STARSZY ADMINISTRATOR DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: STARSZY ADMINISTRATOR DS. FUNDUSZY
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Pracownik będzie odpowiedzialny za codzienne zadania księgowe i finansowe, w tym między innymi: Prowadzenie księgi głównej dla różnych jednostek funduszyPrzygotowywanie kwartalnych i rocznych wycen aktywów netto, rachunków kapitałowych i rachunków zarządcówAnaliza danych finansowych na podstawie wniosków klienta, inwestorów i audytorówObliczanie opłat (tj. opłat za zarządzanie, opłat za nabycie itp.) oraz oświadczeń dla inwestorów (wezwania kapitałowe, opłaty i powiadomienia o dystrybucji) Poszerzanie wiedzy na temat różnych struktur funduszy i umów o spółkach komandytowychRealizacja projektów specjalnych zgodnie z poleceniem przełożonego Analiza miesięcznych/kwartalnych danych dotyczących inwestycji i wyników funduszy Zapewnienie zgodności z dokumentami prawnymi
Data publikacji: 2021-06-24
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pracownik będzie odpowiedzialny za codzienne zadania księgowe i finansowe, w tym między innymi: Prowadzenie księgi głównej dla różnych jednostek funduszyPrzygotowywanie kwartalnych i rocznych wycen aktywów netto, rachunków kapitałowych i rachunków zarządcówAnaliza danych finansowych na podstawie wniosków klienta, inwestorów i audytorówObliczanie opłat (tj. opłat za zarządzanie, opłat za nabycie itp.) oraz oświadczeń dla inwestorów (wezwania kapitałowe, opłaty i powiadomienia o dystrybucji) Poszerzanie wiedzy na temat różnych struktur funduszy i umów o spółkach komandytowychRealizacja projektów specjalnych zgodnie z poleceniem przełożonego Analiza miesięcznych/kwartalnych danych dotyczących inwestycji i wyników funduszy Zapewnienie zgodności z dokumentami prawnymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY ADMINISTRATOR DS. FUNDUSZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2021
Data zakończenia pracy: 06.07.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 miesiące na tym samym stanowisku w środowisku międzynarodowym; umiejętność analizy miesięcznych/kwartalnych danych dotyczących inwestycji i wyników funduszy; umiejętność analizy danych finansowych na podstawie wniosków klienta; umiejętność przygotowywania kwartalnych i rocznych wycen aktywów netto, rachunków kapitałowych i rachunków zarządców inwestorów i audytorów. Praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word, dobre zdolności analityczne i numeryczne, pełna odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, umiejętność współdziałania w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2
Nazwa pracodawcy:
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 12296410800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.06.2021
Oferta pracy ważna do: 25.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?605b53d47793e24931c4e7d305cda428
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
prace elektormontazowe na powierzchni w szybach i pod ziemią, montaż tablic i rozdzieli oraz aparatów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Chorzów (śląskie)
przyjmowanie zamówień i nadzór nad przebiegiem ich realizacji, wycena zapytań ofertowych, nowych produktów i prototypów, tworzenie cenników produktów gotowych oraz ich aktualizacja, kontrola cen na fakturach dostawców, sporządzanie sprawozdań do GUS, korespondencja w języku angielskim z odbiorcami dotycząca zleceń produkcyjnych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Wielkopolskie Rolno-Ogrodnicze Centrum Dystrybucji Piotr Nieborak - 2018-10-05 - Krzywosądów (wielkopolskie)
Wykonywanie pomocniczych prac w stolarstwie
Zakład Przerobu Drewna "Cieczko" Cieczko Brygida i Cieczko Jerzy s.c. - 2018-01-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
• Koordynacja realizacji zleceń z rynków zagranicznych we współpracy z drukarnią, działem graficznym i magazynem.• Wsparcie sprzedaży i bieżąca współpraca z kierownikiem regionu w zakresie obsługi zamówień z rynku litewskiego, łotewskiego, estońskiego, białoruskiego i czeskiego.
INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Trzebnica (dolnośląskie)
Załadunek surowców wtórnych i odpadów komunalnych
Tonsmeier Sp. z o. o. - 2017-07-06 - Puławy (lubelskie)
obijanie stelaży materiałem
Andrzej Jarczyński "Andi" - 2018-10-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
•obsługa studentów (praca w systemie ProAkademia)•obsługa organizacyjna przebiegu studiów i szkoleń•prowadzenie dokumentacji studiów i studenta (praca w systemie ProAkademia)•rekrutacja na studia (praca w systemie „panel rekrutacyjny”)•planowanie zajęć•koordynacja obsady zajęć•współpraca z pracownikami dydaktycznymi uczelni•koordynacja procedur dyplomowych•prace związane z Wewnętrznym Systemem Jakości Kształcenia•wykonywanie prac innych organizacyjno – administracyjnych•współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi uczelni•inicjowanie i organizacji działań promocyjnych•współorganizacja wydarzeń wydziałowych•dbałość o skuteczne zabezpieczenie mienia związanego ze stanowiskiem pracy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu - 2019-06-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Odnoszenie elemntów lakierowanych na regały, szlifowanie elementów po lakierowaniu.
