STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Polkowice oferta pracy POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych (w tym sporządzanie przedmiarów i kosztorysów), przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad powierzonymi zadaniami, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przekazaniem i rozliczeniem dotacji z zakresu powierzonych zadań, przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych (w tym sporządzanie przedmiarów i kosztorysów), przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad powierzonymi zadaniami, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przekazaniem i rozliczeniem dotacji z zakresu powierzonych zadań, przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie,min. 2 lata stażu pracy, znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, KPA oraz przepisów technicznych, PN itp., mile widziane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, umiejętność przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych, umiejętność obsługi programów do kosztorysowania (Norma), zaangażowanie, odpornosć na stres, komunikatywność oraz lojalność, niekaralność.Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca. Nabór trwa do 09.12.2019 do godz. 15:30.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach podane są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca/ nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 09.12.2019, Godziny : do godz. 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9329a31fbffd564aad427d084ad52494
Podobne oferty pracy
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i wypełnianie dokumentów wysyłkowych, opracowywanie szkoleń, instrukcji, prowadzenie statystyk, ewidencji dokumentów, koordynowanie transportów i wysyłek (pilnowanie terminów realizacji zamówień).
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Głuchołazy (opolskie)
praca przy wystawianu faktur i przyjmowaniu zamówień (branża mięsna i wędliniarska)
"SIMPLY POLAND" Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Sosnowiec (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-20 - Żary (lubuskie)
sprzedaż akcesorii, drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Współkoordynowanie projektu współfinansowanego przez UE, przygotowywanie raportów, kontakt z instytucjami ochrony środowiska oraz klientami, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, realizacja zamówień, koordynacja montażu produktu, promowanie ekologicznych rozwiązań w Urzędach Miasta, pomoc w przygotowaniu materiałów marketingowych. Praca przy ekologicznym projekcie UE pt.: Opracowanie technologii aktywnej ochrony roślin i gleb przed szkodliwym działaniem soli drogowej. Praca na tym stanowisku łączy w sobie elementy pracy biurowej (koordynowanie projektu) oraz prcy fizycznej (nadzorowanie montaży, przygotowanie wysyłek). Praca od 7-15
ALCOR sp. z o.o. - 2016-11-18 - Opole (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Spytkowice (małopolskie)
Opróżnianie skrzynek nadawczych z korespondencji ,licowanie i sortowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek, stęplowanie przesyłek, wydawanie przesyłek awizowanych klientom, opracowywanie dowodów odbioru przesyłek, kontrola opłat listów i przekazów pocztowych do kart doręczeń i do zbiorowych dowodów odbioru, wpisywanie paczek do dokumentów oddawczych, dzielenie przesyłek na syrytki pocztowe i na rejony doręczeń, prowadzenie dokumentów ekspedycyjnych, sporządzanie wiązanek listowych bez możliwości kontaktu z pieniędzmi, obsługa systemu Poczta2000.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
POmocnik dekarza
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Chruściechów (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, obsługa poczty, redagowanie pism, fakturowanie.
INTEGRA Paweł Mróz - 2019-01-15 - Tarnów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
Usuwanie bieżących usterek i awarii, czynny udział w pracach konserwacyjno-remontowych, czynny udział przy realizacji inwestycji i modernizacji parku maszynowego, diagnozowanie i ocena stanu technicznego urządzeń, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w obszarze produkcyjnym i okołoprodukcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Konewka (łódzkie)
1)Administrowanie i pełnienie nadzoru nad wdrożonymi systemami informatycznymi; 2)Zarządzanie serwerami Windows Serwer i siciami LAN oraz zapewnienie sprawnego ich dzialania; 3)Instalacja sprzętu i oprogramowania oraz zapewnienie sprawnego ich dzialania; 4)Wykonywanie bieżących konseerwacji i napraw sprzętu komputerowego oraz w przypadku konieczności ingerencji serwisantów kierowanie sprzętu do punktów serwisowych; 5)Prowadzenie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka; 6)Administrowanie skrzynką podawczą ePUAP, dodawanie użytkowników, zarządzanie ich prawami oraz zapewnienie funkcjonowania narządzi do podpisu elektronicznego; 7)Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Systemu Informatycznego; 8)Archiwizacja baz danych programów zainstalowanych na serwerze oraz komputerach Ośrodka oraz przechowywanie ich w zabezpieczonym miejscu; 9)Prowadzenie spraw związanych z zakupem sprzętu komputerowego, urządzeń teleinformatycznych i telefonicznych oraz oprogramowania.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2018-04-23 - Chełm (lubelskie)
Przewóz art. przemysłowych (teren Polski).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE AUTO SERWIS BEMOWO MARIUSZ KĄCKI - 2017-11-18 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
pomoc w pracach kuchennych, dowóz posiłków do klienta, oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
Bar Uniwersalny SUPLES Anita Baranowska - 2018-04-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2019-01-23 - Krynica Morska (pomorskie)
- dozór obiektu i placu przy obiekcie
BAC ROBERT "BEA" RESTAURACJA POKOJE GOŚCINNE - 2019-08-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, remontami.Godziny pracy 7-15 (poniedziałek, środa, piątek), 9-17 (wtorek,czwartek).kontakt z pracodawcą: 71 33 07 800
Spółdzielnia Mieszkaniowa im.B.Krzywoustego - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych i naczep.
DYMEK TRANSPORT Piotr Dymek - 2016-07-13 - Nysa (opolskie)
jw.
PPHU Krzysztof Ryba - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Drezdenko (lubuskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-08-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- obróbka kamienia
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Iwonicz (podkarpackie)
Produkcja opakowań kartonowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
projektowanie urządzeń mechanicznych
TECH-KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- Obsługa klienta- Miejsce pracy: Pelplin- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacje-gdansk (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-03-19 - Pelplin (pomorskie)
Roboty brukarskie
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Piątki (warmińsko-mazurskie)
POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOCHODZENIEM WIERZYTELNOŚCI. ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIE ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI. ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS. ZAPOZNANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)