STARSZY ANALITYK DS. RYZYKA I KONTROLI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK DS. RYZYKA I KONTROLI
Wynagrodzenie: od 10 055 PLN
Zakres obowiązków: Współudział w tworzeniu planów audytów wewnętrznych w organizacji. Realizowanie audytów wewnętrznych. Przygotowywanie dokumentacji po-audytowej, prezentowanie wyników audytów i monitorowanie stanu wdrożenia rekomendacji wynikających z audytu. Identyfikacja i ocena ryzyka finansowego oraz operacyjnego we wszystkich obszarach działalności PMI. Weryfikowanie efektywności kontroli wewnętrznych. Przygotowanie programów szkoleniowych dla pracowników PMI SCE w zakresie świadomości środowiska kontrolnego.Doradzanie grupom projektowym w zakresie modelowanieśrodowiska kontrolnego dla nowych procesów lub programów.
Data publikacji: 2020-07-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współudział w tworzeniu planów audytów wewnętrznych w organizacji. Realizowanie audytów wewnętrznych. Przygotowywanie dokumentacji po-audytowej, prezentowanie wyników audytów i monitorowanie stanu wdrożenia rekomendacji wynikających z audytu. Identyfikacja i ocena ryzyka finansowego oraz operacyjnego we wszystkich obszarach działalności PMI. Weryfikowanie efektywności kontroli wewnętrznych. Przygotowanie programów szkoleniowych dla pracowników PMI SCE w zakresie świadomości środowiska kontrolnego.Doradzanie grupom projektowym w zakresie modelowanieśrodowiska kontrolnego dla nowych procesów lub programów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 055 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK DS. RYZYKA I KONTROLI
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomiczne/ finansowe/ księgowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe minimum 8 lat doświadczenia w Księgowości / finansach. Zaawansowane umiejętności komputerowe (Pakiet Microsoft Office), zaawansowana znajomość programu SAP, praca w międzynarodowym środowisku pracy. Pracodawca wymaga potwierdzenia znajomości języka angielskiego certyfikatem
danePracodawcy_nip: 6751334420
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242204
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.07.2020
Oferta pracy ważna do: 27.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3bbd3e7cd0f571e5604d620a1aff91b5
Podobne oferty pracy
Zgodny
Salon Urody "LADY BO" Bożena Jabłońska - 2017-11-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- sprzątanie hali oraz szatni- dbanie o czystość wokół hali
kontakt przez PUP - 2020-05-27 - Barciany (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych przy użyciu kas fiskalnych
Robert Simiński - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Grosik" - 2019-07-31 - Siedlec (łódzkie)
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
-produkuje testy techniczne,testy biznesowe-zbieranie i dokumentowanie wymagań-konfiguruje środowisko-bierze udział w projektowaniu,kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Zabierzów (małopolskie)
prace kancelaryjne
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-10-06 - Piaseczno (mazowieckie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
Pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
przygotowanie posiłków
Restauracja Turystyczna U Moniki - 2017-07-12 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowo-sprzętowej we wszystkich działach zaopatrzenia oraz doraźny przewóz osób i sprzętu
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów - 2019-02-06 - Rumia (pomorskie)
Główne obowiązki: weryfikacja pod względem poprawności, zgodności, celowości prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej (wydatków, dochodów budżetowych, funduszy celowych, specjalnych, środków trwałych, kont pozabilansowych i innych) w celu prawidłowości sprawdzanych dokumentów; przygotowywanie dokumentów, decyzji, umów, not w celu prawidłowego dekretu poprzez koordynację pracy specjalistów oraz samodzielne odpowiadanie za przygotowanie całości dekretu; dekretowanie na bieżąco dowodów księgowych (wartości umów, decyzji, postanowień itp.) zaangażowania wydatków budżetowych w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych w celu wstępnej kontroli zgodności zamierzonych wydatków z planem finansowym jednostki wykorzystując komputerowy program finansowo-księgowy Ft-Fk; prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej realizacji zadań związanych z uczestnictwem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej w szkoleniach, operacjach inicjowanych przez Europejską Agencję Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach państw Członkowskich Unii Europejskich (FRONTEX) oraz nadzorowanie ewidencji środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w celu prawidłowego rozliczania dokumentów;sporządzanie wspólnie ze specjalistami sprawozdań finansowych oraz uzgadnianie ewidencji, bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian w funduszu jednostki wraz z wymaganymi załącznikami w celu ostatecznego przedstawienia rezultatu działalności, sytuacji finansowej i majątkowej jednostki; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań, właściwej realizacji zadań sekcji; przygotowywanie projektów decyzji pozostających w zakresie właściwości sekcji w celu zgodnej z prawem realizacji zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe o specjalności finanse i rachunkowość, bankowość, ekonomia.Wymagania niezbędne: posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, Excel); umiejętność analitycznego myślenia;znajomość przepisów prawa o rachunkowości i finansów publicznych w praktyce; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań; posiadanie wiedzy w zakresie ewidencji księgowej i zdarzeń gospodarczych; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rachunkowością, finansami publicznymi; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu finansowo-księgowego; umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność;posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
Przyjmowanie, przewożenie, składanie materiałów drewnianych do obróbki.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Prudnik (opolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. PRace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zabierzów (małopolskie)
- zapoznanie z organizacją i warunkami pracy w sekretariacie- szkolenie BHP- przyjmowanie poczty- rejestrowanie pism wychodzacych i wchodzących- obsługa porgramów komputerowych Office, Excel- wprowadzanie danych uczniów- sporządzanie sprawozdań, zestawień- redagowanie i sporządzanie pism- obsługa interesantów, załatwianie bieżących spraw w sekretariacie- zapoznanie się z obsługą elektronicznego systemu informacji oświatowej
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Sichów Duży (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży telefonicznej oraz pozyskiwanie i obsługę klientów, czyli rolników, sprzedaż produktów wykorzystywanych w rolnictwie: pasze, środki ochrony roślin, nawozy. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
AGROLOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-16 - Ujście (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów pod względem formalno prawnymKandydat musi złożyć następujące dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-09-02 - Zielona Góra (lubuskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Zbójno (kujawsko-pomorskie)
Ogólne prace stolarskie, montaż mebli u klienta.
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "LOBELA" mgr inż. Marek Moskal - 2020-08-06 - Ostrów (podkarpackie)
- Codzienne sprzątanie i mycie klatek schodowych od poniedziałku do piątku. Praca na osiedlu Odrodzenia w Katowicach.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-15:00 - od poniedziałku do piątku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane osoby BEZ nałogów.
GRUPA USŁUGOWO-DORADCZA ANNA HANUSIAK-TATARSKA / AGRO SERVICE 3 - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
pomoc na kuchni
AN-SON DAO THI HA - 2017-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Wymagane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt KONIECZNIE e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
sprzątanie pokoi pensjonariuszy, sprzątanie recepcji, pokoi administracji, sprzątanie gabinetu pielęgniarek, klatek schodowych, sanitariatów, okresowe mycie okien
Polska Akademia Nauk Dom Rencisty im. Prof. W. Orłowskiego - 2016-03-16 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
zapewnienie sprawności technicznej maszyn i urządzeń w zakładzie produkcyjnym, przeprowadzanie przeglądów technicznych maszyn i urządzeń na terenie zakładu, przeprowadzanie bieżących oraz okresowych napraw i remontów maszyn i urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji
SANITEC KOŁO SP. Z O.O. - 2015-11-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z rodzajem wykonywanych prac, utrzymanie czusyości na terenie parku i masta Pszczyna oraz Gminy Pszczyna, prace pielęgnacyjne przy zieleni miejskiej i parkowej
kontakt przez PUP - 2020-03-23 - Pszczyna (śląskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
.
Zakład Remontowo-Budowlany Jan Suberlak Bartoszyce - 2016-05-31 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Toczenie rur
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH INKOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)