STARSZEGO REFERENTA DS. ORGANIZACJI I KADRW DZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM Olsztyn oferta pracy Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Stanowisko: STARSZEGO REFERENTA DS. ORGANIZACJI I KADRW DZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw pracowniczych, w tym:prowadzenie akt osobowych pracowników,nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, kompletowanie dokumentów osobowych pracowników, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na szkolenie w zakresie bhp i p.poż., prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy, wydawanie świadectw pracy zwalnianym pracownikom, zgłaszanie nowoprzyjętych pracowników do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników: gromadzenie i Modyfikowanie aktualnych składników płacy pracownika, ustalanie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych, sporządzanie i ewidencjonowanie wniosków o nagrody, odprawy emerytalne, odznaczenia itp.Kontrola dyscypliny pracy (np. listy obecności, zwolnienia lekarskie, ewidencja wyjść w godzinach pracy). Prowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz stanowiska pomocnicze i obsługi zgodnie z bowiązującymi przepisami i regulaminem naboru. Organizacja służby przygotowawczej nowozatrudnionych pracowników. Organizacja procesu oceniania pracowników. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom dodatków do wynagrodzeń na podstawie art. 100 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.Obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Prowadzenie spraw z zakresu szkoleń i podnoszenia kwalifikacji pracowników. Sporządzanie sprawozdań, analiz, wykazów o stanie zatrudnienia.Opracowywanie i przekazywanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. PFRON i GUS. Przygotowywanie dokumentów na potrzeby kontroli dotyczącej zatrudnienia.Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, wdrażanie zmian w urzędzie po zatwierdzeniu regulaminu oraz nadzorowanie przestrzegania jego postanowień oraz aktualizacji prawnej i organizacyjnej. Obsługa i protokołowanie narad wewnętrznych w urzędzie. Załatwianie spraw związanych z Powiatową Rada Rynku Pracy, w tym organizacja i protokołowanie posiedzeń PRRP. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem stanowisk w odzież roboczą. Zakup i prowadzenie ewidencji biletów komunikacji miejskiej. Godziny pracy 7.30-15.30

Data publikacji: 2019-11-19

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piłsudskiego 64b, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw pracowniczych, w tym:prowadzenie akt osobowych pracowników,nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, kompletowanie dokumentów osobowych pracowników, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na szkolenie w zakresie bhp i p.poż., prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy, wydawanie świadectw pracy zwalnianym pracownikom, zgłaszanie nowoprzyjętych pracowników do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników: gromadzenie i Modyfikowanie aktualnych składników płacy pracownika, ustalanie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych, sporządzanie i ewidencjonowanie wniosków o nagrody, odprawy emerytalne, odznaczenia itp.Kontrola dyscypliny pracy (np. listy obecności, zwolnienia lekarskie, ewidencja wyjść w godzinach pracy). Prowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz stanowiska pomocnicze i obsługi zgodnie z bowiązującymi przepisami i regulaminem naboru. Organizacja służby przygotowawczej nowozatrudnionych pracowników. Organizacja procesu oceniania pracowników. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom dodatków do wynagrodzeń na podstawie art. 100 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.Obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Prowadzenie spraw z zakresu szkoleń i podnoszenia kwalifikacji pracowników. Sporządzanie sprawozdań, analiz, wykazów o stanie zatrudnienia.Opracowywanie i przekazywanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. PFRON i GUS. Przygotowywanie dokumentów na potrzeby kontroli dotyczącej zatrudnienia.Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, wdrażanie zmian w urzędzie po zatwierdzeniu regulaminu oraz nadzorowanie przestrzegania jego postanowień oraz aktualizacji prawnej i organizacyjnej. Obsługa i protokołowanie narad wewnętrznych w urzędzie. Załatwianie spraw związanych z Powiatową Rada Rynku Pracy, w tym organizacja i protokołowanie posiedzeń PRRP. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem stanowisk w odzież roboczą. Zakup i prowadzenie ewidencji biletów komunikacji miejskiej. Godziny pracy 7.30-15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZEGO REFERENTA DS. ORGANIZACJI I KADRW DZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020

Data zakończenia pracy: 30.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Znajomość przepisów:ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku ds. kadr. Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietów Word, Excel). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych. Umiejętność obsługi programu Płatnik. Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Umiejętność samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań. Umiejętność redagowania pism.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Klauzula zgody o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia wymienione w pkt 5,6 i 7 muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata, a klauzula zgody musi być opatrzona własnoręcznym podpisem i datą.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko starszego referenta ds. organizacji i kadr w terminie do 22.11.2019 roku. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 64b

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2019

Data dodania oferty pracy: 19.11.2019

Oferta pracy ważna do: 22.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40babed3908e7062aad377a62c3f6593

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY NA LINII PRODUKCYJNEJ. - od 14,7 PLN

Montaż podzespołów samochodowych (wiązki elektryczne).
EKOL SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

- Roboty ślusarskie przy produkcji pojemników metalowychKontakt: telefon 606-896-436,606-267-987, e-mail: pwmvogler (at) op.pl
Produkcja Wyrobów Metalowych Handel Usługi Różne - 2019-03-22 - Tymawa (pomorskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 12 PLN

