STARSZY REFERENT ZESPOŁU WSPARCIA TECHNICZNEGO SEKCJI TECHNIKI OPERACYJNEJ WYDZIAŁU OPERACYJNO-ŚLEDCZEGO Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY REFERENT ZESPOŁU WSPARCIA TECHNICZNEGO SEKCJI TECHNIKI OPERACYJNEJ WYDZIAŁU OPERACYJNO-ŚLEDCZEGO
Wynagrodzenie: od 1 881,34 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji z wyników użycia środków technicznych w czasie prowadzonych działań przez wydział na potrzeby prowadzonych czynności operacyjno-śledczych
Data publikacji: 2016-12-14
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie dokumentacji z wyników użycia środków technicznych w czasie prowadzonych działań przez wydział na potrzeby prowadzonych czynności operacyjno-śledczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 881,34 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat(% DO 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT ZESPOŁU WSPARCIA TECHNICZNEGO SEKCJI TECHNIKI OPERACYJNEJ WYDZIAŁU OPERACYJNO-ŚLEDCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 881,34 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków służbowych
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv; list motywacyjny; kserokopie dok. pot wykształcenie; kserokopie sw. pracy ze wszystkich zakończonych okresów zatrudnienia; kserokopie innych dok. pot. kwalifikacje kandydata; kserokopia dowodu osobistego,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychdokument przesłac na adres NOSG ul. Poprzeczna 1,66-600 Krosno Odrz.lub składac w kancelarii jawnej NOSG z dopiskiem "Oferta pracy"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporzadzanie dokumentacji cen transferowych dla krajów OECD i spoza OECD
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Nędza (śląskie)
prowadzenie ewidencji kosztów Spólki/faktury zakupu,leasingowe,import usług/
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-04-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Dbanie o porządek i czystość pokoi oraz obiektu hotelowego według wyznaczonych standardów. Sprzątanie powierzchni hotelowej.- Znajomość języka angielskiego i ukraińskiego jest wymagana ze względy na kontakt z gośćmi zagranicznymi w celu uzgodnienia świadczonych usług. Dodatkowo znajomość języków jest uzasadniona tym, że większość gości w hotelu to obcokrajowcy, a coraz większa część zespołu pracowników działu obsługi pięter posługuje się lepiej j. ukraińskim niż j. polskim. Firma zapewnia szkolenia pracowników, która odbywają się wyłącznie w języku angielskim.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na stałe.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:30 + weekendy, święta. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
rozwożenie towarów różnych
API Sp. Z.O.O. - 2016-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Telefoniczna obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji klientów, organizacja, koordynacja i kontrola ruchu taksówek.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w telefonicznej obsłudze klienta, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość topografii Katowic. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 661-432-114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Grabowa 2, 40-172 Katowice) lub e-mail: zarzad (at) citytaxi.katowice.pl
ZRZESZENIE TRANSPORTU PRYWATNEGO (CITY TAXI) - 2016-09-28 - Katowice (śląskie)
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa i konserwacja maszyn rolniczych
AGROSPEEC Andrzej Stec - 2016-04-04 - Młyńsko (dolnośląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. PRace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zabierzów (małopolskie)
Opracowanie i realizacja strategii prowadzenia obliczeń modelowania białek, struktur opartych na bazie ligandów, związków i bibliotek wzorów chemicznych szeroko stosowanych do generacji i optymalizacji struktur wiodący. Praca w interdyscyplinarnych zespołach i aktywne uczestniczenie w projektach chemii obliczeniowej prowadzonych przez Selvitę. Udział w działalności prowadzonej przez Selvitę mające na celu odkrycie, identyfikacje związków aktywnych i - powiązanie hipotez za pomocą bioinformatyki, chemii obliczeniowej i molekularnych metod modelowania. Udział w procesie optymalizacji dla jednego lub kilku programów drug discovery prowadzonych przez Selvitę, za pomocą procesów obliczeniowych - w oparciu o metod poprawy skuteczności, i / lub właściwości ADME.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
- planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,- zarządzanie i nadzór nad zespołem,- tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excel- konfigurowanie i zarządzanie planami postępu konsolidacja danych- zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności,- konfiguracja i utrzymanie szablonów do przechwytywania informacji finansowych- przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu,
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, implantacja towarów na półki
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Skórzewo (wielkopolskie)
Utrzymywanie czystości w obiekcie hotelowym
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
kDokonywanie zakupów w imieniu klienta, onsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjsko i ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
zgodny z charakterystyką pracy
KPPS Interjarek Sp. z o.o. Grupa Interjarek Jedlec - 2017-07-03 - Jedlec (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz przy pracy a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla policjantów i pracowników Policji.Sporządzanie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne pracowników i policjantów a także sporządzanie skierowań do komisji lekarskich.Prowadzenie szerokich zagadnień z zakresu medycyny pracy.M.Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy.Utrzymywanie właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego w użytkowanych pomieszczeniach, magazynach i składnicach akt.Zapewnienie wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy w obiektach KPP i komórek podległych oraz nadzorowanie jego rozmieszczenia i terminowej konserwacji.
