STARSZY ANALITYK DS. ANALIZY BIZNESOWEJ Wroc艂aw oferta pracy 3M SERVICE CENTER EMEA SP. Z O.O.
Stanowisko: STARSZY ANALITYK DS. ANALIZY BIZNESOWEJ
Wynagrodzenie: od 13聽814,37 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Praca z zespo艂em wsparcia (Support Team) maj膮ca na celu pomoc w wdro偶eniu globalnego rozwi膮zania 3M SAP w zakresie. kompleksowych funkcji biznesowych.2. Projektowanie i wdra偶anie rozwi膮za艅 wspieraj膮cych procesy biznesowe zwi膮zane z dostawami.3. Sprawdzenie, 偶e dostarczone rozwi膮zanie spe艂nia globalne wymagania biznesowe.4. Obs艂uga konfiguracji i dzia艂a艅 kompilacji WRICEF poprzez proces Agile Lean.5. Zapewnienie kompletno艣ci wszystkich test贸w jednostkowych, integracyjnych i regresyjnych, kieruj膮c testami dla przypisanych wersji.6. Zapewnianie zgodno艣ci z dokumentacj膮, konfiguracj膮, projektami WRICEF, planami test贸w itp.7. Wsparcie i wprowadzenie dzia艂a艅 zwi膮zanych z wdra偶aniem, optymalizacj膮 i wsparciem globalnego rozwi膮zania SAP poprzez testowanie, prze艂膮czanie i zarz膮dzanie danymi.8. Zapewnienie sp贸jno艣ci i jako艣ci rezultat贸w na wszystkich etapach projektu.9. Zrozumienie r贸偶nych proces贸w funkcjonalnych SAP i 艣cis艂膮 wsp贸艂praca z innymi zespo艂ami procesowymi w celu zapewnienia integralno艣ci rozwi膮zania.10. Bezpo艣rednia wsp贸艂praca z dostawcami i innymi wielofunkcyjnymi partnerami biznesowymi/IT w celu zapewnienia terminowego dostarczania rozwi膮za艅.Praca w godz.: 8-16.
Data publikacji: 2020-11-16
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: 3M SERVICE CENTER EMEA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Dubois 41, 50-207 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Praca z zespo艂em wsparcia (Support Team) maj膮ca na celu pomoc w wdro偶eniu globalnego rozwi膮zania 3M SAP w zakresie. kompleksowych funkcji biznesowych.2. Projektowanie i wdra偶anie rozwi膮za艅 wspieraj膮cych procesy biznesowe zwi膮zane z dostawami.3. Sprawdzenie, 偶e dostarczone rozwi膮zanie spe艂nia globalne wymagania biznesowe.4. Obs艂uga konfiguracji i dzia艂a艅 kompilacji WRICEF poprzez proces Agile Lean.5. Zapewnienie kompletno艣ci wszystkich test贸w jednostkowych, integracyjnych i regresyjnych, kieruj膮c testami dla przypisanych wersji.6. Zapewnianie zgodno艣ci z dokumentacj膮, konfiguracj膮, projektami WRICEF, planami test贸w itp.7. Wsparcie i wprowadzenie dzia艂a艅 zwi膮zanych z wdra偶aniem, optymalizacj膮 i wsparciem globalnego rozwi膮zania SAP poprzez testowanie, prze艂膮czanie i zarz膮dzanie danymi.8. Zapewnienie sp贸jno艣ci i jako艣ci rezultat贸w na wszystkich etapach projektu.9. Zrozumienie r贸偶nych proces贸w funkcjonalnych SAP i 艣cis艂膮 wsp贸艂praca z innymi zespo艂ami procesowymi w celu zapewnienia integralno艣ci rozwi膮zania.10. Bezpo艣rednia wsp贸艂praca z dostawcami i innymi wielofunkcyjnymi partnerami biznesowymi/IT w celu zapewnienia terminowego dostarczania rozwi膮za艅.Praca w godz.: 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 13聽814,37 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: nie mniej ni偶 13814,37 z艂
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK DS. ANALIZY BIZNESOWEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: analityk biznesowy
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 13聽814,37 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.02.2021
