STARSZY ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie raportów, analiza danych, koordynowanie działań zespołu, podejmowanie działań celem usprawnienia procesów. Koordynowanie prac, praca zespołowa, kontakt z klientem, wyznaczanie celów, planowanie.Godzina zakończenia pracy: 15:00
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie raportów, analiza danych, koordynowanie działań zespołu, podejmowanie działań celem usprawnienia procesów. Koordynowanie prac, praca zespołowa, kontakt z klientem, wyznaczanie celów, planowanie.Godzina zakończenia pracy: 15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2019
Data zakończenia pracy: 08.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
odpowiedzialność, doświadczenie jest mile widziane, język angielski jest wymagany ze względu na specyfikę pracy - w szczególności ze względu na kontakt z klientem z rynków międzynarodowych, spółka również posiada swoje oddziały poza terytorium Polski
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 04.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Podobne oferty pracy
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanaych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Łódź (łódzkie)
Praca w bibliotece w Szkole Podstawowej.
SZKOŁA PODSTAWOWA W BARKOWIE im.Janusza Korczaka - 2017-11-07 - Żmigród (dolnośląskie)
j. w.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2015-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie danymi w systemie. Wdrożenie i utrzymanie standardów i procesów dotyczących zarządzania danymi. Wykazywanie wskaźników wydajności dla członków zespołu w postaci SLA i KPI. Prowadzenie analiz, które mogą poprawić wydajność SSC. Koordynacja procesu aktualizacji danych w systemie. Prowadzenie sprawozdań dotyczących jakości wprowadzanych danych.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-03-06 - Gdynia (pomorskie)
Montaż instalacji sanitarnych, wod-kan, co i gaz. Praca na terenie Skoczowa, okolic oraz Śląska, pracodawca zapewnia dowóz.
P.P.H.U. InstalGreń Józef Greń - 2016-01-12 - Skoczów (zachodniopomorskie)
jw.
Stołeczne Centrum Edukacji Kulturalnej - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Rejsy po morzu statkiem wycieczkowym. Praca w Kołobrzegu w godz. 10-18 (w sezonie letnim wydłużony czas pracy), również w soboty i niedziele.
Rejsy po Morzu Monika III S.C. - 2019-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- wykonywanie czynności kontrolnych i procesowych dotyczących zleceń klientów z najwyższą dokładnością; kontrola oraz ocena poprawności zleceń pod względem formalnym i merytorycznym; księgowanie (Maker) transakcji dla klientów Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwyższą dokładnością (zachowanie bezbłędności) i w sposób jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowości) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach firmy; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klientów otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, kontrola EOD; stosowanie się do wymogów polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowiązującymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawność zlecenia, uzgodnienie ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, itp.); realizacja czynności dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesięcznych w ramach obsługiwanego zespołu; współpraca oraz wsparcie innych zespołów w ramach lub spoza danego Biura/Wydziału na zlecenie Przełożonego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie planów szkoleń oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracowników, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie analizy błędów procesowych oraz proponowanie i inicjowanie działań naprawczych w ramach Biura/Wydziału; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydziału; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat całego procesu end-to-end, w tym etapów wykraczających poza obszar obsługiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a także procesów powiązanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia członków zespołu, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkoleń wiążących się z wystąpieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materiałów wspierających procesy i pracę zespołu; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwiększających efektywność realizowanych procesów w porozumieniu z Menedżerem; proponowanie rozwiązań podnoszących poziom obsługi klienta oraz koordynowanie wdrażania zaproponowanych rozwiązań w porozumieniu z Menedżerem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problemów związanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu procesów end-to-end i przygotowywanie propozycji działań zapobiegawczych bądź minimalizujących ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partnerów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności produktu/procesu end-to-end, wpływanie na zmiany w procesach po stronie partnerów biznesowych; koordynowanie projektów oraz testów aplikacji w tym: udział w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka związanego z implementacją zmiany, angażowanie innych obszarów w celu realizacji tych zadań. Akceptowanie we współpracy ze Specjalistami oraz Menedżerem wszystkich zmian zgłoszonych w ramach projektu; wspieranie przełożonego w zakresie organizacji pracy zespołu oraz praca nad eliminowaniem działań skutkujących wydłużonym czasem procesowania zleceń otrzymanych do klientów; udział w rozwiazywaniu reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz udział we wdrożeniu działań naprawczych w porozumieniu z