STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Polkowice oferta pracy POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych (w tym sporządzanie przedmiarów i kosztorysów), przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad powierzonymi zadaniami, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przekazaniem i rozliczeniem dotacji z zakresu powierzonych zadań, przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
Data publikacji: 2019-10-08
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i przygotowywanie powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych (w tym sporządzanie przedmiarów i kosztorysów), przygotowywanie projektów umów z zakresu powierzonych zadań, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad powierzonymi zadaniami, planowanie i nadzór wydatków z zakresu powierzonych zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, ( w tym weryfikacja przedmiarów i kosztorysów powykonawczych), przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie spraw związanych z przekazaniem i rozliczeniem dotacji z zakresu powierzonych zadań, przygotowywanie odpowiedzi na wnioski mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, umożliwiające wykonywanie zadań na wskazanym stanowisku, min. 2 lata stażu pracy, znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, KPA oraz przepisów technicznych, PN itp., mile widziane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, umiejętnosć przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych, umiejętność obsługi programów do kosztorysowania (Norma), zaangażowanie, odpornosć na stres, komunikatywnosć oraz lojalność.Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca. Nabór trwa do 18.10.2019 do godz. 15:30.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach podane są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca/ nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i remontów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 18.10.2019, Godziny : do godz. 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91159dc5565bc6f7800e510e88209a64
Podobne oferty pracy
1.planowanie i dokonywanie systematycznego zaopatrzenia stołówki szkolnej w artykuły żywnościowe, 2.dokonywanie zakupów żywności odpowiedniej jakości po przystępnych cenach, 3.dbałość o zgodne z normami zapasy magazynowe, 4.kierowanie żywieniem oraz sprawowanie fachowego nadzoru nad przygotowaniem posiłków, dbałość o ich kaloryczność oraz zgodność z normami żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży sporządzanie raportów żywieniowych, 5.sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS, 6.przygotowanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzenia osób przechodzących na emeryturę lub rentę oraz RP 7 do przeliczeń już istniejących emerytur, 7.przygotowanie dokumentacji dla ZUS-u dotyczącej wynagrodzeń w celu ustalania kapitału początkowego pracowników, 8.terminowe naliczanie płac. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-01-03 - Ustka (pomorskie)
OBSŁUGA BIEŻĄCEJ SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KLIENTÓW, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, TWORZENIE OFERT, PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH, SKŁADANIE RAPORTÓW
LIDERMETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy sklejaniu elementów plastikowych, szlifowanie, obsługiwanie wtryskarek do formowania wyrobów o różnych kształtach
MW Projects Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Krapkowice (opolskie)
prace przy budowie dróg, ubijanie dróg. Praca na terenie województwa mazowieckiego.
ARTIMEX S.A. - 2017-06-10 - Mława (mazowieckie)
pomoc przy obsłudze maszyn drukujących arkuszowych lub rolowychróżnych typów, stosowanych do druku offsetowego jedno- iwielobarwnego. Praca na trzy zmiany: 6-14/14-22/22-6
OPOLGRAF S.A. - 2018-01-29 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta na najwyższym poziomie w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, rozliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. Od kandydatów nie wymaga się doświadczenia zawodowego. Pracodawca zapewnia przeprowadzenie wszelkich niezbędnych szkoleń przygotowujących do pracy.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Poręba (śląskie)
- zabezpieczanie wierzytelności na majątku dłużników- zakładanie akt sprawy,- ustalenie praw majatkowych,- wpinanie korespondencji w akta,- wysyłka korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
prace agrotechniczne i pielęgnacyjne na terenie zakładu związane z przygotowaniem gruntu pod wysiew trawników oraz nasadzeń drzew i krzewów, stosuje zabiegi chroniace rośliny przed chorobami, konserwuje systemy nawadniające, tnie i prześwietla drzewa i krzewy, kosi i regeneruje trawniki, likwiduje "dzikie" wysypiska śmieci, porządkuje tereny wokół budynków
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów, przygotowywanie warzyw i owoców - obieranie, krojenie, gastronomiczny rozbiór mięsa, wykonywanie różnego rodzaju potraw zgodnie z poleceniem kucharza. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjnośc w godz.: 7-23. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
jw
Delta Contact Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
-poznanie podstawowych aktów prawnych - zapoznanie się z obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- udział w przygotowywaniu imprez organizowanych przez Sarostwo
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
przecieranie surowca średniowymiarowego, paczkowanie powstałych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
pakowanie ciastek na tasmie produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-02-15 - Tychy (śląskie)
Świadczenie usług w zakresie dowozu materiałów dla kontrahentów, świadczenie usług w zakresie dowozu zakupów - trasy lokalne.
