STARSZA WOŹNA K/M Warszawa oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH I LICEALNYCH NR 1
Stanowisko: STARSZA WOŹNA K/M
Wynagrodzenie: od 2 920 PLN
Zakres obowiązków: - utrzymanie porządku i czystości w placówce- prowadzenie bieżącego i okresowego sprzątania pomieszczeń oraz wyznaczonego terenu- dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń- wietrzenie sal- podlewanie kwiatów
Data publikacji: 2020-08-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH I LICEALNYCH NR 1
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczęśliwicka 56, 02-353 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- utrzymanie porządku i czystości w placówce- prowadzenie bieżącego i okresowego sprzątania pomieszczeń oraz wyznaczonego terenu- dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń- wietrzenie sal- podlewanie kwiatów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 920 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia+ dodatek stażowy+ świadczenia socjane
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZA WOŹNA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: woźny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Woźny (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie podstawowe, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, 2 lata doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- utrzymanie porządku i czystości w placówce- prowadzenie bieżącego i okresowego sprzątania pomieszczeń oraz wyznaczonego terenu- dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń- wietrzenie sal- podlewanie kwiatów[Zgłoszenia: osobiste, 22 658 39 84, kadry (at) zsiil1.edu.pl]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH I LICEALNYCH NR 1
danePracodawcy_nip: 5261022730
danePracodawcy_regon: 000187518
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Szczęśliwicka 56, 02-353 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Szczęśliwicka
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|962906
Zawód wykonywany przez pracownika: woźny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0123d9fa0a4e1bab1ba92e4a92fe4cca
Podobne oferty pracy
wg załacznika nr 1 do programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Kraków (małopolskie)
Montaż instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych na budowach, w domkach jednorodzinnych i budynkach przemysłowych.
TERMER-MCM SP. ZO.O. - 2021-03-12 - Bełchatów (łódzkie)
prowadzenie zajęć praktycznych na kwalifikacyjnym kursie zawodowym - kucharz, nauczanie osób pozbawionych wolności
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2019-08-23 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Praca przy maszynach. Kontrola jakości. Współpraca z działami pomocniczymi. Nastawienie na osiąganie celów jakościowych i ilościowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Legnica (dolnośląskie)
dozór powierzonego mienia
Memling Security Sp. z .o.o. - 2019-09-17 - Kraków (małopolskie)
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego stażu pracy. 1. posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych), 2. mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych, 4. znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów/projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych, 5. znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, 6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej i innych osób, także pod presją czasu, 8. zdolności analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, operatywność, odporność na stres, 10. samodzielność, zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, dyspozycyjność, 11. znajomość języka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Gminy. 2. Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez Gminę. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogramów rzeczowo-finansowych umów. 5. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów. 7. Przygotowywanie wniosków o płatność lub innych dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie działań promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich planów, czy innych programów gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowań planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 14. Współpraca oraz koordynacja kontaktów krajowych i zagranicznych, w tym udziału w stowarzyszeniach i związkach. 15. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw związanych zamówieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pełny etat warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 zł brutto), prawdopodobny termin rozpoczęcia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnym podpisem, 2. życiorys curriculum vitae - opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączono do ogłoszenia, kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe załączono do ogłoszenia, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku, oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Besku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urzędzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje dzień wpływu dokumentów do Urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)
-usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów;-analiza wymagań systemowych;-programowanie aplikacji i systemów informatycznych;-tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Zabierzów (małopolskie)
Praca na koparce jednonaczyniowej kołowejm, - praca przy robotach budowlanych drogowych
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2016-06-06 - Cieplewo (pomorskie)
obsługa klienta w sklepie ze zdrową żywnością, jest to klient świadomy, szuka produktów zgodnie ze swoimi preferencjami, pomoc klientom nie znającym tematu zdrowej żywności
FUNDACJA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA SMAKOSZE - 2017-09-22 - Suchy Las (wielkopolskie)
Wykonywanie różnymi technikami i metodami potraw w kuchni dietetycznej, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, obsługiwanie sie maszynami i urządzeniami przy przygowowywaniu potraw, praca w godz 8-16/11-19
DIETETYCZNI CATERING, PORADNIA Aleksandra Fuk - 2016-03-18 - Opole (opolskie)
Prace w dziale obsługi klienta. Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem.
MARFLEX -M.J. MAILIS POLAND - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace magazynowe, załadunek i rozładunek towarów. Umowa zlecenie od zaraz - do odwołania, 8h dziennie w zakresie 06.00 - 22.00.
APT JOB CENTER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie danych na podstawie dekretacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Grójec (mazowieckie)
Czynności związane z produkcją pieczywa.
"PIEKARNIA WILKÓW" SPÓŁKA CYWILNA - LUDWIK GOŁUCH,TOMASZ GOŁUCH,JACEK GOŁUCH - 2018-03-06 - Wilków Drugi (mazowieckie)
obsluga linii technologicznej przetwórstwa owoców, prace przy załadunku i wyładunku, prace zlecone przez kierownika
APPOL Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prace ogólnobudowlane i inne fizyczne.Praca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 7:00 - 15:00kontakt z pracodawcą: fo.michalsagan (at) gmail.com lub 502764589
Firma Ogólnobudowlana Michał Sagan - 2019-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy, Mołdawii i Białorusi - obsługaklienta rosyjskojęzycznego - selekcja kandydatur - współpraca zkontrahentami w Mołdawii, na Ukrainie i Białorusi - współpraca z działemoperacyjnym oraz działem administracji. praca od 9-17
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-18 - Opole (opolskie)
Montaż instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych na budowach, w domkach jednorodzinnych i budynkach przemysłowych.
TERMER-MCM SP. ZO.O. - 2021-03-12 - Bełchatów (łódzkie)
Wykszt. średnie, umiejętność wykonywania podstawowych czynności serwisowych sprzętu komputerowego, znaj. obsł. komputera i aplikacji biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Racibórz (śląskie)
Nauczanie przedmiotu "edukacja dla bezpieczeństwa" młodzieży szkoły ponadgimnazjalnej i ponadpodstawowej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU - 2019-11-13 - Żagań (lubuskie)
Prace budowlane, wykończeniowe. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
Trójmiejska Wypożyczalnia Maszyn Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Kiełpino (pomorskie)
Praca przy produkcji konstrukcji aluminiowo-szklanych dla budownictwa (fasady, okna, drzwi, świetliki) i przy montażu konstrukcji w obiektach. Mile widziane umiejętności cięcia profili aluminiowych na pile. Monter konstrukcji aluminiowych wykonuje aluminiowe prefabrykaty i składa je na terenie zakładu, a następnie montuje na budowie. Celem jego pracy jest wykonywanie i montowanie konstrukcji, stolarki drzwiowej i okiennej itp. Praca polega na dobraniu, przycięciu, zespoleniu elementów ich obrobieniu, połączeniu z innymi materiałami np. ze szkłem, poliwęglanem i innymi tworzywami. Monter konstrukcji aluminiowychmontuje konstrukcję według dokumentacji, z zastosowaniem odpowiednich narzędzi i przyrządów. Podczas montażu mierzy, spaja, przykręca, zespala, podwiesza, uszczelnia elementy konstrukcji. W zakresie pracy montera jest dobór odpowiednich materiałów i elementów montażowych (np. nity, śruby, wkręty, uszczelki, kleje, sprężyny, specjalne kształtki złączne, zamki, klamki) oraz zabezpieczenie konstrukcji. Zadania zawodowe: ocenianie warunków tech. miejsca montażu konstrukcji aluminiowych: przygotowywanie elementów do montażu konstrukcji aluminiowych: montowanie przygotowanych elementów nośnych konstrukcji aluminiowych na placu budowy: montowanie ścian osłonowych i pokryciowych z elementów aluminiowych: montowanie okien, drzwi i ościeżnic, wstawianie szyb zespolonych zgodnie z technologią: uszczelnianie i regulacja okien, drzwi: wykonywanie połączeń elementów w czasie montażu zgodnie z przewidzianą technologią: skręcanie, nitowanie, kotwienie, spawanie: montowanie ścianek działowych z elementów aluminiowych: wykonywanie rozliczeń zużytych materiałów i wykonanej produkcji: organizowanie pracy zgodnie z przepisami BHP,PPOŻ, ergonomii. Kontakt tel. 502 33 54 88 lub 501 33 54 88
Przedsiębiorstwo Ślusarsko- Budowlane Leszek Pluta - 2016-05-16 - Bieliny (świętokrzyskie)
1.Stałe obserwowanie powierzchni wody, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wezwania pomocy oraz podejmowanie akcji ratunkowej, udzielanie pomocy przedmedycznej.2. Kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, który zapewnia bezpieczeństwo osób kąpiących się i utrzymanie go w pełnej sprawności technicznej i gotowości do użycia.
Ośrodek Sportu i Rekreaji - 2019-09-06 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Robotnik budowlany
Phu Widok Ostański Bernard - 2017-05-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
roboty ogólnobudowlane
Zakład Gospodarki Komunalnej przy UG Człuchów - 2017-03-27 - Człuchów (pomorskie)
Obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawaym doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom, prace porzadkowe, majace na celu utrzymanie kuchni nw czystości oraz ułatwienie pracy całej obsłudze lokalu,dyspozycyjność w godz 10-19,Miejsce pracy: Wrocław ul. Armii KrajowejOferta znajduje się w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Wrocław (dolnośląskie)