Menedżerem; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska; wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewnętrznych/zewnętrznych, przeglądów procesów oraz reprezentowanie zespołu w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie wartości O&T w realizacji bieżących obowiązków oraz podczas komunikacji z współpracownikami lub Klientami wewnętrznymi. Udział w przeglądach procesów oraz w kontrolach wewnętrznych w ramach i poza własnym Biurem/Wydziałem; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach własnego Biura/Wydziału oraz dla partnerów biznesowych. Przygotowanie materiałów i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyjaśnianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwiązywanie reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz wdrożenie działań naprawczych w porozumieniu z Przełożonym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Załadunek /Rozładunek samochodów ciężarowych za pomocą wózka ( paleciaka ) , sortowanie przesyłek
kontakt przez OHP - 2017-09-05 - Tychy (śląskie)
PLANOWANIE I REALIZOWANIE KOMPLEKSOWEJ OPIEKI LEKARSKIEJ
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH - 2019-02-08 - Skierniewice (łódzkie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje srodowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zabierzów (małopolskie)
- Instalacja bazy danych db2, administracja bazą danych i udzielanie wsparcia technicznego; administracja użytkownikami i uprawnieniami; kopie zapasowe/przywracanie, dostrajanie systemów; zarządzanie partiami, zarządzanie miejscem na dysku, dostrajanie wydajności; reorganizacja bazy danych i indeksów.- Wynagrodzenie: 8700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne - Informatyka / Nauki komputerowe/ Elektronika i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 - 5 lat na podobnym stanowisku w zakresie zarządzania bazą danych DB2, w środowisku międzynarodowym. Wymagana wiedza i potwierdzone doświadczenie dot. całościowego zarządzania bazą danych DB2, w tym:- administracja bazą danych i udzielanie wsparcia technicznego; - administracja użytkownikami i uprawnieniami; - kopie zapasowe/przywracanie, dostrajanie systemów; - zarządzanie partiami, zarządzanie miejscem na dysku, dostrajanie wydajności; - reorganizacja bazy danych i indeksów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Katowice (śląskie)
sporządzanie, przetwarzanie oraz prowadzenie dokumentacji personalnych pracowników
2 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-09-14 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)
Wsparcie podatkowe dot. jednego lub wielu podmiotów, weryfikacje podatkowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż artykułów obsługa kasy fiskalnej/praca w Galerii Solnej
IMPRESARIAT MEDIA STAR Piotr Szatkowski - 2016-08-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Mycie podłóg, uzupełnianie środków higienicznych, utrzymywanie porządku.
CLAR SYSTEM S. A. - 2017-08-18 - Kotlin (wielkopolskie)
EF2 6j
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Jugowice (dolnośląskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów, pozyskiwanie i obsługa kliena, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-02-06 - Puławy (lubelskie)
PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU SPRAW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, ORGANIZOWANIE PROCESU OPINIOWANIA, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH ANALIZ, OPRACOWYWANIE POTRZEB INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH JEDNOSTKI (INFRASTRUKTURY)WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU INFRASTRUKTURY (REMONTY, BUDOWNICTWO) 1 ROK STAŻU PRACY PRZY WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIU, PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU 3 LATA STAŻU PRACY
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 - 2017-12-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku kosmetyczki - stylizacja brwi za pomocą wskazanych metod
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Łódź (łódzkie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientó, bezpośredni kontakt z klientami w języku angieslkim i języku niderlandzkimPraca od 8:00 do 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Pomorska 106A
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków zgodny z załącznikiem oferty dostępny na stronie internetowej pod numerem oferty pracy BIP 1000-OP.110.21.2018Godziny pracy 7:15-15:15. Oferta pracy w drodze konkursuadres strony https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-realizacja prac stolarsko-monterskich (meble kuchenne, szafy przesuwne, meble różne)-ogólne prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Zalesie (podkarpackie)
starszy inspektor odpowiada za wykonywanie rozkazów, poleceń i wytycznych oraz aktów prawnych właściwych przełożonych, legalne, efektywne, oszczędne i terminowe realizowanie celów i zadań wchodzących w zakres działania Sekcji Inwentaryzacji, uczestniczenie w opracowywaniu "Plany Inwentaryzacji:, oraz prowadzenie na bieżąco jego aktualizacji, uczestniczenie w opracowaniu projektów "Rozkazów Komendanta 4 RBLog" dotyczących inwentaryzacjipraca na umowe na okres próbny (4/5 etatu)oferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy produkcji odzieży - prasowanie, układanie, pakowanie gotowych ubrań.
POZIOMKA SPÓŁKA CYWILNA SEBASTIAN KWIECIŃSKI, KLAUDIUSZ KWIECIŃSKI - 2016-05-06 - Mława (mazowieckie)
palacz c.o.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
spawanie metoda MIG-MaG
LOG - TECH URZĄDZENIA DLA LOGISTYKI I PRZEMYSŁU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Syców (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Przedbórz (łódzkie)