STARSZY TECHNIK Warszawa oferta pracy Komenda Sto艂eczna Policji
Stanowisko: STARSZY TECHNIK
Wynagrodzenie: od 2聽993,44 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 2)Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 3)Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 4)Sprawdzanie i przygotowywanie kosztorys贸w ofertowych i wykonawczych rob贸t budowlanych; 5)Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 6)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 7)Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 8)Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 9)Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11)Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14)Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Komenda Sto艂eczna Policji
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 2)Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 3)Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 4)Sprawdzanie i przygotowywanie kosztorys贸w ofertowych i wykonawczych rob贸t budowlanych; 5)Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 6)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 7)Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 8)Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 9)Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11)Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14)Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽993,44 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia 19,04%+ dodatek za wys艂ug臋 lat
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY TECHNIK
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽993,44 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.01.2021
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2021
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Zam贸wienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie zawodowe, 2 miesi膮ce do艣wiadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane do pe艂nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran偶y budowlanej, przynale偶no艣膰 do Izby In偶ynier贸w Budownictwa, znajomo艣膰 ustaw: prawo budowlane, prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie zasad i tryb贸w udzielania zam贸wie艅, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania 艣rodkami publicznymi, o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych w zakresie zasad odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, oraz akt贸w wykonawczych, umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce, obs艂ugi komputera (pakiet MS Office, Norma-Pro). Obowi膮zki:1)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 2)Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 3)Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 4)Sprawdzanie i przygotowywanie kosztorys贸w ofertowych i wykonawczych rob贸t budowlanych; 5)Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 6)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 7)Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 8)Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 9)Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11)Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14)Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Sto艂eczny Policji ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod (at) ksp.policja.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej oraz archiwizacja dokument贸w po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: Komenda Sto艂eczna Policji. Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej, a nast臋pnie przez czas wynikaj膮cy z przepis贸w o archiwizacji. Uprawnienia: 1. prawo dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4. prawo do usuni臋cia danych osobowych, - 偶膮danie realizacji tych praw nale偶y przes艂a膰 w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej, 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, 2. art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem s艂u偶by cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokre艣lonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyra偶enie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgod臋 tak wyra偶on膮 mo偶na odwo艂a膰 w dowolnym czasie. Je偶eli dane b臋d膮 obejmowa艂y szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna b臋dzie wyra藕na zgoda na ich przetwarzanie, kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowane. Tre艣膰 klauzuli informacyjnej znajduje si臋 na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl w zak艂adce DANE OSOBOWE. INNE INFORMACJE: Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Sto艂ecznej Policji mo偶e nast膮pi膰 po przeprowadzeniu przez Pe艂nomocnika Komendanta Sto艂ecznego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych post臋powania sprawdzaj膮cego i wydaniu po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i wa偶no艣ci po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa w przypadku legitymowania si臋 po艣wiadczeniem bezpiecze艅stwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Oferty, kt贸re nie spe艂ni膮 wymog贸w formalnych, niekompletne oraz przes艂ane po terminie nie b臋d膮 brane pod uwag臋. O艣wiadczenia musz膮 by膰 podpisane w艂asnor臋cznie. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Decyduje data stempla pocztowego. Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie: bip.ksp.policja.gov.pl [Zg艂oszenia: bozena.jankowska (at) ksp.policja.gov.pl, 47 72 338 26]
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2
Nazwa pracodawcy: Komenda Sto艂eczna Policji
danePracodawcy_nip: 5251930070
danePracodawcy_regon: 012126482
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowolipie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.11.2020
Oferta pracy wa偶na do: 18.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 04.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66e505efd9db87e092ee572bccd28f05
Podobne oferty pracy
Prace porz膮dkowe wewn膮trz i na zewn膮trz zak艂adu, palenie w piecu
"艁AB臉D殴" ZAK艁AD RZE殴BY W DREWNIE ZYGMUNT ZUCHWALSKI - 2018-05-07 - Suwa艂ki (podlaskie)
produkcja szyb zespolonychpraca na 3 zmiany w godz. 6-14,14-22,22-6dop艂ata za dojazd 510 z艂
Pilkington IGP Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
DBANIE O PRAWID艁OW膭 EKSPOZYCJ臉 PRODUKT脫W W SKLEPIE. WYK艁ADANIE TOWARU ORAZ UTRZYMYWANIE 艁ADU W POSZCZEG脫LNYCH OBSZARACH SKLEPU. KONTAKT Z KLIENTEM I POMOC KLIENTOWI W BIE呕膭CYCH SPRAWACH.
