STARSZY/MŁODSZY ASYSTENT LEKARZ Skierniewice oferta pracy WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
Stanowisko: STARSZY/MŁODSZY ASYSTENT LEKARZ
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: PLANOWANIE I REALIZOWANIE KOMPLEKSOWEJ OPIEKI LEKARSKIEJ
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dr. Stanisława Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PLANOWANIE I REALIZOWANIE KOMPLEKSOWEJ OPIEKI LEKARSKIEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
MOŻLIWOŚC UZGODNIENIA ZMIANOWOŚCI I GODZIN PRACYMOŻLIWOŚĆ UZGODNIENIA WYNAGRODZENIA Z DYREKTOREM SZPITALA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY/MŁODSZY ASYSTENT LEKARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skierniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), medyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: DOŚWIADCZENIE - MILE WIDZIANE
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Adres pracodawcy:
Dr. Stanisława Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Skierniewice
Gmina pracodawcy: Skierniewice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skierniewice
Adres strony pracodawcy: http://www.szpitalskierniewice.pl
Ulica pracodawcy: Dr. Stanisława Rybickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz
Data dodania oferty pracy: 09.02.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
– Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości.– Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Wystawianie FV – Dokonywanie rezerwacji. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.– Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.– Obsługa urządzeń biurowych na przykład komputera, ksero czy faksu.– Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach hotelowych.– Przekazywanie przełożonym uwag i skarg złożonych przez gości.– Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
FIRMA WIELOBRANŻOWA PROMUS - 2017-02-01 - Ulanów (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów chińskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom chińskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim. Praca na pół etatu w godzinach 8-11 od poniedziałku do piątku.
E-BUY-SELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń. Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp (w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych). Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp. Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp. Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa. Współpraca z publicznymi organami kontroli.- Wynagrodzenie: 560 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-17:00. Zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Doświadczenie w pracy w służbie BHP mile widziane (w przypadku technika bezpieczeństwa i higieny pracy wymagany co najmniej trzyletni staż pracy). Uprawnienia: niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Umiejętności: znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, znajomość Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/ oraz urządzeń biurowych, wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętności organizacji pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania, wysoka kultura osobista.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 - 2017-01-02 - Katowice (śląskie)
- Wsparcie i wykonanie oceny aktualnych środowisk IT w kontekście przygotowania strategii migracji do tak zwanych rozwiązań chmury publicznej. Wykonanie fazy rozpoznania, oceny środowiska, przygotowanie strategii oraz planów migracji. Opracowywanie dokumentacji technicznej na poziomie architektonicznym i operacyjnym. Doradztwo w prapaprocie wyboru rozwiązania technicznego oraz pomoc w ocenie proponowanych przez dostawców rozwiązań.- Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownik Zespołu ds. Rozwoju i Transformacji Infrastruktury będzie odpowiedzialna w głównej mierze za projekty związane z obsługą klientów z Ukrainy. Do jej obowiązków należało będzie: wsparcie i wykonanie oceny aktualnych środowisk IT w kontekście przygotowania strategii migracji do tak zwanych rozwiązań chmury publicznej, wykonanie fazy rozpoznania, oceny środowiska, przygotowanie strategii oraz planów migracji, opracowywanie dokumentacji technicznej na poziomie architektonicznym i operacyjnym, doradztwo w procesie wyboru rozwiązania technicznego oraz pomoc w ocenie proponowanych przez dostawców rozwiązań. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie nadzorowała pracę zespołu a także kontaktowała się w kluczowych sprawach bezpośrednio z klientem.- Wynagrodzenie: 12500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe - inżynier Elektronika i Telekomunikacja. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata jako główny specjalista informatyki.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)
Przecieranie drewna okrągłego na kłody i pryzmy, dreski i zrzynę, sprawdzanie i zmiana pił, przenoszenie elementów, obsługa urzadzeń i maszyn na produkcji.
Tartak Krychów ARBOR Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-02-15 - Krychów (lubelskie)
jw.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021/Oddział Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. PRZYJACIÓŁ DZIECI W SZKLARACH GÓRNYCH - 2018-07-13 - Szklary Górne (dolnośląskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 8 lat doświadczenia w branży IT, min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane uprawnienia: certyfikat Six Sigma Green Belt, ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
wywóz nieczystości komunalnych
Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - 2017-10-19 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Prace związane z inwentaryzacją.