Szymiczek Andrzej Stolarstwo - 2017-09-22 - Bluszczów (śląskie)
-
FOCUS Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Kościerzyna (pomorskie)
zakres usług fryzjerskich damsko -męskich, obsługa kasy fiskalnej przy kasowaniu za usługę, dbanie oczystośc , higienę i BHP oraz miesjce pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chomęcice (wielkopolskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Lębork (pomorskie)
WYKONYWANIE PRAC MURARSKO ZBROJENIOWYCH ORAZ JAKO CIŚLA SZALUNKOWY
Firma Handlowo Usługowa "LUXBUD" S.C. - 2018-04-09 - Konin (wielkopolskie)
-przygotowanie materiałów do druku offsetowego w postaci elektronicznej,-ostosowanie projektu do wymagań technicznych i metody druku,-nanoszenie zmian w plikach agencyjnych Klientów, zgodnie z wymaganiami Klientów,-przygotowanie wariantów projektu do zaprezentowania Klientowi,-przygotowanie pliku wynikowego do naświetlania,-archiwizowanie plików.
KENT-PAK OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Bardo (dolnośląskie)
- Wykonywanie usług fryzjerskich m.in. strzyżenie damskie i męskie, modelowanie, trwała, koloryzacja.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesiecy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Fryzjer. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku fryzjera. Wymagana umiejętność samodzielnej praca na stanowisku fryzjera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-619-297) w godzinach: 8:00-20:00.
SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY K.JANASIAK KATARZYNA JANASIAK - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
Naprawa samochodów osobowych. Wymagania: wykształcenie kierunkowe, mile widziane doświadczenie lub chęci do przyuczenia, prawo jazdy kat. B. Pracodawca deklaruje nawiązanie stałej współpracy.
SAAB-RUMIA Zbigniew Boćkowski - 2018-01-04 - Rumia (pomorskie)
Kontrola jakości części zgodna z instrukcją, raportowanie, obsługa narzędzi kontrolno pomiarowych, utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2017-02-27 - Żory (śląskie)
- Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek infomracyjnych, ostrzegawczych, komunikatów, ogłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem i zgłoszeniem komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablicinformacyjnych, wywieszek, komunikatów, ogłoszeń w Instytutcie na terenie wokół Instytutu,- Pomoc w uaktualnioaniu nazewnictwa koórek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych, zgodnie ze zmianami organizacjami oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji, (czyszenie, malowaniem, montaż) tablic i wywieszek informacyjnych w Instytucie,- Pomoc w składaniu i wydruk, identyfikatorów dla pracowników Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydrkuku mapek, planów Instytutu dla potrzeb komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w składaniu i wydruk wkładek z życzeniami światecznymi, dyplomów okolicznościowych dla upoważnionych komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druków na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem,-Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki niezbędnej do sporządzania tekstówi oznaczeń informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowaniu projektu grafiki z ustaleniem wielkości liter, formatu, kroju, czcionki, koloru, lokalizacji danej aplikacji oraz montaż zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem danej komórkiorganizacyjnymi Instytutu,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierownika Działu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie placówek banków.
Inwemer System Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Rydułtowy (śląskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Milicz (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za czynności związane z prowadzeniem spraw dotyczących planowania przestrzennego.Ważniejsze zadania: wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; opracowanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; praca, koordynacja i tworzenie Gminnego Programu Rewitalizacji, Stref Rewitalizacji, Miejscowego Planu rewitalizacji w świetle ustawy; opracowanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzenie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych; wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi; formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administracją rządową; ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska; sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta; prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupsku; prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę; przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
montaż, rozruch, serwisowanie i naprawa instalacji basenowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE*AQUA-TECH* SŁAWOMIR MANIEWSKI - 2017-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Milicz (dolnośląskie)
zbiór pieczarek na hali uprawowej
Gospodarstwo Rolne Ryszard Chwedczuk - 2017-02-06 - Mszanna (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wypiek i sprzedaż kołaczy węgierskich; umowa do końca roku 2018 r. z możliwością przedłużenia; godz. pracy 8-16, 10-18
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Słupsk (pomorskie)