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
jw.
"U Syryjczyka" Mohammad Yahya Kassas - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wydawanie warunk贸w technicznych dla budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej;2) wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji;3) opracowywanie projekt贸w plan贸w rozwoju sieci kanalizacji deszczowej;4) opiniowanie koncepcji budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej;5) opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie kanalizacji deszczowej;6) wsp贸艂praca z Wydzia艂em Kszta艂towania 艢rodowiska w zakresie opracowywania warunk贸w technicznych dla budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej oraz opiniowania koncepcji budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej;7) opiniowanie wniosk贸w o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie odprowadzania w贸d opadowych i roztopowych z planowanych inwestycji;8) opiniowanie inwestycji drogowych realizowanych w oparciu o ustaw臋 o szczeg贸lnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dr贸g publicznych;9) opiniowanie "Planu rozwoju i modernizacji urz膮dze艅 wodoci膮gowych i urz膮dze艅 kanalizacyjnych" opracowywanego przez "Wodoci膮gi P艂ockie" Sp. z o.o.;10) przygotowywanie um贸w na przej臋cia przez Miasto P艂ock obowi膮zku zapewnienia miejsc postojowych dla samochod贸w osobowych w zast臋pstwie innych podmiot贸w;11) przygotowywanie wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego;12) udzia艂 w przekazywaniu plac贸w budowy i odbiorach ko艅cowych inwestycji miejskich w zakresie kanalizacji deszczowej;13) udzia艂 w naradach Zespo艂u Koordynacji Usytuowania Sieci Uzbrojenia Terenu;14) udzia艂 w posiedzeniach Zespo艂u zadaniowego zajmuj膮cego si臋 opiniowaniem wniosk贸w o trwa艂e i tymczasowe rozdysponowanie nieruchomo艣ci gruntowych i zabudowanych po艂o偶onych na terenie miasta P艂ocka;15) tworzenie bazy danych zaopiniowanych dokumentacji technicznych w zakresie kanalizacji deszczowej, inwentaryzacji podwykonawczych i protoko艂贸w odbior贸w ko艅cowych inwestycji w zakresie kanalizacji deszczowej;16) aktualizacja obszaru i granic aglomeracji P艂ock na podstawie ustawy Prawo wodne.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-06-25 - P艂ock (mazowieckie)
kosztorysowanie-znajomo艣膰 programu NORMA PRO; nadzorowanie rob贸t budowlanych; sprawdzanie jako艣ci wykonywanych rob贸t; dokonywanie odbior贸w rob贸t; wyjazdy w terenGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Olsztynie - 2018-09-05 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona obiektu handlowego na terenie Mielca
Argus Sp贸艂ka z o.o. - 2016-11-22 - Mielec (podkarpackie)
wyksz.zawodowe,min. 3 lata do艣wiadczenia na ww stanowisku,prawo jazdy kat. B;dostawa i odbi贸r towar贸w na terenie Europy,wsp贸艂praca ze spedytorami i pozosta艂ymi pracownikami, kompletowanie,wype艂nianiei nadz贸r nad dokumentacj膮 transportow膮
NORD BEAR LOGISTICS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-04-11 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Obs艂uga pilarki. Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony.
Zak艂ad Us艂ug Le艣nych 艁ugi Ujski - 2017-05-17 - 艁ugi Ujskie (wielkopolskie)
- obs艂uga techniczna wydarze艅 organizowanych przez Centrum Kultury w Polkowicach,- obs艂uga aparatury projekcyjnej,- czuwanie nad terminowo艣ci膮 i jako艣ci膮 wy艣wietlanego programu filmowego oraz reklam zgodnie z otrzymanymi zaleceniami,- konserwacja i sta艂y nadz贸r nad powierzonymi urz膮dzeniami.
