STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu i spraw dot. organów samorządowych (w tym sporządzanie protokołów z obrad prezydium i plenum RO).

Data publikacji: 2016-09-06

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie sekretariatu i spraw dot. organów samorządowych (w tym sporządzanie protokołów z obrad prezydium i plenum RO).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kreatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.

Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kontakt z pracodawcą: osobiście w godzinach: 09:00-13:00, osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Katowicka 23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 06.09.2016

Oferta pracy ważna do: 12.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. KSIEGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 000 PLN

- Prowadzenie ewidencji wydatków ,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Prowadzenie spraw kadrowych,Kontakt:- telefon: 58 683 90 89- E-mail: gops (at) pszczolki.plTERMIN SKŁADANIA APLIKACJI - 26.02.2016r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-02-17 - Pszczółki (pomorskie)

BARMAN - od 2 100 PLN

Zbieranie zamówień, obsługa na sali, utrzymanie czystości i porządku na sali
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Chełm (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek, kompletowanie towaru
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-19 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

Z-CA KIEROWNIKA SKLEPU - do 2 000 PLN

zamawianie towaru, kontrolowanie stanu magazynu, zarządzanie podległym personelem, sprzedaż towaru
GULIK Spółka z o. o. - 2016-01-05 - Stanin (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - do 1 000 PLN

-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)

KUCHARZ (O) - do 2 300 PLN

praca w snack barze
Ewa Augustyn Agencja Ubezpieczeniowo-Finansowa "AUGUSTYN" - 2017-02-15 - Lubcza (małopolskie)

(MERCHANDISER) OSOBA WYKŁADAJĄCA TOWAR OKREŚLONEGO PRODUCENTA - od 460 PLN

Wykładanie towaru w marketach (dbanie o ekspozycję towaru na półce ipt.),Proponowane zatrudnienie - jako praca dodatkowa 12 godzin tygodniowo.Praca w poniedziałki, środy, piątki w godzinach porannych. Miejsce pracy-Leclerc w Elblągu, wynagrodzenie 460 zł netto.
SAVOIR GROUP Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Lublin (lubelskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

W zakresie księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Człuchów (pomorskie)

1192U - PRACOWNIK EKONOMICZNY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJW REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z administracją i gospodarką magazynową Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych zadań należeć będzie: przyjmowanie do magazynu Urzędu zakupionego towaru; wydawanie materiałów z magazynu na podstawie zatwierdzonego dokumentu RW; prowadzenie rejestru druków PZ i RW; zabezpieczenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, artykuły higieniczne oraz artykuły spożywcze; prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją, wydawaniem oraz zamawianiem druków w tym druków ścisłego zarachowania; wnioskowanie o przydział dla pracowników obsługi Urzędu ubrań roboczych, zgodnie z tabelą przydziału, a także zabezpieczenie i ewidencjonowanie zakupionej ochronnej odzieży roboczej na kartach BHP; wydawanie nowego sprzętu komputerowego z magazynu Urzędu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 11,6 PLN

ochrona obiektów handlowych sieci "Biedronka"
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bytom (śląskie)

POMOC CUKIERNIKA (108 DOF 50+) - od 1 850 PLN

Oferta skierowana do osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia: pomoc w cukierni, mycie, sprzątanie cukierni
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)

PROJEKTANT - 1 000 - 1 500 PLN

Pomoc przy sporządzaniu dokumentacji projektowej, inwentaryzacje obiektów budowlanych. Praca na terenie gminy Kęty.
Biuro Obsługi Budownictwa - Potoczny Krzysztof - 2016-01-13 - Nowa Wieś (małopolskie)

TYNKARZ (WYP. LUB DOP. ST. PR UM NR 122/2013-UZUPEŁNIENIE, ART.49 "STARY") - od 1 750 PLN

kładzenie tynków maszynowych, wykańczanie wnętrz, docieplanie budynków, struktura zewnętrzna
kontakt przez PUP - 2015-11-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PSYCHOLOG SZKOLNY - 1 000 - 2 000 PLN

Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom szkoły podstawowej
Szkoła Podstawowa im. K. I. Gałczyńskiego w Węgorzynie - 2016-06-17 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK LEŚNY - do 1 850 PLN

pozyskiwanie drewna
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Żelazna Rządowa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - 2 200 - 2 400 PLN

Zapewnienie opracowywania spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i sprzedaż towarów w sklepie spożywczo- przemysłowym
"AMTI" Beata Jurkowska - 2017-02-23 - Budowo (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - do 3 500 PLN

1. prowadzenie spraw osobowych pracowników,2. przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych,3. wnioskowanie o wypłacanie nagród jubileuszowych,4. kierowanie pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie,5. przyjmowanie i ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników PZS Nr 1,6. sporządzanie sprawozdań GUS i innych dotyczących pracowników PZS Nr 1,7. prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PZS Nr 1,8. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu np. ZUS Rp- 7 dla byłych i obecnych pracowników PZS Nr 1,9. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10. sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 02 luty 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2018-01-22 - Krzyżowice (dolnośląskie)

FIZJOTERAPEUTA - STAŻ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Zakopane (małopolskie)

PRACOWNIK SORTOWNI ODZIEŻY - od 2 100 PLN

Sortowanie odzieży na poszczególne kategorie
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Przemyśl (podkarpackie)

STANOWISKO SZWALNICZE - od 2 000 PLN

wszywanie rękawów i paska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ R97/4408-1729/16 - od 2 100 PLN

przygotowywanie posiłków w barze z domowymi obiadami
BAR BERNI DAMIAN BERNAŚ - 2016-12-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ZBROJARZ - od 3 959 PLN

wykonywanie zbrojeń
"VIABET" Spółka z o.o. - Wieleń - 2015-12-01 - Wieleń (wielkopolskie)