STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Krynica Morska oferta pracy Urząd Miasta Krynica Morska

Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.

Data publikacji: 2019-01-23

Lokalizacja: Krynica Morska (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.4. Prowadzenie ewidencji księgowej:a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.5. Prowadzenie i rozliczanie kont:a) rozrachunki i roszczenia,b) sumy depozytowe.6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.7. Dekretacja finansowa dokumentów.8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:a) czeków gotówkowych,b) KP (wydruki komputerowe),c) arkuszy spisu z natury.11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krynica Morska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krynica Morska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a. obywatelstwo polskie,b. wykształcenie średnie lub wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne,c. znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych,d. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,f. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,g. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,h. nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:a. zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,b. zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,c. biegła znajomość obsługi komputera,d. posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności w administracji samorządowej,e. umiejętność sporządzania pism urzędowych.Dodatkowe informacje:1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Krynica Morska.2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca).3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.4.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.5.Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.6. Burmistrz Miasta Krynica Morska zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Krynica Morska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Adres pracodawcy:
Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej.3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach.4. Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także o korzystaniu z pełni praw publicznych.* List motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Miasta Krynica Morska, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).Termin i miejsce składania dokumentów: do 31 stycznia 2019 r. do godz. 14:00.Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomione telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska z dopiskiem: Nabór - stanowisko ds. księgowości budżetowej.Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 31.01.2019r., Godziny : do 14:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: nowodworski

Gmina pracodawcy: Krynica Morska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krynica Morska

Ulica pracodawcy: Górników

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.01.2019

Data dodania oferty pracy: 23.01.2019

Oferta pracy ważna do: 31.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI I ZAŁADUNKU - 2 000 - 2 800 PLN

Praca na hali produkcyjnej przy maszynach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
AMBERLINE Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWY - od 4 800 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - monitorowanie transakcji w obszarze należności w systemie Oracle- sprawdzanie i uzgadnianie kont klientów- wprowadzanie korekt należności i bonusa do systemu- odpowiadanie na zapytania z afiliacji- tworzenie rezerw- zamykanie miesiąca
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Zabierzów (małopolskie)

MAJSTER ROBÓT DROGOWYCH - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem;uwykształcenie min. zawodowe, dobra organizacja czasu pracy, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok. Ogólny zakres obowiązków: nadzór nad brygadą brukarzy, pomiary, wytyczenia, ofertowania robót. PRACA NA TERENIE LUBLINA
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE GT GRZEGORZ TROĆ - 2016-08-31 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-FINANSOWYM - 2 000 - 3 500 PLN

Konkurs: szczegóły http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory;Wykształcenie średnie lub wyższe; co najmniej 2 lata stażu pracy; prawo jazdy kat. B; niekaralność; nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych; zakres obowiązków: administrowanie sieciami i systemami informatycznymi, w tym pełnienie funkcji administratora systemów informatycznych, prowadzenie rejestru oprogramowania, nadzór nad uprawnieniami przydzielanymi do systemów informatycznych, bieżąca inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Radomsko (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE I ZAMAWIANIE TOWARU, OBSŁUGA WAGI ELEKTRONICZNEJ, METKOWANIE, FAKTUROWANIE
Sklep Wielobranżowy Łoś Eugeniusz - 2017-11-27 - Radwanice (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHU W WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 3 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania:sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu;bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw;wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto - do negocjacji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-10-04 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 370 PLN

Utrzymanie czystości w klubie fitness oraz okresowe doczyszczanie.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Kalisz (wielkopolskie)

MAGAZYNIER- SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Magazynier- sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

Sprzedaż oraz obsługa klienta w kwiaciarni
SKLEP WIELOBRANŻOWY - MARIOLA JODKO - 2018-11-09 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI TRANSPORTU - od 2 000 PLN

Obsługa transportu, obsługa logistyczna magazynu, prowadzenie dokumentacji transportowo-magazynowej, praca przy komputerze. Praca w godzinach 06.00 - 14.00 i 14.00 - 22.00.
ZASADA TRANS- SPEDITION Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-12-06 - Targowisko (małopolskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 2 000 PLN

Pomoc przy wykonywaniu prac elektroinstalacyjnych.
JAKUB LISAK PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO­BUDOWLANE "ELBUD" - 2016-08-18 - Zagórze (małopolskie)

