STARSZY ADMINISTRATOR DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Stanowisko: STARSZY ADMINISTRATOR DS. FUNDUSZY

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: Pracownik będzie odpowiedzialny za codzienne zadania księgowe i finansowe, w tym między innymi: Prowadzenie księgi głównej dla różnych jednostek funduszyPrzygotowywanie kwartalnych i rocznych wycen aktywów netto, rachunków kapitałowych i rachunków zarządcówAnaliza danych finansowych na podstawie wniosków klienta, inwestorów i audytorówObliczanie opłat (tj. opłat za zarządzanie, opłat za nabycie itp.) oraz oświadczeń dla inwestorów (wezwania kapitałowe, opłaty i powiadomienia o dystrybucji) Poszerzanie wiedzy na temat różnych struktur funduszy i umów o spółkach komandytowychRealizacja projektów specjalnych zgodnie z poleceniem przełożonego Analiza miesięcznych/kwartalnych danych dotyczących inwestycji i wyników funduszy Zapewnienie zgodności z dokumentami prawnymi

Data publikacji: 2021-06-24

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pracownik będzie odpowiedzialny za codzienne zadania księgowe i finansowe, w tym między innymi: Prowadzenie księgi głównej dla różnych jednostek funduszyPrzygotowywanie kwartalnych i rocznych wycen aktywów netto, rachunków kapitałowych i rachunków zarządcówAnaliza danych finansowych na podstawie wniosków klienta, inwestorów i audytorówObliczanie opłat (tj. opłat za zarządzanie, opłat za nabycie itp.) oraz oświadczeń dla inwestorów (wezwania kapitałowe, opłaty i powiadomienia o dystrybucji) Poszerzanie wiedzy na temat różnych struktur funduszy i umów o spółkach komandytowychRealizacja projektów specjalnych zgodnie z poleceniem przełożonego Analiza miesięcznych/kwartalnych danych dotyczących inwestycji i wyników funduszy Zapewnienie zgodności z dokumentami prawnymi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STARSZY ADMINISTRATOR DS. FUNDUSZY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2021

Data zakończenia pracy: 06.07.2024

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 miesiące na tym samym stanowisku w środowisku międzynarodowym; umiejętność analizy miesięcznych/kwartalnych danych dotyczących inwestycji i wyników funduszy; umiejętność analizy danych finansowych na podstawie wniosków klienta; umiejętność przygotowywania kwartalnych i rocznych wycen aktywów netto, rachunków kapitałowych i rachunków zarządców inwestorów i audytorów. Praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word, dobre zdolności analityczne i numeryczne, pełna odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, umiejętność współdziałania w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2

Nazwa pracodawcy:
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

danePracodawcy_nip: 1060004083

danePracodawcy_regon: 12296410800000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Kraków

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kraków

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

Ulica pracodawcy: Podgórska

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 24.06.2021

Oferta pracy ważna do: 25.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?605b53d47793e24931c4e7d305cda428

Podobne oferty pracy

ELEKTROMONTER - do 1 850 PLN

prace elektormontazowe na powierzchni w szybach i pod ziemią, montaż tablic i rozdzieli oraz aparatów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. KALKULACJI - od 3 000 PLN

przyjmowanie zamówień i nadzór nad przebiegiem ich realizacji, wycena zapytań ofertowych, nowych produktów i prototypów, tworzenie cenników produktów gotowych oraz ich aktualizacja, kontrola cen na fakturach dostawców, sporządzanie sprawozdań do GUS, korespondencja w języku angielskim z odbiorcami dotycząca zleceń produkcyjnych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)

STOLARZ/POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

Wykonywanie pomocniczych prac w stolarstwie
Zakład Przerobu Drewna "Cieczko" Cieczko Brygida i Cieczko Jerzy s.c. - 2018-01-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR NADRUKÓW / ASYSTENT SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

• Koordynacja realizacji zleceń z rynków zagranicznych we współpracy z drukarnią, działem graficznym i magazynem.• Wsparcie sprzedaży i bieżąca współpraca z kierownikiem regionu w zakresie obsługi zamówień z rynku litewskiego, łotewskiego, estońskiego, białoruskiego i czeskiego.
INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Trzebnica (dolnośląskie)

ŁADOWACZ - od 2 000 PLN

Załadunek surowców wtórnych i odpadów komunalnych
Tonsmeier Sp. z o. o. - 2017-07-06 - Puławy (lubelskie)

TAPICER - od 2 100 PLN

obijanie stelaży materiałem
Andrzej Jarczyński "Andi" - 2018-10-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK DZIEKANATU - od 3 500 PLN

•obsługa studentów (praca w systemie ProAkademia)•obsługa organizacyjna przebiegu studiów i szkoleń•prowadzenie dokumentacji studiów i studenta (praca w systemie ProAkademia)•rekrutacja na studia (praca w systemie „panel rekrutacyjny”)•planowanie zajęć•koordynacja obsady zajęć•współpraca z pracownikami dydaktycznymi uczelni•koordynacja procedur dyplomowych•prace związane z Wewnętrznym Systemem Jakości Kształcenia•wykonywanie prac innych organizacyjno – administracyjnych•współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi uczelni•inicjowanie i organizacji działań promocyjnych•współorganizacja wydarzeń wydziałowych•dbałość o skuteczne zabezpieczenie mienia związanego ze stanowiskiem pracy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu - 2019-06-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