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Analityk biznesowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1) wykszta艂cenie: wy偶sze informatyczne,2 sta偶 pracy: minimum 6 lat do艣wiadczenia w bran偶y informatycznej,3) umiej臋tno艣膰-specjalno艣膰:Do艣wiadczenie w pracy oraz znajomo艣膰 procesu Agile Lean,Znajomo艣膰 oprogramowa艅 m.in. JIRA, ALMQC,Znajomo艣膰 zagadanie艅 informatycznych,Bardzo dobra znajomo艣膰 programu MS Office (w szczeg贸lno艣ci Excel oraz PowerPoint),Wysoko rozwini臋ta zdolno艣ci analityczne oraz dba艂o艣膰 o szczeg贸艂y,Wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne,Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole oraz pod presj膮 czasu,4) inne:bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie ze wzgl臋du na mi臋dzynarodowy charakter pracy
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 6
Nazwa pracodawcy: 3M SERVICE CENTER EMEA SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8952040413
danePracodawcy_regon: 360328629
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Dubois 41, 50-207 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Dubois
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242112
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy wa偶na do: 08.12.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17e17dab9448656801e14cd0160cbad3
Podobne oferty pracy
Pracownik do spraw produkt贸w finansowych i ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprz膮tanie oraz utrzymanie czysto艣ci pokoi, dbanie o czysto艣c w pomieszczeniach wsp贸lnych.
TMS OSSA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-10-18 - Ossa (艂贸dzkie)
obs艂uga maszyny produkcyjnej, kontrola jako艣ci gotowego produktu
Przedsi臋biorstwo Wdro偶eniowo-Produkcyjne HAREX Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
prowadzenie dokumentacji medycznej pacjent贸wGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojew贸dzki Szpital Specjalistyczny - 2018-11-15 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Cel stanowiska: zapewnienie prawid艂owego funkcjonowania strzelnic oraz obs艂uga podr臋cznego magazynu uzbrojenia. Zdania podstawowe: 1) wykonywanie obs艂ugi technicznej urz膮dze艅 w trakcie zaj臋膰 dydaktycznych z wyszkolenia strzeleckiego; 2) obs艂uga innych przedsi臋wzi臋膰 organizowanych w jednostce; 3) prowadzenie podr臋cznego magazynu uzbrojenia; 4) dbanie o sprz臋t i jego konserwacj臋; 5) wykonywanie drobnych napraw urzadze艅 i sprz臋tu; 6) uczestniczenie w przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych zespo艂u strzelnic, strzelnicy krytej oraz wyposa偶enia technologicznego strzelnic.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2021-05-06 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie rachunkowo艣ci jednostki, wykonywanie dyspozycji 艣rodkami pieni臋偶nymi, dokonywanie kontroli pod wzgl臋dem merytorycznym i formalno-rachunkowym operacji gospodarczych i finansowych, kontrola kompletno艣ci i rzetelno艣ci dokument贸w, prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z dochodami jednostki.
DOM POMOCY SPO艁ECZNEJ DLA PSYCHICZNIE CHORYCH, MO艢CISZKI - 2021-05-05 - Mo艣ciszki (wielkopolskie)
monta偶 kaset domofonowych na warsztacie, serwis, montaz domofon贸w u klienta
ELEKTRONIK-RADBIT PPH - 2017-08-23 - Radom (mazowieckie)
Dbanie o porz膮dek na kurniku, nadz贸r nad urz膮dzeniami ta艣mowymi.
