-10 - Goślice (mazowieckie)
audytor/kontroler finansowy
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie i dezynfekcja sal chorych oraz gabinetów lekarskich. Wymagana książeczka sanepidowska oraz wykształcenie podstawowe. Praca w przedziale czasowym 07:00-19:00 oraz 19:00-07:00. Miejsce pracy: Łódź, Szpital Biegańskiego. Rekrutacja w trakcie Giełdy Pracy.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Łódź (łódzkie)
usługi kosmetyczne, obsługa recepcji, utrzymanie porządku.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Prowadzenie treningów piłki nożnej dla dzieci w wieku 4 - 12 lat,zgodnie ze standardami przyjętymi w Fundacji Football Academy Group- Zapewnianie dzieciom bezpieczeństwa podczas zajęć - Dbanie oprawidłowy przebieg zajęć oraz rozwój grup treningowych - Udział wdodatkowych aktywnościach (mecze, turnieje, wyjazdy)
Fundacja Football Academy Group - 2016-05-31 - Opole (opolskie)
- praca w pomieszczeniach pałacowych przy eksponatach, dbałość o wystrój sal i estetykę, obsługa działań Muzeum oraz ruchu turystycznego
TRZEBIATOWSKI OŚRODEK KULTURY - 2018-09-12 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
prowadzenie rejestrów, wprowadzanie danych do systemy szczepionkowego, prowadzenie wywiadów
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Nauka obsługi maszyny dziewiarskiej, wytwarzanie dzianiny z przędzy poliestrowej, nauka produkcji powlekania, powlekanie materiału, mierzenie, pakowanie materiału w folię, wylewanie masy, nauka obsługi maszyny dziewiarskiej, wytwarzanie dzianiny z przędzy polestrowej, nauka produkcji powlekania, powlekanie materiału, kompletowanie zamówień, przygotowywanie mas według ustalonej receptury.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Gostynin (mazowieckie)