STAŻ-RECEPCJONISTA OF. 727\ - 997,4 PLN

WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Namysłów (opolskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYK I INFORMATYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ - od 1 800 PLN

Prowadzenie zajęć lekcyjnych. Wymiar czasu pracy 3/4 etatu.e-mail: stowrzyszeniedlaszkoly (at) gmail.com
STOWARZYSZENIE DLA SZKOŁY - 2016-09-06 - Słabkowice (świętokrzyskie)

MENEDŻER HANDLOWY - od 2 200 PLN

Kompleksowa obsługa klientów krajowych, UE oraz klientów arabskojęzycznych. Przygotowywanie ofert, negocjowanie z klientami. Wyjazdy służbowe. Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

KELNER/KA - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa baru.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 602 196 689.
Dwór Dłużniewo, ,Hotel, Restauracja Gastronomia "Kaprys"," Arkadia"- Marianna Lipska - 2017-01-13 - Dłużniewo (mazowieckie)

STANOWISKO DO SPRAW KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Zadania wykonywane na stanowisku: współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury, sportu i ekologii, nadzorowanie prawidłowego wykorzystania środków budżetowych oraz uchwał w zakresie kultury, sportu i turystyki, opracowywanie okresowych zbiorczych analiz i danych statystycznych na potrzeby GUS, inicjowanie, organizowanie i koordynowanie działalności związanej z upowszechnianiem kultury i sztuki, kultury fizycznej, turystyki i promocji, planowanie oraz realizacja zadań z zakresu promocji gminy, organizowanie imprez kulturalnych, uroczystości, obchodów, prowadzenie spraw z zakresu turystyki, a w szczególności; -prowadzenia i organizacji kąpielisk morskich oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo,- ewidencji obiektów w których świadczone są usługi wynajmu kwater, - opłat przystaniowych i pasażerskich,- organizacji informacji turystycznej,- wspierania działalności w zakresie kultury bieżąca aktualizacja informacji o gminie na stronie internetowej, realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska oraz ustawy o odpadach, koordynowanie realizacji programów ochrony środowiska i gospodarki odpadami, program usuwania azbestu oraz prowadzenie ewidencji wyrobów azbestowych. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Gminę dotacji na usuwanie azbestu, inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do zadrzewiania i urządzania terenów zielonych, nadzór nad zalesianiem, wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalanie opłat z tego tytułu, prowadzenie spraw w zakresie wydawania rocznego Biuletynu Informacyjnego Gminy Sztutowo. Miejsce i termin złożenia dokumentów:Dokumenty należy złożyć lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw komunikacji społecznej oraz ochrony środowiska do dnia 12 września 2016r do godziny 15.30.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-09-01 - Sztutowo (pomorskie)

MECHANIK KONSERWATOR - do 2 770 PLN

KONSERWACJA, SERWIS MASZYN I URZADZEŃ, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE MECHANICZNE, KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH, OPERATOR ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ-MILE WIDZIANE,
NEWCO SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Leśno Górne (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Cybinka (lubuskie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI POMOCNICZEJ - 2 200 - 2 400 PLN

obsługa myjni statycznej i rotacyjnej, obsługa pieca do wyżarzania detali, wiercenie i załadunek nakrętek na maszynie- wiertarce, autokontrola mycia, autokontrola wyżarzania, autokontrola wiercenia i frezowania, przestrzeganie i stosowanie Regulaminu Pracy i przepisów BHP przestrzeganie i stosowanie dokumentów zintegrowanego systemu zarządzania.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Mysłowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW KOMORNIKÓW SĄDOWYCH (NR 4520) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia realizację zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR ZGRZEWAREK - od 2 100 PLN

Produkcja torebek foliowych do żywności. Oferta w ramach prac interwencyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - 997,4 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie towaru, wycena towaru, sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Jeziorzany (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 700 - 2 900 PLN

nadzór nad pracą maszyn oraz ich obsługa, transport i załadunek materiałów produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Kobierzyce (dolnośląskie)

KELNER - 1 850 - 2 000 PLN

wydawanie obiadów, przyjmowanie zamówień od gości w restauracji oraz telefonicznych, przygotowywanie napojów, soków, koktajli
SILRED Roksana Bogusz - 2016-05-19 - Człuchów (pomorskie)