BART-MAR Gospodarstwo Specjalistyczne Ferma Drobiu W艂odzimierz Bartkowiak - 2016-07-25 - Soko艂owice (dolno艣l膮skie)
Prace budowlane,prace remontowe.Miejsce wykonywania pracy: Wroc艂aw
Czes艂aw 艁ojkuc Zak艂ad Og贸lnobudowlany - 2018-03-06 - Wilczyn (dolno艣l膮skie)
- Obs艂uga szkolnego sekretariatu, w szczeg贸lno艣ci prowadzenie dokumentacji pracowniczej i finansowej szko艂y.- Wynagrodzenie: 2136 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 w zast臋pstwie do pa藕dziernika 2019 roku. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:30-15:30. Wykszta艂cenie min. 艣rednie, mile widziane ekomiczne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe w sekretariacie szkolnym. Kontakt osobisty (ul. Rolna 22, 40-555 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 254-24-19) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: korczakzsz (at) wp.pl
Zesp贸艂 Szk贸艂 Zawodowych Specjalnych nr 6 - 2018-09-20 - Katowice (艣l膮skie)
praca zwi膮zana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Dobrzenice Ma艂e (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Z膮bki (mazowieckie)
-
PDS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Solec (wielkopolskie)
- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z kontrol膮 metrologiczn膮 przyrz膮d贸w do pomiaru masy i parametr贸w ruchu, - przemieszczanie wzorc贸w masy do 25 kg, - opracowywanie dokumentacji technicznej zwi膮zanej z kontrol膮 przyrz膮d贸w pomiarowych, - przygotowywyanie materia艂贸w do projekt贸w dokument贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Urz臋du, - sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepis贸w ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodno艣ci, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - obs艂uga Punktu Obs艂ugi Klienta, - aktualizacja dokument贸w systemu zarz膮dzania. Miejsce pracy: Okr臋gowy Urz膮d Miar we Wroc艂awiu, ul. M艂odych Technik贸w 61/63, Wydzia艂 Masy i Si艂y. Oferta dost臋pna w sali F. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 358 02 20.
Okr臋gowy Urz膮d Miar Wroc艂aw - 2016-09-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
jw.
Agencja Oceny Technologii Medycznych - 2018-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
-obs艂uga klienta-aktywna sprzeda偶-prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2017-10-23 - Katowice (艣l膮skie)
wg stanowiska
35 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2019-05-09 - Rz膮ska (ma艂opolskie)
1. sterowanie realizacj膮 rob贸t;2. nadzorowanie budowy;3. sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych na roboty podstawowe, dodatkowe i zamienne;4. przygotowanie dokument贸w do odbioru ko艅cowego.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-08-11 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie rejestru sprzeda偶y oraz analityki do rejestru sprzeda偶y, uzgadniania podatku nale偶nego do deklaracji VAT, sprawdzanie dokument贸w sprzeda偶y pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym, ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, prowadzenie rejestru inwestycji
KUJAWSKO-POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY SP脫艁KA AKCYJNA - 2021-05-10 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
-- Praca przy rozbi贸rkach budowlanych- Miejsce pracy woj.pomorskie- Kontakt: 662-892-792
KRZYSZTOF PA艁KOWSKI P.P.H.U. LAS SYSTEM - DALEZJA - 2019-02-28 - Mie艣cin (pomorskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Kpt. M.Medweckiego 1, 32-083 Krak贸w-Balice G艂贸wne obowi膮zki: prowadzenie na bie偶膮co wymaganej przepisami dokumentacji materia艂owo gospodarczej, zamawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie materia艂贸w biurowych i eksploatacyjnych, niezb臋dnych w realizacji zada艅 s艂u偶bowych, w celu aktualizacji wiedzy na temat stanu zabezpieczenia logistycznego plac贸wki oraz przesy艂ania wykazu potrzeb do kom贸rek zaopatruj膮cych 艢MOSG; ewidencjonowanie mienia u偶ytkowanego w plac贸wce oraz okresowe dokonywanie weryfikacji danych, w celu terminowego przesy艂ania informacji finansowo gospodarczych do odpowiednich kom贸rek 艢MOSG. przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji mienia plac贸wki, w celu por贸wnania stanu ewidencyjnego z faktycznym; kontrola stanu ilo艣ciowego i technicznego sprz臋tu pozostaj膮cego na wyposa偶eniu plac贸wki, w celu jego w艂a艣ciwej eksploatacji; rozliczanie bloczk贸w 偶ywno艣ciowych, w celu pokrycia przez 艢MOSG nale偶no艣ci w tym zakresie; wsp贸艂udzia艂 przy Koordynacji Dzia艂a艅 szkoleniowych; wsp贸艂udzia艂 w pracach zwi膮zanych z prowadzonymi sprawami osobowymi. Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi. Wykszta艂cenie: 艣rednie og贸lne. Wymagania niezb臋dne: asertywno艣膰, komunikatywno艣膰, samodzielno艣膰; znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych; podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie aplikacji biurowych i ksi臋gowo艣ci; pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykszta艂cenie wy偶sze; znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B1; posiadanie podstawowego przeszkolenia w zakresie prowadzenia spraw osobowych, pracy kancelaryjnej i gospodarki materia艂owej; posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 "POUFNE"; posiadanie min. 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji biurowej. Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spe艂niaj膮cy wymogi formalne zostan膮 powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1873,84 z艂. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepe艂nosprawno艣ci. O艣wiadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i o艣wiadczeniach nale偶y uwiarygodni膰 w艂asnor臋cznym podpisem. Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (32) 414-41-39 lub (32) 414-43-42.
艢l膮sko-Ma艂opolski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej - 2016-03-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych i pozosta艂ych pomieszcze艅 znajduj膮cych si臋 w obiekcie oraz terenu przed budynkiem biura;odkurzanie pod艂贸g w pomieszczeniach;艣cieranie kurzu z mebli biurowych, parapet贸w, sprz臋t贸w i urz膮dze艅 biurowych;utrzymywanie w czysto艣ci pomieszcze艅 higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami mi臋dzy innymi poprzez dba艂o艣膰 o og贸lny wygl膮d pomieszcze艅 oraz mycie posadzek i 艣cian, mycie i dezynfekcja urz膮dze艅 sanitarnych i armatury; wyposa偶anie pomieszcze艅 sanitarnych w niezb臋dne 艣rodki higieny;usuwanie zgromadzonych odpadk贸w i opr贸偶nianie koszy na 艣mieci;okresowe mycie okien;u偶ywanie narz臋dzi i 艣rodk贸w czysto艣ci (myj膮cych i dezynfekuj膮cych) zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem stosowania;dbanie o powierzone narz臋dzia do pracy poprzez odpowiednie ich czyszczenie
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - G膮g艂awki (warmi艅sko-mazurskie)
- Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych lider贸w IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozw贸j w艂asnej strategii zarz膮dzania zmian膮 i planem dotycz膮cych du偶ych i z艂o偶onych projekt贸w lub inicjatyw oraz kierowanie zespo艂em kierowniczym ds. Zmian w du偶ych i z艂o偶onych przedsi臋wzi臋ciach lub inicjatywach. Prowadzenie dzia艂a艅 w zakresie zarz膮dzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowo艣ci do zmiany. U艣ci艣lenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udzia艂 w dzieleniu si臋 wiedz膮 i dzia艂aniach zwi膮zanych z sieci膮 w zakresie zarz膮dzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 20000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (Kierunek wykszta艂cenia: Nauki Spo艂eczne, Rozw贸j Organizacyjny, Zarz膮dzanie Biznesem, Zarz膮dzanie Finansami.). Wymagane do艣wiadczenie zawodowe co najmniej 5 lat do艣wiadczenia w zarz膮dzaniu zmianami. Wymagane umiej臋tno艣ci: praktyka w zakresie zarz膮dzania zmian膮 w organizacji, metodologii i narz臋dzi oraz mo偶liwo艣ci ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolno艣膰 do pracy pod presj膮 czasu i dostarczenia proaktywnych rozwi膮za艅, umiej臋tno艣膰 efektywnego zarz膮dzania czasem, priorytetyzacji zada艅, umiej臋tno艣膰 pracy wielozadaniowej. Doskona艂a wiedza w zakresie zarz膮dzania interesariuszami, komunikacji, wyr贸wnywania organizacyjnego, edukacji i gotowo艣ci do zmian. Zdolno艣膰 do pracy pod presj膮 czasu i dostarczenia proaktywnych rozwi膮za艅. Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie min. C1 (zar贸wno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; bieg艂a znajomo艣膰 innego europejskiego j臋zyka b臋dzie mile widziana. Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka ukrai艅skiego jest warunkiem koniecznym wsp贸艂praca z rynkiem ukrai艅skim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (艣l膮skie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Sierpc (mazowieckie)
1)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 2)Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 3)Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 4)Sprawdzanie i przygotowywanie kosztorys贸w ofertowych i wykonawczych rob贸t budowlanych; 5)Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 6)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 7)Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 8)Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 9)Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11)Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14)Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Komenda Sto艂eczna Policji - 2020-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za: - prowadzenie dokumentacji ksi臋gowej dla odpowiednich filii PMI w spos贸b dok艂adny, kompletny i terminowy - zajmowaniem si臋 najbardziej skomplikowanymi dziedzinami rachunkowymi w zespole - praca zgodnie z wszelkimi ameryka艅skimi zasadami rachunkowo艣ci i ustawowymi przepisami dotycz膮cymi rachunkowo艣ci oraz zasadami i praktyk膮 PMI - przygotowywanie miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych zamkni臋膰 ksi膮g rachunkowych US GAAP (ameryka艅skie standardy rachunkowo艣ci) dla odpowiednich filii w celu przygotowania raport贸w PMI Financial dla danego kraju co miesi膮c, kwartalnie i rocznie - sprawdzanie i zatwierdzanie wpis贸w ksi臋gowych finansowych w systemie ksi臋gowym w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci ksi膮g rachunkowych - analizowanie sald kont i 艣ledzenie okre艣lonych problem贸w - aktywny udzia艂 w projektach rozwojowych- proponowanie wdro偶e艅 ulepsze艅 w systemach i metodach pracy, aby zapewni膰, 偶e procesy sprawozdawczo艣ci finansowej dzia艂aj膮 skutecznie i s膮 stale dostosowywane do wymog贸w biznesowych - wspieranie mniej do艣wiadczonych analityk贸w w zespole - wspieranie cz艂onk贸w zespo艂u w rozwi膮zywaniu z艂o偶onych problem贸w.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku: - obs艂uga kancelaryjna plac贸wki, - sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 o nie figurowaniu w ubezpieczeniu spo艂ecznym i zdrowotnym, - prowadzenie rejestr贸w spraw, - obs艂uga informacji w zakresie ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w). Budynek, w kt贸rym wykonywana b臋dzie praca nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-02-15 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
1. Operowanie maszynami, urz膮dzeniami oraz robotami przemys艂owymi wchodz膮cymi w sk艂ad linii,2. Przeprowadzanie pomiar贸w i zapis贸w wszystkich parametr贸w okre艣lonych planem kontroli,3. Usuwanie zaci臋膰 na liniach produkcyjnych4. Wst臋pna konserwacja oraz utrzymywanie w czysto艣ci i porz膮dku powierzonych maszyn oraz stanowisk pracy,5. Raportowanie wynik贸w i informowanie o wszelkich zauwa偶onych problemach i niezgodno艣ciach do prze艂o偶onych, 6. Pomoc przy wykonywaniu napraw oraz konserwacji wyposa偶enia
kontakt przez PUP - 2021-05-18 - Goleni贸w (zachodniopomorskie)
Tworzenie projekt贸w i dokument贸w, przygotowywanie kalendarza zasadniczych zamierze艅. Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 7:30-15:30. Wynagrodzenie 2400 z艂 brutto + premia + dodatek sta偶owy.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2018-10-04 - Balice (ma艂opolskie)