STARSZY REFERENT Zielona Góra oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów pod względem formalno prawnymKandydat musi złożyć następujące dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach
Data publikacji: 2016-09-02
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie dokumentów pod względem formalno prawnymKandydat musi złożyć następujące dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe: prawo (tytuł magistra), staż związany z obsługą zagadnień prawnych, znajomość przepisów prawa budowlanego, zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, kpa, praktyczna znajomość obsługi komputera, umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.09.2016
Data dodania oferty pracy: 02.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
transport międzynarodowy plandeka
ELEONORA MAJNUSZ UBÓJ ZWIERZĄT i SPRZEDAŻ PÓŁTUSZ - 2018-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc w rozliczaniu czasu nieprzepracowanego pracowników Starostwa,pomoc w sporządzaniu listy obecności,pomoc w prowadzeniu dokumentacji dot. szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Głogów (dolnośląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Puck (pomorskie)
Obsługa maszyn skrawających, wizualna kontrola jakości, dbanie o sprawny przebieg procesu obróbki, czyszczenia i konserwowania obsługiwanych maszyn, urządzeń i przyrządów. Praca na terenie Częstochowy.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. Częstochowa - 2015-11-25 - Częstochowa (śląskie)
Odpowiadanie na zapytania klientów na mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów klientów niemieckojęzycznych zgodnie z wytycznymi, porady i wsparcie dla klientów w zakresie produktów medycznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
kontrola pojazdów i osób wjeżdżających na teren zakładu, wydawanie kluczy, obchód terenu zakładu, obserwacja obrazu z kamer
KAROL SP. Z O.O. S. K. - 2017-10-18 - Strzakły (lubelskie)
- Tworzenie, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania Guidewire dedykowanego branży ubezpieczeniowej,- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym,- Praca w metodologii Scrum. Praca jednozmianowa w godz.: 9-17.
EY GDS (CS) POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, LOTTOMATU, TERMINALI, OBSŁUGA KLIENTA - POMOC W ROZWIĄZYWANIU WĄTPLIWOŚCI CO DO ZAKUPÓW, NADZOROWANIE ZAMÓWIEŃ TOWARU, KONTROLOWANIE DOSTAW TOWARU, WYDANIE PARAGONÓW ORAZ FAKTUR, ZAJMOWANIE SIĘ REKLAMACJĄ, ZWROTAMI, SPORZĄDZANIEM RAPORTÓW NA TEMAT SPRZEDAŻY, DBAŁOŚĆ O EKSPOZYCJĘ W SKLEPIE
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Rozwój, wdrażanie, refaktoryzacja oraz wsparcie produków początkowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
administrowanie aplikacjami - prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonanych zadań - Wsparcie i współpraca w przygotowaniu dokumentacji technicznej - testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmianCzas trwania umowy: 02-11-2017 do 01-11-2018miejsce pracy: Wrocław, ul. WołowskaSala H
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji z wyników użycia środków technicznych w czasie prowadzonych działań przez wydział na potrzeby prowadzonych czynności operacyjno-śledczych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-12-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Obsługa Klienta w sklepie branży budowlanej i wyposażenia wnętrz,- Kontakt telefoniczny 509-583-790
DAK-BUD SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Pelplin (pomorskie)
kierowanie samochodem ciężarowym, załadunek, dowóz towaru do odbiorcy, rozładunek, praca na terenie PL-BY-RUS
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Łosice (mazowieckie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Grudusk (mazowieckie)
odbieranie telefonów od klienta w języku angielskim i rosyjskim, rozwiązywanie problemów przesyłanaych przez klienta w języku angielskim i rosyjskim, administracja danymi w języku angielskim i rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
Planowanie, organizowanie i dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego oraz doskonalenia zawodowego centralnego.1) Prowadzenie naboru na szkolenie zawodowe podstawowe i doskonalenie zawodowe centralne;2) dokumentowanie szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego;3) planowanie działalności szkoleniowej;4) prowadzenie elektronicznego zbioru danych o słuchaczach;5) wprowadzanie do CRDK wyników etapów doboru do służby w Policji;6) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-05-14 - Legionowo (mazowieckie)
Pisanie aplikacji w .NET.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
1) współpraca w przygotowaniu projektów programowych,2) udział w wybranych wydarzeniach programowych Instytutu,3) pomoc w obsłudze administracyjnej,4) praktyka w bibliotece i mediatece Instytutu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość regulacji prawnych w zakresie kontroli zarządczej, a w szczególności: zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi; skuteczności i efektywności działania; wiarygodności sprawozdań; ochrony zasobów; przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania; efektywności i skuteczności przepływu informacji; zarządzania ryzykiem; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (9-15).
JEDNOSTA WOJSKOWA NR 4220 - 2016-02-04 - Lędowo (pomorskie)
opeka nad dziećmi i młodzieżą
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Luboszewy (łódzkie)
Praca na stolarni oraz montaż mebli u klienta
Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BOR-MEB - 2018-05-14 - Wojewódki Górne (mazowieckie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o.
LUXPHARM Sp. z o.o - 2016-07-01 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
sprzedawca w sklepie RTV AGD
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szprotawa (lubuskie)
przygotowanie ścian do szpachlowania (usunięcie starych powłok malarskich i nierównosci, odtłuszczanie, sprawdzanie przyczepności), wzmacnianie, wyrównywanie chłonności podłoża, zwiększanie przyczepności (gruntowanie), uzupełnianie ubytków i pęknięć, montowanie listew wyrównujących, szpachlowanie warstwą wyrównującą, wygładzającą , szlifowanie powierzchni
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
praca przy produkcji mebli
Zbigniew Meler Zakład Stolarski - 2016-02-10 - Skiereszewo (wielkopolskie)
- prowadzenie aktualnej kartoteki RWD, ewidencjonowanie wydawanie i udostępnianie dokumentów wykonawcom na podstawie kartoteki RWD- bezwzględne [przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz egzekwowanie przestrzegania ich przez wykonawców jednostki- udzielanie pomocy wykonawcom z zakresu zasad pracy biurowej oraz ochrony informacji niejawnych
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kalendarza obsługi technicznej pojazdów będących w dyspozycji placówki, dokonywanie wpisów w Książkach Kontroli Pracy Pojazdów po wymianie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, koordynowanie wykorzystywania samochodów będących na stanie placówki oraz bieżące wprowadzanie do systemu planowanych wyjazdów, prowadzenie pojazdów służbowych, w tym samochodu typu bus, bieżące usuwanie drobnych usterek, dbanie o właściwy stan infrastruktury logistycznej oraz właściwe wyposażenie stanowisk pracy
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim - 2018-10-03 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ, SPOSOBU WYKORZYSTANIA NIERUCHOMOŚCI PRZEZ JEDNOSTKI I INSTYTUCJE WOJSKOWE ORAZ OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW FORMALNO-PRAWNYCH W OPARCIU O DECYZJE ORGANÓW NADRZĘDNYCH, PROWADZENIE EWIDENCJI PROTOKOŁÓW PRZEKAZANIA NIERUCHOMOŚCI, ROZPATRYWANIE SPRAW WYNIKAJACYCH Z USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH, BRANIE UDZIAŁU W NADZORACH GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE OGRANICZONYCH PRAW RZECZOWYCH W STOSUNKU DO NIERUCHOMOŚCI UZYTKOWYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-KIERUNKOWE: GOSPODARKA NERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONA ŚRODOWISKA, GEODEZJA (PROFIL BUDOWANY)ZNAJOMOŚC USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH, LEŚNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ-MILE WIDZIANEPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA E-MAILA: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)