HLT sp. z o.o. - 2016-10-07 - Głuchołazy (opolskie)
prowadzenie sekretariatu i spraw dot. organów samorządowych (w tym sporządzanie protokołów z obrad prezydium i plenum RO).
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
praca fizyczna w tartaku
HORDEX Przeds. Prod. Handlowo-Usługowe - 2016-05-17 - Horodyszcze (lubelskie)
obsługa teczek spraw w obiegu bieżącym
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Piła (wielkopolskie)
Praca na dziale mięsnym, obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, wykładanie towaru. Praca w godzinach 6.00-22.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Dino Polska S.A. - 2016-01-30 - Sulęcinek (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.Ważniejsze zadania:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego;koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych;rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami;przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim.Warunki pracy na stanowisku:uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
tłumaczenie umów handlowych, kontraktów, tłumaczenie instrukcji użytkowania produktów sprowadzanych z Chin na język angielski.Praca w godz. 9-16
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
rozliczanie kont płatników
Zakład Ubezpieczeń Społecznych oddział w Gdańsku - 2018-08-03 - Puck (pomorskie)
UKŁADANIE, NAPRAWIANIE, ROZBIERANIE, WYKAŃCZANIE NAWIERZCHNI BRUKOWEJ ULIC I CIĄGÓW PPIESZYCH.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE O KIERUNKU DROGOWNICTWO.WYNAGRODZENIE 15.00 ZŁ BRUTTO ZA GODZINĘ + PREMIA UZNANIOWA.PRACA NA TERENIE SZCZECINA I WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGOKONTAKT TELEFONICZNY 502 701 558
"CESTAR" ANDRZEJ CEBULA, JERZY STARSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-03-03 - Szamotuły (wielkopolskie)
sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych
Sklep spożywczy "ARKA" s.c. - 2018-06-12 - Brzeziny (łódzkie)
wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno- rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz własciwy obieg dokumentacji emerytalno- rentowej
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:1)wydawanie oświadczeń o własności gruntu i wyrażanie zgody na jego zajęcie,2)wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdu drogowego,3)wydawanie zezwoleń na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,4)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robót awaryjnych,5)wydawanie zezwoleń na umieszczenie reklamy w pasie drogowym,6)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego miejsc zastrzeżonych (kopert),7)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,8)wydawanie zezwoleń na lokalizację urządzeń w gruncie, 9)wydawanie opinii w sprawie zezwoleń na wprowadzenie lub zmianę linii regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób,10)przeprowadzanie kontroli zajęcia pasa drogowego, 11)stosowanie kar za nielegalne zajęcie pasa drogowego, 12)prowadzenie ewidencji dróg gminnych, placów i obiektów mostowych, 13)współpraca z Powiatowym Zarządem Dróg w zakresie dróg, 14)współpraca z GDDKiA w zakresie dróg, 15)współpraca z Gminą Chełmno w zakresie inwestycji drogowych,16)składanie wniosków na wydanie pozwoleń na budowę w zakresie inwestycji drogowych, 17)zlecanie wykonania corocznych i pięcioletnich przeglądów mostowych,18)rozliczanie dotacji celowych inwestycji drogowych z instytucjami, 19)zlecanie wykonania malowania pasów na terenie miasta Chełmna,20)udział w kontrolach utrzymania i konserwacji rzeki Fryby oraz wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych na terenie miasta Chełmna, 21)wnioskowanie do Urzędu Marszałkowskiego o nadanie numeru nowym drogom publicznym lub obiektom mostowym na terenie miasta Chełmna, 22)zlecanie na wykonanie oczyszczania i wykaszania rowów, 23)przygotowywanie kart obiektów drogowych, 24)prowadzenie przeglądów dróg gminnych, 25)współpraca z projektantami na wykonywanie dokumentacji w modernizacji dróg gminnych,26)rozliczanie zadań inwestycyjnych jako środka trwałego OT lub PT, 27)wykonywanie sprawozdania rocznego z zakresu dróg,28)przygotowywanie projektów uchwał,29)współpraca w organizowaniu przetargów na roboty drogowe.
Urząd Miasta Chełmna - 2019-07-25 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
jw
NO LIMIT Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)