STARSZY REFERENT DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ Częstochowa oferta pracy Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obsługa organizacyjna i administracyjna współpracy z zagranicą, w tym: umowy o współpracy naukowo-badawczej, dydaktycznej i kulturalnej oraz umowy o wymianie studencko-doktoranckiej z zagranicznymi uczelniami partnerskimi, prowadzenie korespondencji dot. kontaktów Uniwersytetu z ośrodkami partnerskimi za granicą, organizacja pobytu gości z zagranicy w Uniwersytecie, mobilność zagraniczna, w szczególności mobilność studentów, w tym staże, stypendia itp. oferta stypendialna, w szczególności skierowana do studentów, np. NAWA,CEEPUS, DAAD, itp. obsługa międzynarodowych programów edukacyjno-dydaktycznych; obsługa Programu Erasmus +, w szczególności w zakresie obsługi studentów, w tym: wnioskowanie, realizacji, raportowanie i sprawozdawczość dotycząca środków w ramach Programu Erasmus+ obsługa organizacyjna wyjazdów i przyjazdów, w szczególności studentów, w ramach programu Erasmus+, informacja i doradztwo w zakresie możliwości oferowanych przez Program Erasmus+, prowadzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obsługa organizacyjna i administracyjna współpracy z zagranicą, w tym: umowy o współpracy naukowo-badawczej, dydaktycznej i kulturalnej oraz umowy o wymianie studencko-doktoranckiej z zagranicznymi uczelniami partnerskimi, prowadzenie korespondencji dot. kontaktów Uniwersytetu z ośrodkami partnerskimi za granicą, organizacja pobytu gości z zagranicy w Uniwersytecie, mobilność zagraniczna, w szczególności mobilność studentów, w tym staże, stypendia itp. oferta stypendialna, w szczególności skierowana do studentów, np. NAWA,CEEPUS, DAAD, itp. obsługa międzynarodowych programów edukacyjno-dydaktycznych; obsługa Programu Erasmus +, w szczególności w zakresie obsługi studentów, w tym: wnioskowanie, realizacji, raportowanie i sprawozdawczość dotycząca środków w ramach Programu Erasmus+ obsługa organizacyjna wyjazdów i przyjazdów, w szczególności studentów, w ramach programu Erasmus+, informacja i doradztwo w zakresie możliwości oferowanych przez Program Erasmus+, prowadzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwane wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie potwierdzona dyplomami/certyfikatami, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego, umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole bardzo dobra znajomość MS Office i urządzeń biurowych,wysoka kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania zagadnień trudnych umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji.
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
można wydać skierowanieWymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), 4)kwestionariusz osobowy, 5) kserokopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 6) oświadczenie o stanie zdrowia i niekaralności.Wymagane dokumenty należy składać na adres e-mail: me.marczak (at) ujd.edu.pllub w Kancelarii Ogólnej: ul. Waszyngtona 4/8, pok. 32 z dopiskiem Oferta pracy w terminie do 1 kwietnia 2019 r. Oryginały dokumentów do wglądu podczas konkursu.Wymagane dokumenty: życiorys CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Humanistyczno Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych, w celu realizacji procesu rekrutacji. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Uniwersytet Humanistyczno Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Humanistyczno Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Uniwersytecie Humanistyczno Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie: e-mail: iod (at) ajd.czest.pl, tel. 34 37-84-133; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody; 4)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom; 5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej; 6) Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte niezwłocznie po zakończonej rekrutacji (gdy kandydat nie przejdzie jej pomyślnie); 7)posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;8)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, że otrzymana oferta pracy nie będzie rozpatrywana;10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10.00-13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Waszyngtona
Numer budynku pracodawcy: 4/8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace przygotowawcze do spawania,spawanie powierzonych elementów.
SMART WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca magazyniera zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Rudka (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -prowadzenie dokumentacji ksiąg rachunkowych podmiotów powiązanych z filią PMI, w sposób dokładny, kompletny i terminowy, -zajmowanie się zakresem księgowości w zespole, -stosowanie się do wszystkich standardów rachunkowości oraz ustawowych przepisów, a także zasad i praktyk PMI, -wykonywanie swojej pracy zgodnie z wymaganiami, -wykonywanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych zamknięć ksiąg rachunkowych GAAP dla przypisanych spółek PMI zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w SLA-OLA, wyszczególnionych w kalendarzu rozliczeń okresowych, -przygotowywanie ksiąg rachunkowych US GAAP, jak również raportów finansowych dla podmiotów powiązanych z PMI, w zakresie uzgodnionym w SOLA- OLA. -dostarczanie analiz uzyskanych wyników dla organów zarządczych, poprzez tworzenie miesięcznych, kwartalnych, a także rocznych raportów finansowych, -przygotowywanie deklaracji/ kalkulacji podatkowych (dotyczących podatków dochodowych, a także podatków od dochodów kapitałowych) wypełnianych dla krajowych podmiotów prawnych, -zaspokajanie potrzeb wynikłych ze zmian w procedurach księgowania. -uczestnictwo w programach udoskonalania procedur, -przeglądanie i zatwierdzanie wpisów księgowych i finansowych w systemie w celu zapewnienia dokładności ksiąg rachunkowych, -aktywne przyczynianie się do ciągłego doskonalenia procesów poprzez opracowywanie propozycji poprawy.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towarów.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji hydraulicznych, klejonych, zgrzewanych, zaprasowanych, podłączeń automatyki, pomp, zaworów, sterowania, zabezpieczeńdwie zmiany
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE*AQUA-TECH* SŁAWOMIR MANIEWSKI - 2017-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i dowóz artykułów spożywczych
ZAKŁAD HANDLOWY BROWAREK Małgorzata i Piotr Spółka Jawna - 2017-12-07 - Żuromin (mazowieckie)
- PRACA NA STANOWISKU RATOWNIKÓW-KIEROWCÓW,WYMAGANIA PREFEROWANE OD KANDYDATA NA STANOWISKO DOCELOWE STARSZY RATOWNIK:- UPRAWNIENIA DO NAPEŁNIENIA ZBIORNIKÓW PRZENOŚNYCH W SPRĘŻONE POWIETRZE,- PATENT STERNIKA MOTOROWODNEGO,
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SZAMOTUŁACH - 2019-03-08 - Szamotuły (wielkopolskie)
Główne obowiązki: wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem dokumentów wchodzących i wychodzących, dokumentów normatywnych Komendanta Oddziału i Komendanta Głównego SG, upoważnień, poleceń i postanowień Komendanta Oddziału; przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wszystkim komórkom organizacyjnym Komendy Oddziału zgodnie z dekretacją Komendanta Oddziału, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Oddziale; wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem rejestrów pomocniczych, ewidencja pieczęci i stempli, prowadzeniem rejestrów związanych z obiegiem dokumentów wewnątrz Komendy Oddziału; nadzór nad stroną formalną rejestrowanych w kancelarii jawnej, wytworzonych w oddziale dokumentów, w celu zapewnienia prawidłowego ich wykonania; codzienna obsługa skrzynki podawczej e-PUAP Komendy Śląsko-Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu; systematyczne porządkowanie posiadanego zasobu dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum; rozliczanie wykonawców odchodzących z Oddziału z dokumentów, podpisywanie kart rozliczeniowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne: znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o ochronie danych osobowych; umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny); posiadanie powyżej 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno- biurowej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie wykształcenia administracyjno-biurowego; posiadanie szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych; znajomość przepisów i zasad dotyczących archiwizacji dokumentów; posiadanie rocznego doświadczenia zawodowego w pracy w kancelarii.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-09-01 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie materiałów budowlanych
PRO-TECH Piotr Sobkowiak - 2017-08-04 - Kłodawa (lubuskie)
formowanie elementów prefabrykowanych z betonu zbrojonego
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
AMERPOL KARTON SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Białostoczek (podlaskie)
Obsługa i doradztwo klientom, dział budowlany i majsterkowanie.
BENSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Szprotawa (lubuskie)
Przeszkolenie zakresie BHP, PPOŻ. Prowadzenie korespondencji, sporządzane pism. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, liczenie akordu. Opisywanie faktur, archiwizacja dokumentów. Wyliczanie obrotów, sporządzanie list obecności. Wyliczanie inwentaryzacji, rozpisywanie produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Dębno (zachodniopomorskie)
pomoc kuchennapraca na jedną zmianę 15.00-23.00
Piccola Italia Emanuele Memmola - 2017-02-23 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi,Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową,Definiowanie ryzyk projektowych,Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie ,Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac,Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity,Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac,Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
projektowanie oraz rozwój kompleksowych aplikacji w złożonym środowisku WEB oraz Windows, zarządzanie bazami danych, realizowanie i przeprowadzanie prób testowych, jednostowych i integracyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:BEZPOŚREDNI UDZIAŁ W AKCJACH RATOWNICZO-GAŚNICZYCH I INNYCH ZDARZENIACHUDZIAŁ W SZKOLENIU KWALIFIKACYJNYMPRZESTRZEGANIE OBOWIĄZUJĄCYCH REGULAMINÓW I ZASAD W SŁUŻBIE W TYM WARUNKÓW BHPRZETELNE I NIENAGANNE WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH I POLECEŃ PRZEŁOŻONYCHUTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W REJONIE ZAKWATEROWANIA ORAZ HIGIENY OSOBISTEJDBANIE O CZYSTOŚĆ I ESTETYCZNY WYGLĄD SPRZĘTU I URZĄDZEŃ, STAŁE PODNOSZENIE SWOICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH I SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ POPRZEZ SAMOKSZTAŁCENIE I UDZIAŁ W ZAJĘCIACH W-F. ITP. POZIOM WYKSZTAŁCENIA :WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU: CHEMIA, TECHNOLOGIA CHEMICZNA, ANALITYKA CHEMICZNA, INŻYNIERIA CHEMICZNA I PROCESOWA, INŻYNIERIA PROCESOWA I OCHRONA ŚRODOWISKA, BIOLOGIA, BIOTECHNOLOGIA, BIOMONITORING I BIOTECHNOLOGIA EKOLOGICZNA LUB ŚREDNIE Z TYTUŁEM TECHNIKA W ZAKRESIE ZBLIŻONYM DO CHEMII, BIOLOGII LUB FIZYKI. SYSTEM ZMIANOWY 24/48 H
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sierpc (mazowieckie)
ochrona mienia
Sebastian Kuca F.H.U. MET-STAL - 2018-08-01 - Końskie (świętokrzyskie)
Zgodny ze stanowiskiem
KONTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie systemów, zarządzanie konfiguracją, przetwarzanie żądań użytkowników końcowych, udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i Hotfix, tworzenie wydań.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie potraw typu fast food, obsługa klienta, kasy fiskalnej.
FHU AMNEZJA MAŁGORZATA OLEJNICZAK - 2016-10-12 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
GASTRO SERWIS Anetta Lancewicz - 2016-12-05 - Karzcino (pomorskie)
obsługa maszyny przy produkcji rowerów
HR GLOBAL GROUP sp.zoo - 2019-01-15 - Przasnysz (mazowieckie)
Dbanie o czystość na barze, obsługa gości lokalu
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie izolacji przewiwwilgociowych, cieplnych, dźwiękochłonnych i przeciw-drganiowych w budynkach oraz innych budowlach przy zastsosowaniu narzędzi, sprzętu pomocinczego oraz urządzeń i maszyn budowlanych, przygotowanie podłoża pod izolacje, podgrzewanie materiałów izolacyjnych, wykonywanie izolacji przeciwdrganiowych na fundametach pod maszyny (np. pompy, hydrofory), roboty budowalne z zakresie murowania tynkowania i inne zlecone pracy, przestrzeganie zasad BHP i ppoż.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Włodawa (lubelskie)
- opracowywanie dokumentacji technologicznej na podstawie dokumentacji konstrukcyjnej, - wykonywanie dokumentacji rysunkowej, - sporządzanie zestawienia materiałowego dla działu Zakupów, - kontrola przebiegu procesu technologicznego produkcji, - opracowywanie receptur i instrukcji technologicznych nowych produktów, - doradztwo technologiczne i techniczne, - archiwizacja dokumentacji w wersji elektronicznej, - współpraca z działem kontroli jakości w zakresie prawidłowego funkcjonowania systemów jakościowych, - przygotowanie kosztorysów, - czynne uczestnictwo w pracach związanych z przygotowaniem inwestycji,- współpraca z działem marketingu w zakresie rozwoju produktu.
ZAMAK MERCATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Skawina (małopolskie)
Montowanie blach - Praca na terenie całej Polski
Termoman Zakład Usług Termoizolacyjnych Podgórski Marian - 2017-02-16 - Radzionków (śląskie)