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Katowice (śląskie)
wg progarmu stazu, Staż unijny PO WER dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Sędziejowice (łódzkie)
1. Właściwe przygotowanie powierzchni wyrobów okleinowanych, nakładanie oklein sposobem ręcznym oraz z zastosowanie urządzeń mechanicznych; 2. Montaż mebli oraz stolarki budowlanej i wykańczanie ich powierzchni z zakryta strukturą drewna oraz z widoczną struktura drewna; 3. Rozpoznawania gatunków drewna oraz właściwy dobór drewna i materiałów drewnopochodnych do wykonania różnych wyrobów; 4. Właściwy dobór narzędzi stolarskich do wykonania prac stolarskich i umiejętność posługiwania się tymi narzędziami.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wieliczka (małopolskie)
naprawa pojazdów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe"TOMAX"Tomasz Winiarski - 2016-12-14 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Czernichów (śląskie)
Obsługa klienta, wprowadzanie i realizacja zamówień
Gospodarstwo Ogrodnicze Ryszard i Violetta Turscy - 2017-05-31 - Rzgów (łódzkie)
docielanie bloków
Bogdan Adamowicz - 2016-09-30 - Suwałki (podlaskie)
Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Pabianice (łódzkie)
prace na magazynie w hurtowni materiałów budowlanych
GREINPLAST PRIM SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Lubin (dolnośląskie)
Wykonywanie obsługi technicznej urządzeń w trakcie zajęć dydaktycznych z wyszkolenia strzeleckiego; obsługa innych przedsięwzięć organizowanych w jednostce; prowadzenie podręcznego magazynu uzbrojenia; dbanie o sprzęt i jego konserwację; wykonywanie drobnych napraw urządzeń i sprzętu;uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych zespołu strzelnic, strzelnicy krytej oraz wyposażenia technologicznego strzelnic.
Centrum Szkolenia Policji - 2015-12-02 - Legionowo (mazowieckie)
brak danych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Lębork (pomorskie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności:-zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP-rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Techniczne wsparcie środowiska systemu SAP FIORI, ocena, projektowanie, kierowanie ulepszeń oraz wdrażanie rozwiązań do monitorowania wydajności i konfiguracji systemów, projektowanie i rozwijanie wymogów i specyfikacji architektury SAP, instalacja Sapui5, wdrażanie i konfoiguracja Eclipse i weblde, rozwijanie serwisu SAP Fiori. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
produkcja drewnianej stolarki
P.H.U.P. MAX-BUD Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Starowa Góra (łódzkie)
bezpośredni kontakt z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indi, wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych, współpraca z zespołem hinduskojęzycznym, kontrolowanie działania systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
charakteryzatorska obsługa prób, przedstawień i wydarzeń artystycznych, prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem (m.in. planowanie budżetu rocznego pracowni, składanie zamówień na materiały charakteryzatorskie, przygotowywanie planów pracy pracowników, sporządzanie umów), zarządzanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, prowadzenie i organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje zespołu.
Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki - 2018-07-16 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków:1. Uczestnictwo w posiedzeniach budżetowo-finansowych grup roboczych organizacji międzynarodowych. 2. Uczestnictwo w konferencjach narodowych i międzynarodowych.3. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych, wystawianie faktur. 4. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności. 5. Uzgadnianie rozliczeń, weryfikacja danych. 6. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych. 7. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.Zatrudnienie: luty/marzec 2017
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- nauczanie przyrody w Szkole Podstawowej
Szkoła Podstawowa w Chełmnie - 2018-04-19 - Chełmno (wielkopolskie)
Zarządzanie ustawowe / podatkowe i zgodność; Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług ustawowych/podatkowych w celu zapewnienia zgodności z przepisami, ich realizacji i związanych z nimi lokalnych sprawozdań i audytów; Działanie jako główny punkt kontaktowy dla sprzedawcy usług ustawowych/podatkowych w celu zapewnienia, że lokalne księgi główne są prowadzone zgodnie z wymogami; Zapewnianie przeglądu i kontroli we wszystkich obszarach Księgi Głównej, w tym w odniesieniu do uzgodnień i różnic między lokalnymi GAAP [Generally Accepted Accounting Principles - Stndardami rachunkowowości] i tymi w Stanach Zjednoczonych; Działanie jako kluczowy punkt kontaktowy dla eskalacji, jak również, w razie potrzeby, zarządzanie relacjami z władzami lokalnymi; Praca zespołowa z zespołem ds. podatków nad realizacją rocznego pakietu podatkowego oraz nad podzielonym na segmenty procesem księgowania i bilansowania; Odpowiedzialność za działania związane z audytem zgodności zarówno w przypadku audytów wewnętrznych Cisco, jak i audytorów zewnętrznych; Koordynacja i przegląd; Współpraca z Liderami Procesów (Opex, Cash, Intercompany transacations, Fixed Assets, Payroll Accounting) w celu zapewnienia dokładnych danych podmiotu końcowego w ciągu miesiąca; Kierownicy procesów będą odpowiedzialni za całościowe procesy księgowe i dostarczą wszystkich informacji niezbędnych Starszym Księgowym (Entity Finance Controllers [Kontrolerom Finansowym Podmiotów]) do zarządzania zamknięciem, wspomaganiem i sprawozdawczością w celu konsolidacji zgodnie z zasadami Cisco; Współpraca z P&L Managers [Profit and Loss Managers - Kierownikami ds. zysków i strat], w celu zapewnienia, że wszystkie rezerwacje są poprawne i zgodne z zasadami, w tym OPEX i balansem; Działanie jako kluczowy punkt eskalacji rozwiązywania problemów; Współpraca z kluczowymi partnerami i pracownikami w celu rozwiązania tych problemów; Odpowiedzialność za okresowe przeglądy bilansów na poziomie jednostki; Przeprowadzanie okresowych przeglądów z jednostkami biznesowymi na poziomie jednostki (finansowanie sprzedaży itp.); Partnerstwo biznesowe z kluczowymi klientami w całej firmie. Zapewnianie dokładnego i terminowego dostarczania informacji oraz zapewnienie skutecznego kontrolowania wszystkich źródeł danych w górę i w dół.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)
1)Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w CUWO, w tyma)zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego Centrum w zakresie sieci informatycznej LAN i WAN, oprogramowania i sprzętub)sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznejc)koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych2)Pełnienie funkcji administratora systemów3)Nadzór oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych, w tyma)zabezpieczenie danych zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa systemów informatycznych wykorzystywanych w CUWOb)odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemów informatycznych4)Nadzór i uczestnictwo w pracach związanych z modernizacją infrastruktury teleinformatycznej CUWO,w tym:a)rozwój systemu informatycznegob)monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowania nowych rozwiązań z tej dziedziny w CUWOc)udział w planowaniu i opracowywanie kierunku rozwoju systemu informatycznegod)nadzór nad projektami informatycznymi dotyczącymi infrastruktury teleinformatyczneje)nadzór nad umowami z firmami zewnętrznymi w zakresie działań informatycznych prowadzonych przez CUWOf)inicjowanie i nadzorowanie wprowadzania nowych technologii związanych z rozwojem infrastruktury informatycznejg)planowanie i analiza zaspokajania potrzeb na infrastrukturę informatyczną użytkownika końcowegoh)nadzorowanie wprowadzania rozwiązań związanych z relacyjnymi systemami baz danych (MS SQL, Firebird)i)pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych związanych z zagadnieniami informatycznymi5)Obsługa i akutalizacja strony internetowej, obsługa i aktualizacja strony internetowej oraz BIP6)Dokonywanie napraw bieżących oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego7)Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem systemów informatycznych 8)Sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwością zabezpieczenia danych9)Sprawowanie nadzoru nad realizacją ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym systemów informatycznych, w których przetwarzane są dane osobowe.Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych Informacja w Biuletynie Informacji: http://www.cuwo.lodz.pl/ogloszenia.htm
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-01-15 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)