Komenda Powiatowa Policji - 2016-08-29 - Grójec (mazowieckie)
Prace pomocnicze związane z przygotowywaniem posiiłków. Praca w godz. 6-14.00 i 9.30-17.30 w Bielsku-Białej wg ustalonych grafików.
PPHU "POD GWIAZDĄ" S.C.BIERNOT MARIA, BIERNOT BOŻENA - 2016-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, analiza wymagań systemowych, programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych; umowa o pracę na czas nieokreślony; praca jednozmianowa; wynagrodzenie miesięczne w zależności od doświadczenia: 7000-22000 zł brutto; oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca z niepełnosprawnymi uczniami z autyzmem.
SPECJALNY OŚRODEK REWALIDACYJNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM - 2017-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
IT - tworzenie oprogramowaniazakres obowiązków:tworzenie oprogramowania, w tym oprogramowania czasu rzeczywistego, jego wdrażenie w różnym środowisku trchnicznym oraz dalszy rozwój oraz udoskonalenie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
przewóz towarów na terenie UE
Marek Pacholik Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "ALUM-PLAST" - 2017-08-10 - Kobyłczyna (małopolskie)
Informowanie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu o możliwościach uzyskania finansowania z funduszy europejskich, w tym aktualnych konkursach i wytycznychProwadzenie doradztwa, konsultacji pomysłów i wniosków dotyczących projektów badawczych, dydaktycznych, edukacyjnychAnaliza potrzeb oraz pozyskiwanie informacji o możliwościach finansowania projektów Uczelni z funduszu zewnętrznych- poszukiwanie programów umożliwiających finansowanie celów Strategii Rozwoju PUMKoordynowanie działań związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o przyznanie środków ze źródeł zewnętrznychNadzorowanie i koordynacja działań związanych z zawieraniem umów o dofinansowywanie projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,Prowadzenie obsługi projektów oraz kontrola projektów realizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu, pod kątem zgodności realizacji projektu zapisami wniosku aplikacyjnego oraz zawartej umowy, Opracowywanie niezbędnych dokumentów do realizacji projektu, przygotowywanie informacji, raportów sprawozdań z przebiegu i realizacji projektu, prowadzenie obsługi projektu w zakresie finansowym oraz odrębnej dokumentacji każdego projektu umożliwiającej pełny monitoring i kontrole jego realizacji,Prowadzenie spotkań informacyjno-szkoleniowych o tematyce związanej z pozyskiwaniem środków, Prowadzenie na stronie internetowej Uniwersytetu działalności promocyjno-informacyjnej projektów realizowanych przez Uczelnię,Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji projektów zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie. WYMAGANIA;wykszyalcenie wyższe (magisterskie, preferowane ekonomiczne) obsługa komputera, przygotowywanie prezentacji, znajomość języka angielskiego umożliwjająca swobodno komunikację w mowie i piśmie, staz pracy min 3 lata w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów z funduszy zewnętrznych, umiejętnośc analitycznego myślenia, praca w zespole, samodzielność, zdolność realizacji różnych zadań i umiejętności oceny priorytetów, C.V NA MAIL kadry (at) pum.edu.pl CV POWINNO ZAWIERAĆ KLAUZULE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAWA O O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-06-12 - Zgierz (łódzkie)
Przyjmowanie zamówień, fakturowanie, operacje kasowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Teresin (mazowieckie)
-
YA HALA MOUNIR ABOU LATIF - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pielęgnowanie koni, karmienie koni oraz czyszczenie, porządkowanie i dezynfekowanie pomieszczeń, w których konie są trzymane, trenowanie koni
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Leszno (wielkopolskie)
praca przy obsłudze indyków, zbiór jaj
"Czwórka" Firma Usługowa Zofia Balkowska - 2017-01-17 - Frednowy (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: - ewidencjonowanie analitycznie (szczegółowo) środków trwałych, powstałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, uzbrojenia i sprzętu wojskowego za pomocą specjalistycznego programu finansowo księgowego, celem ustalenia rzeczywistego stanu majątku składników rzeczowych jednostki; - realizowanie czynności związanych z gospodarką mandatową, celem prawidłowego rozliczenia się Oddziału; - prowadzenie katalogów, ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, uzbrojenia i sprzętu wojskowego, celem określenia miejsca i zasadności użytkowania oraz właściwego przeprowadzania inwentaryzacji; - dokonywanie zwiększeń i zmniejszeń wartości środków trwałych w wyniku aktualizacji wyceny, nakładów na ulepszenie, zakończonej inwestycji, przekazania, otrzymania, umorzenia i amortyzacji, w celu dostarczenia aktualnej informacji finansowej; - sporządzanie sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, uzbrojenia i sprzętu wojskowego, celem przekazania do GUS i przekazania jako załącznik do sprawozdania finansowego, tj. bilansu; - przechowywanie, kompletowanie dokumentacji finansowo księgowej oraz dokonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem, w celu przekazania do archiwum zakładowego.Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - średnie o profilu ekonomicznym. Wymagania niezbędne: - posiadanie wiedzy z zakresu ustaw, rozporządzeń o podatku towarów i usług, ustawy o finansach publicznych i rachunkowości. - posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi księgowego programu komputerowego; - posiadanie do 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 2180,00 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39 oraz (32) 414-43-42
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)