CENTRUM KULTURY W POLKOWICACH - 2020-03-23 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie towaru apteki szpitalnej, sprawdzanie dat wa偶no艣ci, rozk艂adanie towaru w aptece, wydawanie lek贸w na oddzia艂y szpitalne
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Lubin (dolno艣l膮skie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: zapewnienie biez膮cego wsparcia u偶ytkowsnik贸w w zakresie sprz臋tu komputerowego, oprogramowania i infrastruktury teleinformatycznej, konfigurowanie i monitorowanie infrastruktury oraz system贸w IT; WYMAGANIA:wykszta艂cenie wy偶sze techniczne (informatyka lub telekomunikacja) lub 艣rednie informatyczne lub techniczne (w zakresie 艂膮cznosci i informatyki- preferowane uzyskanie dyplomu w zawodach zgodnie z rozporz膮dzeniem (Dz.U. 2012, poz. 184), 2 lata do艣wiadczenia dla wykszta艂cenia 艣redniego, znajomo艣膰 systemu Windows 7/8/10, pakiet MS Office, protoko艂u TCP/IP w stopniu pozwalaj膮cym na diagnozowanie i rozwi膮zywanie problem贸w, mile widziana znajomo艣膰 urz膮dze艅 sieciowych CISCO, znajomo艣膰 budowy sieci komputerowych i okablowania Ethernet, podstawowa znajomo艣膰 Active Directory, komunikatywno艣膰 oraz umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu umo偶liwiaj膮cym na korzystanie z dokumentacji technicznej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-04 - Lubliniec (艣l膮skie)
-
P.P.H.U. BEMAX MACIEJ CZUCHA - 2018-04-10 - Karsin (pomorskie)
Wykonywanie 艣wiat艂owodowych instalacji abonenckich, wykonywanie pomiar贸w z u偶yciem sprz臋tu specjalistycznego,naprawy.
TELKOM US艁UGI S.A - 2017-12-01 - Gda艅sk (pomorskie)
Obs艂uga profili w social media w tym: Facebook, Google+, Instagram, Pinterest.
KAMPANIE SEO S艂awomir Czajkowski - 2017-02-03 - Gorzyce (podkarpackie)
rejestracja korespondencji wychodzacej i przychodz膮cej. Rejstrownaie 艣widczeniobiorc贸w w systemie. Przygotowywanie dokument贸w z zakresu pracy kancelarii do archiwum.Obs艂uga systemu informatycznego ,,Emeryt".
Zak艂ad Emerytalno - Rentowy MSW - 2017-06-14 - Gda艅sk (pomorskie)
ocena u偶yteczno艣ci tworzonych przez zesp贸艂 Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalno艣ci zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ogranicze艅, wsp贸艂praca z innymi cz艂onkami zespo艂u IMR na 艣wiecie, raportowanie do dzia艂u globalnego IMR, przygotowywanie update'贸w, wspieranie oraz szkolenie nowych pracownik贸w zespo艂u, budowanie relacji z innymi zespo艂ami, szczeg贸lnie cz艂onkami zespo艂u odpowiedzialnego za tworzenie modeli
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Krak贸w (ma艂opolskie)
organizowanie miejsca pracy zgodnie z zasadami i przepisami, wykonywanie zabieg贸w upi臋kszajacych twarzy i cia艂a, zdobienie paznokci, farbowanie, stylizacja rz臋s i brwi
NAILS FACTORY SP. Z O.O. - 2020-02-14 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- Informacje co do sposobu sk艂adania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajduj膮 si臋 w og艂oszeniu o naborze nr 18/2019 zamieszczonym w BIP 艢l膮skiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/G艂贸wne obowi膮zki:1. Opracowywanie analiz ekonomicznych,2. Opracowywanie bie偶膮cych i okresowych sprawozda艅 finansowych,3. Rejestracja wniosk贸w o zam贸wienie publiczne w zakresie koszt贸w administracyjnych i inwestycyjnych,4. Rejestracja um贸w w zakresie koszt贸w administracyjnych i inwestycyjnych,5. Prowadzenie spraw i korespondencji w elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentacji.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas zast臋pstwa za osob臋 nieobecn膮 w pracy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (preferowane kierunki ekonomiczne lub 艣cis艂e). Sta偶 pracy nie jest wymagany. Wymagania konieczne:1. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w komputerowych MS Word, Excel, Power Point,2. Znajomo艣膰 przepis贸w ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o 艣wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z p贸藕n. zm.),3. Znajomo艣膰 przepis贸w ustawy z dnia 27 sierpnia 2007 r. o finansach publicznych (t. j. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 z p贸藕n. zm.),4. Znajomo艣膰 przepis贸w ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia艂alno艣ci leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 160 z p贸藕n. zm.).Wymagania po偶膮dane:1. Znajomo艣膰 zasad kontraktowania 艣wiadcze艅 zdrowotnych,2. Umiej臋tno艣膰 prawid艂owego formu艂owania pism.Predyspozycje osobowo艣ciowe oraz umiej臋tno艣ci interpersonalne: umiej臋tno艣膰 planowania i organizacji pracy w艂asnej, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, odpowiedzialno艣膰, samodzielno艣膰.Na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (艣l膮skie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, dzia艂ania medialne w serwisach, analiza prawid艂owo艣ci tre艣ci i wyszukiwanie tre艣ci niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie tre艣ci szkodliwych. Obs艂uga klienta. Monitoring tre艣ci. Raportowanie
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP. Z O.O. - 2019-09-10 - Gda艅sk (pomorskie)
- Informacje co do sposobu sk艂adania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajduj膮 si臋 w og艂oszeniu o naborze nr 26/2019 zamieszczonym w BIP 艢l膮skiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- G艂贸wne obowi膮zki:1. Prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych,2. Przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w zakresie obj臋cia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia obowi膮zku poniesienia koszt贸w 艣wiadcze艅 opieki zdrowotnej udzielonych osobie nieuprawnionej do 艣wiadcze艅 finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych,3. Przygotowywanie oraz przekazywanie materia艂贸w i dokumentacji do archiwum.- Wynagrodzenie: od 2700 do 2900 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas zast臋pstwa za osob臋 nieobecn膮 w pracy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Sta偶 pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Znajomo艣膰 przepis贸w ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o 艣wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z p贸藕n. zm.),2. Znajomo艣膰 przepis贸w ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks post臋powania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z p贸藕n. zm),3. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi narz臋dzi z pakietu MS Office.Predyspozycje osobowo艣ciowe oraz umiej臋tno艣ci interpersonalne: umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, umiej臋tno艣膰 pracy z interesantem, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 planowania i organizacji pracy w艂asnej, skrupulatno艣膰 i dok艂adno艣膰, wysoka kultura osobista.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-03-05 - Katowice (艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w w gastronomii
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - My艣lenice (ma艂opolskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, dzia艂ania medialne w serwisach, analiza prawid艂owo艣ci tre艣ci i wyszukiwanie tre艣ci niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie tre艣ci szkodliwych. Obs艂uga klienta. Monitoring tre艣ci. Raportowanie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wy偶ywienie, podr贸偶ne.
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Opieka nad osob膮 chor膮, samotn膮, niepe艂nosprawn膮. Praca w ramach umowy zlecenia, w przedziale czasowym 6-22, praca w miejscu zamieszkania podopiecznego.
Towarzystwo Przyjaci贸艂 Niepe艂nosprawnych - 2016-04-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
poszukiwanie nowych klient贸w, wysy艂anie ofert, kontakt telefoniczny, mailowy w j臋z. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem, t艂umaczenia otrzymanej korespondemcji, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wasilk贸w (podlaskie)
wszystkie wymagania i opis stanowiska znajduj膮 si臋 na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w K艂odzku kppspklodzko.bip.gov.pl oraz stronie internetowej www.straz.klodzko.pl
KOMENDA POWIATOWA PA艃STWOWEJ STRA呕Y PO呕ARNEJ W K艁ODZKU - 2019-11-22 - K艂odzko (dolno艣l膮skie)
Przygotowanie tryskaczy do montowania pod stropami,rozprowadzenie rur hydraulicznych i 艂膮czenie ich, gwintowanie poszczeg贸lnych element贸w.
Firma "Baks" Jacek Sulik - 2015-11-26 - Plecewice (mazowieckie)
serwisant ds. tachograf贸w, elektromechanik samochodowy, praca w godz. 7-15 lub 10-18
Tacho 24 M.Kuchta, K.Janda s.c - 2020-08-28 - Opole (opolskie)