Wykładanie towaru, pakowanie towaru
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

praca na hali produkcyjnej zgodnie z instrukcją, produkcja części zgodnie z planem produkcyjnym, przestrzeganie instrukcji, czynności okołoprodukcyjne
Aweco Polska Appliance Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-02-13 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS EXPORTU - 2 700 - 3 000 PLN

koordynowanie bieżących zamówień oraz planowanie dostaw - wsparcie w procesie koordynowania sprzedaży- asystowanie przy prowadzeniu profili na portalach spolecznościowych (m.in. Lindkedin, VKontkte)- opracowywanie materiałów informacyjnych o firmie z zamiarem kreowania pozytywnego wizerunku w Social Media
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2019-11-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY/DORADCA KLIENTA (248J) A - od 2 184 PLN

Kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania z przedstawicielem ubezpieczeniowym-finansowym. Przestrzeganie procedur i dbanie o dobry wizerunek firmy.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNIK STOLARZA - do 2 800 PLN

Stolarka drewniana, produkcja drzwi
F.P.H.U.- Stanisław Węgrzyn - 2018-03-20 - Wola Mielecka (podkarpackie)

MALARZ BUDOWLANY - od 13 PLN

ANALIZOWANIE Z RYSYNKÓW, MALOWANIE, SZPACHLOWANIE ŚCIAN, USUWANIE STARYCH POWŁOK;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POW. 3 M, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY. KAT. B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOCNIK WULKANIZATORA - do 15 PLN

Przygotowanie stanowiska, samochodu do obsługi, przygotowanie kół do przechowalni, demontaż i montaż kół/opon. Min. 80 godzin pracy miesięcznie, dyzpozycyjność w godz.: 8-17. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 602 636 522, e-mail: kontakt (at) lotaserwis.pl.
LOTA SERWIS SP. Z O.O. - 2018-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)

BRYGADZISTA - od 3 500 PLN

Zarządzanie pracą na dziale piankowania organizacja pracy pracowników, uzupełnianie kart pracy . Możliwość przyuczenia.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-11-23 - Piaski (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO PRZUCZENIA - od 1 850 PLN

Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-25 - Łódź (łódzkie)

MONTER - od 2 800 PLN

Wykonanie instalacji wodno - sanitarnych w miejscu wykonywanych zleceń.
FRESH WATER Piotr Kalicki - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)

MANIKIURZYSTKA-PEDIKIURZYSTKA (170OP) - od 2 000 PLN

Samodzielne wykonywanie manicure i pedicure w tym zabiegi pielęgnacyjne na dlonie i stopy w szczególności polegajace na odbudowie paznokci.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Józefów (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Zielona Góra (lubuskie)

MONTER SYSTEMÓW PRZECIWPOŻAROWYCH Z UMIEJĘTNOŚCIĄ SPAWANIA - od 8,5 EUR

Montaż elementów przeciwpożarowych w domach i budynkach
AA Eberswalde - 2015-03-12 - Niemcy (Niemcy)

DOZORCA MIENIA - od 1 850 PLN

dozorowanie powierzonych obiektów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Prdoukcyjne Wechta Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO - od 2 300 PLN

obsługa zleceń spedycyjnych i transportowych, prowadzenie rozmów z zagranicznymi kontrahentami, ustalanie warunków przewozowych i negocjowanie, prowadzenie dokumentacji transportowej, załatwianie interwencji, reklamacji usług przewozowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Częstochowa (śląskie)

REFERENT DO SPRAW KANCELARYJNO BIUROWYCH - od 2 000 PLN

1.Prowadzenie sekretariatu: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie szkoły, obsługa szkolnej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2. Reprezentowanie szkoły: przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych dyrektora szkoły, serwowanie poczęstunku dla gości szkoły, organizacja cateringu.3. Wsparcie dyrektora szkoły:Prowadzenie terminarza spotkań i zadań dyrektora, umawianie spotkań dyrektora, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby dyrektora, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla dyrektora.4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły
Szkoła Podstawowa w Nowogrodźcu - 2017-07-21 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

FRYZJER - 2 000 - 4 000 PLN

Strzyżenie,pielęgnacja.Wymiar czasu pracy do uzgodnienia
Salon Fryzur Dominik Soliwoda - 2017-09-04 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA - od 2 000 PLN

dostawa do odbiorców towarów wyprodukowanych w zakładzie
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Mokrsko (łódzkie)

OPIEKUN KLIENTA - PRZEDSTAWICIEL STACJONARNY W PPNT GDYNIA - od 3 000 PLN

Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem,• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: info (at) bio4u.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.bio4u.pl
Bio4U Sp.z.o.o - 2016-06-09 - Gdynia (pomorskie)

MENADŻER K/M - od 22 PLN

zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w McDonalds procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny; wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w McDonald's; sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji - w razie potrzeby; wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy, w tym także odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania restauracji. wdrażanie i realizacja procedur związanych z budowaniem doświadczenia gości; wspieranie procesów zwiększających sprzedaż; przygotowywanie, organizacja i kontrola akcji marketingowych i promocyjnych; odpowiedzialność za obsługę (DT, McCafe, Serwis); analiza wyników ankiet/raportów dotyczących obsługi; współpraca z Kierownikiem ds. Rozwoju Ludzi w zakresie szkoleń związanych z obsługą.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie naczyń. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu, również w weekendy.
F.U. "Oliwia" Janusz Mazur - 2017-05-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ELEKTROMONTER - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Ostrołęka (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Ochrona obiektu handlowego
Locus Security Tres Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-11-02 - Koluszki (łódzkie)