STANOWISKO URZĘDNICZE NA DS. MONITOROWANIA ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA PROJEKTÓW I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W WYDZIALE ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE NA DS. MONITOROWANIA ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA PROJEKTÓW I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W WYDZIALE ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: monitorowanie wdrażania i realizacji projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej; 2) identyfikacja możliwości pozyskiwania funduszy UE dla projektów Gminy Miasta Toruń; 3) współpraca z innymi zespołami zadaniowymi w zakresie przygotowywania projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym UE; 4) prowadzenie rejestrów korespondencji, w tym przyjmowanie korespondencji elektronicznej oraz archiwizacja dokumentów Wydziału;5) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miasta Torunia oraz decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) udział w bieżących zadaniach realizowanych przez Wydział.

Data publikacji: 2018-12-10

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
monitorowanie wdrażania i realizacji projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej; 2) identyfikacja możliwości pozyskiwania funduszy UE dla projektów Gminy Miasta Toruń; 3) współpraca z innymi zespołami zadaniowymi w zakresie przygotowywania projektów Gminy Miasta Toruń współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym UE; 4) prowadzenie rejestrów korespondencji, w tym przyjmowanie korespondencji elektronicznej oraz archiwizacja dokumentów Wydziału;5) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miasta Torunia oraz decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) udział w bieżących zadaniach realizowanych przez Wydział.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE NA DS. MONITOROWANIA ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA PROJEKTÓW I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ W WYDZIALE ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: koordynator projektów unijnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane studia podyplomowe z zakresu problematyki europejskiejStaż pracy i doświadczenie zawodowe: niezbędny: co najmniej 2-letni staż pracy; dodatkowe: co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu lub programowaniu środków unijnych i/ lub w realizacji projektów ze środków unijnych.Wiedza specjalistyczna:niezbędna: dobra znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem środków unijnych; dobra znajomość podstaw funkcjonowania samorządu gminnego; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zwłaszcza w zakresie aplikacji biurowych: pakietu MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej i Internetu; dodatkowa: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Niezbędne predyspozycje osobowościowe: zdolności organizacyjne i analityczne, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie; 4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 19.12.2018 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.52.2018, publiczny nabór ofertna stanowisko w WRiPE w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych

Data dodania oferty pracy: 10.12.2018

Oferta pracy ważna do: 19.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 000 - 3 300 PLN

prace na linii produkcyjnej (branża automotive)
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Gliwice (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH-OSOBOWYCH - od 4 200 PLN

naprawy aut zgodnie z zawodem wyuczonym
AUTO NAPRAWA Eugeniusz Florek - 2016-11-21 - Wielichowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Prowadzenie księgowości, rozliczanie płac,ubezpieczeń społecznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej.
Mariusz Jerzy Biały Biuro Rachunkowe "H A N Z A" - 2018-08-17 - Kluczbork (opolskie)

MALARZ-TAPECIARZ - od 1 850 PLN

Prace malarskie, tapetowanie, szlifowanie ścian
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kościeliska (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

sprzątanie terenów wokół budynku, koszenie trawy, odnawianie ławek, stołów ogrodowych, odśnieżanie zimą chodników, wynoszenie do pralni brudnej bielizny, wynoszenie worków z nieczystościami
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kozula (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI (NR 0107) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna parterze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-03-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

MONTER OGRODZEŃ - od 2 000 PLN

składanie ogrodzeń z elementów instalacji, wykonywanie pomiarów miejsca montażu bram, dobór narzędzi ślusarskich, spawalniczych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Krajnik Dolny (zachodniopomorskie)

MURARZ - od 13 PLN

prace murarskie, tynkarskie na budowie, praca na terenie miasta Zielona Góra
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R91/3872-1412/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Radomsko (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W REFERACIE ZARZĄDZANIA MIENIEM W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU - od 2 400 PLN

Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne; 2. przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi ustawy; 3. naliczanie opłat przekształceniowych; 4. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy de minimis; 5. obsługa systemu finansowo-księgowego; 6. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; 7. rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej; 8. archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-11 - Słupsk (pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA - od 2 100 PLN

Organizowanie i nadzorowanie personelu, reprezentowanie pracodawcy wobec klientów.
ALDIK NOVA Sp z o.o.Lublin - 2018-04-13 - Krasnystaw (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. B T - od 12 PLN

obsługa pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI ST (FP) M - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRALNI CHEMICZNEJ - od 1 850 PLN

obsługa pralni chemicznej i magla elektrycznego
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Żuromin (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Dostarczanie pieczywa do sklepów, handel obwoźny.
Piekarnia DABO sc Dereń Dariusz - 2017-03-10 - Szczebrzeszyn (lubelskie)

KELNER - od 2 100 PLN

obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Janów Lubelski (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Kontakty z chińską hurtownią, zamawianie towarów, prowadzenie dokumentacji handlowej, prowadzenie negocjacji handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wyszków (mazowieckie)

WOŹNY/ KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Otwieranie i rozdzielanie poczty przychodzącej, pakowanie adresowanie i wysyłanie paczek, obsługa programu "SOP" (System Obsługi Przesyłek) roznoszenie do wydziałów i zbieranie z wydziałów korespondencji, dostarczanie do wydziałów papieru, tonerów, kopert, okładek itp, drobne naprawy konserwatorskie np. wymiana zamków, naprawa armatury łazienkowej, wymiana uszczelek, uszkodzonych baterii, naprawa spłuczek, naprawa i wymiana podgrzewaczy do wody, naprawa usterek elektrycznych- wymiana gniazd, żarówek, świetlówek, zapłonników, odpowietrzanie grzejników, utrzymywanie porządku na podwórku sądowym i przed budynkiem oraz odśnieżanie. Miejsce wykonywania pracy: Sąd Rejonowy w Bytowie
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNYCH, SZKOLENIOWYCH I OBSŁUGI INTERESANTÓW W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/298135/files/ogloszenie.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-01-14 - Tczew (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 2 600 PLN

Sprzedaż towarów do gospodarstw rolnych, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientem.Pracodawca oferuje samochód służbowy, telefon, komputer.Kontakt z pracodawcą TYLKO telefoniczny i mailowy.
AGROLOK Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat