STANOWISKO URZĘDNICZE NA DS. MONITOROWANIA ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA PROJEKTÓW I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W WYDZIALE ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE NA DS. MONITOROWANIA ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA PROJEKTÓW I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W WYDZIALE ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: monitorowanie wdrażania i realizacji projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej; 2) identyfikacja możliwości pozyskiwania funduszy UE dla projektów Gminy Miasta Toruń; 3) współpraca z innymi zespołami zadaniowymi w zakresie przygotowywania projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym UE; 4) prowadzenie rejestrów korespondencji, w tym przyjmowanie korespondencji elektronicznej oraz archiwizacja dokumentów Wydziału;5) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miasta Torunia oraz decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) udział w bieżących zadaniach realizowanych przez Wydział.
Data publikacji: 2018-12-10
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
monitorowanie wdrażania i realizacji projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej; 2) identyfikacja możliwości pozyskiwania funduszy UE dla projektów Gminy Miasta Toruń; 3) współpraca z innymi zespołami zadaniowymi w zakresie przygotowywania projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym UE; 4) prowadzenie rejestrów korespondencji, w tym przyjmowanie korespondencji elektronicznej oraz archiwizacja dokumentów Wydziału;5) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miasta Torunia oraz decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) udział w bieżących zadaniach realizowanych przez Wydział.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE NA DS. MONITOROWANIA ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA PROJEKTÓW I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W WYDZIALE ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane studia podyplomowe z zakresu problematyki europejskiejStaż pracy i doświadczenie zawodowe: niezbędny: co najmniej 2-letni staż pracy; dodatkowe: co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu lub programowaniu środków unijnych i/ lub w realizacji projektów ze środków unijnych.Wiedza specjalistyczna:niezbędna: dobra znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem środków unijnych; dobra znajomość podstaw funkcjonowania samorządu gminnego; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zwłaszcza w zakresie aplikacji biurowych: pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu; dodatkowa: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Niezbędne predyspozycje osobowościowe: zdolności organizacyjne i analityczne, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie; 4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 19.12.2018 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.52.2018, publiczny nabór ofertna stanowisko w WRiPE w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 19.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dozór obiektu.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2018-01-04 - Grajewo (podlaskie)
-
INAMAR Grażyna Bajonczak - 2016-11-15 - Łubiana (pomorskie)
prace na linii produkcyjnej (branża automotive)
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Gliwice (śląskie)
naprawy aut zgodnie z zawodem wyuczonym
AUTO NAPRAWA Eugeniusz Florek - 2016-11-21 - Wielichowo (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości, rozliczanie płac,ubezpieczeń społecznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej.
Mariusz Jerzy Biały Biuro Rachunkowe "H A N Z A" - 2018-08-17 - Kluczbork (opolskie)
jw.
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prace malarskie, tapetowanie, szlifowanie ścian
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kościeliska (opolskie)
sprzątanie terenów wokół budynku, koszenie trawy, odnawianie ławek, stołów ogrodowych, odśnieżanie zimą chodników, wynoszenie do pralni brudnej bielizny, wynoszenie worków z nieczystościami
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kozula (lubelskie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna parterze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-03-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
składanie ogrodzeń z elementów instalacji, wykonywanie pomiarów miejsca montażu bram, dobór narzędzi ślusarskich, spawalniczych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Krajnik Dolny (zachodniopomorskie)
prace murarskie, tynkarskie na budowie, praca na terenie miasta Zielona Góra
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Radomsko (łódzkie)
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; 2. przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi ustawy; 3. naliczanie opłat przekształceniowych; 4. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; 5. obsługa systemu finansowo-księgowego; 6. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; 7. rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej; 8. archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-11 - Słupsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i nadzorowanie personelu, reprezentowanie pracodawcy wobec klientów.
ALDIK NOVA Sp z o.o.Lublin - 2018-04-13 - Krasnystaw (lubelskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
obsługa pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kraków (małopolskie)
dowóz towarów
PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA HANDLOWO-USŁUGOWA - 2016-12-15 - Kozienice (mazowieckie)
przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa pralni chemicznej i magla elektrycznego
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Żuromin (mazowieckie)
Dostarczanie pieczywa do sklepów, handel obwoźny.
Piekarnia DABO sc Dereń Dariusz - 2017-03-10 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Janów Lubelski (lubelskie)
Kontakty z chińską hurtownią, zamawianie towarów, prowadzenie dokumentacji handlowej, prowadzenie negocjacji handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wyszków (mazowieckie)
Otwieranie i rozdzielanie poczty przychodzącej, pakowanie adresowanie i wysyłanie paczek, obsługa programu "SOP" (System Obsługi Przesyłek) roznoszenie do wydziałów i zbieranie z wydziałów korespondencji, dostarczanie do wydziałów papieru, tonerów, kopert, okładek itp, drobne naprawy konserwatorskie np. wymiana zamków, naprawa armatury łazienkowej, wymiana uszczelek, uszkodzonych baterii, naprawa spłuczek, naprawa i wymiana podgrzewaczy do wody, naprawa usterek elektrycznych- wymiana gniazd, żarówek, świetlówek, zapłonników, odpowietrzanie grzejników, utrzymywanie porządku na podwórku sądowym i przed budynkiem oraz odśnieżanie. Miejsce wykonywania pracy: Sąd Rejonowy w Bytowie
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)
Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/298135/files/ogloszenie.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-01-14 - Tczew (pomorskie)
cv
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów do gospodarstw rolnych, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientem.Pracodawca oferuje samochód służbowy, telefon, komputer.Kontakt z pracodawcą TYLKO telefoniczny i mailowy.
AGROLOK Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)