STANOWISKO URZĘDNICZE DS. EWIDENCJI DOCHODÓW, WYDATKÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE BUDŻETU I PLANOWANIA FINANSOWEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. EWIDENCJI DOCHODÓW, WYDATKÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE BUDŻETU I PLANOWANIA FINANSOWEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetu miasta,2) przekazywanie środków pieniężnych zgodnie z planem jednostkom realizującym budżet, 3) sporządzanie okresowych sprawozdań jednostkowych jednostki samorządu terytorialnego oraz bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego,4) sporządzanie łącznych sprawozdań finansowych Gminy,5) sporządzanie sprawozdań zbiorczych z wykonania budżetu,6) przygotowywanie analiz dotyczących wykonania wydatków budżetu miasta,7) współdziałanie z działami Urzędu, jednostkami gospodarki budżetowej oraz pozabudżetowej, Urzędami Skarbowymi w zakresie sprawozdawczości oraz analizowanie otrzymanych sprawozdań jednostkowych,8) przygotowywanie dokumentów i danych dla instytucji monitorujących sytuację finansową gminy, w tym dla banków i agencji ratingowych.
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetu miasta,2) przekazywanie środków pieniężnych zgodnie z planem jednostkom realizującym budżet, 3) sporządzanie okresowych sprawozdań jednostkowych jednostki samorządu terytorialnego oraz bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego,4) sporządzanie łącznych sprawozdań finansowych Gminy,5) sporządzanie sprawozdań zbiorczych z wykonania budżetu,6) przygotowywanie analiz dotyczących wykonania wydatków budżetu miasta,7) współdziałanie z działami Urzędu, jednostkami gospodarki budżetowej oraz pozabudżetowej, Urzędami Skarbowymi w zakresie sprawozdawczości oraz analizowanie otrzymanych sprawozdań jednostkowych,8) przygotowywanie dokumentów i danych dla instytucji monitorujących sytuację finansową gminy, w tym dla banków i agencji ratingowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. EWIDENCJI DOCHODÓW, WYDATKÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE BUDŻETU I PLANOWANIA FINANSOWEGO URZĘDU MIASTA TORUNIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wykształcenie:niezbędne: wykształcenie wyższe II stopnia, z dziedziny nauk ekonomicznych;II. Staż pracy i doświadczenie zawodowe:niezbędne: co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem ewidencji księgowej;III. Wiedza specjalistyczna:niezbędna: dobra znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych oraz rozporządzeń: w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodówi rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetów państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie aplikacji biurowych: edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, poczty elektronicznej i Internetu oraz umiejętność pracy w zintegrowanych systemach i informatycznych;IV. Niezbędne predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego podejścia do problemów, umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych, terminowość, samodzielność, zdolności organizacyjne, komunikatywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późń. zm.);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 22.03.2019 r. , w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.17.2019, publiczny nabór ofertna stanowisko w WBiPF w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do Urzędu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 21.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Transport wewnętrzny kontenerów z materiałem pocztowym, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie elementów konstrukcji maszyn
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piła (wielkopolskie)
Dokonywanie wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego. Przygotowywanie dokumentacji do wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Somianka (mazowieckie)
1. Profesjonalna obsługa klienta,2. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,3. Udzielanie informacji o świadczonych usługach,4. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A - 2019-02-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Realizacja zamówień przy pomocy czytników, układanie towaru w magazynie
"KANO" Spółka Jawna - Krzysztof Kaniewski i Zdzisław Kaniewski - 2016-07-11 - Zgierz (łódzkie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Żywiec (śląskie)
szycie konfekcji lekkiej damskiej
IMPEX TEXTIL I. MAKOWSKA P. MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków zgodnie z ogłoszeniem o naborze dostępnym na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2017-03-31 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/421267/files/ogloszenie_o_naborzewrm.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-05-16 - Tczew (pomorskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-07-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kłecko (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie zawodowe: 2 lata, uprawnienia: aktualna książeczka SANEPID, umiejętności: przydatne zdolności manualne , mile widziane doświadczenie w przemyśle mięsnym lub spożywczym. Ogólny zakres obowiązków:pracę związane z ubojem , rozbiorem i pakowaniem drobiu, oraz inne prace związane ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zadań związanych z utrzymaniem i użytkowaniem obiektów w oddziale i podległych jednostkach.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-09-14 - Biłgoraj (lubelskie)
obsługa finansowo-księgowa
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
praca z dzieckiem niedosłyszącym
Przedszkole Nr 1 w Ciścu - 2018-10-01 - Cisiec (śląskie)
przyjmowanie zamówienia na potrawy i przekazywanie ich do realizacji, dostarczanie potraw autem osobowym do klientów, w wyznaczonym rejonie, przyjmowanie płatności od klientów, obsługa terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
przygotowywanie i wypiek ciast i pieczywa
Bortt- Wimar - 2019-01-21 - Grodków (opolskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; biegła znajomość języka koreańskiego i angielskiego; kontakty z klientami oraz centralą firmy w Korei Płd; zarzadzanie podległym zespołem; raportowanie; przygotowywanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Pyskowice (śląskie)
Prowadzenie rejestru spraw, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, wydawanie decyzji.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Małomice (lubuskie)
Montaż instalacji sanitarnych, wod-kan oraz wentylacyjnych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA A&R - Agnieszka i Robert Nicpoń - 2016-04-05 - Leżajsk (podkarpackie)
Pakowanie klipów na produkcji, praca w ruchu przez 8 godzin. Umowa o pracę tymczasową, godziny pracy: 6-14/14-22/22-6.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w sekretariacie, kserowanie pism, pomoc w obsłudze administracyjnej szkołey, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp. Odbieranie rowmów telefonicznych, inne prace zlecone przez Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i autobusów
SOTER SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, układanie na półkach, rozładunek transportów, dbanie o porządek i zgodność towarów, rozwożenie towarów do klientów. Preferowane osoby z miejscem zamieszkania w pobliżu siedziby pracodawcy. Wynagrodzenie zaelżne od kwalifikacji (nie mniej niż 1850 zł brutto).
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Modlnica (małopolskie)
montaż instalacji sanitarnych, instalacji wodnych metodą zgrzewania, lutowania, na miękko, montaż instalacji gazowych metodą zaciskania, montaż instalacji wodnych metodą zaciskania i klejenia
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Franciszkowo (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. ewidencjonowaniem w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej, przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania:1.informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:a.wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobub.nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK;c.nadawanie klauzul zaewidencjonowania oraz ewidencjonowania materiałów zasobu;d.przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych;2.prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości;3.prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie ujawniania i zmian danych ewidencyjnych lokali;4.prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;5.badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego;6.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;7.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-04 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji;wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych;rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą;prawidłowe oznakowanie składowanych towarów;utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, przejezdności dróg transportowych, eksploatacyjnych i pożarowych: przestrzeganie zasad bezpieczeństwa ppoż.;czynny udział w inwentaryzacjach,uczestnictwo w czynnościach reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych lub braków.GIEŁDA PRACY: 10/05/2018 r. godz. 10.00 sala 216.
ARGO A & G SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-20 - Stojadła (mazowieckie)
szycie konfekcji lekkiej i bielizny
PPU Inter-Elkan Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Jarocin (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Sławków (śląskie)