STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI Łeba oferta pracy Urząd Miejski w Łebie
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Praca administracyjno- biurowa w Referencie Inwestycji- informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2020-03-19
Lokalizacja: Łeba (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Łebie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca administracyjno- biurowa w Referencie Inwestycji- informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie ustalane indywidualnie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łeba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łeba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczeine zawodowe 6 miesięcy, umiejętności/ uprawnienia- zgodnie z ofertą o naborze zamieszczoną na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina Miejska Łeba- Nabór pracowników
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Łebie
danePracodawcy_nip: 8410014106
danePracodawcy_regon: 000525228
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: www.leba.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: lęborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2208
Gmina pracodawcy: Łeba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łeba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977380
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 90
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.03.2020
Data dodania oferty pracy: 19.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c15e481b1f433347c3563e07f1858f6d
Podobne oferty pracy
Montaż okien, drzwi i podłóg.
POL-BUD Zbigniew Wiatr - 2019-07-26 - Sarzyna (podkarpackie)
badania fizykochemiczne żywności
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-11-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
• Wdrożenie nowego projektu, planowanie, organizowanie oraz koordynowanie prac z tym związanych;• ustalanie celów i zadań na poszczególnych etapach wdrożenia;• opracowanie i wdrożenie dokumentacji oraz procedur związanych z uruchomieniem projektu• opracowanie koncepcji marketingowej na potrzeby rozwoju projektu • opracowanie dokumentacji handlowej na potrzeby rozwoju projektu• opracowanie budżetu• prezentowanie wyników projektu oraz kontrola stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celamiPracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Żory (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie i montaż zbrojeń, wybór , przycinanie i gięcie prętów, układanie zbrojeń w szalunkach, praca na podstawie rysunków technicznych, miejsce wykonywania pracy: Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a oraz terytorium całego kraju
Budomex Sierpc Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-03-15 - Sierpc (mazowieckie)
-Obsługa iutrzymywanie relacji z bieżącymi klientami.Sprzedaż hurtowa i detaliczna.
Energokabel Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Załadunek, podczepianie pojemników, wstępna segregacja surowców wtórnych. Praca ana wolnym powietrzu. Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie, dobre warunki socjalne kartę Multisport.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-28 - Kalisz (wielkopolskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych, cd. zakresu na www. slowinskipn.pl BIP; umowa do 33 miesięcy, przedłużenie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Słowiński Park Narodowy - 2019-07-30 - Smołdzino (pomorskie)
Realizacja złożonych zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie więzi z klientem, obsługa sprzedaży produktów, monitorowanie rynku w celu rekomendowania zmian w produktach
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-08-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Diagnostyka oraz usuwanie awarii i usterek występujących w zakresie automatyki, mechaniki przemysłowej, realizacja przeglądów zgodnie z dokumentacją techniczną i harmonogramami, modyfikacja i modernizacja istniejących układów.
Z.P.H.U. "DEFRO" - 2017-03-22 - Ruda Strawczyńska (świętokrzyskie)
Roznoszenie gazet reklamowych,ukończone 15 lat,dobra kondycja fizyczna
kontakt przez OHP - 2019-04-03 - Zamość (lubelskie)
wykonywanie zabiegów manicure i pedicure
SELLA Joanna Knoll-Pytel - 2016-11-03 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
-pomoc w czynnościach życiowych, dbanie o stan zdrowia podopiecznych, organizacja czasu wolnego
Tomasz Karbowiak "Rodzinny Dom Pomocy" - 2016-07-26 - Wąchock (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Usługi Remontowo-Budowlane Mariusz Nowacki - 2016-10-03 - Śniadowo (podlaskie)
Monter konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Tarnów (małopolskie)
Przetwórstwo tworzyw, rozróżnianie rodzajów i eliminowanie z linii odpadów oraz dobieranie parametrów przetwórstwa.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Częstochowa (śląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-09-18 - Żary (lubuskie)
Praca przy obsłudze kasy fiskalnejObsługa klientaRozliczanie kasy po zakończonej zmianie
kontakt przez OHP - 2015-12-07 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za prowadzona zmianę. Motywowanie zespołu. Przyjmowanie dostaw. Praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi. Dbanie o czystość w miejscu pracy. Monitorowanie wykonania grafiku pracy. - Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-21:30 (od poniedziałku do soboty) oraz 8:00-21:30 (niedziele handlowe). Przed otwarciem nowego sklepu trwa zatowarowanie przez około 4 dni (praca po 10 do 12 godzin) i jest to jednorazowa akcja.
