STARSZY INSPEKTOR Kłodzko oferta pracy KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 570 PLN
Zakres obowiązków: wszystkie wymagania i opis stanowiska znajdują się na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku kppspklodzko.bip.gov.pl oraz stronie internetowej www.straz.klodzko.pl
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 7, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wszystkie wymagania i opis stanowiska znajdują się na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku kppspklodzko.bip.gov.pl oraz stronie internetowej www.straz.klodzko.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 570 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 570 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: 3 letnie doświadczenie w pełnej księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : wszystkie wymagania i opis stanowiska znajdują się na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku kppspklodzko.bip.gov.pl[Inne] : wszystkie wymagania i opis stanowiska znajdują się na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku kppspklodzko.bip.gov.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Traugutta 7, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 21.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f928c3ae4bc493791d62e5e5e654885
Podobne oferty pracy
programowanie, praca na większości języków i systemów programowania
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Kwidzyn (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Międzyrzecz (lubuskie)
sprzątanie biur, marketów,magazynów, sprzątanie pobudowlane, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O. - 2019-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
-wykonywanie usług dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji;-zabezpieczenie obiektów przed szkodnikami i zwalczanie szkodników środkami chemicznymi;-montaż i obsługa urządzeń monitorujących obecność szkodników;
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Żary (lubuskie)
pomoc przy pracach ciesielskich i dekarskich
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Wiśniowa Góra (łódzkie)
Prace montażowe; kontrola jakości części, obsługa wtryskarek; przygotowanie części do lakierowania; prace pomocnicze przy produkcji,
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie szczegółowej analizy biznesowej i wypracowanie jasnych i zwięzłych wymagań biznesowych, prowadzenie grup roboczych oraz koordynacja z front office, middle office, działem operacyjnym, działem prawnych i działem zgodności; Współpraca z zespołami ds. rozwoju technologii IT w dostarczaniu projektów i wymagań projektowych; Nadzór nad projektami na wszystkich etapach cyklu życia, włącznie z założeniami, analizą biznesową i zbieraniem wymagań oraz projektowaniem informatycznym; Organizacja i przeprowadzanie testów UAT wraz z QA, szkolenie użytkowników i edukacja. Ścisła współpraca z liderami programu Reformy Regulacji Instrumentów Pochodnych w celu zagwarantowania, że zagrożenia i problemy zostaną podkreślone i eskalowane w odpowiednim czasie; Umiejętność współdziałania ze starszymi menedżerami i interesariuszami oraz poruszania się po złożonej organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
załadunki i wywóz produkcji
BRAUN GRANIT Sp. z o.o. - 2020-10-05 - Czernica (dolnośląskie)
j.w
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca - zaopatrzeniowiec
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Tarnów (małopolskie)
Praca związana z obsługą bezpośrednią gości przychodzących do Muzeum,obsługa monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasupracy, wymagająca koncentracji, dokładności (praca z pieniędzmi iodpowiedzialnością materialną). Praca administracyjno-biurowa -wymagana obsługa innych urządzeń biurowych. 1) praca w recepcji/kasieMuzeum, 2) obsługa osób wchodzących do Muzeum w zakresie sprzedażybiletów wstępu i pamiątek muzealnych. System czasu pracy równoważny na przemiennie(z drugą osobą) według ustalonego grafikaw godzinach: 10.00 - 15.00 poniedziałki10.00 - 17.00 od wtorku do piątku 10.00 -18.00 sobota i niedziela zgodnie z wcześniejustalonym harmonogramem pracy.
Muzeum Wsi Opolskiej - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie oraz przekazywanie i wysyłanie dokumentów i materiałów,- prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnoscią kancelarii,- ochrona dokumentów niejawnych, przechowywanych w kancelarii, prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i służbowych,- udostępnianie i wydawanie materiałów osobom i instytucjom oraz rozliczanie wykonawców z pobranych dokumentów,- porządkowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt zakończonych do archiwizacji,- sprawowanie nadzoru nad formalną stroną wytwarzania obiegu dokumentów niejawnych,- ewidencjonowanie zniesienia lub zmian klauzul tajności dokumentów,- prowadzenie dziennika ewidencji informatycznych nośników danych i rejestr wydanych przedmiotów.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2020-01-23 - Hrubieszów (lubelskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,współpraca MKZ oraz delegaturami WIGE, GUNB, WDT, WOP, WOMP praz innymi instytucjami.Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.f) opracowywanie sprawozdań nadsyłanych przez terenowe organy infrastruktury, w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace przy produkcji okien drewnianych (okuwanie, składanie, lakierowanie)
"STOLLAR-SYSTEMY OKIENNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
1. Przeprowadzanie analiz w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, niezależna ocena modeli używanych przez HSBC np. modeli ryzyka kredytowego, rynkowego, operacyjnego, model warunków skrajnych, itp., 2. współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, 3. przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie sali konsumpcyjnej do obsługiobsługa programu gastronomicznegopomoc w przygotowaniu potrawprzygotowanie i serwowanie deserówprzygotowanie i serwowanie coctaili i innych drinkówprzygotowanie i obsługa cateringówudzielanie informacji gościom dotyczących kart menu i potraw
kontakt przez PUP - 2020-06-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bratian (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst) ma za zadanie m.in.:- opracować szczegółowe plany procesów biznesowych, wymagań i specyfikacji- asystowanie przy powstawaniu projektów-sporządzanie analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesówjedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż instalacji sanitarnych, grzewczych, klimatyzacyjnych. Przemieszczanie rurociągów, przygotowywanie ścian oraz podłóg do wyłożenia rurociągów. Spawanie, lutowanie, umocowywanie, instalowanie rurociągów, zaworów regulujących, ciśnieniomierzy, itd. Podłączanie urządzeń grzewczych, sanitarnych. Praca z rysunkiem technicznym. Usuwanie bieżących usterek.Terminowa realizacja poszczególnych etapów budowy.Praca jednzmianowa w godz. 7.00-15.00.
BIELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO S. A. - 2018-12-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Zawady (podlaskie)
Dbanie o czystość części wspólnych obiektu, pomoc i kierowanie gości hotelowych do bazy zabiegowej, pokoi hotelowych oraz restauracji. Kontrola nad zapotrzebowaniem gości w bieliznę pościelową typu ręczniki, szlafroki.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji; obsługa składnicy akt emerytalno-rentowych; prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych; prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Załadunek towaru w magazynie, dostawa do klienta, rozładunek, odbiór pustych opakowań od klienta, rozliczenie się z powierzonych pieniędzy i towaru itp.
ART-MAR A. Gozdowski M. Gozdowski K. Gozdowski Spółka jawna - 2016-02-15 - Gostynin (mazowieckie)
Prowadzenie, motywowanie irozwijanie wysoko wydajnego zespołu Przedstawicieli ds.Wsparcia Społecznego(CSR) wspierającego kierowców w krajachrosyjskojęzycznych we wrażliwym i wymagającym środowisku, wcelu sprostania kluczowym operacyjnym wskaźnikom skuteczności(KPI); Stała obecność i dostępność dla członków swojego zespołu,odpowiadanie na pytania i dostarczanie informacji zwrotnych wczasie rzeczywistym; Występowanie w charakterze Specjalisty ds.Merytorycznych. Identyfikacja zagadnień dotyczącychdominujących tendencji, tym samym zachęcając i prowadząc CRSdo identycznego postępowania w codziennej pracy; Szkolenie CSRi podwyższanie wydajności zespołu, w celu obsługi naszymspołecznościom kierowców. Określenie możliwości dalszegoszkolenia i rozwoju; Występowanie w charakterze punktukontaktowego dla zespołu i łącznika między zespołem i operacjamikrajowymi; Zarządzanie planowaniem i obsługą administracyjną narzecz zespołu, w tym planowaniem zmian i urlopów;Podejmowanie inicjatyw w celu doskonalenia; Ułatwianie ipomaganie zespołowi w osiągnięciu doskonałości operacyjnej;Konsolidowanie i tworzenie struktury informacji biznesowychwzględem operacji i spraw inżynierskich.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w placówce bankowej, sprzedaż usług bankowych
PARTNER s.c. - 2019-07-30 - Lubin (dolnośląskie)
-Monitorowanie, kontrolowanie i sprawdzanie prognoz budżetowych, -Zapewnienie wsparcia z dziedziny finansów oraz prowadzenie negocjacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi, - Interpretowanie danych finansowych i obliczanie rezerw kapitałowych w celu realizacji zrównoważonego budżetu, -Analizowanie wydajności produkcji, informowanie przełożonego o możliwych nieprawidłowościach oraz pomoc we wdrożeniu procesów naprawczych, - Kontrolowanie propozycji biznesowych i sprawdzanie ich zgodności z przyjętymi założeniami, -Kompleksowe wparcie i zarządzanie grupą pracowników, w celu zwiększenia efektywności pracy, - Dostosowanie ofert do indywidualnych potrzeb klienta, prowadzone w porozumieniu z innymi działami finansowymi, w celu zapewnienia wiarygodności i kompletności
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowo-sprzętowej we wszystkich działach zaopatrzenia oraz doraźny przewóz osób i sprzętu
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów - 2019-02-06 - Rumia (pomorskie)
Projektowanie układów mechanicznych technologii podwodnych w 3D, tworzenie specyfikacji technicznych, zestawień materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Kraków (małopolskie)
Udział w opracowywaniu planów rzeczowo finansowych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, przygotowanie umów na wywóz odpadów komunalnych, sporządzanie faktur od sprzedaży mediów i usług komunalnych.
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)