POMOC LAKIERNIKA - od 2 700 PLN

Odnoszenie elemntów lakierowanych na regały, szlifowanie elementów po lakierowaniu.
Szymiczek Andrzej Stolarstwo - 2017-09-22 - Bluszczów (śląskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

zakres usług fryzjerskich damsko -męskich, obsługa kasy fiskalnej przy kasowaniu za usługę, dbanie oczystośc , higienę i BHP oraz miesjce pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chomęcice (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - 1 017,4 PLN

w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Lębork (pomorskie)

MURARZ-ZBROJARZ - od 3 000 PLN

WYKONYWANIE PRAC MURARSKO ZBROJENIOWYCH ORAZ JAKO CIŚLA SZALUNKOWY
Firma Handlowo Usługowa "LUXBUD" S.C. - 2018-04-09 - Konin (wielkopolskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - od 3 000 PLN

-przygotowanie materiałów do druku offsetowego w postaci elektronicznej,-ostosowanie projektu do wymagań technicznych i metody druku,-nanoszenie zmian w plikach agencyjnych Klientów, zgodnie z wymaganiami Klientów,-przygotowanie wariantów projektu do zaprezentowania Klientowi,-przygotowanie pliku wynikowego do naświetlania,-archiwizowanie plików.
KENT-PAK OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Bardo (dolnośląskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

- Wykonywanie usług fryzjerskich m.in. strzyżenie damskie i męskie, modelowanie, trwała, koloryzacja.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesiecy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Fryzjer. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku fryzjera. Wymagana umiejętność samodzielnej praca na stanowisku fryzjera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-619-297) w godzinach: 8:00-20:00.
SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY K.JANASIAK KATARZYNA JANASIAK - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 2 200 - 4 000 PLN

Naprawa samochodów osobowych. Wymagania: wykształcenie kierunkowe, mile widziane doświadczenie lub chęci do przyuczenia, prawo jazdy kat. B. Pracodawca deklaruje nawiązanie stałej współpracy.
SAAB-RUMIA Zbigniew Boćkowski - 2018-01-04 - Rumia (pomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - do 13 PLN

Kontrola jakości części zgodna z instrukcją, raportowanie, obsługa narzędzi kontrolno pomiarowych, utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2017-02-27 - Żory (śląskie)

REFERENT + ST PO WER (DZ. ZARZĄD. INFRA.) - 997,4 PLN

- Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek infomracyjnych, ostrzegawczych, komunikatów, ogłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem i zgłoszeniem komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablicinformacyjnych, wywieszek, komunikatów, ogłoszeń w Instytutcie na terenie wokół Instytutu,- Pomoc w uaktualnioaniu nazewnictwa koórek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych, zgodnie ze zmianami organizacjami oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji, (czyszenie, malowaniem, montaż) tablic i wywieszek informacyjnych w Instytucie,- Pomoc w składaniu i wydruk, identyfikatorów dla pracowników Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydrkuku mapek, planów Instytutu dla potrzeb komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w składaniu i wydruk wkładek z życzeniami światecznymi, dyplomów okolicznościowych dla upoważnionych komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druków na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem,-Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki niezbędnej do sporządzania tekstówi oznaczeń informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowaniu projektu grafiki z ustaleniem wielkości liter, formatu, kroju, czcionki, koloru, lokalizacji danej aplikacji oraz montaż zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem danej komórkiorganizacyjnymi Instytutu,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierownika Działu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 13,7 PLN

Sprzątanie placówek banków.
Inwemer System Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Rydułtowy (śląskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Milicz (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTAW REFERACIE URBANISTYKI I ARCHITEKTURYW WYDZIALE POLITYKI PRZESTRZENNEJ - 2 500 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za czynności związane z prowadzeniem spraw dotyczących planowania przestrzennego.Ważniejsze zadania: wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; opracowanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; praca, koordynacja i tworzenie Gminnego Programu Rewitalizacji, Stref Rewitalizacji, Miejscowego Planu rewitalizacji w świetle ustawy; opracowanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzenie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych; wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi; formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administracją rządową; ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska; sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta; prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupsku; prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę; przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)

MONTER INSTALACJI BASENOWEJ (NR 7780) - od 13 PLN

montaż, rozruch, serwisowanie i naprawa instalacji basenowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE*AQUA-TECH* SŁAWOMIR MANIEWSKI - 2017-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - 997,4 PLN

W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Milicz (dolnośląskie)

ZBIERACZ PIECZAREK - od 0,6 PLN

zbiór pieczarek na hali uprawowej
Gospodarstwo Rolne Ryszard Chwedczuk - 2017-02-06 - Mszanna (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA OBWOŹNY Z SAMOCHODU - od 2 100 PLN

wypiek i sprzedaż kołaczy węgierskich; umowa do końca roku 2018 r. z możliwością przedłużenia; godz. pracy 8-16, 10-18
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Słupsk (pomorskie)