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Działoszyn (łódzkie)
Praca w restauracji szybkiej obsługi Kebab King. Przyjmowanie i realizowanie zamówień, smażenie frytek, podgrzewanie potraw, obsługa klientów wg określonych standardów, dbanie o czystość w sali jadalnej, obsługa terminala kart płatniczych.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie wdrażania i realizacji projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej; 2) identyfikacja możliwości pozyskiwania funduszy UE dla projektów Gminy Miasta Toruń; 3) współpraca z innymi zespołami zadaniowymi w zakresie przygotowywania projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym UE; 4) prowadzenie rejestrów korespondencji, w tym przyjmowanie korespondencji elektronicznej oraz archiwizacja dokumentów Wydziału;5) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miasta Torunia oraz decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) udział w bieżących zadaniach realizowanych przez Wydział.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-12-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardem, prawidłowe zabezpieczenie towaru na czas magazynowania, dbałość o majątek firmy, przestrzeganie zasad BHP, dbanie o powierzony sprzęt, wykonywanie poleceń przełożonego, sprawna obsługa wydań do klienta.
Agata S.A. - 2016-06-21 - Płock (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezbieczeń społecznych, kapitału poczżtkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-06-27 - Biłgoraj (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących opracowań oraz aktualizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta, przygotowanie odpowiednich uchwał w tych sprawach oraz publikowanie treści uchwalonych planów. 2. Nadzór nad realizacją ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Współudział w przygotowywaniu decyzji o warunkach zabudowy zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji. 4. Współdziałanie z instytucjami administracji rządowej i samorządowej w sprawach z zakresu planowania przestrzennego i budownictwa. 5. Naliczanie opłaty planistycznej. 6. Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku w zakresie ochrony obiektów zabytkowych. 7. Opiniowanie wstępnych projektów podziału terenu, co do ich zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 8. Kontrola zgodności projektów budowlanych oraz ich realizacji z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy. 9. Współdziałanie z Inspektorami Nadzoru Budowlanego w zakresie zwalczania samowoli budowlanej. 10. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z tych planów. 11. Uzgodnienia lokalizacji projektów urządzeń, tablic i reklam we współpracy ze stanowiskiem GKN i GKK. 12. Troska o właściwą estetykę i kolorystykę miasta. 13. Prowadzenie spraw dotyczących remontów budynków komunalnych. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych stanowiących własność komunalną. 15. Bieżące współdziałanie ze stanowiskami pracy ds. geodezji i nieruchomości gminnych oraz gospodarki komunalnej i inwestycji. 16. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. ochrony środowiska podczas jego nieobecności w pracy (GKS). 17. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych i administracyjnych. 18. Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie dokumentacji na stanowisko BKE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych w postępowaniu egzekucyjnym, a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego przy pomocy radcy prawnego. 19. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przepisanych obowiązków. 20. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska. 21. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji środowiskowych. 22. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2018-12-17 - Krynica Morska (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przewóz osób w transporcie zbiorowym na trasach do 50 km
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. - 2018-04-04 - Chojnice (pomorskie)
dostawa potraw pod wskazany adres
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie hali produkcyjnej, pomieszczeń biurowych
"IPT" AKROMAR SP.Z O.O. SP. K. - 2017-01-03 - Świdnica (dolnośląskie)